گوهر خیراندیش و دخترش همبازی شدند

گوهر خیراندیش و دخترش در سریال تاریخی «معمای شاه»،همبازی شدند.

به گزارش «تیک»، این روزها گروه تولید مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی علی لدنی،با پایان ضبط سکانس های مربوط به قسمت های تاریخی در مجموعه کاخ های سعدآباد، مشغول ضبط تصاویر بخش های داستانی در شهرک سینمایی غزالی است.

بخش های داستانی در دکورهای خیابان و میدان منیریه و منزل دکتر احمد وزیری با بازی سعید نیکپور و پسرش محمود با بازی امیر یل ارجمند ضبط می‌شود. گوهر خیر اندیش نیز در نقش زنی به نام طوبی با دخترش آزاده اسماعیل خانی در نقش نور آفاق که دختر طوبی است، همبازی شده اند.همچنین یوسف صیادی در نقش جوانی به نام امیر مسعود از دیگر بازیگران بخش داستانی هستند که جلوی دوربین هم رفته اند. دو بازیگر شاخص و پیشکسوت نیز بزودی به این پروژه خواهند پیوست.

ورزی درباره نخستین همکاری اش با خیراندیش اظهار داشت :«خانم خیر اندیش بازیگر توانایی هستند و ما برای این نقش پیچیده و دشوار،نیازمند به حضور چهره ای حرفه ای بودیم که درک بالایی نیز از نقش داشته باشد.وقتی هم که او جلوی دوربین رفت،دقیقا بازی خیره کننده ای که متناسب با فضای داستان بود ارائه داده که ما را به نتیجه مطلوب رسانده است.ضمن اینکه تعهد او در کار بسیار خوشحال کننده است و در کل به نظرم بازیهای این سریال با توجه به حضور چهره های مطرح، جزو شاخصه های اصلی آن هستند».

به گفته ورزی،این سریال از دی ماه سال 91 کلید خورده و تاکنون بیش از 65 درصد آن جلوی دوربین رفته است. تصاویری که این روزها جلوی دوربین میروند،مربوط به بخشهای کسری 20 قسمت نخست هستند و فیلمبرداری طبق برنامه ریزی ها در حال انجام است. تدوین همزمان سریال نیز توسط احسان جعفری ادامه دارد. خبر دیگر درباره این پروژه، حضور سالار عقیلی و امیر یل ارجمند در استودیو پاپ است که دو ترانه برای تیتراژهای اول و آخر سریال خواندند. این ترانه ها با آهنگسازی بابک زرین و براساس اشعاری از افشین یداللهی ضبط شدند. «معمای شاه» در 60 قسمت 60 دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی روایت زندگی محمدرضا پهلوی از زمان بازگشت او از سوییس در سال 1315 تا زمان مرگ است و در درجه کیفی سریال‌های الف ویژه صدا وسیما برای پخش از شبکه یک قرار دارد

+50
رأی دهید
-44

shahab46 - هانوفر - المان
در ایران مثل اینکه تمامی مشاغل شده ارثی و احتیاجی‌ به استعداد و مطالعه در آن رشته لازم نیست. یارو بزور رهبر شده پسرش میخواهد بزور رهبر بشود خواننده هست پسرش میشه خواننده، هنرپیشه است دخترش میشه هنرپیشه و......
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 10:44
Ukguy4u - لندن - بریتانیا
عاشقشم. یکی از بهترین هنر پیشه هاست گوهر
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 11:04
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
یک عمر است که مادر و دختر ها دارند نقش بازی میکنند. کجای کارید شما داداش
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 12:14
تیتو تیتو - تهران - ایران
این روزا خاک صحنه خوردنم پارتی میخاد !
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 13:03
اینترنت ندیده - کرمان - ایران
واقعا گوهر خیر اندیش در عرصه هنر گوهریست نایاب، امیدوارم دخترش هم مثل خودشباشه.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 13:42
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
میخواهند تب مردم را برایِ بازگشتِ دورانِ طلأئی، شاهنشاهِ آریامهر سرد کنند، به نظرم زحمتِ بیخودی میکشند تا مردم لیاقت پیدا نکند حکومتی مانندِ حکومتِ پهلوی‌ها دیگر در ایران ظهور نخواهد کرد، هر زمان ملت ایرانی‌ شدند و قدر خود و کشور را دانستند یقیناً حکومتی ایرانی‌ بر آنها حکومت خواهد کرد، بهتر است معمایِ خمینی و معمایِ خامنه ایی را بسازند تا دست‌هایِ پشتِ پرده و توطئه چینی‌ برایِ به قدرت رساندنِ آخوند دوزاری روشن شود هر چند که این معما هیچ گاه از سویِ این نظامِ پلید رو نمی‌شود و مانندِ همیشه پا در کفشِ شاه فقید میکنند اما یقیناً توسط تاریخ و به دست آدمهای وطن پرست رو خواهد شد، و صد البته که ملت دیگر فهمیده اند این نظام چگونه و توسطِ بیگانگانِ ضدّ ایرانی‌ پا گرفت و حمایت شد و میشود. ننگ‌ بر ایرانیهایِ وطن فروش که تا این حد به ایران و ریشه خود جفا و خیانت روا داشتند آنها همه بی‌ ناموسند چون مادرِ خود را به متاع ناچیز مال و مسند فروختند.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 13:37
biparva-jan - تهران - ایران
فقط تو و یک عده معلوم الحال برای بازگشت دیکتاتوری تب دارند shirzneirani. مردم ایران دمکراسی خواه هستند.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 20:34
ekman - شیراز - ‫ایران
روح پدرش،مرحوم اسماعیل خانی شاد ،با دیدن این خانم بیاد پدر روانشاد ایشان افتادم.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 23:29
اینترنت ندیده - کرمان - ایران
شیرزن ایرانی درود بر شما .
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 00:23
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
مردم نشان دادند نوع حکومتِ ملی‌ میهنی پهلوی‌ها خوشایندشون نیست و یک آخوندِ دگمِ قصاب می‌تونه فریب شون بده و با هم تعویضش کنن،اما بعد ۳۵ سال فهمیدن چه کلاهی سرشون رفته تب کرده اند، باشه فقط چون تویی و می‌دونم چقدر مخالفِ دیکتاتوری هستی‌ و این ۳۵ سال یک لحظه بر علیه آن از پای ننشستی، منتظر میمونیم تا ۳۵ سالِ دیگه مردم با شعارِ دموکراسی فریفته شوند راضی‌ شدی دیگه نگران نیستی‌ !
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 00:30
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
اینترنت ندیده - کرمان - ایران / درود من هم بر شما.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 19:28
biparva-jan - تهران - ایران
تو خودت حرفهای خودترو نقض میکنی. از یه طرف میگی مردم با شعار دمکراسی فریفته شدند که معنیش این هست که علاقه مند به دمکراسی و در پی برپایی دمکراسی هستند که اگر نبودند به قول تو فریفته نمیشدند. و از طرف دیگه میگی تب برپایی حکومت دیکتاتوری دارند؟ تکلیفت رو با خودت روشن کن. دوران پادشاه و پادشاه بازی تموم شده و مردم در پی عدالت و تساوی و برابری حقوق هستند.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 21:42
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.