والیبال قهرمانی جهان؛ پیروزی ایران مقابل استرالیا

تیم ملی والیبال ایران در ست چهارم در یک بازی یک طرفه استرالیا را ۲۵ بر ۱۷ مغلوب کرد و در در مجموع سه بر یک بازی را برد.

بازیکنان ایران با بازی خوب امیر غفور و سرویس‌های دقیق فرهاد غلامی موفق شد استرالیا در ست چهارم شکست دهد.

تیم والیبال ایران در ست اول ۲۵ بر ۲۳ مقابل استرالیا به پیروزی رسید، بازیکنان ایران در ست دوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ حریف خود را شکست دادند تا ایران دو ست از حریف پیش بیفتد.

بازیکنان استرالیا روی اشتباه پی در پی بازیکنان ایران، ۲۵ بر ۲۱ ست سوم را به نغع خود به پایان بردند تا در ‌‌نهایت بازی به ست چهارم کشیده شود.

ایران با کسب پیروزی مقابل استرالیا ۸ امتیازی شد و با توجه به پیروزی صربستان و فرانسه در رده چهارم گروه E باقی ماند.

در دیگر بازی‌های این گروه فرانسه با پیروزی سه بر یک مقابل آرژانتین، ۱۰ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول گروه مستحکم کرد.

صربستان با شکست سه بر صفر ایتالیا به رده سوم جدول صعود کرد، اما لهستان تیم میزبان این رقابت‌ها که تا پیش از بازی اول خود در مرحله دوم، تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها بود سه بر یک مقابل آمریکا شکست خورد.

بازیکنان اسلوبودان کواچ فردا در یک بازی حساس مقابل تیم ملی آرژانتین که مربی آن خولیو ولاسکو سرمربی سابق ایران است، قرار خواهند گرفت.

+104
رأی دهید
-2

karaji - گتنبرگ - سوئد
دمشون گرم که این کانگرو‌های بی‌ ادب رو سر جاشون نشوندن !
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 10:58
humans win - فرایبورگ - سویسس
دمشون گرم پوز اون نژاد پرستهای خود بزرگ بین رو زدن . ایولا
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 11:14
ensanam arezoost - خارگ - ایران
درود بر تمامی زحمتکشان تیم ملی والیبال...خدا قوت دلاور مردان...به امید موفقیتهای بیشتر و قهرمانی...
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 13:47
nikiniki12 - ماینز - المان
آفرین به ورزشکارانه نازنین ما
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 16:41
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
karaji - گتنبرگ -humans win-فرایبورگ- به چه دلیل به اینا میگید بی ادب و نژاد پرست؟ ما که غیر از ادب،تواضع و مهربانی چیزی از اینا ندیدیم،نژاد پرستی هم در همه کشورها بسته به درک فرهنگی و سواد ، زیر پوست شهر جریان داره،خود ما ایرانیا در مقابل کسانی که چشم آبی نیستند از همه ریسیست تریم ،نمونه اش رفتارمان با افغانی ها و عراقی های مهاجر،فقط میخواهید حرف زده باشید
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 17:20
محسن واستقلال - لندن - انگلیس
از استرالیا متنفرم ،،، آدمهاى از خود راضى و نژاد پوست ،،، أسب آتش سیدنى ،،، نمونه آش فرستادن مهاجر ان به اون جزیره لعنتى ،، نمونه دیگه تور فوتبال ایران رو پاره مردن ،، و کلى دیگه ،، بشین سر جات الکی نظر نده
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 19:47
karaji - گتنبرگ - سوئد
اسب آتش - سیدنی - استرالیا عزیز هم وطن منظور من کشورهای پیشرفته از جمله استرالیا که از بزرگترین مدعیان مدنیّت هستند و زمان برخورد با کشورهای فقیر بی‌ ادبانه برخورد می‌کنند هست ، ممکنه در سیدنی به شما و همدیگه سلام ردّ و بدل بشه که این ملاک مؤدب بودن درقبال دیگر کشور‌ها نیست ، کمی‌ به عقب برگردی نمونه‌های زیادی میبینی‌ ، ما هم مشکلات زیادی تو مملکتمون داریم ولی‌ همون مشکلات تو این جوامع بود با تبر گردن می‌زدند!!
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 23:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.