ضرب وشتم محیط‌بان توسط همراهان فوتبالیست شکارچی غیرمجاز

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان مازندران با بیان اینکه پرونده شکار غیرمجاز فوتبالیست مشهور در دست بررسی است به خبرگزاری آنا، گفت: روز ۱۵شهریور خبر شکار غیرمجاز یک فوتبالیست مشهور لیگ برتر، به همراه نزدیکانش از سوی مخبران به محیط‌بانان ما رسید.

محیط‌بانان بدون هیچ معطلی خود را به محل شکار رساندند اما فرد مذکور پیش از رسیدن محیط‌بانان به محل توانسته بود تفنگ شکاری را از منطقه خارج کند، بنابراین محیط‌بانان مدرکی دال بر شکار نزد این چند نفر پیدا نکردند. مسلم آهنگران افزود: این در حالی است که این فوتبالیست و نزدیکانش محیط‌بانان را تهدید کردند که آنان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و درپی این تهدید، فردای آن روز 2نفر از این افراد در یکی از خیابان‌های شهر، جنت فریدونی یکی از محیط‌بانان را در برابر چشمان فرزند 3ساله‌اش از خودرو پایین کشیده و به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان مازندران فرزند این محیط‌بان دچار شک عصبی شدید شده و خود او نیز برای درمان به بیمارستان فرستاده شده است که پرونده این ضرب‌وشتم و تأییدیه پزشکی قانونی مبنی بر صحت این ماجرا اکنون در دادسرای رامسر است.

وی افزود: 2 نفر ضارب که پسرعموهای این فوتبالیست مشهور هستند، چند روز است که به همراه ریش‌سفیدان محل برای اخذ رضایت به خانه این محیط‌بان رفت‌و‌آمد می‌کنند. اما پرونده استفاده از سلاح و اسلحه‌کشی آنان در دست بررسی است و بخششی هم در کار نیست.

+61
رأی دهید
-4

بت شکن - مونترال - کانادا
چنانچه این محیط بان رضایت دهد نشان از ضعف و سزاوار بودن خود او بوده. این هم از نسل جوان به خصوص ورزشکار....! فدراسیون و خانواده فوتبال کلاه‌شان را بگذارند بالاتر!!!
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 15:41
قیصرمنم - اصفهان - ایران
حالا مگر فوتبالیست ها کی هستند که فامیلهاشون هم دنبالشونند،، یک مشت اراذل و اوباش و قرطی و مدل و...
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 15:48
fdsa60 - تهران - ایران
فوتبالیست معروف آقای خلعتبری است. تازه تهدید کرده که از دست محیط زیست شکایت میکند!!!!
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 17:04
halk_35 - لیوواردن - هلند
کدوم رضایت . بچه شدین ؟ از من میشنوین دهنشونو سرویس کنین تا اینا باشن دیگه از این غلطا نکنن.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 17:35
aram.01 - کردستان - ایران
واقعا این فوتبالیستهای لیگ برتر بعضی هاشون پررو و پر ادعا و خودشیفته و الکی خوش هستند. احساس محساس هم تعطیل.. مثلا اگه بهشون بگی گناهه پرنده ها رو نکش، بهت می خندند.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 17:41
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
قصد شایعه سازی ندارم اما احتمال میدم این شخص خلعتبری باشه که در صورتی‌ که اینطور باشه باید گفت به لات بازی‌های و بد دهنی‌های پروین و خاله زنک بازی‌های مایلی کهن و اعتیاد و افتضاح‌های کنار اتوبان محرمی و کفتر‌های قلیچ و رهبری فر و چاقو کشی‌‌های کرمانی مقام این افتخار رو هم باید به کولکسیون شخصیت شاخص پرسپولیسی‌ها اضافه کنیم.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 17:47
fodeh - تهران - ایران
اگر این محیط بان شرافتمند رضایت دهد در حق خود و فرزند عزیزش جفاکرده. ورزشکار باید منش پهلوانی داشته باشد که در این دهه گذشته هیچ کدام از این به اصطلاح ورزشکاران بوئی از انساتیت نبرده اند.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 18:18
new idea - لندن - انگلستان
میرزاده عشقی..فرمایش شما چه ربطی داشت به شقیقه حالا؟! همه اینا رو که گفتی هم جمع کنی،یه داش علی اکبریان موادی پای اعدامتون که سالهاست داره آب خنک جرمهاشو میخوره، نمیشن..شاهین بیانی تونم هست البته،اگه از مافیای گروهبان قندعلی و پول پرستیهای فرهاد جونتون که بارها سکهءیه پولتون کردو دستتون رو توی پوست گردو گذاشت،بگذریم.اینا گنده هاتون بود که گفتم،کارای اون جوجه فوتبالیستهاتون که بمونه حالا....
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 19:05
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
new idea - لندن - انگلستان. زیاد سر به سر این عشقی نذار کلا عادت داره یه جورایی به قول خودت همه چیز رو به شقیقه ربط بده. اینم لیست داد که ابی و قرمزای این سایت رو به جون هم بندازه. کلا بیخیالش باش
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 00:19
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
من نمیدونم چه چیزی رو میخوای به کاپیتان بیانی بچسبونی.اگر ما یک یا چند علی‌ اکبریان داریم در مقابلش ده‌ها تحصیلکرده‌ مثل حجازی‌ها و ماجدی و مجید رضایی و قلیچ خانی داریم.واقعیت اینه ناف تیم‌ مارو با کفتر بازی و آقا جون بازی نبستن.شمایی که به ناحق به قلعه نویی واژه نامردانه مافیا رو نسبت میدید بهتره با یک سرچ در گوگل نظری به عکس‌ها و روابط دایی و رویانیان با زنجانی و هدایتی‌ بندازی تا با معنای مافیا و مافیایی بیشتر آشنا بشی‌.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 01:30
Emam Zaman - قم - ايران
واقعاً چقدر مسخره است، یک اتفاق اجتماعی در ایران رخ میده، سریع وصلش می‌کنن به تیم‌های سرخ آبی ....! این میگه شما لنگیا اینجوری هستید، اون میگه شما شیشتأیی‌ها اونجوری...!
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 08:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.