مرگ دلخراش نوزاد 10 ماهه زیر چرخ خودرو

نوزاد 10 ماهه‌ای که به دلیل بی احتیاطی والدینش در هنگام خواب، نیمه شب از چادر بیرون رفته بود زیر چرخ‌های خودروهای عبوری در جاده مرگ استان خراسان شمالی جان داد.


به گزارش خبرنگار انتظامی فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، بر اساس اظهارات شاهدان در جاده بجنورد به جنگل گلستان به دلیل نبود استراحتگاه مناسب در مسیر جاده، خانواده‌ای چادر خود را کنار جاده برپا می کنند تا شب را در آن بگذرانند.

هنگام خواب و در نیمه های شب، نوزاد 10 ماهه آنان به شکل چهار دست و پا از چادر خارج می شود و به وسط جاده می آید.

با توجه به تاریکی جاده، یکی از خودروهای عبوری نوزاد را زیر می گیرد و از روی آن عبور می‌کند و چون فردی متوجه آن حادثه نمی شود جسد نوزاد تا صبح در وسط جاده باقی می ماند و دیگر خودروهای عبوری بدون آن که متوجه باشند از روی جسد آن می‌گذرند.

گفتنی است جاده بجنورد به جنگل گلستان بیش از نیمی از کشته های تصادفات استان خراسان شمالی را به خود اختصاص داده است که علاوه بر عرض کم و چهار بانده نبودن، خواب آلودگی رانندگان نیز در بروز تصادفات خونین در این جاده بدون تاثیر نبوده است اما استراحتگاه کافی نیز در این مسیر ایجاد نشده است.

+52
رأی دهید
-7

nassau - مالاگا - اسپانیا
عجب الاغ‌های پیدا میشن، یعنی‌ این پدرو مادر احمق زیپ چادر را نکشیده بودند؟؟.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 15:28
eddy59 - مونیخ - آلمان
خاک بر سر این پدر و مادر ......بی شعور
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 16:10
Kaspian - لندن - انگلستان
یعنعی آدم این مطالبو میخونه چی باید بگه آخه الآن به خدا مغزم از خوندن این خبر داره سوت میکشه خاک بر سر اون پدر و مادر که کنار جاده ماشین رو و اون هم در بیرون از شهر چادر میزنن و فقط و فقط به فکر خودشونن آخه نمیتونستین برین کنار یه پمپ بنزین یا رستوران یا پلیس راه کفه مرگتون و بزارین شما لایق اون طفل معصوم نبودین باز هم میگم شما انسانهای بی وجدانی هستین.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 15:42
ashab kahaf - لندن - انگلیس
یعنی میخوای بگی تا صبح عین یه تیکه گوشت قربونی تیکه و پاره ش کردن و هیچ که هیچ؟! خدایا...
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 18:41
setayeshz565 - وین - اتریش
وای خدای من،بچّهٔ من پتوشو می‌زنه کنار من بیدار میشم،آخه تو چه مادری هستی‌ که نفهمیدی بچت کنارت نیست،تو فقط یه حیونی،بی‌لیاقت.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 20:16
raha1984 - هامبورگ - المان
الهی !! مرده شور ببرتون وقتی که نمیتونید بجه داری کنیدچرا هی فقط بجه پس میاندازید
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 20:43
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
شاید از زیرِ چادر بیرون رفته، در هر صورت اولین وظیفه پدر و مادر مراقبت و پیدا کردن بهترین تدبیر برایِ امنیت کودک است، حادثه خبر نمیکند، خیلی‌ فجیع است، زندگی‌ پدر و مادرش هم از بین رفت و تا آخرِ عمر باید بسوزند و بسازند.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 22:51
azadi2011 - تورنتو - کانادا
شما می دانید که اون مادر در طول روز توی اون جامعه چی کشیده که اینگونه محکومش می کنید ۰ خوابش سنگین بوده و۰۰۰۰خیلی چیزها را ما نمی دانیم۰۰۰ پس به پدر و مادر بیچاره فقط می توانم تسلیت بگویم۰ خدا صبری بدهد۰۰۰۰
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 00:39
ekman - شیراز - ‫ایران
حتما صبح هم عابرین آمده اند و پدر و مادر را از خواب بیدار کردند.چقدر دلخراش بوده و باورنکردنی.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 01:44
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
من از وضعیتِ چادر زیاد با خبر نیستم که آیا کفِ چادر به بدنه وصله یا جداست، فقط همیشه حسِ بی‌ امنیت بودن به اون دارم . در ایران هم که متأسفانه قبل از اینکه فرهنگِ استفاده از چیزی وسیله ای‌ آموزش داده شود خودِ وسیله با تجربه‌های شخصی‌ . و غیرِ اصولی موردِ استفاده قرار می‌گیرد.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 15:42
دنیای وحشی - تهران - ایران
اینقدر منم منم نکنید که خدا قهرش بگیره . خوب هر انسانی با حال و روز و اخلاقی متفاوت داره زندگی می کنه . اولا که این طفلک هم قربانی فقر و بضاعت مالی کم شده وگرنه می بایست حداقل درهتل معمولی هم که شده در مسافرت درحال استراحت می بود و نه در چادر و آن هم درفصل گرما و احتمالا به همین دلیل نیز زیپ چادر باز بوده که مثلا هوای آزاد بخورند و دوما در چنین مسافرتهایی اونقدر احساس خستگی می کنند که وقتی خوابشون میبره ممکنه از خودشون هم باخبر نشوند حتی اگر درسته برداره و ببرتشون . انشاالله که خدا بهشون صبر بده . اون طفلکم هم خیلی بازنده نبوده چون دنیای خیلی باحالی را از دست نداده .
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 01:44
*Fanoos* - ایران - ایران
دنیای وحشی - تهران - ایران دوست عزیز کامنت شما مثل همیشه با فکر و دقت تمام بوده است کاملا با شما موافقم
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 10:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.