انصار حزب‌الله؛ "غولی که از چراغ درآمده".

+15
رأی دهید
-66

shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
خوب توجه کنید این‌ها ایرانی‌ هستند از کره ماه و یا مریخ هم نیامدند. این‌ها نمونه فقر فرهنگ ما هستند، این‌ها نمونه بیسوادی، بی‌ تمدنی، بی‌ لیاقتی ما هستند. دلم خوش نکنید تعدادشان هم کم نیست. از این جور موجودات هم در هیچ کشورهای همسایه هم نمی‌بینید. کشورهای که ما مردم آنها را بی‌ تمدن و سسمارخور می‌خوانیم. حالا شما خودتان قضاوت کنید ما سوسمار خور هستیم یا آنها؟ باز هم هنر نزد ایرانیان است و بس؟؟؟؟ پس کی‌ می‌خواهیم بیدار بشویم؟ اولین شرط دارمان، شناخت درد است.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 07:13
metti - تهران - ایران
مملکت امام زمان یعنی همین باریکللا برادرایه داعشیه عزیز خدا قوت اجرتون با اخوند پنج تومنی...
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 07:37
Asamasa - دوسلدورف - ألمان
منظورتان از چراغ همان فاضلاب است آیا ؟
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 09:40
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
بعدا آمریکا و انگلیس از ایران میخواهند که برای مبارزه با داعش همکاری کنه. هه هه.. غافل از این که در ایران ۳۵ سال است که حکومت داعشی بر قرار است. داعش هم فرقی‌ نمیکنه با اینها. بقیه ادیان رو سرکوب میکنه، می‌کشه، حجاب الزامی است، مشروب حرام است، ماهواره حرام است (حالا شما یواشکی میبینی‌ دلیل بر مجاز بودنش نیست) دزدی حلال‌ است. تجاوز به حریم و ناموس بی‌ دین حلال‌ است. کلا تجاوز یه جورهایی همیشه حلال است... چه فرقی‌ می‌کنه با ایران؟ ما داعش شیعه داریم، اون‌ها داعش سنّی.. اون‌ها میگن دولت اسلامی عراق و شام، ما میگیم جمهوری اسلامی ایران‌و حومه.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 10:33
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون بریزن بیرون همشون دستگیر میشن . دولت روحانی باج به شغال نمی‌ده ، شهرام بهرام هم نداره . میخوان با این کار‌های کذایی جلو پیشرفت دولت زحمتکش روحانی رو بگیرن . نصف بیشترشون سرکرده جلیلی و احمدی‌ نژاد هستن . اکثرشون وامهای نجومی گرفته از احمدی‌ نژاد هستن . میدونن که دولت روحانی تو زمینه سیاست خارجی‌ به نتیجه برسه نوبت پس گرفتن داراییهای مردم از این اوباش به ظاهر اسلامیه ، دارن زود تر معرکه گیری می‌کنن . این مملکت قانون داره و اجازه نمیدیم هر بی‌ سرو پایی‌ به نام اسلام و عقاید اسلامی جامعه رو به انحطاط بکشه. حالا برید داییتونو دیونه کنید . پوستتون کندست . بریزید تو خیابون مردم با موتور‌هاتون آتیشتون می‌زنن .
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 10:39
Azad_UK - لندن - انگلستان
شیطون - وادو : حرفت کاملا درسته. اینا همونای هستن که میلیونی به این نظام رای میدان!
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 10:56
perspolisi - سیدنی - استرالیا
هاج آقا رفتن مانکن صیغه کنن انشا‌الله؟؟
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 05:51
hassan5 - تهران - ایران
قبل از اینکه انصار از چراغ در بیاد .. خمینی را از چراغ زباله دان تاریخ در اورده بودند(باحتمال قوی انگلیسی ها)اینها زائیده و کاشته شده ان جانور ماقبل تاریخ هستند!؟!؟ایدئولوژی مذهبی برای حکومت کردن بدترین ایدئولوژی ها میباشد!!! و بدترین ایدئولوژی مذهبی ایدئولوژِی اسلامی میباشد که ما گرفتار ان هستیم!؟!؟
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 10:54
Majid63 - پاريس - فرانسه
یک مشت کودن و بی اراده وبی رای. باور کردنی هست که بعد از انقلاب از انقلاب چی بیرون آمد.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 11:20
dara20 - تهران - ايران
اینها بیشتر شبیه زامبی‌های از قبر درامده می‌‌مانند. قلاده اینها را خامنه‌ای سرطانی باز کرده، اما اینها باید بدانند که در برابر مردم هیچ هستند، قذافی و صدام و هیتلر هم چنین سگ‌های هاری داشتند و گاه و بیگاه قلاده آنها را جهت دریدن مردم باز میکردند.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 11:55
saturn.kevin.skype - لندن - انگلستان
گروه اس اس و لباس قهوه ایها و سیاه پوشان المان نازی - گارد اهنین چکسلواکی - داعش سنی - کوکلاس کلان در امریکا و هم اینک رونمایی موتور سواران و لباس شخصیها ی انصار حزب الله برضد ملت و کشور خودشان .....
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 11:55
نازک بین - شفیلد - انگلستان
اینها اصولاکسانی هستند که از بیکاری تن به این کارهای دون پایه و تنفر آمیز میزنند که نه پشتوانه مردمی دارد . نه پشتوانه دولتی و مذهبی بلکه بیشتر تظاهر به دینداری میکنند تا شاید از این رهگذر شغلی یا پولی بدست آورند. همانطور که داعش عضو میگیرد و عمل میکند.در نهایت همین ها جامعه را به آشوب وخشونت میکشند و بعد هم مشگلات بعدی و انزجار عمومی .در واقع منافع این گروهک تندرو در سایه جنجال و آشوب تامین میشود نه آرامش و امنیت .اینها قصد دارن چوب لای چرخ دولت بگذارند.تا به اهدافش که ایجاد جامعه ای پویا و زنده و پر نشاط همراه با عقل و تدبیر است مانع بوجود آورند.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 13:08
مسافر غربت - کالمار - سوئد
دقیقا کار طالبان رو انجام میدن،دلخوش به این مقدار نباشید،دور نیست روزى که توى هر خونه یک مامور نهى از منکر بزارن،،جدى
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 15:27
iran e azad - هورتن - نروژ
اینها استاد داعش،النصره ،القاعده و سایر گروه‌هایی‌ هستند، که اسلام را با ..... کشیده اند.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 17:31
علی چپ دس - رشت - ایران
برادران گودزیلا 2014
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 19:42
داماهی - بندرعباس - ایران
آخه حجاب مردم بشماچه ربطی داره یک عده بییکاروبیعارمفتخوربجای کاروتلاش سازندگی برای کشورراه میفتندتوی خیابانها برای اذیت مردم کاش رضاشاهی پیدا شوداینهاورهبرانشان را ....
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 19:57
cobalt3 - کرج - ایران
غول کدومه هیچ پخی هم نیستن.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 22:54
راهجو - فریدونکنار - ایران
به هر حال صبر مردم هم کاسه اش یه حد و حدودی داره دیگه،پر که شد ما میشیم سوریه و بعد جنگهای مسلحانه بین همدیگه و درنهایت قم و اطرافش میشن یه کشور اسلامی و بقیه هم صبح تا شب در بمبهای تروریستی حاکمان قمی غرق در خون! تا شاید خدا راضی شود از ما
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 15:48
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.