کامرون زیر فشار برای شرکت در حمله هوایی علیه "دولت اسلامی".

+24
رأی دهید
-7

hassan5 - تهران - ایران
جالب ترین قسمت جریان داعش برای من اینجا هست که امریکا و انگلیس برای سه الی چهار شهروندشان چقدر ارزش و اعتبار قائل هستند که میخواهند برای حمایت از شهروندانشان لشکر کشی کنند.در جمهوری اسلامی سه هزار نفر را در یکی دو ماه در زندان میکشند و اگر منتظری اعتراض میکند برکنارش میکنند.میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا اسمان است
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 15:31
mountainman - استکهلم - سوئد
hassan5 - تهران - ایران. برای منم جالبه که تا دیروز مدعی امنیت جهان بودن ولی امروز با کشته شدن هزاران نفر به دست تروریستا هیچ کاری نمیکنن چون هیچ ارزشی برای بقیه ی جهان قائل نیستن. ولی برای چهار شهروندشون میخوان حمله کنن.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 02:18
iran e azad - هورتن - نروژ
آقایان تاوان تروریستی را که در سوریه ایجاد کردند سوریه خواهند پرداخت. ! .. در زمانی‌ که مخالفان دولت را در سوریه کمک میکردند و دائم در تلویزیون‌ها شون به تبلیغ جنگ با دولت سوریه می‌پرداختند، فکر امروز را نمی‌کردند. همان روز‌ها بود که مللاهای سلفی با چراغ سبز دولت‌های اروپایی به جمع کردن نیرو از داخل انگلیس و دیگر کشورها میکردند و ترکیه این نیروها را سفارشی تحویل گروه‌های تروریست میداد. جای سوال اینجا بود که این گروه‌ها از همان روز‌های اول نهیات شرارت و جرم را انجام می‌دادند اما دولت‌های غربی سکوت اختیار کرده بودند.از زبان سوریه‌های پناهنده بارها شنیده‌ام که صد رحمت به رژیم سوریه و اسد ! حالا همین تروریست‌های تجهیز شده غربی، دامن خود آقایان را گرفته اند.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 23:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.