سازندگان ایرانی ویدیوی هپی به "روابط نامشروع" متهم شدند.

+90
رأی دهید
-8

albalooo - لندن - انگلستان
خدا مرگتون بده هر جور تهمت شایسته است ایا؟؟؟؟
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 00:32
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
اووووووووووه!چه واقعه و خبر مهمی‌.دانکه دویتچه وله!
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 00:52
seyed ali geda - لندن - انگلیس
به فرض که با هم رابطه داشتبد ، این رابطه تمایل دوطرفه بوده و به شما هیچ ربطی‌ ندارد و این جرم نیست. این قاضی‌های مزدور آخوند‌ها هستند و اصلا با عدالت قضاوت نمی کنند. همه این قاضی‌ها را باید اعدام کرد. فقط اسم و چهره آنها را به خاطر بسپارید برای آن روز موعود.
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 00:51
paksan - آمریکا - آمریکا
این بچه ها نباید بترسند شک نکنید الان بهترین شرایط ممکن برای خارج شدن از ایران رو دارند و خیلی راحت استرالیا انگلیس یا آلمان بعنوان پناهنده قبولشون میکنه و شک نکنید معروفترین مهاجران ایرانی خواهند شد.
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 04:02
raha1984 - هامبورگ - المان
قاضی از دستشویی رفتن زیاد و یا کمشون ایراد نگرفته و جرم حساب نکرده ؟؟!!! دستشویی رفتن مردم رو هم باید کنترل کرد و گرنه به بهشت نمیروند و اسلام بخظر میافته !!
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 07:29
فريادزيره آب - اهواز - ایران
حالا ببینیم حکمشون بااون ناظم متجاوزیکی هست یانه?
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 09:05
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
بعد میگن داعش تو عراق فلان کار کرد ، طالبان فلان کار کرد تو افغنستان ، خوب فرق اینها با داعش و طالبان چیه ! نکنه فقط قضات جمهورى اسلامى کت شلوار میپوشند و اونها دیش داشه!!!! اى ننگ بر کسانى که این نظام سر کار اوردن تا جوانهاى این مرز و بوم به خاطر شادى بازداشت کنند و حکم بخواهند براشون ببرند !!!
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 09:49
دوستدار - استهکلم - سوئد
اگر این افراد روابظ نه مشروع هم نداشته باشند بازجوها رژیم به زور شکنجه و تهدید وتهمت برایشان درست میکنند. بازجوهای رژیم بلای بر سر این افراد بی چاره می اورند که خیلی داوطلبانه اعتراف کنند که هر چه اعمال نه پسند است انجام داده اند. مرگ بر نظام جمهوری اسلامی ایران.
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 09:53
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
paksan - آمریکا - آمریکا!چی‌ کار داری جوونهای مردم رو .بیان پناهنده بشن که چی‌ بشه؟مثل یلو داگز سگ کش بشن یا مثل شاهین پای منقل بسوزن و بسازن یا مثل گلی‌ ممه به نمایش بزارن توو فیلم کارگردان‌های درجه ۲ و ۳ نقش فاحشه و رقاص رو بازی کنن یا مثل تو عمرشون رو به سرخ کردن همبرگر و‌هات داگ بگذرونن؟
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 10:43
masoud1900 - استکهلم - سوئد
خوب کاری کردن دستگیرشون کردن تا دیگه کسی‌ از این علاف بازی‌ها در نیاره
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 10:44
Azadikhah - تكسل - هلند
برچسب جدید به این بندگان خدا میزنند که هر حکمی خواستند برایشان صادر کنند!این محاکمۀ چند جوان از سوی دستگاه قضایی نیست، محاکمۀ یک نسل از سوی یک حکومت توتالیتر مذهبی است،باج خواهی دایرۀ قدرت از نسل سرکش است. این، چهرۀ بدون نقاب و کریه هیولای استبداد مذهبی است که در دادگاه علیه شادی و زندگی، داد خواست می دهد.این داعش است.ابوبکر البغدادی حالاحالاها باید زیر پروستات ولی فقیه دوش بگیرد! باید یاد بگیرد چطور دست و پا را ضربدری قطع کند، چطور از روی آدمها با ماشین رد شود، چطور مخالفینش را بدون محاکمه و حکم دادگاه بۀ زندان ابد محکوم کند،چطور وقتی مجبور شد نرمش قهرمانانه کند و چطور جسم ناقص اش را برای حمایت از کسی که نظرش به او نزدیکتراست را به معامله بگذارد!
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 10:52
Azadikhah - تكسل - هلند
MIRZADEH I ESHGHI:خبر از حماس،حزب شیطان،عراق یا سوریه بود مهمتر بود راستی‌ گفتی‌!
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 10:54
Shahin.Orel - تهران - ایران
ای مردم یک وقت کسی با کسی نخوابه , ستون این دین نکبت خراب بشه رو سرتون ! صیغه کنید ! زن ٩ ساله بگیرید ! این ها که ابرو ریزی نیست ! آبرو ریزی وقتی هست که انسان های عاقل و بالغ با میل خود با هم بخوابن ! هی ننالین جمهوری اسلامی ! این دینتونه ! و جمهوری اسلامی مسول اجرای قوانین با باورهای شما ! یا این کالایی که از دکان دین فروشان خریدید رو پس بدید و این کالا رو با انسانی مدنی معاوضه کنید , یا از نتایج اون تعجب نکنید و تمکین کنین ! خدا و خرما با هم نمیشه !
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 11:45
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان. احساس من این است که شما در زمینه نوشتن ژانرهای فکاهی استعداد دارید. خود را دریابید.
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 14:32
fanii - ایران - ایران
میرزاده خودت اونجا چیکار میکنی پاشو بیا زیر عبا آغات
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 14:41
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
تمامِ این کارها برای ترساندنِ مردم و اجتناب از دنبال کردنِ این موضوع است، اتفاقا باید بر عکس شود . و جوانان با اصولِ خودِ گردنِ گرازان این نظامِ ننگین را بشکنند، یک برگه‌ صیغه نامه درست کنند و به آنها ارائه دهند، . نمی‌توان برایِ توجیه کردن الاغ یا سیر کردنِ شکمش برایش کتابِ حقوقِ بشر را خواند. بلکه باید بنا به ماهیتش او را سیر و برایش کاه و یونجه ریخت تا خوشحال هم بشود و عر و تیزکرده و جفتک و چکش هم بزند، . ارتباطِ انسانها به خودشان و خدا ربط دارد و در مرحله اجتمأعی و حقوی به قانونی‌ مردمی و انسانی‌ که موردِ تائیدِ جامعه است، . نه قانون نظام که فقط به دردِ طویله ولایتِ فقیه و یابو‌هایِ آن می‌خورد.
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 14:32
aashena - اتاوا - کانادا
به نظرم به جای این که به چندتا جون تهمت بزنید برید رهبرتون را جمع کنید که به علت پرکاری زیاد کارش به بیمارستان کشیده و دکترا بهشون تجویز کردند مدتی از پرکاری پرهیز کنند.
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 15:33
nikiniki12 - ماینز - المان
یک مشت تجاوزگر و دزد حکم برای ۴ تا جوان بی‌ گناه صادر میکنند. مسخرست
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 16:50
bineshaan - لندن - انگلیس
MIRZADEH I ESHGHI: مثل اینکه سرخ کردن همبرگر بهت خیلی فشار آورده که به همه با این جمله حمله میکنی. حالا فکر میکنی با این کار جدیدت که کامنت گذاشتن و پول نجس گرفتن باشه خیلی وضعیت بهتری داری؟
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 18:03
irani iran - آمریکا - آمریکا
bineshaan,,,,,,,,این میرزاده عشقی‌ راننده تاکسیه،،،، چون ریشش بلند بود بهش اجازه همبرگر سرخ کردنم ندادن گفتن احتمالا توش شیپیش داره مردم به مرض ابولا دچار میشن،،،،،:دی
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 21:21
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
میرزاده زمان دانشجویی راننده تاکسی بود.قبلش هم پیتزا میبرد در خونه‌ها و پنج طبقه پله‌ها رو بالا پایین میرفت.تا درسش تموم شد .اما سرش همیشه بلند بود و هست که نه‌ درجا زد نه‌ دستش جلوی بیگانه-‌سوشال ورک- و غیر بیگانه دراز شد نه‌ برای گرفتن اقامت تن به رذالت پناهندگی یا ازدواج با پیر دختر هاو زنهای ۱۲۰ کیلویی داد.از ۸ سال پیش هم عضو این سایته و نشسته که نمک به زخم پناهنده و بی‌ وطن و وطن فروش جماعت بریزه و بهشون بفهمونه :-کمی‌ تا قسمتی‌- عزیزان کاری که ازتون ساخته نیست ;حریف قدر قدرت های حاکم بر ایران nistid, اولدرم بلدرم ها تون که فقط در دنیای مجازیه.‌توان و جرات چنین.. در داخل ایران که ندارید پس آب رو بریزد اونجایی‌ که میسوزه یا به عبارت دیگر رو یخ بشنید.
جمعه 21 شهريور 1393 - 01:00
sarbaz007 - المان - المان
خوبه حالا مواد فرشت نکردن ،اینا با قانون اسلام کار می‌کنن آچه یه روزی این ملت از خواب نعضو مارس پوشیدن برای هم افه بیانو آیا برن سفر پوز بدن بیدار میشن ولی‌ اون روز خیلی دیره
جمعه 21 شهريور 1393 - 01:34
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
میرزاده‌ای عشقی‌ - دوسلدورف - آلمان, باز اینجا هوا سرد شده و کار بناها کساد، تو هم سر کلت باز پیدا شده با اراجیف و دری وری‌هات در این سایت؟
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 23:39
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
هوخ تیف شرکت بنا هاست!عجب!بنازم به این جهان بینی‌ و فهم و عقل و درایت!
جمعه 21 شهريور 1393 - 13:26
مترلینگ - منچستر - انگلستان
اره خوب تشویق نکنید بیان بیرون جای ما ها تنگ میشه بزار همونجا بمونن افترا وتهمت بزنن بهشون وصله بچسبونن ناعادلانه محکومشون کنن تا دل ما خنک شه اینجا فقط جای از اونا بهترونه(((((( میرزا قاسمی جون)))) رطب خورده کی کند منع رطب؟من وتو نمیتونیم واسه کسی تعیین تکلیف کنیم لطفااااااا
جمعه 21 شهريور 1393 - 23:59
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
مترلینگ جان کسی‌ جای کسی‌ رو تنگ نمیکنه.چرا خودت رو به نفهمی میزانی‌.ضمناً من نه‌ پناهنده شدم نه‌ پناهنده شدن به حلاوت رطب خوردنه.یا از وضعیت اسف بار پناهنده ‌ها و پناهندگی بی‌ خبری یا ابعاد گوش دیگران رو اندازه ....میبینی‌.
شنبه 22 شهريور 1393 - 14:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.