متن قرارداد آنجلینا جولی و برد پیت قبل از ازدواج!

متن قرارداد آنجلینا جولی و برد پیت قبل از ازدواج!

به گزارش پارسینه، بر اساس گزارش مجله ی " استار " که این مطلب را منتشر کرده ، این قرارداد به شدت مورد حمایت وکلای این دو هنرپیشه  قرار گرفته است  . ثروت این زوج  نزدیک به 425 میلیون دلار ( 240 میلیون دارایی برد و 185 میلیون سهم آنجلینا) برآورد شده است و  در صورت  وقوع طلاق میان آن دو  پول های آن ها به فرزندانشان تعلق می گیرد  .

این تصمیم بطور رسمی از سوی هردوی آن ها برای حمایت از فرزندانشان گرفته شده است . مجله ی استار عنوان کرد : اگر برد پیت مادامی که همسر انجلیناست با زن دیگری رابطه برقرار کند ، سرپرستی قانونی بچه ها به آنجلینا سپرده خواهد شد . "

در صورت وقوع طلاق ، هریک از آن دو فقط  دارایی  پیش از ازدواج  را حفظ  خواهند کرد .این مجله می افزاید : پولی که این زوج  پس از ازدواج به دست می آورند در محلی نگهداری و درصورت وقوع  طلاق به شش قسمت مساوی میان فرزندان تقسیم خواهد شد. در مجموع ، برد و آنجلینا حتی یک سانتیم بیشتر از مبلغی که به هنگام ازدواج با خود  داشته اند را دارا نخواهند بود . پیمانی که یک بار دیگر نشان می دهد برای این دو فرزندانشان بیش از هرچیز اهمیت دارند .

+97
رأی دهید
-8

جنگنده - تهران - ایران
اونوقت اگر آنجلینا با مردی دیگر رابطه برقرار کند ماجرا چه میشود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 08:38
naslesookhteh - تهران - ایران
اگه شرط ازدواج تو ایران هم همینطور بشه دیگه ملت واسه طلاق روزشماری نمیکنن! چون میدونن قرار نیست بعد از طلاق پولدار بشن!!!
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 10:16
Ukguy4u - لندن - بریتانیا
نیاز نداره با زن دیگه ای ارتباط برقرار کنه به اندازه کافی اینکار رو در فیلمهاش انجام میده!
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 11:53
اینترنت ندیده - کرمان - ایران
مرسی جولی
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 13:48
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
آنجلینا چنان رسِ براد پیت را کشید که پیر و بی‌ دل و دماغش کرد جوری که فقط بدردِ آنجلینا میخوره و بس . و از سویی به یک پدر کامل هم مبدلش کرد تا به چیزِ دیگری غیر از وظیفه و تعهدِ پدرانه فکر نکنه, . به این میگن زن قدر قدرت, چشمه ایی از اونو تو آقا و خانومِ اسمیت و شروع ماجرا بهش نشون داد اما براد پیت خام شد و از هولِ حلیم با سر افتاد تو دیگ.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 14:22
highlight - کرج - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد. تو نگران برد پیت نباش لیاقت هوسرانی شما همون صغرا دماغ و فاطی اندماغ ها هستند
جمعه 28 شهريور 1393 - 14:51
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.