رحیمی خطاب به سیاسی:شما فقط پولدار هستی اما من خدا را دارم/نوکری کس دیگری را می کنید

خبر آنلاین :  مدیرعامل سابق پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم موضع تندی علیه سیاسی رییس هیات مدیره این باشگاه گرفت.

سیاسی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی امروز مهمان برنامه ورزش و مردم بود که رحیمی مدیر عامل برکنار شده این تیم هم مدت زیادی انتظار کشید تا مهمان تلفنی برنامه شود.اما این اتفاق تا یکی دو دقیقه پایانی این برنامه نیفتاد.

این در حالی است که رحیمی یادداشتی را به بهرام شفیع داده و در آن نوشته بود که آقای شفیع مردم درباره شما قضاوت خواهند کرد!سرانجام رحیمی در یک دقیقه و سی ثانیه پایانی برنامه روی خط برنامه ورزش و مردم آمد و گفت:«من دو ساعت است پشت خط هستم،اما ایرادی ندارد،همین یک دقیقه و سی ثانیه هم برای من کافی است.آقای سیاسی من می خواهم یک چیزی را از شما بپرسم.اگر من دایی را برکنار کرده بودم شما ساعت 2 بعد از ظهر همان روز من را برکنار می کردید؟»که سیاسی گفت:«نه.»در همین لحظه رحیمی ادامه داد:«پس اگر من مدیر عامل می ماندم شما به چه حقی با مایلی کهن و بقیه دوستان وارد مذاکره شدید؟من مدیر عامل تیم بودم.شما که خودت کاره ای نیستی.من به رییس شما هم حرف هایم را زده ام.این چه ادبیاتی است که درخشان استفاده می کند؟شماها فقط پول دارید.الان شما برای چه آمده اید در این برنامه؟مگر برای مدیر عامل حکم نزده اید؟به چه حقی در برنامه زنده شرکت کرده اید؟اگر باشگاه مدیر عامل دارد که باید منتقمی بیاید.شما نوکری کس دیگری را می کنید.شاید شما فقط پول داشته باشید اما من از شما قوی تر هستم و خدا را دارم.»

+61
رأی دهید
-13

کامیاب قزوینی - ملبورن - استرالیا
دمش گرم . رحیمی حقیقت موضوع رو گفته .توی این چند ماهه همه چیز رو فهمیده که کی چکاره ست.برای همین هم نذاشتن صحبت کنه و پشت خط مونده و گرنه همه چیزها رو میگفته و مردم و طرفدارای پرسپولیس متوجه عمق مطلب در این چند سال میشدن.
جمعه 21 شهريور 1393 - 12:26
ensanam arezoost - خارگ - ایران
واقعا متاسفم برای رحیمی که هرجا هست میخواد همه کارهباشه در سپاهان هم همین مشکلات خودبینی رو داشت که هیئت مدیره انداختش بیرون حالا فکر کرده پرسپولیس از سپاهان کمتر است که بخواد مستبد و خود رای باشد و حالا که باز چوب منم منم کردنش رو خورده با بی ادبی و گستاخی به همه می تازد چقدر عقده مدیریت و رئیس بودن را دارد و این قدر در توهم است که نمیداند مدیرعامل باید مصوبات هیئت مدیره را اجرا کند و با همین ندانم کاری اش تیم رو به حاشیه برد و این آبروریزی ها را به راه انداخت...اول دست به دامن رئیس جمهور شد که جایگاه و منزلتش به این امور ربطی ندارد حالا هم دم از خدا میزند و فکر میکند خدا فقط او را میبیند!! و چه خوب شد که در آخر حق به حقدار رسید و رحیمی دایی برکنار شدند...امیدوارم درخشان کارشو به خوبی پیش ببره و چوب لایه چرخش نذارند
جمعه 21 شهريور 1393 - 15:05
علی..م - مونیخ - المان
حیف اقای رحیمی با اون همه سابقه که دهن بدهن این بی لیاقتا بزاره. دریا که با هر چیزی نجس نمیشه
جمعه 21 شهريور 1393 - 16:23
paksan - آمریکا - آمریکا
مدیری که اینطوری حرف بزنه باید انداختش بیرون هیچ کجای دنیا مدیر ضجه زن و ذلیل نمی خواهند . آدم ضعیف و کم سوادی که بر اساس تحصیلات مدیر نشده و فقط بر اساس روابط به این جاها رسیده بهتر از این نمیشه. آخه مدیرعاملی که ندونه و نفهمه که مجری تصمیمات هیئت مدیره اس و وظایفش رو هیئت مدیره تصمیم میگیرن که درست بوده یا غلط چه انتظاری دارید جز اینکه گیر بده به پول و بساز بفروشی و...؟ آخه واسه همینه که پولدارها و سرمایه دارها نمی یان تو فوتبال واسه اینه که اینا این افراد رو میخوان که فقط پول بدهند! و در هیچ کار دیگه ای دخالت نکنند؟ مگر میشه یکی بیاد چند میلیارد پول بریزه بعد بهش بگن شما کاره ای نیستی؟ کجای دنیا همچین چیزی پیدا میشه؟
جمعه 21 شهريور 1393 - 18:25
عاشق تبریز - تبریز - ایران
اره وایسا تا خدا بیاد..میدونی چقدر ادم بیگناه به دست نماینده خدا کشته شدن و اون موجود خیالی تا حالا هیچ ......نکرده
جمعه 21 شهريور 1393 - 21:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.