امام جمعه موقت تهران : ایران زرتشت چه افتخاری دارد که به آن ببالیم؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران پنج شنبه شب در یادواره شهدای فریدونکنار  که در مصلی قدس این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بصیر اظهار داشت: شهید بصیر سالار شهدای خطه مبارک و از برجسته ترین شهدای تاریخ کشور ما است.

وی تصریح کرد: مردم فریدونکنار با داشتن چنین شهدایی نشان دادند که ولایت مدار، رزمنده، دوستدار اهل بیت(ع) و از یاران واقعی امام زمان(عج) و پرچم دار و ادامه دهندگان خون شهدا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به این که شهدا از جایگاه رفیع و بلندی برخوردارند، عنوان داشت: حیات طیبه در مسیر ارتقا و صعود به انسان داده می شود و هر کسی که عمل صالح انجام دهد و مؤمن باشد خداوند به او حیات طیبه هدیه می دهد.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که ولایت همچون دژ محکمی در برابر طوفان های سخت جهانی قرار دارد، گفت: این عزت و شکوه و عظمت ایران و ایرانی در جهان را مدیون ذکاوت و تیزهوشی مقام معظم رهبری هستیم و بر اساس نظر اندیشمندان غربی، ولایت فقیه در ایران هر نقشه ای را خنثی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به آنچه در فتنه 88 رخ داد، خاطرنشان کرد: دشمنان به وسیله انواع شبکه های ماهواره ای و کانال های متفاوت به مدت 20 سال برنامه ریزی کردند تا این نظام را از بین ببرند و حتی از کسانی که در زیر عبای امام بزرگ شده بودند استفاده کردند اما موفق نشدند.

وی افزود: شعاع ولایت پذیری از مرزهای ایران گذشته و ما امروز در خارج از مرزها می جنگیم و همه این ها زیر پرچم ولایت است که البته به قیمت خون همین شهدا ریشه دار شده است.

مشاور رییس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به این که شهید بصیر افتخار تاریخ است و در کنار مالک اشترها قرار می گیرد، اظهار داشت: ایران زرتشت چه افتخاری دارد که ما به آن ببالیم، ایران زمانی بزرگ و قدرتمند شد که اسلام را در آغوش گرفت و زمانی که صدای حسین حسین در مساجد دانشگاه ها بلند شد موفق به کسب افتخار شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی ادامه داد: افتخارات هسته ای، پرتاب موشک به فضا، رشد و تعالی در فناوری نانو، ساخت موشک و هزاران پیشرفت دیگر از برکت خون همین شهدا بوده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که دیروز جنگ نظامی بود و امروز جنگ اقتصادی و فرهنگی است، اذعان داشت: فرزندان شهدا باید همچون شهید در این پیکار سخت سربلند خارج شوند، دیروز پدران شما تاریخ ساز شدند و امروز شما باید آن حماسه ها را دوباره تکرار کنید.

وی به برخی نگرانی ها در حوزه فرهنگی کشور اشاره کرد و با بیان این که امروز وزارتخانه ها و دولت ما باید در خط مقدم جبهه بگویند نگرانی وجود دارد نه اینکه مردم سر از جهنم در بیاورند، افزود: ما، دولت و مسؤولان ضامن بهشتی بودن مردم هستیم، هر کس به جهنم برود در حالی که دولت می توانست فضای فرهنگی درست کند تا چنین جهنمی درست نشود همین جهنمی روز قیامت یقیه شما را می گیرد و شما را مقصر جهنمی شدن خود می داند.

 حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با انتقاد از کسانی که در برابر طرح تفکیک در دانشگاه ها مقاومت می کنند، ادامه داد: دانشگاه ها نیز به برکت خون شهدا دایر شده است چرا آقای مسؤول خم به ابرو نمی آورد و فتنه گر را در دانشگاه مسؤول می کند، این ها فتنه فرهنگی است که خطر آن بسیار بیشتر از فتنه نظامی است.

وی با اشاره به این که در رویارویی نظامی دشمن کاملاً مشخص بود و شهدای آن برایمان افتخار بود اما قربانیان جنگ فرهنگی ذلت ایجاد می کنند، ادامه داد: اعتیاد های صنعتی، کتاب های ضد دینی که نوشته می شود و زیر نظر همین وزارتخانه ها به چاپ می رسد یا روزنامه های زنجیره ای که همه بلندگوی غرب هستند بسیار خطرناک تر از جنگ نظامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در پایان اظهار داشت: ما به این رقاصه ها و سینماچیانی که به دنبال آمریکا می روند افتخار نمی کنیم، بلکه افتخار ما و کشورمان شهدا و کسانی چون شهید بصیر ها هستند./

+36
رأی دهید
-243

biparva-jan - تهران - ایران
تو چه افتخاری پدید اوردی لاکپشت پیر؟
شنبه 22 شهريور 1393 - 01:48
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
آخه فسیل تو از افتخار چیزی حالیته؟اول تا آخر اسم و لقبت همش اسمهای تازی است ،خاک بر سری آنهایی که پای چرندیات تو میشینند.زمانی که عربها به ایران حمله کردند تمام بزدلان و ترسوها اجبارا اسلام و قبول کردند ولی کینه و نفرت نسبت به اعراب در دل‌ ایرانیان ماند.به همین دلیل جمعی از ایرانیها در فکر انتقام بودند همانگونه که اعراب ایران را از هم پاشیدند ایرانیان هم شیعه را بوجود آوردند تا برای ابد در این دین شیطانی اختلافی بزرگ در جریان باشد و هم دیگر را کشتار کنند و این را امروز داریم میبینیم.
شنبه 22 شهريور 1393 - 01:49
sonixax - آلمان - آلمان
ایران تازی زده و عرب پرست چه افتخاری دارد که به آن ببالیم ؟ حسین تازی و علی شدند افتخار ملت ؟ نماینده که تو باشی تکلیف آن امامان و پیامبران و دزدان مسلمان روشن است.
شنبه 22 شهريور 1393 - 01:56
مترلینگ - منچستر - انگلستان
راست میگه حیونی زرتشت نه خونریزی بلد بود نه دزدی بلد بود نه ظلم میدونست چیه ولی اعراب رو ببین هـــــــزار ماشـــــــــاله از هر انگشت یه هنر چنگ وتوحش وغارت وچپاول وغنیمت وکنیز گرفتن و .....اوووففف بگم بازم؟مت
شنبه 22 شهريور 1393 - 02:01
mountainman - استکهلم - سوئد
مرگ بر تو و اسلامت. بلخ افتخار میکند به زرتشت و جهان افتخار به شهر شهر ها قدیمی ترین شهر جهان یعنی بلخ افتخار میکند. تو چی داری؟ اعرابت چی داره؟
شنبه 22 شهريور 1393 - 02:10
HomeSick73 - ویرجینیا - امریکا
پیرسگ عوضی‌ مگه دین توی خا. مال عربزاده چه افتخاری داره که می‌خوای بهش ببالی. ایران هرچقدر عظمت و افتخار داشت از همون زمان زرتشت بود. اون موقع که ایران زرتشت بزرگ‌ترین و قدرتمندترین کشور تو دنیا بود اژداده توی کثافت داشتن تو عربستان با شترها میخوابیدن. آبو بریز اونجا که می‌سوزه تازی کثافت. خوب خودتونم فهمیدید که مردم اسلامو انجاشنم قبول نداران.
شنبه 22 شهريور 1393 - 02:17
elali - ساکرامنتو - امریک
ﺁﺭﻩ ﻭاﻗﻌﺎ, ﻣﺜﻠﻪ ﺷﻤﺎ اﻓﺘﺨﺎﺭﻱ ﻛﺸﺘﻦ ﻫﺰاﺭاﻥ ﺁﺩﻡ و ﺩﺭﺑﻪ ﺩﺭ ﻛﺮﺩﻥ ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﻫﺎ ﺁﺩﻡ و ﻧﺪاﺭﻥ
شنبه 22 شهريور 1393 - 02:18
sabetghadam - اصفهان - ایران
وقاهت - رذالت- حماقت - نوکری جیرهخواری - دروغ و ..... هم حدی دارد که از امثال. شماها موجودات خرفت و مغز فندقی انتظار دیگری از این نوع اراجیف نمی توان داشت . اگر خدائی هست برای شما ها طلب یک جو خرد و فهم می نمایم
شنبه 22 شهريور 1393 - 02:22
Deutschland - فرانکفورت - المان
افتخار از ان شما اخوندهای غاصب ، بیسواد و نادان است . ابله
شنبه 22 شهريور 1393 - 02:26
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
جامعه طبقاتی فقط در بخشی از هندوستان رواج دارد ، یکی‌ از خصوصیات زرتشتی جامعه طبقاتی هست
شنبه 22 شهريور 1393 - 02:51
spelesh kon - شفیلد - انگلیس
خواستم بگم خاک عالم تو سرت ولی دیدم واقعا حیف خاک.
شنبه 22 شهريور 1393 - 03:07
malek khorshid - روتردام - هلند
خفه شو پوفیوز. کی‌ به تو مومیایی گفت دربارهٔ پیغمبر پاک و اهورایی ایران زمین حرف بزنی‌. دهنت رو ابکشیدی که اسم آن ابر مرد و پاک سرشت رو به دهان کثیفت میاوری. ننگ‌ بر تو و اون رهبر چلاقت ، ننگ‌.
شنبه 22 شهريور 1393 - 04:32
amir-amir - تورنتو - كانادا
این آدم بى سواد که افکارش به عهد دقیانوس بر مى گردد باعٽ تحریک و تهییج اوباشان موتور سوار انصار خواهد شد تا مٽل گرگ هاى درنده به جان نوامیس مردم بیفتند.
شنبه 22 شهريور 1393 - 04:37
paksan - آمریکا - آمریکا
دوران بعد از اعراب چی داره که افتخار کنیم؟! فن بیان و دانشمندان دوران شما چیزی برای گفتن نداشتن اگر کتابها و علوم و دانشمندان اون دوران رو نمی سوزاندید و اعدام نمیکردید
شنبه 22 شهريور 1393 - 04:43
eddy59 - مونیخ - آلمان
تمام مساجد که شما میسازید و تو توش زر میزنی سنبل اون گنبدهای مسجد از دین زرتشت گرفته شده ...که البته اون موقع آتشکده بوده ......دین زرتشت قدمت تاریخی ذاره ....البته اگر بدونی که تاریخ چی هست....
شنبه 22 شهريور 1393 - 05:25
شاهپور شاهرخی - تهران - ایران
حاج اقا ... اولا تقبل الله اعمالکم اجمعین .... دومآ فرمودید : >>> چه افتخاری دارد که ما به آن ببالیم، ایران زمانی بزرگ و قدرتمند شد که اسلام را در آغوش گرفت <<< .... والله تا اونجایی که ما خوندیمو تاریخ میگه .. این سپاه اعراب مسلمان بود که بعد از شکست سپاه ایران زمین و کشتن مردان و جوانان پارس ، زنان و دختران ایران زمینو پس تقسیم و کلی کشمکشو دعوا ( بر سر تقسیمشون ) اونهارو به گرمی در آغوش گرفتند !!!!!!!!!!!! کسی ننوشته که ایرانی ها علت بزرگ و گنده شدنشون هم آغوشی با اسلام ناب محمدی (الهم صلی علی .. و ال محمد ) بوده !!!.
شنبه 22 شهريور 1393 - 05:29
شیعه ولایتمدار - مونیخ - آلمان
خفه شو ابله
شنبه 22 شهريور 1393 - 05:59
parsi parsi - کرمان - ایران
عربپرستی دیگه
شنبه 22 شهريور 1393 - 06:21
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
روزی شخص کچلی به خدمت امام مشرف شد,امام فرمودند چطوری کچل ؟. .شوخ طبعی از صفات بارز امام بود & روزی امام گوشه های ناخنش را با ناخن گیر می گرفت. .گوشه گیری از صفات بارز ایشان بود & . روزی امام شاخه گلی به همسر خود داد. همسر امام پرسید گله؟. و امام فرمود تا نظر کارشناسانه داوری چی باشه. .احترام به داور و کارشناسان از ویژگی های بارز امام بود
شنبه 22 شهريور 1393 - 06:29
paksan - آمریکا - آمریکا
شک نکنید اگر الان زمان زمان شاه بود همین آدم کاسه لیس شاه بود. اینطور آدمهای ضعیف همیشه ... هستند و چیزی برای تفکر و عمل ندارند
شنبه 22 شهريور 1393 - 04:45
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
خوب راست میگه براى این حـ... هاى تخم عرب ایران زرتشت افتخارى نداره، براى ما ایرانیها این اراجیف شما افتخارى نداره
شنبه 22 شهريور 1393 - 06:30
علی چپ دس - رشت - ایران
مردک بی هویت . زیر بوته ای . معلوم نیست برادران قم ایشان رو زیر بوته آبستن شدن
شنبه 22 شهريور 1393 - 06:36
fanii - ایران - ایران
حالا این اسلام چه افتخاری برا ایران داشته، جز یه مشت امام و امامزاده مفت چر.
شنبه 22 شهريور 1393 - 07:32
fanii - ایران - ایران
- عـَلِیُّ بْنُ إِبْرَاهِیمَ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عِیسَى عَنْ یُونُسَ عَنْ بَعْضِ رِجَالِهِ عَنْ أَبِى عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ دِرْهَمٌ یُوصَلُ بِهِ الْإِمَامُ أَفْضَلُ مِنْ أَلْفَیْ أَلْفِ دِرْهَمٍ فِیمَا سِوَاهُ مِنْ وُجُوهِ الْبِرِّاصول کافى جلد 2 صفحه 489 روایت 6ترجمه روایت شریفه :امام صادق علیه السلام فرمود: یک درهم که به امام برسد. بهتر است از دو میلیون درهمى که در راه خیر دیگر صرف شود.
شنبه 22 شهريور 1393 - 07:31
fanii - ایران - ایران
حالا این اسلام چه افتخاری برا ایران داشته، جز یه مشت امام و امامزاده مفت چر.
شنبه 22 شهريور 1393 - 07:33
سيروس كمال - دبى - امارات
همین که توى عرب تازى پرست و سنگ پرست ازش میترسى براى ما ایرانیان افتخار است .
شنبه 22 شهريور 1393 - 07:39
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
کاظم سوتی داره راجع به نانو تکنولوژی حرف میزنه!!!! و اون رو به خون شهدا ربط میده! من با خدا یک حرف دارم! ببین داره بینهایت بودنت داره زیر سؤال میره! اینها دارن با سایز خریتشون رقیب بینهایت بودنت میشن!!
شنبه 22 شهريور 1393 - 07:47
sos_11 - تهران - ایران
تو مگه ایرانی هستی. تو رو چه به زرتشت و ایران باستان عرب وحشی. تو باید شمشیر ببندی به کمرت و سوسمار میل کنی مرتیکه ی ضد ایرانی چندش. مرگ بر شما آخوندای بی شرف، که تاریخ رو هم میخواین نابود کنین. ریشه ی سست شما رو همون تاریخ بالنده و پرشکوه قطع خواهد کرد و تو و رهبر ... تو رو راهی زباله دونیش میکنه.
شنبه 22 شهريور 1393 - 07:52
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
ای شیخ از تو باید پرسید اسلام و محمد و علی و ائمه شیعه و سنی چه افتخاری دارند.چه گلی بر سر دنیا زده اند.جز یک مشت دروغ و خرافات که یادگار آنان است؟اما زردشت آیین سراسر مهر است و خود زردشت حتی ادعای پیامبری هم نداشت مانند دروغ پیامبران یهود و محمد کذاب تازی.وتو خودت چه گلی بسر کسی زده ای و چه سودی داری بنده شکم و زیر شکم.
شنبه 22 شهريور 1393 - 08:00
arman93 - یزد - ایران
.. نکبت بی سواد هرچی آدم می خواد خودشو کنترل کنه باز یک نفهمی پیدا میشه یک مزخرفی میگه هم آبروی نظام و مملکتو می بره و کفر آدمو درمیاره
شنبه 22 شهريور 1393 - 05:23
Salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
واقعا خاک بر سر کم aghlet با اون قیافه کریهت،
شنبه 22 شهريور 1393 - 08:28
jojo796 - تهران - ایران
فرض کنیم که هیچ کاری نکرده شما بگید چه غلطی کردید به جزدزدی وقتل وغارت
شنبه 22 شهريور 1393 - 08:39
هستیا - شیراز - ایران
خفه شو کفتار بار اخرت باشه به مذهب من توهین میکنی
شنبه 22 شهريور 1393 - 08:44
khosrow abadani - لندن - انگلستان
ببین زرتشت و اصالت ایرانی چقدر بدبخت شده که این ریش شپشو زردتشی را قبول نداره که دنیا او را باور دارند. راستی شپشو بگو ببینم اگر کسی از سمت چپ وارد توالت بشه گناهه یا ثواب؟
شنبه 22 شهريور 1393 - 09:12
senator x - تهران - ایران
بوی گنداسلام شما مشام تمام مقنی هارا هم دیوانه کرده حیف فحش بتوی نکبت کثافت
شنبه 22 شهريور 1393 - 08:49
دریای پارس - ایران - ایران
بخدا اینا از جهنمیان قطعی هستند.و مطمئنم سرنگونیشان نزدیک است.آخه مرتیکه متعفن اگز زرتشت افتخار نبود که الان اصلا ایران را سرزمین یا کشور نمیدونستن.درود بر زرتشت
شنبه 22 شهريور 1393 - 09:51
دوستدار - استهکلم - سوئد
کورش کبیر انسان بود که شما اخوندها نبودید. کورش وطنش و ملتش را دوست داشت که شما اخوندها دوست ندارید . کورش زندانیان مخالفش را دسته دسته اعدام نمی کرد که شما اخونده کردید. کورش به پناهندگانش راه و جا و غذا میداد شما اخوندها نکردید. کورش ملتش را اواره و دربه در و پناهنده کشورهای خارج نمیکرد که شما اخوندها این همه ایرانی را به کشورها تبعید کردید . کورش دختران و زنهای ایرانی را به کشورهای عربی صادر نمیکرد تا عربها سو استفاده سیکسی و جنسی ازشان کند شما اخوندها کردید. و دها گند کاری دیگر اخوندهای حاکم در ایران کردند که کورش کبیر در زمان حکمیتش نکرده. هرگاه اخوندهای کلاش حاکم بر ایران خواستید نام کورش کبیر را بر زبان نجسشان بیاورید اول با ضد افونی دهانشان را شستشو بدهند.
شنبه 22 شهريور 1393 - 09:54
دوستدار - استهکلم - سوئد
هرکس در این عصر و زمان نام بهشت را بیاورد بری فریب مردم است و بیشتر مردم هم میدانند که طرف میخواهد با وعده بهشت اورا فریب دهد. پس مردم را بچه حساب نکنید که با اب نبات چوبی بهشت فریب بخورند. ان دکان و بازاری که اخوندها و عالمان مذهب در این هزاروسیصد , چهارصد سال پیش برای خودشان گشوده بودند و منفعتی کلان برایشان داشت با ندانم کاری و زیاده طلبی و گندکاری شما اخوندهای این دوران در ایران دارید این دکان و بازار مذهبی را به ورشکستگی مطلق میبرید.
شنبه 22 شهريور 1393 - 10:12
Gharibeh-Ashena - هانوفر - المان
ایران زمانی بزرگ و قدرتمند شد که اسلام را در آغوش گرفت و زمانی که صدای حسین حسین در مساجد دانشگاه ها بلند شد موفق به کسب افتخار شدیم. ایران هیچوقت اسلام را در آغوش نگرفت بلکه بزور اسلام را به ایران دیکته کردند و همین بزرگترین دلیل است که ایرانی اصیل هیچوقت اسلام را از ته دل نپذیرفت. و تکلیف دانشگاه ها هم که احتیاج به تشریح ندارد. جای تعجب ندارد که این عرب زادگان و تفاله های مذهبی از ایران و ایرانی و زرتشت و هرچه که باعث افتخار ایران است بیزارند. نفرین و ننگ ابدی بر شما باد.
شنبه 22 شهريور 1393 - 11:33
seyed ali geda - لندن - انگلیس
مرتیکه دزد و دروغگو . از زمانی‌ که اسلام به ایران حمله کرد ایران از قدرتش کم شد و بسیاری از خاکش را از دست داد و به این روز افتاد. حالا که با التماس می‌روید هلکوپتر و هواپیما بخرید میگن نداریم و میروید دست چندمش را با قیمت سه برابر توی بازار سیاه می‌خرید. آخوندهای دزد و کثیف.
شنبه 22 شهريور 1393 - 12:06
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
تو که از پندارِ نیک‌ بویی نبرده ایی , از گفتارِ نیک‌ بی‌ بهره ایی و از کردار نیک‌ به اندازه فاصله کهکشان‌ها از هم فاصله داری تنها تظاهر کردن و چرتکه انداختن را بلدی چه میدانی‌ که خدمت و پیام زرتشت برایِ تمامِ زمانها و آدمهاست نه فقط افتخارِ ایرانیان، تو که کّلِ دنیایِ کوچکت محدود به جسمِ فانیست و تمامِ قوانینِ تو و پیشینیانِ تو به یک کتابِ احمقانه توضیح و المسائل و چهار کتابِ دیگر در همین راستا محدود است چه گلی‌ بر سرِ بشریّت زده ایی ، فقه را به هیچ عنوان قاطی‌ حکمت و عرفانِ ایرانی نکن و خود و افکارِ فسیل تان را به آن نچسبان، دنیایِ عرفان به وسعتِ کّلِ کائنات و ماورأ آن است که همه را در بر می‌گیرد، نه دنیایِ فقیهانه تو که به تعدادِ محدود آدمِ شستشویِ مغزی شده آنهم به صرف بردن منفعت است و مکانی اندازه قبر،حدّ ایرانی از ابتدا زرتشت بزرگ بوده به همین خاطر به ادامه آئینِ یکتا پرستی‌ روی آورده و گوهرِ نابِ آن را تا ابد یافته ، برو فقیهِ دوزاری و بیش از این خود را مضحکه و مسخره خاص و عام نکن،...
شنبه 22 شهريور 1393 - 12:18
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. اگر به یک الاغ راهی‌ را دوبار نشان دهی‌ آن را آموخته و چپ و راستِ خود را میفهمد، اما ۳۵ سال بنا به منفعت و مصلحتتان پنبه در گوش کرده و نفرتِ مردم را از خود نمی‌بینید و تنها به تولید آدم نماهایی هستید که برایتان مزدوری کنند و چشم بسته تابع تان باشند ، ضمنا این‌گونه جاها اون فدائی و جنگنده و خود باور مهر بر دهان زده جیک شان در نمی‌‌آید چون موضوع به غزه و غیره مربوط نیست و به ایران ربط دارد جالب است دم از وطن پرستی‌ و ایرانی بودن هم میزنند.
شنبه 22 شهريور 1393 - 12:19
داماهی - بندرعباس - ایران
چقدر.......مالی چقدرپاچه خواری کمی حیاکنیدای بی حیاها فقط عرعرکردن بلدیدوبس.
شنبه 22 شهريور 1393 - 11:35
azadeh11 - آمستردام - هلند
عجب کامنتهای جالبی‌ بود . همه را خواندم. مرسی‌ از همه .....
شنبه 22 شهريور 1393 - 12:38
halk_35 - لیوواردن - هلند
خواستم منم در جواب این ابله چیزی بنویسم دیدم کلا دوستان این پیر خرفت رو سرویس نمودن . پس همه آنچه که دوستان در جوابت گفتن ای پیر اسکل
شنبه 22 شهريور 1393 - 14:10
tina2012 - ارومـــــــــــیه - ایـــران
لابد پروستات رهبر افتخار دارد
شنبه 22 شهريور 1393 - 14:38
علی چپ دس - رشت - ایران
زنده باد زرتشت . زنده باد کوروش کبیر . زنده باد داریوش . لعنت بر قوم مفسده آخوند وووووووو
شنبه 22 شهريور 1393 - 15:47
dara20 - تهران - ايران
افتخارت اسلام ... شما را هم دیدیم و با برقرری نکبت اسلامی شاهد روزمرگی مردم ایران و بدنامی ایران هستیم. مردک تو آن‌ دهان کثیفت را ببند و بیش از این فضا را متعفن نکن.
شنبه 22 شهريور 1393 - 11:14
m.noor - شارجه - امارات
با درود.خاک عالم بر سرت کثافت. ای‌ کاش دوستان مثبت میدا دن تا در صدر اخبار میموند.م.ن
شنبه 22 شهريور 1393 - 16:37
marineboy - لس انجلس - امریکا
ننگ و شرم باد بر اینهمه چاپلوسی و دروغ و نفرت و ضد انسانیت و فرهنگ بودن اینها. خود نکبتتان چه کاری جز جنایت کرده اید که از افتخار دم میزنید افتخار مال ادم شریف و زحمتکش و درستکار است نه فاسدانی مانند شما که از هیچ گناهی رویگردان نیستید.
شنبه 22 شهريور 1393 - 17:52
shahab46 - هانوفر - المان
فقط از شکر زرتشت نخورده بودی که خوردی
شنبه 22 شهريور 1393 - 18:17
hamid71 - ابهر - زنجان - ایران
خب راست میگه دیگه زرتشت و کوروش وداریوش چه افتخاری برای ایران وایرانی داره مگه جزاین بود که در زمان اونها تقریبا تمام دنیا اسمش ایران بود مگه غیراز اینه که هرچی افتخار بود مال ایران وایرانی بود اما الان به برکت وجود این جانوران ایران منزوی ترین کشور توی دنیاست وایرانی شرمش میشه بگه من ایرانیم مگه الان حتی افغانستان هم از ایران مقامش بهتر وبالاتره خب لابداینجوری بهتره داریم دور هم حال میکنیم با سروری روسیه و اجناس بنجل چینی.....
شنبه 22 شهريور 1393 - 21:02
nasl sokhta - لندن - انگلیس
آخه الاغ تازی زاده تو از زرتشت و انسانیت چی‌ میدانی ؟ روزی ایران و ایرانی‌ به سعادت می‌رسد که نسل شما تازیزادها از این خاک اهورایی برچیده شود و این روز به زودی می‌رسد
شنبه 22 شهريور 1393 - 23:17
سرسره - اهواز - ایران
پ نه پ دوره ملا شپشو سالاری ما خوبه که ازایران وایرانی نه افتخاری باقی مونده نه ابرویی
یکشنبه 23 شهريور 1393 - 01:48
Azadikhah - تكسل - هلند
زرتشت هرگز به کشتن وکشته شدن کسی را ترغیب ننموده است.این کاظم صدیقی از تاریخ پرشکوه این سرزمین چیزی نمیداند و یا یا خود را به نفهمی میزند و در نهایت امر یک موجود بی ریشه است بهش اهمیت ندین!تاریخ پرافتخاراین مرز وبوم چیزی نیست که توسط کسی نفی شود.این مملکت توسط مغ ها ( روحانیون) به خاک سیاه نشست که متاسفانه اعراب کمال استفاده را بردند وبه این مملکت یورشی وحشیانه بردند وبه هرکجا قدم گذاشتند کشتند برده گرفتند و تلی از خاکستر بجا گذاشتند درتمام این مملکت کتاب سوزانی راه انداختند که نظیرش را درتاریخ نمی توان یافت.
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 11:21
اینترنت ندیده - کرمان - ایران
اگه راست میگی تریبونتو بده به من تا بگم ..... نامردی اگه ندی!
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 14:04
کوروش مهری - یزد - ایران
جنگنده یا باور عمیق یه سوال فنی:این عج که میگند امام زمان عج یعنی چه؟
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 18:23
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران
از سه شعار منتصب به زر تشت گفتار نیک را در بین مدعیان طرفداری اش نمیتوان دید بلکه همگی از الفاظ رکیک استفاده کرده اند ایا زر تشت هم همین طور توصیه میکرد و در خلوت مثل شما حرف میزد؟
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 21:03
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.