درگیری لفظی مایلی‌کهن و فردوسی پور/ کی روشی پور لقب جدید عادل

محمد مایلی کهن هم یکی دیگر از مهمانان برنامه فردوسی پور در دوشنبه شب بود.او از زمانی که روی خط آمد به فردوسی پور کنایه زد و گفت:«سلام عرض می کنم خدمت شما آقای "کروشی پور"»فردوسی پور ابتدا واکنشی نسبت به این حرف نشان نداد اما با تکرار این کنایه از جانب مایلی کهن فردوسی پور گفت:«آقای مایلی کهن شما اگر می خواهید این طور حرف بزنید که ما هیچ صحبتی با شما نداریم.»در همین لحظه مایلی کهن گفت:«من را نزدیک صبح آورده ای روی خط بعد می گویی کاری نداری؟تمام این رسانه در اختیار شماست.شما فوتبال این مملکت را نابود کرده اید.

درگیری لفظی مایلی‌کهن و فردوسی پور/ کی روشی پور لقب جدید عادل

+30
رأی دهید
-71

princesse - تهران - پرژن
این هم عوارض جنس نااا مرغوب ....!!!!!!!!!! مردک تو برو دعای کمیل ت رو بخون ..
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 11:47
mehr47 - تهران - ایران
محمد مایلی کهن مدل کوچک شده جمهوری اسلامی هست. کلا شما میتونید همه جمهوری اسلامی رو به راحتی در وجود این شخص ببینید: بددهن ، دروغگو ، رذل ، شریر ، بی آبرو ؛ طلب کار از همه ، پر رو ، نامرد ، زیر آب زن ، استفاده ابزاری از دین و قیافه حق به جانب ، تهمت زن قهار ، پرده در ، بی اخلاق....... و البته دزد روز روشن.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 11:57
Alireza-222 - تهران - ایران
چقدر این آقای مایلی کهن... متاسفم، هم برای ایشان هم برای خودم که هموطن این آقا هستم.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 14:19
فراوانی - قطر - قطر
مرتیکه بی ادب اسم فردوسی پور را با بی ادبی براش لقب درست کرد فردوسی پور چرا اعتراض نکرد نفهمیدم من بودم درجا میزدم توی دهنش اجازه هم نمیدادم تا زمانکیه عذر خواهی نکرده حرف بزنه
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 17:07
raha1984 - هامبورگ - المان
یک مشت خاله زنک !! حال ادم رو بهم میزنند !! همش تو گفتی و نه اون گفت و نه فلانی گفت !!
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 17:53
esfanie - اسن - آلمان
mehr47 - تهران - ایران. دمت گرم ، درست گفتی‌ فقط یادت رفت بگی‌ که جنس موّادش خوب نبود که اینجوری عصبانی‌ بود.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 19:54
داماهی - بندرعباس - ایران
چقدراین مردک مایلی کودن درنزدایرانیان منفوراست تمام خصوصیات منفی دروجودکثیف این پاچه خوارکه ارادت خاصی هم به انتری نژادداشت نهفته است اصلا فردوسی پورنبایدبه این بی تربیت اجازه بده دهان کثیف وگشادش بازکنه.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 20:10
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
فردوسی پور هم باید میگفت سلام آقای مایلی کودن :)
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 20:13
علی چپ دس - رشت - ایران
حجت الاسلام و المسلمین کی روشی پور . عجب داستانیه این مایلی کهن . خوبه حالا این مایلی کهن هیچ افتخاری تو زندگیش برای فوتبال ایران نداره
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 06:30
بی بالان - کلاچای - ایران
چقدراین مردک مایلی کودن درنزدایرانیان منفوراست تمام خصوصیات منفی دروجودکثیف این پاچه خوارکه ارادت خاصی هم به انتری نژادداشت نهفته است اصلا فردوسی پورنبایدبه این بی تربیت اجازه بده دهان کثیف وگشادش بازکنه.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 07:07
باتيستوتا - تهران - ایران
اتفاقاً مایلی کهن درست گفته ، ولی چون ریش داره و حزب اللهی هست،دوستان تحویلش نمی گیرند و اصلاً به گفته های اون توجهی نمی کنند. مربی ای که کلاً توی جام جهانی باخته و توی اسیا حتی نمی تونه با کره پا به پا بازی کنه و فقط دفاع می کنه تا بلکه شانسی یک توپی رو گل کنه چرا دوباره اوردن؟؟؟اگه یک ایرانی مربی بود و همین نتایج رو می گرفت بازم می موند؟؟؟ ملتی که تیمشون 2 تا بازی رو ببازه و یکی هم مساوی کنه اونم درحالیکه طبق آمار فیفا از ضعیفترین تیمهای جهان بوده و بعد خوشحال بشن که چه نتایجی گرفتیم دیگه چه انتظاری از این تیم برای پیشرفت داری ؟؟؟یعنی تیم ما حتی نتونسته نتایج چندسال پیش در جام جهانی رو که ما امریکا را برده بودیم تکرار کنه، یعنی پسرفت می کنه ما هم خوشحالتر می شیم.نتایج این اقا مثل برانکو بود بلکه بدتر .ملتی که فکر میکنن چون با ارژانتین بازی دارن پس حتما باید ببازن به هیچ جا نمی رسن. اگه بچه های والیبال هم همین فکر رو داشتن ما باید فقط به اسم تیمهایی مثل برزیل و ارژانتین که جز اسم چیزی نیستن می باختیم.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 08:36
راهجو - فریدونکنار - ایران
نمیدونم این مایلی کودن در زمان جنگ هم احساس تکلیف میکرد برای اسلام و شیعه و یا فقط هاپوکومار پاچه گیر فوتبال تشریف داره؟!!! با اون قیافه کلنگیش صبح تا غروب دماغشو از هر جایی که اخبار سری هست میبره تو و زار وزندگی بقیه رو میریزه رو آب،حالا این خبرهای یواشکی رو کی بهش میده اونهم از پارتی کلفتش هست! آخه منفور، اینهمه واق واق میکنی کسی که بهت تیم نمیده چرا انقدر ذلیلی که با تحقیر بقیه میخوای آدم بشی!! حیف اون نخود لوبیا که تو اون شب کذایی شدن نطفه تو!
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 15:54
92ارشام - لندن - ایران
فردوسی پور یک مسابقه پیامکی بگذارد با گزینه های زیر:. 1-مایلی کودن. 2-مایلی کوهان. 3-تومایلی کودن(تمایلی کودن). 4-مایلی کرگدن. فکر کنم همه گزینه ها رای بیارند و در اخر این فرد چاپلوس و ریاکار بعنوان منزجرکننده ترین شرکت کننده نود انتخاب بشود.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 13:26
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.