صف‌آرایی بیش از ۲۰ کشور جهان در برابر "دولت اسلامی".

+61
رأی دهید
-7

shirzan e irani - استکهلم - سوئد
بزنید هر چه تند رو و دست نشانده در دنیا هست را از بین ببرید ، حتما باید سرِ مردم بیگناه توسطِ این اراذل و اوباش بریده شود یا مردم بیچاره به خاک و خون کشیده شوند تا بدانید با آتش بازی نکنید و به خاطرِ سیاستِ کثیف این جانوران را که نمونه اش را ۳۵ سال است به جانِ کشورِ ما انداخته اید در جوامع انسانی‌ رها نکنید !
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 14:21
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
اى دمتون گرم ! بزنید هست و نیستشان رو نابود کنید این بى پدر مادرا رو! اینا رو باید بهمون شکل خودشون دسته جمعى به رگبار بست !!هرچند همه اینها زاییده و حمایت شده خودتونن و حالا کسى جلودارشون نیست الا خودتون!
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 15:33
dook - دبي - امارات
بازار فروش أسلحه . سرگرمى خوبیه براى غربیها
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 17:57
alibabatabrizi - تبريز - ايران
رهبر ازگل ایران تا از بیمارستان رها نشده اون سوراخ دهنشو باز کرد و بر علیه آمریکا و کشور هایی که بر علیه داعش ائتلاف کردن با اونها مخالفت کرد و گفت دست آمریکا کثیف و شیطانی هست ما در همه مورد بر علیه آمریکا هستیم ا‌‌‌ی خاک عالم بر سر توی الدنگ ا‌‌‌ی کاش از بیمارستان بر نمیگشتی ما ملت ایران تا کی‌ و چندین سال دیگه توی ملعون را باید تحمل کنیم.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 18:00
karaji - گتنبرگ - سوئد
جالبه ! ایران و کشور برادر روسیه و خواهر چین حضور ندارند !!
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 18:09
راهجو - فریدونکنار - ایران
جالبه که داعش جز همون روزای اول که تهدیدات تبلیغاتی علیه مشهد و نجف و کربلا کرد دیگه کاری بکار ایران نداشت!!!! نه تهدید به بریدن سر اسیر ایرانی کرد ونه چیز دیگه!!! این خودش نشون میده که داعش پشت پرده با ایران طی کرده
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 07:35
دوستدار - استهکلم - سوئد
شهر هرت که نیست کسانی بی پدر مادر و جنایتکار پیدا شوند و به نام اسلام و دفاع از اسلام با اسلحه سبک و سنگین به جان مردم افتند و هرجا را به تصرف خود گیرند مردمان ان جا را لت و پار کنند و یا سرشان را ببرند و اموالشان را مصادره کنند به دختران و زنانشان تجاوز کنند و بچه هایشان را به عنوان برده بفروشند.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 11:05
Shahin.Orel - تهران - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد ای بابا ! باز که شما دری وری سر هم کردید ! گفتید ( حتما باید سرِ مردم بیگناه توسطِ این اراذل و اوباش بریده شود ) وقتی علی سر مردم بیگناه رو میبرد شما چرا به به میگفید ؟ رفتاری که دقیقا همون رفتاره حالا شد ارازل و اوباش ؟ انصاف نیست لنگه تو عده ای ارازل و اوباش رو مقدس بدونه ولی به پیروانش توهین کنه ! گفتید ( نمونه اش را ۳۵ سال است به جانِ کشورِ ما انداخته ) خیر , همچنین خبری نیست , اگر لنگه تو که از مرده ای متعفن تحت عنوان نکبت اسلام , چهره ای بزک کرده و دروغین با مارک لیبرال نساخته بود و همینجوری که تو امروز قالب میکنی قالب نکرده بود این اتفاق نمیافتاد که تو وقیحانه اتفاقی که مسوولش هستی رو گردن این و اون بیاندازی , درست این جمله اینه , شرم بر اون مقدسات شیر زن ایرانی که چنین توحشی رو به جان کشور من انداخت خودشم در رفت از سوئد هنوز سنگ علی و چاقو کشان رو به سینه بزنه ولی ادامه رفتار علی ور رو میگه ارذل و اوباش
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 11:29
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
یعنی نمیشد یه ١٤٠٠ سال پیش هم اینجوری جلوی کثافت های دزد عرب وأیمیستادن؟؟ الان این دین رحمت تو همون حد مدینه و حومه مونده بود!!
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 17:04
شوخی کردم - دالاهو - کردستان
دوستدار - استهکلم - سوئد. نمی دانم تو در سوئد چکار میکنی؟ همون وضعیت و شاید هم بدتر توی ایران داره اتفاق می افتد. آخوند تو روز روشن کشش دوجانبه دارد. تو خیابان هر کی روسریش کج باشه رسما بهش تجاوز میکنند. و هزاران موضوع دیگه که حوصله اش را ندارم بگم. مردم هم جیکشان هم در نمی آید. تو هم هی داری از دور دیگران را لت و پار میکنی. تو مواظب خودت باش یه وقت سرما نخوری که خدای ناخواسته سرفه بکنی لت و پار کردن بیخیال.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 22:18
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.