اعتیاد راننده اتوبوس عامل تصادف 20 خودرو در تبریز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی گفت: راننده اتوبوس بین شهری بر اثر استعمال مواد مخدر بعد از تصادف با 19 خودرو با خودروی حمل زباله برخورد کرد و باعث کشته شدن یک تن و مجروح شدن 8 نفر دیگر شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ناصر میکائیلی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این حادثه اظهار کرد: در ساعت 13.50 روز سه‌شنبه یک اتوبوس مسافربری که از ترمینال تبریز خارج شده بود هنگام ورود به شهر از مسیر خروجی طالقانی اتوبان کسایی با 19 دستگاه خودرو برخورد کرد و این حادثه 9 نفر کشته و مجروح بر جای گذاشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی افزود: در میان خودروهای این حادثه اتوبوس کرایه، وانت، خودروی سواری و کامیون حمل زباله شهرداری دیده می‌شود.

میکائیلی با تائید فوت یک نفر و مصدوم شدن هشت نفر اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه  کارگر فضای سبز شهرداری در محل حادثه جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این حادثه راننده اتوبوس به دلیل مصرف مواد مخدر تعادل روحی و روانی خود را از دست داده و اقدام به رانندگی در سطح شهر کرده بود که این حادثه رقم خورد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: این راننده در حالت بی‌اختیاری در خیابان طالقانی تبریز با یک دستگاه خودروی حمل زباله شهرداری برخورد کرده و متاسفانه باعث کشته شدن یک نفر از همشهریان و مجروح شدن هشت نفر دیگر شد.

+24
رأی دهید
-7

senator x - تهران - ایران
خبررسانی تان هم مثل بقیه کارهایتان هست(9نفرکشته و مجروح)یعنی چی؟یکنفرکشته را قاطی 8مجروح کردی؟.حالا راننده اگر قانون درست عمل کند,راننده محکم به 25سال زندانی با اعمال شاقه و شرکت مسافربری هم 5سال تعطیل
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 19:01
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.