دایی بخشی از پول قراردادش را بخشید

علی دایی کل پول خود از قرارداد با پرسپولیس را نمی‌خواهد و فقط مبلغ قراردادش را تا زمانی که در پرسپولیس بوده از باشگاه می‌گیرد.
به گزارش پارسینه به نقل از ایسنا، نشست مسئولان باشگاه پرسپولیس با دستیاران علی دایی و بهمن دهقان وکیل آن‌ها که برای توافق بر سر چگونگی پرداخت مطالبات‌شان برگزار شده بود، پایان یافت و قرار شد در یکی دو روز آینده توافق طرفین نهایی شود.

افشین پیروانی، رضا فروزانی، جواد منافی، بهزاد غلامپور و محمد دایی دستیاران علی دایی هستند که بهمن دهقان را به عنوان وکیل خود برای دریافت مطالبات انتخاب کرده بودند و مذاکره دو طرف هم بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

در این جلسه دو طرف بیشتر بر روی مسائل اخلاقی و اینکه باید برخورد بهتری با کادر فنی صورت می‌گرفت، بحث کردند و در این میان سیاسی به عنوان رییس هیات مدیره هم قبول کرد که اتفاقاتی که افتاد در شان مربیان پرسپولیس نبود و بهتر بود که برای کنار رفتن آن‌ها برخورد بهتری صورت می‌گرفت. سیاسی در این رابطه از دستیاران دایی عذرخواهی کرد.

دستیاران دایی توافق کردند که بخش زیادی از قرارداد خود را نگیرند اما مسئله مهم‌تر چگونگی پرداخت مبلغ درج شده در قرارداد علی دایی بود که امروز خیلی درباره آن صحبت نشد اما مهم‌ترین اتفاق این بود که دایی اعلام کرده پول کل قرارداد سه ساله خود را نمی‌خواهد بلکه طلب خود از فصل گذشته به اضافه آنچه در این فصل برای پرسپولیس کار کرده را می‌خواهد که به مراتب مبلغ بسیار کمتری از کل پولی می‌شود که می‌توانست از اخراج خود بابت حق فسخ قرارداد بگیرد.

+33
رأی دهید
-18

ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
ها ها خدایا خسته شدیم از بس به این سرخابی ها خندیدیم حالا هم همه رفتن کل ساندیس خود را دادن و سوراخ مُوش خریدن بابا زمستان تو راه هست ساندیس جمع کنید .بازی استق بنام خدا گُل بله کُل. بازی لنگ أسامی تیم را اعلام کنم شوت گُل ها ها خدا را شکر دارن رکورد سریعترین گل خوردن متعلق به ساندیس سرخابی ها و طرفدارانشان ها ها
شنبه 22 شهريور 1393 - 16:46
juvel - اسلو - نروژ
اینقدر خوردی که داره از چشات می‌زنه بیرون ، این مبلغی هم که نگرفتی‌ فقط برای خود شیرینی‌ جلوی ترفداراته !‌ای کاش این پولا صرفه کارتون خوابا و بچه‌هایی که توی سطله اشغال دنباله غذا میگردند میشد.!!!!
شنبه 22 شهريور 1393 - 16:47
reza shah kabir - توکیو - ژاپن
حیف پول که خرج لنگ و لنگی بشه....۴۴۴۴
شنبه 22 شهريور 1393 - 18:21
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
لازم نکرده ادای آدمهای بخشنده را درآری،،خودت خوب میدونستی که این پول را بهت نمیدن و با شکایت و چند سال سگ دو زدن باید قسط به قسط اونم کمتر از نصفشو بگیری ،با این حرف می‌خوای عوامفریبی کنی‌،،خودتی عمو،،تو اگر راست میگفتی‌ به جای اون قرار داد ترکمنچای پول کمتری میگرفتی تا با اون یکی‌ مثل سید جلال یا پولادی را تو تیم‌ نگه دارن،،خاک بر سرت که با همه پولدار بودن باز هم پول به گوشت تنت چسبیده،،از الان هم مشخصه مانند چند سال گذشته باز چوب لا چرخ پرسپولیس میذاری ....
شنبه 22 شهريور 1393 - 17:58
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
.....،همه از همه طرف دارن پرسپولیس را میچرزونن،این سیاسی هم پفیوز از تو،رحیمی سپاهانی هم ... از تو دولت فدراسیون رژیم دست‌های پشت پرده و بعضی‌ از پیشکسوتان هم همینطور،،چه وحشتی از پرسپولیس دارن که سالهاست با هزاران طرفند کثیف میخوان پرسپولیس را متلاشی کنن اما غافل از این هستن که پرسپولیس عشق بیش از سی‌ ملیون هوادار هست و حتی با این نتایج ضعیف بازهم پر تماشگر‌ترین تیم‌ ایران هست،،واسه رژیم مواجه شدن با هفته‌ای صد هزار تماشگر که اکثرا هم جوون و هیجان زده هستن ،،چالش بزرگی‌ هست و به همین خاطر مساله رژیم نمیخوان که هفته‌ای صد هزار طرفدار پرسپولیسی یا شصت هفتاد هزار طرفدار کیسه واسشون مشکل ساز بشه،خیالشون از کیسه راحته که به جز دربی و با همه تو کورس بودن هاش بازهم به زور ده بیست هزار تا میان پس این وسط پرسپولیس می‌شه گوشت قربونی و هر کس و نا‌کسی می‌خواد یه تکه از اون را جدا کنه
شنبه 22 شهريور 1393 - 17:58
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
همونی هم که گرفتی و بقیه میگیرن از سر خودتو و کل فک و فامیلتون هم زیاده. مگه چیکار میکنید غیر از سر کار گذاشتن یک عده مشنگ!!
شنبه 22 شهريور 1393 - 19:08
عاشق تبریز - تبریز - ایران
تیم داغون کردی..بازیکنهای که گرفتی بدرد لیگ 5 هم نمیخورن..باید فصل قبل ردت میکردن.چون سال قبل بهتزینهای ایران را داشتی و با التماس دعا دوم شدی.اون بازیکنها دست هر مربی دیگه بودن با اختلاف 20 امتیاز قهرمان میکرد تیم...ولی تو اینکار نیستی چون بلد نبودی چهجور از بازیکنان بازی بگیری..
شنبه 22 شهريور 1393 - 23:00
عاشق تبریز - تبریز - ایران
eza shah kabir - توکیو - ژاپن تو به شغلت بپرداز...که همه ایرانیها ژاپن به.. کشیدن...تو به چه فوتبال..
شنبه 22 شهريور 1393 - 23:03
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.