رونمایی داعش از چهارمین قربانی اش!

گروه تروریستی داعش اقدام به معرفی قربانی بعدی خود کرده و اعلام نمود که در صورت ادامه حمایت دولت انگلیس از اقدامات ضد داعش، وی چهارمین گروگان غربی سربریده شده خواهد بود.

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، داعش با انتشار تصویری ویدیویی اقدام به رونمایی از فردی کرد که به احتمال زیاد قربانی جدید این گروه تروریستی خواهد بود.

در حقیقت تصاویر مربوط به این قربانی جدید در انتهای همان فیلمی که مربوط به کشته شدن "دیوید هاینس" سومین قربانی غربی داعش، است و شب گذشته منتشر شده، قرار دارد.

نام این قربانی جدید "آلن هنینگ" است و وی نیز همانند قربانی سوم از شهروندان انگلیس به شمار می رود.

در این تصویر اعلام می شود که اگر "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس، به ادامه اقدامات خود در حمایت از دولت عراق و پیشمرگان کرد در مبارزه با داعش ادامه دهد، این فرد جدید نیز همانند سه قربانی قبلی سربریده می شود.

در همین رابطه کامرون خواستار برگزاری نشست فوق العاده کابینه برای بررسی این وضعیت شد.

این در حالی است که دیوید کامرون پس از انتشار تصویر سربریده شدن دیوید هاینس، ضمن ابراز همدردی با خانواده این قربانی بر تصمیم لندن برای حضور در ائتلاف ضد داعش و مبارزه با این گروه تاکید کرد.

+22
رأی دهید
-51

salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
ای بابا چقدر خشونت.. یه کاری کنین دیگه این چه وضعیه. تا کی‌؟ چند تا؟ جگرم کباب شد برای اون خانواده‌ها ........... چی‌ میکشن طفلکی ها
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 02:28
hossein+87= - ایران - ایران
خودت ساختی که لعنت بر خودت باد.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 09:24
Azadikhah - تكسل - هلند
تعدادی از جوانان سکولار شهر سنندج در ادامه جنبش آتش زدن پرچم داعش که توسط جوانان لبنانی فراخوان داده شد، پرچم داعش را به آتش کشیدند.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 10:33
اینترنت ندیده - کرمان - ایران
Azadikhah - تکسل - هلند مطمئنی؟ آخه مقدسات اسلام روش نقش بسته فکر نکنم بشه همچی کاری کرد!؟
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 13:44
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
در برابر هر یک از این اعمالِ دیو صفتانه این گروهِ بازنده عقده ایی مزدور, نفرت از اینها بیشتر و بیشتر میشود،. به هیچ عنوان نباید به این دد و دیو‌ها باج داد به جایِ آن هر یک از عضایِ داعش که دستگیر میشوند . حبسِ ابد با شاق‌ترین اعمال صورت گیرد و نسبت به این موضوع اطلاع رسانی شود ،. علاوه بر این با هر یک از این حرکتها کّلِ مسلمینِ بی‌ تفاوتِ گردن شکسته خصوصاً علمایِ بی‌ عملشان . و یا روحانیونِ بی‌ روحانینشان در همه جایِ دنیا که هنوز نیمه آبرویی دارند اعلامِ بیزاری از این گروه به شکلِ رسانه ایی کنند. البته اگر خود افکار و اعمالِ داعشی ندارند، لعنت بر این دژخیمانِ سیاه دل روانی‌ و خونخوار دست نشانده باد.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 14:05
shahab46 - هانوفر - المان
دوست عزیز بله، اتفاقا به همین خاطر که مقدسات اسلام روش نقش بسته باید آتش زد
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 15:38
Lantern - کالیفرنیا - امریکا
اینطوری فایده نداره، داعش باید بره سراغ خونواده ملکه انگلیس واز بزرگ تا کوچیک شون رو سر ببره و بعد بیادسراغ خاندان کثیفش در ایران و هرچی آخونده دست ساز انگلیسه را هم سر ببره، البته با یه چاقوی کند تا حسسسسابی زجر کش بشن
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 18:11
Azadikhah - تكسل - هلند
اینترنت ندیده - کرمان - ایران:مطمئنم اینم سندش:https://www.youtube.com/watch?v=1q_rJ3yoGT8
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 21:27
اینترنت ندیده - کرمان - ایران
shahab46 - هانوفر - المان - تشکر.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 00:24
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.