اتفاق عجیب در اتاق عمل در ایران!

+97
رأی دهید
-7

shirzan e irani - استکهلم - سوئد
احتمالا از پشت راهی‌ به جأیی دارد که مادرش بچه‌ها را آنجا زایمان کرده و این یکی‌ را هنوز جا به جا نکرده، پیشی‌ کوچولو باید بهش شیر بدن تا نمیره، هنوز گوشت خور نشده.
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 16:33
Shahin.Orel - تهران - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد هیچ مساله ای نیست که شما صاحب نظر نباشید , فقط اینبار انقدر کوتاه نظر دادید که از دریای افاضاتتون سیراب نشدیم ,حتما این جراح ابله نمیفهمه بچه گربه شیر میخوره , ممنون برای توضیح و حمایت علی وارتون از حیوانات در مقابل این جراح ظالم
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 22:55
dark night - تهران - ایران
بیشتر شبیه گاراژ بود تا اتاق عمل.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 03:38
ey.javidan.iran - سیدنی - استرالیا
خیلی عجیب نیست از تو کانال کولر میوفتند پایین گیر میکنند من خودم..دو تا کفتر از اتق عمل در اوردم
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 09:21
ey.javidan.iran - سیدنی - استرالیا
خیلی عجیب نیست از تو کانال کولر میوفتند پایین گیر میکنند من خودم..دو تا کفتر از اتق عمل در اوردم
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 09:21
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
ey.javidan.iran - نظرتان متین و منطقی‌ است.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 14:35
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
وقتی‌ آدم منگ باشه تکنسین رو با جراح اشتباه میگیره، تصور کن جراح وسطِ عمل بیاد بچه گربه در بیاره , . برا شیر خوردن توضیح دادم تا امثال تو که همه چی‌ رو با هم قاطی‌ میکنن ، یه پاتیل نونِ تلیت شده با شیر به این حیوونکی ندن، . اتفاقا میگن چون علی‌ بر پشتِ گربه دست کشیده از هزار طبقه هم بیفته باز با چهار دست و پا میاد رو زمین ، . البته نمیدونم گربه‌های قبلی‌ با پشت میومدن یا همین مدلی‌ اما مثالهایِ عامیانه مانند عوام ساده است ,. معنایِ درونِ آن مهم است، دستِ علی‌ خیلی‌ کارها میکنه یعنی‌ از هر جا هم سقوط کنی‌ باز تکیه گاهت رو ازت نمیگیره . و از حادثه به سلامت عبورت میده و یا از منگی در میاره اما تو فقط آویزونِ شمشیرش شدی به اون چسبیدی آخه ذاتت اون قسمت رو می‌‌پسنده و مدام اونو مز مزه میکنه.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 14:50
shahin.orel - تهران - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد من هم که از توضیحاتتون تشکر کردم , چرا باز از منبر پیاده شدید و ادبیات سر جالیزتون رو به رخ میکشیدید ! شیرزن !!! البته دروغ و دری وری برای خرید آبرو برای چاقو کشان با دست کشیدن به سر گربه درست نمیشه ! مردم فقط میخونن میگن این نصفه انسان که معادل ٥٠ شتر در قوانین علی وار ارزش داره , میگه علی دست کشید به سر گربه و گربه پس از این ٤ دست و پا میاد پایین !!!! ای ملت ببین کوله بار حماقت رو میشه به دوش کشید و حتی درمدنیت سوئد هم اون رو زمین نذاشت
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 18:56
Nasrin-a - کبک - کانادا
shirzan e irani - استکهلم - سوئد. در روایت دیگه ای میگن: علی بعد از اینکه دست کشید رو پشت گربه، یک فوت هم کرد زیر شکم کبوتر، واسه همینه که کبوتر میتونه پرواز کنه :))
جمعه 28 شهريور 1393 - 20:25
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.