حکم پرونده محمد رضا رحیمی ابلاغ شد

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران گفت: حکم پرونده "م.ر" صبح امروز از شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به وکیل مدافع وی ابلاغ شد.
به گزارش پارسینه به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محسن افتخاری"  در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده "م. ر" اظهار داشت: رای این پرونده صبح امروز از شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به وکیل مدافع "م. ر" ابلاغ شد.

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهراندرباره جزئیات رای صادره تصریح کرد: از بیان جزئیات معذورم.
 
گفتنی است؛ اوایل صبح  روز( 21 مرداد ماه) یکی از سایت‌های خبری مدعی شده که بر اساس شنیده‌ها "م.ر" به ۵ سال حبس و بازگرداندن مبلغ ۸ و نیم میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شده است و ظاهرا این حکم در مرحله بدوی است و هنوز قطعی نشده است  و این در حالی بود که طی همان روز سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران ضمن اظهار بی‌اطلاعی از انتشار خبر صدور حکم "م.ر" محکومیت "م.ر" را به موارد فوق تکذیب کرد.
 
لازم به ذکر است؛ دادستانی تهران چهاردهم دی ماه سال ۱۳۹۲ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که از "م.ر" تحقیق به عمل آمده و با صدور قرار وثیقه‌ مناسب و تأمین آن، آزاد است.

+74
رأی دهید
-3

aram.01 - کردستان - ایران
حالا ببین دار و دسته معاون اول نظام چطوری جواب لاریجانیها را خواهند داد چون میزان دزدی لاریجانیها به مراتب بیشتر از دزدی معاون اول نظام است.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 13:59
sama128 - شیراز - ایران
ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته / خون یارانت پر ثمر گشته /ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته /خون یارانت پر ثمر گشته /آه و واویــــلا.. کو جهان آرا. نور دوچشمان تر ما /ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته /خون یارانت پر ثمر گشته /. ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته /خون یارانت پر ثمر گشته / ,............... چه بسیار افرادی که در دوران جنگ با تمام وجود در راه میهن جان دادند و کشته شدند و چه بسیار انگل هایی همچون محمد رضا رحیمی دزد که تعدادشان هم کم نیست و خیلی بیشمارند به نوایی رسیدند و با دزدی های فراوان به ریش این ملت و خون شهیدان خندیدند.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 14:27
sama128 - شیراز - ایران
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا رکورد زدیدم . مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا رکورد زدیدم . مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا رکورد زدیدم . پاک ترین دولت از قبل از خلقت انسان تا روز قیامت یعنی دوولت مموت احمدی نژاد چنان خودش را قهوه ای کرد که بوی گندش عالم و آدم را گرفت. مموت دستت درد نکنه اسی رحم فشاری تو هم دستت درد نکنه.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 14:20
shirzan - برلین - آلمان
تاریخ مصرف اش تموم شده بود اخه در عجبم که هنوز اینا بعد از این همه سال یادنگرفتند که در جمهوری اسـ... هرمقامی تاریخ مصرف داره
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 16:40
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
sama128 - شیراز - ایران .در ابتدای جنگ برای دفاع از خرمشهر با شهید جهان ارا چند بار دیدار داشتم و در زمان شکستن حصر آبادان فرمانده ما بود .. یادش بخیر و خوش بحالش که نیست تا ببینه خون شهیدان وطن چطور وسیله ای شده برای دزدی و رانت و قرادادهای انچنانی و چطور اوباش و اراذلی مثل احمدی نژاد و رحیمی و مشایی و انصار حزب شیطان دارن ازش سواستفاده می کنن. حیف دوستان من که جلوی چشمهام تکه تکه شدن. حیف چی فکر می کردیم و چی شد
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 18:28
Deutschland - فرانکفورت - المان
این از معاون ممولی. اغا
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 20:23
parsaus - امریکا - امریکا
sama128 هم مثل شما لشکر ۲۷ و ۱۰ سید شهدا بودم شلمچه ابلقریب دوکوهه بودم حاجی همت و علی‌ فضلی فرمانده بودن تو سنگر‌های کمین غواص‌های عراقی‌ شناسایی میکردیم از دست آخوند‌های زمان که قدرت مستشون کرده و امسال همین حیوانات موزی که پول کورشون کرده اومدم آمریکا .از همه ایرانی‌ و ایران بدم اومده
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 06:51
دنیای وحشی - تهران - ایران
خیلی جالب که چه عرض کنم درواقع مضحکه که ملت درحال تماشای دستگیری دزدهای مال و اموال بیت المالشان باشند آن هم توسط یکدیگرررررررر . دزدها همدیگر را دستگیر می کنند هاهاها هاهاا بااین حساب باید هر مقام دولتی جمهوری اسـ... را از زمان تاسیس تابه امروزشن را دستگیر کنند چون گمان نمی کنم حتی یک نفرشان آدم سالمی باشد .
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 01:34
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.