معاون اول احمدی‌نژاد: پشت‌پرده‌ها را افشا می‌کنم.

+50
رأی دهید
-4

fdsa60 - تهران - ایران
خفه شو دزد بزرگ. تو از احمقی نژاد مدال لیاقت گرفتی.البته مدال لیاقت در چپاول و دزدی. تو آنقدر وضعیتت خرابه که وزارت اطلاعات 2 سال قبل از پایان رییس جمهوری احدی نژاد چکهای اختلاس تورو رو کرده بود البته با امضا شخص خودت.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 00:37
dark night - تهران - ایران
تو آخور این یارو سنگ ریختن، حالا می‌خواد عرعر کنه.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 03:32
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون اون که احمدی‌ نژاد بود با بگم ، بگمش مردم رو هشت سال گذشت سر کار و هیچ غلطی نتونست بکنه و دستش رو شد که چجوری به مردم گوسفند تباری که بهش رای داده بودن خیانت کرده . از اختلاس سه هزار میلیاردی ، تا حمل سرمایه ملی‌ با کامیون به ترکیه ، از پرونده بابک زنجانی و مرتضوی ، تا بخشش ۱۵هزار هکتاری اراضی‌ نمایشگاه کتاب و ... حالا کار نظام به جایی‌ رسیده که تو چلغوز سه کلاسه که آخرین مدرک تحصیلیت طبق تحقیقات انجام شده قبولی سوم ابتدایی بوده ، براش خط و نشون بکشی !!!؟؟؟ . آخر زمانی‌ که میگفتن اینجاست بابا . رحیمی اگه این کارو نکنی‌ تخم پدرت نیستی‌ . اون وقت میبینی‌ که دولت مقتدر روحانی چجوری سوراخ موش رو برا تو و اون ارباب شپشوی بی‌ لیاقتت احمدی‌ نژاد خدا تومن میکنه . ببین نسناس ، اگه دولت روحانی راجع به شما خدا زدهها و قانون شکنیهایی که کردید لب از لب باز کنه همین مردم زنده زنده آتیشتون می‌زنن . حالا برید داییتونو دیونه کنید . دولت روحانی باج به شغال نمیده ، چون پشتیبان این دولت ۲۰میلیون مردمی هستن که با رای خودشون روحانی رو انتخاب کردن .
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 03:00
mina minavand - هانور - آلمان
بازم میگم میگم‌ها شروع شد.این تاکتیک اسلامیست.اگر از چیزی خوششون نیاد هر غلطی میکنند که روزگار بر وفق مراد اینها بچرخه.رژیمی که از رهبر تا پایین دست دزد و متجاوز هستند بهتر از این نمیشه.ننگ‌ بر شماها باد.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 07:09
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
غلط بسیار کردی تو هم نوکر اون بوزینه ای که هی بگم بگم راه می انداخت.مردک جیگرت بالا بیاد ده بنال ده شاه دزد مقام معظم
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 07:45
nasrin30 - آسکر - نروژ
یک سری بیسواد دزد ریختن دارن همه چیز رو چپاول میکنند تازه یاد هم گرفتن همدیگرو لؤ میدان اینهم فیلمشونه،
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 09:53
aram.01 - کردستان - ایران
چه خر تو خری شده ...فکر کنم آخر خطه...همه دزدیهای همو لو میدن...
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 10:50
shahab46 - هانوفر - المان
خاک بر سر مردمی که نشسته اند و نظاره میکنند دزدی و چپاول دارایشان را تازه در زمان انتخابات پای صندوق رای هم میروند. حداقل در روز رای گیری خونه‌هاتون بتمرگید.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 10:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.