انصار حزب‌الله: ۴۰۰۰ نفر را برای مبارزه با بدحجابی به خیابان می‌فرستیم

عبدالمجید محتشم تاکید کرده که اعضای گشت‌های ارشاد انصار حزب الله به زن‌های کم حجاب "تذکر زبانی" می‌دهند اما این تذکر "جدی و موثر" خواهد بود

عبد‌الحمید محتشم٬ دبیر کل "انصار حزب‌الله"، اعلام کرد که این تشکل قصد دارد از هفته آینده ۴۰۰۰ نفر را برای مقابله با "بدحجابی" به خیابان ها بفرستد.

آقای محتشم دوشنبه ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) در مصاحبه با وب‌سایت آریا گفت که این افراد، در قالب "گشت های ارشادی انصار حزب الله" و به طور "تمام عیار" وارد عمل می شوند و شامل ۳۰۰۰ زن و ۱۰۰۰ مرد خواهند بود.

در واکنش به این اظهارات، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ایران به خبرگزاری ایلنا گفت: "هر فعالیت اجتماعی باید مبتنی بر قانون باشد" و وزارت کشور نیز "در این زمینه متناسب با اقدام‌های صورت گرفته رفتار خواهد کرد".

به گفته دبیر کل انصار حزب‌الله این ۴۰۰۰ نفر، کسانی هستند که با پر کردن فرم برای حضور در چنین گشت هایی اعلام آمادگی کرده اند و پس از آن، توسط برخی روحانیون "به میزانی که لازم بوده توجیه شده اند".

عبدالمجید محتشم افزوده که اعضای "گشت های ارشادی انصار حزب الله"، فاقد کارت شناسایی خواهند بود. وی در پاسخ به این سوال که مگر می شود افرادی بدون هویت مشخص در خیابان جلوی مردم را بگیرند گفته است: "درهر حرکتی ممکن است آسیب هایی هم باشد. در این مورد هم ممکن است آسیب هایی به وجود آید."

آقای محتشم تاکید کرده که اعضای گشت های ارشاد انصار حزب الله به زن های کم حجاب "تذکر زبانی" می دهند اما این تذکر "جدی و موثر" خواهد بود.

    "دبیرکل انصار حزب الله در پاسخ به این سوال که مگر می شود افرادی بدون کارت شناسایی در خیابان جلوی مردم را بگیرند گفته است: درهر حرکتی ممکن است آسیب‌هایی هم باشد. در این مورد هم ممکن است آسیب هایی به وجود آید"

دبیر کل انصار حزب الله، هفته پیش با ا علام آغاز به کار گشت های موتوری این گروه برای "منکوب مفسدین و حامیانشان" گفته بود باید "شیوه انجام عملیات به‌گونه‌ای باشد که مفسدان را که به‌دلیل فضای تسامح حکومتی تجری یافته‌اند، منکوب و حامیان آنان را از صحنه عمل حذف کند".

او افزوده بود: "گستره عملیات انصار حزب‌الله کشوری است و میدان عمل در تهران بسیار وسیع و حجم عملیات بالا خواهد بود."

در مواجهه با این اعلام، حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور ایران هشدار داده بود: "قطعا این وضعیت موجب سلب آسایش و آرامش جامعه می‌شود و وزارت کشور و نیروی انتظامی به عنوان حافظین امنیت، به وظیفه خود عمل خواهند کرد."

وی گفته بود: "وزارت کشور در برابر هیچ گروهی که بخواهد کار بدون مجوز انجام دهد، عقب نمی‌نشیند."

گروه انصار حزب الله، از اعضای تندروی نهادهای حکومتی مانند بسیج تشکیل شده است.

این گروه، از دهه ۱۳۷۰، در فضای سیاسی و اجتماعی ایران فعال بوده است.

+48
رأی دهید
-107

dara20 - تهران - ايران
مرتیکه درست مانند سگ هار پاچه میگیره. اینها از داعش بدترند فقط شرایط مناسب برای گسترش دامنه جنایت ندارند.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 15:33
ghalamfarsai - مالمو - سوئد
حقوق اینهارو کی‌ میده؟ مصباح یزدی؟
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 16:20
عاشق تبریز - تبریز - ایران
خبرهای خوشی به گوش میرسد..به زودی همتون و رهبر بزرگ از سوارج موشها بیرون میاریم و خون تمام جوانان ایرانی را که کشتید از حلقوم ک...بیرون میکشیم..دسته دسته اویزونتون میکنیم
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 16:20
علی چپ دس - رشت - ایران
گمشو برو جلوی آبجیتو بگیر حاج آقا محتشم
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 16:32
shirzan - برلین - آلمان
چقدر جالب که برای یه عده زن لشگر کشی میکنند و هنوز سی و چندی ساله که نتونستن برای قاچاقچی های مواد مخدر لشگرکشی کنند. واقعا که یه حکومت چقدر عاجز میتونه باشه
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 16:33
iiparsaii - هانوفر - آلمان
بی پدر مادرها ایران را تسخیر کردند و هر آنچه که می خواهند سر این ملت بدبخت می آورند. البته از قدیم گفته اند خلایق هر چه لایق٬ ما که از دست این آخوند ها میهنمون را ترک کرده ام٬ بی چاره اونایی که هنوز اونجا زندگی می کنند.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 16:38
biparva-jan - تهران - ایران
چرا این چهار هزار نفر هزار نفرشون که مردها باشند به جای ایجاد مزاحمت برای مردم نمیرن در عراق با داعش ها بجنگند که هم به بشریت خدمتی کرده باشند و هم انرژی‌شون تخلیه بشه؟
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 16:58
Fresh Start - لندن - انگلستان
تصویری که من از شیطان در ذهنم ترسیم کرده‌ام درست همانند این فرد است.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 17:08
halk_35 - لیوواردن - هلند
برو مردیکه بزمچه . قابل اینکه در مورد زن ایرانی‌ حرف بزنی‌ یه نگاه به خودت توی آینه بنداز . خدایی قیافت کفاره داره
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 17:20
amir-amir - تورنتو - كانادا
عجب, ٣٠٠٠ فاحشه و ١٠٠٠ تا لات ٫ خوب ٢٠٠٠ تا اوباش دیگر نیز استخدام کنید بعد اینها را به جون همدیگر بیندازید تا از بیکارى درآیند و لزومى نباشد تا مزاحم مردم شوند
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 17:30
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
اشغال نتونسته مردها را پاچه خوره خودشون کنه ۳۰۰۰ زن آورده پول این مملکت بر علیه ملت خودشون استفاده میکنند،البته اینها ایرانی‌ نیستند،ایرانی‌ کشند.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 17:41
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
غلط میکنی اوباش مفتخور. همونطور که با صدام جنگیدیم و پوزه کثیفشو بخاک مالیدیم با تو و ابلیس هایی نظیر تو هم خواهیم جنگید. اگر چه شما از صدام هم کثیف ترین.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 18:15
Deutschland - فرانکفورت - المان
این مرتیکه و مصباح یزید بچه نوشهر سابق تهران هستن اینها سر راهی هستند
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 18:19
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
امیدوارم موفق و موئد باشید برداران ارزشى در این امر خطیر ،( از وقتى ترا دیدم در کما فرو رفتم برادر،، من به خاله لبت اى دوست گرفتار شدم )!!!
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 18:33
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
فقط جای لگد خر رو روی پیشونیش ببینید!!! ما چند بار باید به الله مدینه باج بدیم؟؟ یه بار به أعوان و أنصار حزب الله، به بار به خود الله تو روز محشر!! واقعا گیر سه پیچه از نوع فرنگی که میگن همین اسلامه!!
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 18:37
kitaro - تهران - ایران
انصار حزب الله دقیقا رو زاویه داعشه ولی میدون نداره!. شک نکنید!!!. اینهمه انواع فساد تو مملکت هست!. دزدی و غارت اموال دولتی و ملی. رشوه خواری و رانت خواری. سواستقاده از پستهای مدیریتی. قاچاق مواد مخدر. قاچاق کالا و گرانفروشی. اونوقت این اورانگونان ناطق اومده گیر داده به رخت و لباس و سر و وضع زنها و دخترا!!
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 19:14
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
اگه چن نفرشون به درک واصل بشن اونوقت حساب دست بقیه میاد!
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 19:47
sedaghat25 - پامبیچ-فلوریدا - امریکا
به امید نابودی همتون.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 19:47
juvel - اسلو - نروژ
بی‌پروا‌جان - تهران - ایران - دوست عزیز ، این بزمجه‌ها زورشون فقط به زنها و دخترها میرسه و وجود رفتن به جبهه و جنگیدن ندارن ، در کّل فقط هارتو پورتن !
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 19:53
perser68 - آلمان - آلمان
اینا تنشون میخاره،فقط همین!!! مردم باید در اولین برخورد همه کناره هم چهارتا از ماشیناشونو به آتیش بکشن، دیگه غلط کنن از این گنده خوری ها راه بندازن! داعش برو گمشو!
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 20:28
siavash2a - تهران - ایران
خسته نباشین خدارو شکر نتیجه عکس میده
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 20:46
Azadikhah - تكسل - هلند
عملیات؟ مگر جنگه!‌ ای بابا این دیگه چه وضعشه!
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 21:10
iran e azad - هورتن - نروژ
موندم که با چه رویی داعش را در صدا و سیمای خودشون،مورد نقد قرار میدهند ! آخر مگر مملکت مشکل دیگری ندارد که پول و هزینه کشور را صرف یک عده بیکار شستشو داده مغزی،میکنند!. مفهوم بسیج را که می‌توانست خیلی‌ مفید باشد را با چماق داری و خبر چینی‌ ،تغییر دادید. ۳۰ سال ملت را اینجوری تو فشار گذاشتید ! حجاب اجباری سر زن‌ها کردید ،نتیجه آن را در جامعه دیدیم. دین و اسلام را با تنفر مخلوط کردید.با این‌گونه کج رفتاری مذهبی‌ حقارت را به ایران و ایرانی‌ تزریق کردید.با چشم خودم دیدم که مقابل دانشگاه تهران و در فصل تابستان این عقب مانده‌ها به دستان آقایان که آستین کوتاه پوشیده بودند،با قلم مو ضدّ زنگ می‌زدند.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 21:14
mi cielo - کاراکاس - ونزوئلا
تمام کسایی که رفتن رای دادن و عکسای خوشحالشونو گداشتن و هر کی گفت چرا پاچشو گرفتن، بیان جواب بدن.البته طبق معمول کی بود کی بود من نبودم.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 21:17
shinoeli - تهران - ایران
این بیچاره های زن ترس هر کاری که می تونن بکنن همین قدر که با تمام شرایطی که برای خانمها درست کردین بازم ازشون میترسین این قدرت واقعی ما خانمهاست بیاین که منتظریم .
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 21:18
classic - تهران - ایران
حسابش رو بکنید که پول ایران رو دست چه انگل هایی دادن که فقط یک درصدش میتونه خرج 4000 تا انگل دیگه رو بده. واقعا حیف انگل که به اینا بگن. مشمئزکننده هست قیافه های کریه اینا
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 21:30
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
حال ادم ازدیدن قیافه این خوک کثیف بهم میخوره.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 22:14
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
بالاخره این اراذل و اوباش کار میخواهند خصوصاً به این نوع پاچه گیری‌ها که عمری عادت کرده و از راه درست و انسانی‌ خارج , خویِ درندگی و حمله پیدا کرده اند.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 22:55
sarbaz007 - المان - المان
قیافرو نگاه کن پور از گونا شرکه
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 23:34
نازک بین - شفیلد - انگلستان
این هم مدلی از داعش ایرانی که بنام انصار حزب الله است . و ابتدا بصورت تذکر شفاهی عمل میکند و بعد چنانچه زمینه را مساعد دید بصورت ضربتی و خشن وارد عمل میشود.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 01:33
دلگشا - تهران - ایران
غلط زیادى کرده،با اون شکل و قیافش.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 02:19
parsaus - امریکا - امریکا
بزن تو سر مردم بی‌ بخار و ترسو بزدل بدبخت فلک زده . زمان ما که ایران بودم جوونها مرد بودن باشگاه و رزمی مود بود از این انصار منظر خبری نبود حالا زیر ابرو و دماغه عروسکی قلیون و شیشه تو جوونها مود شده معلومه که طرف از فلسطین میاد ایران جوونهای عملی‌ رو سواری‌ میگیره دانشجوها هم دارن میخونن واسه نمره بالا که بزننبیرون از ایران
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 06:31
naslesookhteh - تهران - ایران
اتفاقا خوبه! وقتی مجوز و کارت شناسایی ندارن دست مردم کاملا بازه که یه گوشمالی حسابی به این اراذل و اوباش بدن و از خجالتشون دربیان!
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 11:00
avangard - تهران - ایران
از آب حروم خلق شدند این انصار حزب شیطان
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 15:14
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.