گسترش گشت‌های موتوری “انصار حزب‌الله” با هدف “منکوب” کردن “مفسدان”

تقاطع: یک هفته پس از اظهارات “وزیر کشور” جمهوری اسلامی مبنی بر جلوگیری این وزارتخانه از فعالیت‌های “بدون مجوز” گشت‌های موتوری “انصار حزب‌الله”، “دبیرکل” این گروه تندروی حامی حکومت ایران، از قصد این تشکل برای “منکوب” کردن “مفسدان” خبر داد.

به گزارش وب‌سایت “یالثارات”، پایگاه خبری “انصار حزب‌الله”، عبدالحمید محتشم روز دوشنبه (۱۷ شهریور-۸ سپتامبر) در سخنانی، گستره‌ی عملیات “انصار” برای “امر به معروف و نهی از منکر” را در “سراسر کشور” اعلام کرد و گفت که “میدان عمل” این عملیات در تهران “بسیار وسیع” و “حجم” آن نیز “بالا” خواهد بود.

آقای محتشم این سخنان را در منزل مادر علی خلیلی، فردی که حدود سه سال قبل پس از انجام “امر به معروف و نهی از منکر” مضروب شد و در فروردین‌ماه امسال درگذشت بیان داشت.

او گفت که این تشکل تندرو تصمیم دارد تا عملیات خود را به گونه‌ای انجام دهد که “مفسدان” را که «به دلیل فضای تسامح حکومتی تجری یافته‌اند»، “منکوب” و “حامیان” آنان را «از صحنه عمل حذف کند».

“مدیرمسوول هفته‌نامه یالثارات” با بیان این‌که «اگر ما به مقابله با این جریان برنخیزیم، این جریان مفسد خواهد بود که در برابر حزب‌الله خواهد ایستاد»، اضافه کرد: «به اذن خدا نامعادله غلط جاری را که بر اساس آن وزن مفسدان و حامیان آنان در جامعه به ضرر متدینان تغییر یافته، دگرگون خواهیم کرد.»

تاکید محتشم بر گسترده شدن فعالیت‌ گشت‌‌های موتوری “حزب‌الله” در حالی است که پیش از این در روز ۴ شهریورماه،  عبدالرضا رحمانی فضلی، “وزیر کشور”، در یک نشست خبری در واکنش به سوالی درباره‌ی این گشت‌ها گفته بود: «ما مانع فعالیت‌های اجتماعی که مجوز قانونی نداشته باشند می‌شویم.»

روح‌الله جمعه‌ای، “رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور” هم روز ۲۰ مردادماه در گفتگو با خبرگزاری “ایرنا” اعلام کرده بود که برای فعالیت گشت‌های موتوری “امر به معروف و نهی از منکر” هیچ مجوزی درخواست نشده و این وزارت‌خانه «به انصار حزب‌الله چنین مجوزی نداده است».

رمضان شجاعی کیاسری، عضو مجلس شورای اسلامی نیز روز ۲۴ تیر ماه، در گفت‌وگو با خبرگزاری “ایلنا”، گشت ارشاد موتوری توسط “انصار حزب‌الله” را “نوعی هرج و مرج” و “مداخله در کار قانون” توصیف کرده و گفته بود که “امر به معروف و نهی از منکر” باید «توسط دستگاه‌های مرتبط و طبق موازین قانونی» انجام شود.

دبیرکل انصارحزب‌الله پیش‌تر در روز ۱۷ تیرماه به خبرگزاری “ایسنا” گفته بود که فعالیت گشت‌های موتوری وابسته به این گروه با اطلاع “دستگاه‌های مربوطه” آغاز شده ادامه خواهد یافت.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا این گشت‌ها دارای مجوز هستند؟»، تاکید کرده بود که «این‌گونه اقدامات، تجمع و یک اقدام سیاسی نیست که احتیاج به مجوز داشته باشد».

پایگاه خبری “انصار حزب‌الله” نیز روز ۱۲ تیرماه با انتشار گزارشی ضمن تائید آغاز فعالیت‌های گشت‌های موتوری “امر به معروف و نهی از منکر” از اول تیرماه، از “پارک‌ها”، “مراکز خرید” و “معابر”، به عنوان “نقاط توقف” این گشت‌ها نام برده و نوشته بود که تداوم اجرای این طرح از جمله برنامه‌های “انصار حزب‌الله” به شمار می‌رود.

+31
رأی دهید
-106

aashena - اتاوا - کانادا
اگر شما با ایمان هستید اعمال خوبتون باید الگوی دیگران باشه نه چماقتون توی سر مردم و تجسستون در زندگی دیگران در ضمن شما بنده خدا هستید نه نماینده خدا روی زمین.
جمعه 21 شهريور 1393 - 14:30
aashena - اتاوا - کانادا
این کار باعث نا امنی و زیاد شدن تعداد راهزنان و دزدان جان و ناموس مردم میشه دولت چطور اجازه میده. خامنه ای باز رفتی بیمارستان کسی تحویلت نگرفت سگهای هارت رو ریختی تو خیابون
جمعه 21 شهريور 1393 - 14:33
dara20 - تهران - ايران
دوباره رژیم قلاده این سگ‌های هار را باز کرد تا مردم را بدرند. بر پدر پدر سگ خامنه‌ای رهبر مفسد استفراغ اسلامی لعنت
جمعه 21 شهريور 1393 - 14:40
romano - تهران - ایران
به امید خدا زرشک! ن... شب درازه حالا اینجا ایستادم ببینم چقدر در کارتون موفق می‌شید.
جمعه 21 شهريور 1393 - 14:55
amir-amir - تورنتو - كانادا
باز افسار این ها شل شده است
جمعه 21 شهريور 1393 - 15:32
Gharibeh-Ashena - هانوفر - المان
رژیم ادعای مبارزه با داعش را در عراق و سوریه دارد . داعش اصلی همینها هستند که مستقیم از دولت حمایت میشوند. نفرین ابدی بر شما با این افکار پوچتان. مردم تا کی در برابر این حیوانات ساکت خواهند ماند ؟
جمعه 21 شهريور 1393 - 16:13
kamran631 - لیون - فرانسه
باز هم سگ‌های هار ولی‌ وقیح ریختند تو خیابان !! تو روحت خامنه‌ای !!
جمعه 21 شهريور 1393 - 16:21
star44 - یوتبوری - سوئد
نابود باد داعش ایران . خدا شرشونو از سر ملت ایران کم کنه , آمین .
جمعه 21 شهريور 1393 - 17:16
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
هر روز صبح چشم از خواب باز کردم و دیدم حتی یک نفر روی این کرّه زمین عقیدشو با افتخار در گوش اون یکی و زیر گلوی این یکی مثل کارد تو استخون فرو نمی کنه، اون روز تازه باورم میشه بشر شاید لیاقت زندگی رو داشته باشه. پشت قهوه ای و ارشاد دیگران! من 10 سال پیش سه چهار شب نشستم و عیبا و اخلاقای بدم رو همه رو با وسواس رو کاغذ آوردم. 120 تایی شد. جون کندم عرق ریختم که عیبامو از بین ببرم و به این ژن لعنتی و اون محیط مزخرفی که توش دست و پا زدم فائق بیام هنوز 30 تاشو از بین بردم! بعد 10 سال وسواس! اونوقت یک عده فکر می کن بیمار نیستن! دارو و درمان نمی خوان!
جمعه 21 شهريور 1393 - 20:03
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
2 - ارشاد دیگران با زور! منگول جان بشینی ایرادای خودتو ببینی باید از خجالت سرتو بکنی تو .. اما یک چیز رو خودم! خود خود خودم بارها برام تجربه شده و بهش ایمان صد در صد دارم: تو که درست بشی، معجزه ها هم از راه می رسن! من تو زندگیم به معجزه اعتقادی نداشتم. اما الان دارم! واقعا بعضی چیزا آنی متحول می شن اگه اگه تو خودت ایرادتو بگیری و ببینی! نمی دونم چجوری نمی دونم چرا و با چه مکانیزمی اما بارها دیدمش! می خوای مردمو درست کنی؟ از خودت شروع کن و سلام منو هم به عزرائیل برسون..
جمعه 21 شهريور 1393 - 20:03
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
با قانونتون نتونستید هیچ غلطی بکنید حالا ببینیم با بی قانونی هاتون چه غلطی خواهید کرد! اگه سه چهار نفر از این فضول الدوله ها به درک واصل بشن بقیه حساب دستشون میاد!
جمعه 21 شهريور 1393 - 20:48
فريادزيره آب - اهواز - ایران
برو بابا کی دیگه از شما نمیترسه؛مرگ بر انصار(داعش ایران)
جمعه 21 شهريور 1393 - 21:03
farokhzad - کنت - انگلستان
وحشیگری زور تجاوز شکنجه اعدام همه در این دین اسلام آزاد هست لطفا نیید بگویید اینها مسلمان نیستند شما اگر تاریخ را به خوانید می‌بینید اینها احکام اسلام را اجرا میکنند !! اینها که راهشان مشخص هست مشکل شما هموطن هستی‌ که مخالف رفتار اینها هستی‌ ولی‌ هیچ نمیدانی خوده شما حمایت از این دین وحشی میکنی‌
جمعه 21 شهريور 1393 - 22:51
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون دولت روحانی به این اراذل مذهبی‌ و دینی باج نخواهد داد و به محض وقوع اولین موردی که باعث هرج و مرج و ناامنی بشه به شدت برخورد میکنه . عملکرد دولت روحانی نشون دهنده صریح این مطلب که باج به شغال نداده و نخواهد داد . شهرام بهرام هم نداریم . دولت روحانی موظّف به اجرای طرحی برای خلع سلاح ارگانیها در ساعات غیر اداریه ، اگه قدرت اجرای چنین طرحی رو داشت که داشت اگه نه فاتحش خوندست . اجرای چنین طرحی برا حفظ امنیت در جامعه ضروریه . لزومی نداره ارگانی‌‌ها با اسلحه در سطح شهر تردد کنن غیر از برو بچه‌های اطلاعات و ماموران شهربانی که حفاظت و امنیت شهر رو عهده دارن . مداح و روزه خون و پیشنماز مسجد و ...هم نداریم ، برید داییتونو دیونه کنید . تگزاس که نیست آقا جون ، ناع سلامتی‌ مملکت امام زمانه ( عج ) به امید بر قراری آسایش و امنیت اجتماعی بیشتر برا مردم عزیز .
شنبه 22 شهريور 1393 - 01:20
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
اینها تخم و ترکه همان اراذل و اوباشی هستن که دمِ دبیرستانهیِ دخترانه رژه میرفتن و در خیابان به زن و دختر دست درازی، . حالا با موتور میدان عمل و فرار از صحنه بیشتری دارند، اینها همان فرهیختگانی هستند که خامنه ایی تربیت کرد . و به جان جمعتی‌ انداخت که رفته بودند رأی به خاتمی دهند تا کمی‌ نفس بکشند، اینها همان هأی هستند . که در ۸۸ با چماق بر سرِ مردم کوفته و شکنجه و تجاوزکردند ، اینها مأمورانِ خاص و ویژه بیتِ رهبری هستند.
شنبه 22 شهريور 1393 - 13:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.