پلیس ایران: سرنخ‌هایی از جوک‌های وایبری درباره آیت‌الله خمینی پیدا کردیم

حسین اشتری چند ماهی است که به جای محمدرضا رادان جانشین فرمانده پلیس شده است


حسین اشتری، جانشین فرمانده پلیس ایران، اعلام کرده است که "سرنخ‌هایی" از شوخی‌های وایبری درباره آیت‌الله روح‌الله خمینی، رهبر پیشین جمهوری اسلامی، پیدا شده است.

آقای اشتری گفته است:" با اقداماتی که توسط پلیس فتا انجام شده است و با همکاری سایر نیروها و دستگاه‌های امنیتی به سرنخ‌هایی از عوامل توهین به مقدسات و حضرت امام در وایبر دست پیدا کرده‌ایم."

در هفته‌های اخیر موجی از ارسال جوک‌ و شوخی درباره آیت‌الله خمینی در وایبر، برنامه پیام‌رسان موبایلی، به راه افتاده است.

شماری از محافظه‌کاران می‌گویند این جوک‌ها توسط "ضدانقلاب" ساخته و سازماندهی شده است. در مقابل عده‌ای هم گسترش آنها را "توطئه‌ای" می‌دانند که دولت را به فیلتر کردن وایبر و واتس‌اپ ناگزیر کند.

جانشین فرمانده پلیس ایران گفته است که عوامل پخش این شوخی‌ها شناسایی ‌شده‌اند و "با تشخیص مراجع قضایی این افراد را به مردم معرفی می‌کنیم."

در ایران پلیس فتا مسئولیت نظارت و برخورد با جرایمی را دارد که در فضای سایبری انجام می‌گیرد.

در همین حال کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا، امروز به خبرگزاری ایسنا گفته است که نیروهای پلیس ۱۳۵ صفحه فیسبوکی را که در زمینه "روسپی‌گری" فعال بوده‌اند، شناسایی کرده‌اند.

آقای هادیانفر گفته است که پس از شناسایی گردانندگان این صفحات آنها به پلیس امنیت معرفی می‌شوند. به گفته او با شماری از آنها برخورد شده و با دیگران نیز به زودی برخورد می‌شود.

+13
رأی دهید
-73

juvel - اسلو - نروژ
قیافه خودت هم جوکه حسین شتری !
شنبه 22 شهريور 1393 - 16:39
tina2012 - ارومـــــــــــیه - ایـــران
حالا که اینطور شد خمینی خراست گاو من است هاهاها
شنبه 22 شهريور 1393 - 16:39
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
روایت داریم که امام گفت : من تو دهن این دولت میزنم ... اما انگار دولت جا خالی داد صاف خورد تو دهن ملت .. :. شعار حضار : امام دقت کن ، امام دقت کن . && . اون روزی که گفت آیا مشکل ما مدل موی جوونای ماست؟ بیاید اقتصاد رو درست کنیم خیلی شانس آوردیم نمیخواست مدل موی ما رو درست کنه. وگرنه الآن همه کچل بودیم! & & خوب ماشاءالله دیگه داریم کم کم از شرایط شعب ابی طالب خارج می شویم و عملاً وارد قبرستان بقیع می شویم …. .
شنبه 22 شهريور 1393 - 16:46
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
امام درب خانه را گشود... قبوض اب و برق و گاز و تلفن و موبایل و... نزد ایشان بر زمین ریخت!. ایشان با خود اندیشید مگر این موارد مجانی نبود!!؟؟؟. فراموشی از بارزترین صفات ایشان بود && امام رو سرویس کردن..... سرویس دهی از خصوصیات بارز امام بود.
شنبه 22 شهريور 1393 - 16:50
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
. پس از تمسخر اخیر امام راحل در شبکه های اجتماعی نوه ایشان با انتقاد شدید از مردم و همچنین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار فیلتر شدن این شبکه ها در گوشی های تلفن همراه شد . شایان ذکر است برخی خبرگزاری ها به نقل از نزدیکان ایشان عنوان کرده اند که همان شب امام به خواب ایشان رفته و فرموده اند در عشق و حال مردم دخالت نکنید . ..مردم داری از خصوصیات بارز امام بود .&& . روزی یه کچله نزد امام رفت گفت ,. من کچلم تو مودار . امام گفت: از ابروی من بردار. . دستو دلبازی از صفات بارز امام بود.
شنبه 22 شهريور 1393 - 16:53
MehranIrani - تهران - ایران
یکی از آشنایان ما دزد به خونش زد منتها دوربین پارکینگ تصاویر دزد رو ضبط کرد اینا نتونستن هنوز دزد رو بگیرن حالا سر نخ تو وایبر پیدا کردن؟ جریان همون حرفشونه گفتن هواپیمای بدون سرنشین آمریکا رو رمز گشایی کردن اما بیش از یک ماهه هنوز جعبه سیاه هواپیمای ایران 140 ساخت خودشونو رو نتونستن رمز گشائی کنن.. باشه ارتش سایبریتون هم قوی باید دید چند نفر خام میشن و فکر میکنن میشه متنهای وایبری رو هک کرد!!!.
شنبه 22 شهريور 1393 - 17:11
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
مسخره کردن و توهین به هیچ یک از بندگان خدا به هر طریقی جایز نیست و از گناهان بزرگ و حرام است و اهل جهنم میشوید. قرآن کریم در سوره حجرات در مورد حرمت و ممنوع بودن تمسخرو غیبت و برخی صفات اخلاقی زشت دیگر می فرماید :   اى کسانى که ایمان آورده‏اید نباید گروهى از مردان شما گروه دیگر را استهزا کنند، شاید آنها از اینها بهتر باشند، و نه زنانى از زنان دیگر شاید آنان بهتر از اینان باشند، و یکدیگر را مورد طعن و عیبجویى قرار ندهید، و با القاب زشت و ناپسند یاد نکنید، بسیار بد است که بر کسى بعد از ایمان نام کفر بگذارید، و آنها که توبه نکنند ظالم و ستمگرند.
شنبه 22 شهريور 1393 - 17:29
azadi-iran - وین - اطریش
لطفا به این بسیجی ها و سپاه و لباس شخصی های حکومت نگویید پلیس!. ابن افراد ارگانهاهی امنیتی همگی فیلتر شده ولایت فقیع می باشند.
شنبه 22 شهريور 1393 - 17:39
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
روزی خامنه ای به امام گفت من مهندس موسوی را بعنوان نخست وزیر قبول نمی کنم. امام فرمود..... تسلط به زبان ترکی از خصوصیات بارز امام بود.
شنبه 22 شهريور 1393 - 17:50
dara20 - تهران - ايران
نه‌ بابا!!!!ه این سر نخ از گوشی حد اقل ۵۰ میلیون ایرانی زده بیرون آنوقت تو یه سر نخ‌های پیدا کردی!!!! اگر لکل نخ‌های نساجی‌ها را هم پیدا کنی باز هم هیچ غلطی نمیتونید بکنید چون خمینی شیاد مورد تمسخر همه است.
شنبه 22 شهريور 1393 - 18:32
jila.purple - وین - اتریش
داشتن پروستات سالم از صفات بارز امام بود...:)))))))))))
شنبه 22 شهريور 1393 - 18:38
iran736 - زابل - ایران
فدای آغا - اودسه - دانمارک: ای کسانی که ایمان آورده اید، شما خیال می کنید که ایمان آورده اید!، برو با الهام چرخنده ازدواج کن، به هم میاین!
شنبه 22 شهريور 1393 - 19:25
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
dara20 - تهران - ایران// دقیقا!! نه تنها تو ایران بلکه به ایرانیان کل جهان صفات بارز امام هر روز گوشزد مى شه !! دقیقا مثل بیمارى سرطان به همه جا سرایت کرده پس بهتره انقدر حساسیت نشون ندیدن که اوضاع امام بدتر مى شه !
شنبه 22 شهريور 1393 - 19:47
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا// أولى خیلى با حال بود LOL
شنبه 22 شهريور 1393 - 19:51
Shahin.Orel - تهران - ایران
فدای آقا - اودنسه - دانمارک گفتید ( مسخره کردن و توهین به هیچ یک از بندگان خدا به هر طریقی جایز نیست و از گناهان بزرگ و حرام است ) نجس خواندن کافر به نظرتون توهین نیست ؟ حقوق انسان ها رو بر حسب جنس و مذهبشون تعیین کردن به نظرتون توهین نیست ؟ کدوم دینی کسانی که خارج از اون هستن رو نجس و قابل تصاحب حتی تجاوز میدونه ؟ غیر از اسلام دینی رو سراغ دارید ؟ پس این جملات وقیحانه رو ننویسید , که در قران اومده با کسی شوخی نکنید , بوزینه مگه لغتی نیست که الله در سوره بقره برای خطاب کردن انسان هایی که به مراتب محترم تر از تو هستن استفاده شده ؟ آخر همون آیه ای هم که فرمودید , میگه آنها که توبه نکنند ظالم و ستمگرند به نظرتون نرسید اون چند آیه اول تعارف بود وگرنه به این جمله ختم نمیشد ؟ اگر با خمینی شوخی میشه این توهین نیست , این عکس العمل رفتار دلقک ماب ایشون در همه زندگی بود , اگر یک عمله رفتار و صحبت های ایشون رو داشته باشه , جای حرفی نیست , ولی رهبر یک مملکت از ادبیات و رفتاری خارج از ساختار ایشون باید استفاده کنه تا محترم تلقی بشه
شنبه 22 شهريور 1393 - 20:04
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
خاک بر سر جمهوری ننگین اسلامی که از جوک میترسه .
شنبه 22 شهريور 1393 - 21:12
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
فدای آقا - اودنسه - دانمارک / مزدور فقط کامنتها را بخوان و لطفا ...و نظر نده.
شنبه 22 شهريور 1393 - 20:59
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
مرده شور خودتون و امامتون را ببرد!
شنبه 22 شهريور 1393 - 21:33
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
حاضر جواب بودن از صفات بارز امام بود،روزی خبرنگاری از اقا پرسید ایا شده کسی از شما حاضر جواب تر باشد ،امام فرمود بله،روزی به قصد نماز جماعت راهی مسجد شدم که ناگاه در چاه فاضلاب و مدفوع سرنگون شدم ،شخصی امد و گفت ای امام چرا اینقدر در خود فرو رفته اید؟؟؟
شنبه 22 شهريور 1393 - 22:33
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
خیلی‌ مفلوک و بدبخت هستید , ملت حسابی‌ سرِ کارتون گذاشتن چون همتون پلیس قلابی هستید ، وظیفه پلیس حفظ امنیتِ جامعه است که شماها فقط تو خطِ چشم چرونی و جاسوسی شهروندان فهیم هستید و همدستِ کلاشان و دزدان.
شنبه 22 شهريور 1393 - 23:12
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
یکى از این سر نخ ها منم ! من را پیدا کنید !!
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 00:28
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
بخوره تو سرتون این مقدساتی که باعث پسرفت کشور شده. اگه خمینی اون یه تیکه استخون رو نمینداخت جلوتون ازش دفاع نمیکردین.
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 00:42
Cater_pillar - اپسالا - سوئد
وای خدا , چقدر کامنتهای باحالی داره اینجا, بهتر از خود خبر حتی ...لطفا یه کم از اون جک ها اینجا بذارید ممنون.
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 04:34
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
مجددا باید بگم که مرده شور خودتان و اون امام نکبت تان را ببرد! هر ... ی چن متر پارچه می پیچه دور سرش و خودشو امام خطاب می کنه!
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 05:41
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
فلانی روحت شاد /تهران - مسخره ترین کامنت رو خودت نوشتی ..، انتظار داری همه مثل خودت بع بع کنند؟
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 07:17
siavash2a - تهران - ایران
مردم که خوب استقبال کردن از جک ها.بقول امام اقتصاد مال خره
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 07:49
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
ترموستان خامنه ای تعویض میشود.الهام چرخنده و رضا زاده کهن برای اهدائ عضو شریف اعلام آمادگی کردند.فابریک برابر اصل با مهر تایید حوزه قم
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 09:42
harrp - وین - اتریش
پروستات آقا رو خدا آزاد کرد
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 11:27
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
یه روز خمینی دوچرخه سواری‌ میکرد هی‌ زنگ میزد ،زنگزدگی از صفت مختص و بارز امام بود.
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 16:31
faranak-montreal - مونترال - کانادا
اییمام من از خنده ضعف رفتم از دست--- عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 08:47
مترلینگ - منچستر - انگلستان
امام خواست بزنه تو دهن دولت اشتباهی زد تو دهن ملت ........ابروهای پرپشت امام همیشه مانع دیدش بود /من تو دهن دولت میزنم .....گنده گوزی ازصفات بارز امام بود/روزی ابدارچی امام برای امام چای اورد که در حال نشستن تلنگش در رفت امام با اون ابروهای پرپشتش تبسمی فرمد وگفت اگه نمی..ر... قندون رو بیاور ...زندگی امام سراسر درس بود
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 23:21
مترلینگ - منچستر - انگلستان
امام فرمود من تو دهن دولت میزنم ......وحشی گری از صفات بارز امام بود
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 00:09
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.