دوام زندگی مشترک در گرو خوشبختی زن.

+30
رأی دهید
-7

واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
بسیار خوب باید برای یک زندگی که تداوم داشته باشد زن باید راضی باشد تا ان زندگی تداوم پیدا کند ویکی از اصول و شرایط این تداوم مرد باید لکنت زبان بگیرید و طرف مقابل یعنی طوطی خوش سخن تمام عمرش سخنرانی کند.حالا این اقایان محققین نگفتند ان کدام مرد است که تحمل این مصیبت عظمی را بکند.مرحوم رهی معیری شاعر بلند اوازه ایران در رابطه با خلقت زن غزلی دارد که من نظر تمام علاقمندان بخواندن ان دعوت میکنم. اخر برادر محقق دانشگاهی شما ها نمیدانید این عزیزان دل چه صدائی دارند. ااینها تماما در رشته اپرا صاحب نام هستند.بقول رهی خدا در خلقت خودش از تمام مخلوقات قسمتی را برداشته و در زن گذاشته صدای اینها فقط مانند بلبل نیست بلکه مانند کلاغ هم قاقار میکنند.طاقت فیل میخواهد برای تداوم زندگی نکبت بار یک عمر صدای کلاغ را بشنوی. من میگویم اگر خدا مردی خلق کرده ان هم مرد المانی است انها خوب میدانند برای تداوم زندگی چه باید بکنند. توضیع بیشتر نمیدهم . مرد یعنی مرد المانی تمام
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 21:50
piki82 - تورین - ایتالیا
خوب و بد تو هر دو جنس هست..اما در کل به نظر من زنها موجوداتی هستند که ثبات ندارن و نمیشه روشون حساب باز کرد ! حالا خودشون اسمش رو میزارن پیچیدگی اما اصلا هم پیچیده نیستن ..فقط متغیر هستن ..واسه همین خودشونم نمیتونن خوب خودشون رو بشناسن !
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 01:07
humans win - فرایبورگ - سویسس
پس آدم مجرد باشه بهتره تا برده جنسی واسه زنها یه پیرمردی همیشه می گفت نصف پولهای دنیا رو زنها خرج می کنن و نصف دیگش رو هم مردها واسه زنها خرج می کنن . محققان هم برن کشک بسابن با این تحقیقات مسخره . می خوان اینا رو به زور در دهن زنها حا بدن . واسه همینه دیگه همشون دارن می ترشن .
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 08:06
jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
خانمها دوست دارند مردشون زن ذلیل باشه ، مردها هم زیر بار نمیرن. قانون طبیعت را نمیشه عوض کرد. حالا شما خانمها هر چه میخواید با مردان رقابت کنید ، در آخرش بازنده میشید. اکثر خانمها بجای مغز با قلبشون فکر می کنند.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 10:00
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
اصلا منطقی نیست
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 11:32
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
متأسفانه زنانی که به عنوان مادر, مردانِ پر توقع و غیر منطقی‌ را تربیت میکنند معضلِ بزرگی‌ به جانِ جامعه میاندازند، . زرق و برق و مادیات ممکن است برایِ اکثرِ زنها جذاب باشد اما کافی‌ نیست و زود دلشان را میزند، . هیچ سرمایه ایی برایِ مرد بیشتر از رفتار معقول ، قوی ، مهربان و حمایت گر‌ نمیتواند ضامنِ خوشبختی‌ باشد، . اکثرِ مردان با اینکه بسیار پائین تر از زنان هستند اما بنا به فرهنگِ سطحِ پائین و تکیه صرف به جنسیتِ خود از بالا به زنان نگاه میکنند. و خود را پشتِ دیوارِ غرور پوشالی مخفی‌، ...
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 16:07
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...در صحنه طبیعت تمامِ حیوانات به جز آدمِ دو پا وظایفِ خود را می‌داند، یک ماده همانقدر مهم است که یک نر، . خواسته یک ماده همان قدر مهم است که خواسته یک نر، اما آدمِ دو پا با اینکه تنها موجودی در طبیعت است . که تا این حدِ امروزه از اصلِ خود دور شده ولی‌ هنوز مصرانه بر همانِ اصولِ متغیر پافشاری. و با علم به عوض شدن تمام رفتارهایش نمی‌‌خواهد از فرازِ خیالی خود را به زیر بکشاند تا مبادا وجه خود را از دست بدهد،. تمام اشکالِ انسان عصرِ حاضر به خاطر دور شدن از حقایقِ موجود در خود است. هیچ زنی‌ نمیتواند. به یک مردِ ضعیف و بی‌ ثبات و نامهربان که با دیده حقارت به او می‌نگرد تکیه کند، چرا که یقیناً . از یک ماده در طبیعت که برای خود دارایِ وجه و جایگاه است و همچنین از سویِ جنس نر به او داده میشود کمتر نیست .
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 16:10
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
داشتم کارتون ریو2 رو تماشا می کردم! که طوطی آبی می گفت happy wife happy life! مثل اینکه زیاد همئ بی راه نگفته بود!
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 20:58
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
Shirzan irani شیر زن باز که شروع بشعار دادن کردی. باز از کلمات کلیشه ای که زنها یک عمر با گفتن ان خاستند ابراز وجود بکنند تو انرا تکرار میکنی. اخر عزیز دل برای تداوم یک زندگی نکبت بار باید فقط گوش بود و صدای قار قار کلاغ را شنید. خدائیش اگر تو یک مرد بودی برای یک روز تحمل اینگونه غذاب ها را میکنی . بابا ان وجدانت را شکر که اصلا نداری
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 11:02
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
واقع بین ایرانی /من اگر مرد بودم با یک کلاغ به جایِ زن مأنوس نمی‌شدم چه رسد به زندگی‌ کردن با او ، احتمالا خودت هم آدم پر از قال و قیلی هستی‌ که با کلاغ زندگی‌ میکنی‌. ضمنا بی‌ وجدان هم خودتی که مدام نظراتِ غیرِ منصفانه میدهی‌.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 22:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.