علی دایی : یک روز احمدی نژاد مرا کنار گذاشت و حالا وزیر / به این اخراج افتخار میکنم

به گزارش پارسینه علی دایی در مصاحبه ای تلفنی با شبکه خبر در رابطه با دلایل کنار گذاشته شدن خود از تیم پرسپولیس اظهار داشت : بر اساس قراردادی که داشتم در تمرین حاضر شدم. با توجه به مسائلی که از اواخر اسفند سال گذشته اتفاق افتاد، اتفاقاتی که اکنون رخ داد طبیعی بود. از روزی که من به پرسپولیس آمدم و یا علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه شد، این مشکلات وجود داشت.

وی افزود: سال گذشته چون حرف حق زدیم دنبال این بودند که ما نباشیم، از روزی که امسال تیم را تشکیل دادیم خیلی کارها انجام دادند. به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و طبق قراردادم عمل می‌کنم ولی روش، روش غلطی است. آقایان! من از طریق سایت‌ها یا خبرگزاری‌ها سرمربی پرسپولیس شدم و یا به صورت رسمی با این باشگاه قرار داد بستم؟ اگر به قرار برکناری من بود باید نامه یا چیزی به من می‌دادند نه اینکه در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها من را برکنار کنند.

سرمربی پیشین پرسپولیس عنوان کرد: افتخار می‌کنم که دو بار برکنار شدم، یک روز محمود احمدی‌نژاد من را از تیم ملی کنار گذاشت و امروز وزیر ورزش و جوانان. امیدوارم موفق باشند. سرم هم برود، پای حرف‌هایم هستم. این جریانات برای حالا نیست و از قدیم وجود داشته است.

دایی با بیان اینکه دلم برای این فوتبال می‌سوزد، تصریح کرد: کسی که فوتبال را نمی‌داند و صرف اینکه پول دارد و به قول آقایان در وزارت ورزش به 3 تیم تهرانی کمک کرده می‌آید و درباره تیم پرسپولیس تصمیم می‌گیرد. متاسفانه همه چیز برعکس شده است.

وی در مورد برکناری علیرضا رحیمی و انتخاب بهروز منتقمی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اینها از قبل تعیین شده بود و آقایان پیش‌بینی همه چیز را کرده بودند. پرسپولیس روز جمعه بازی دارد و با تمام وجود دوست دارم این تیم نتیجه بگیرد. این تیم 3 بازی پشت سر هم در تهران خواهد داشت و ما بازی‌های سخت را پشت سر گذاشته‌ایم. الان تیم نیاز به آرامش دارد و اکنون دوست ندارم راجع به این تیم صحبت کنم.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: آنهایی که در هفته‌های اخیر علیه من مصاحبه و انتقاد می‌کردند پاداش خود را گرفتند و به آنچه می‌خواستند رسیدند.با این حال من چیز خاصی نمی‌گویم و امیدوارم پرسپولیس موفق باشد چرا که این تیم را دوست داشته و به بازیکنانی که تا همین هفته با آنها کار کرده‌ام، اعتقاد دارم. تیم ما شرایط سخت خود را پشت سر گذاشته و در هفته‌های اخیر از نظر فنی پیشرفت خوبی داشته است. ما حتی در بازی که با تراکتورسازی شکست خوردیم عملکرد خوبی داشتیم.

دایی با بیان اینکه یکسری مسائل هست که در حال حاضر تمایلی به بازگو کردن آن ندارد به دلیل اینکه زمان بیان آن نیست، خاطرنشان کرد: در این 5 ماه من، آقای رحیمی و بچه‌های تیم فشار زیادی را تحمل کردیم. متاسفانه آقایان دوست نداشتند من موفق باشم و هر کاری کردند که تیم نتیجه نگیرد. من فقط از این موضوع ناراحتم که چرا کسی که در کار تراکم و ماده 100 است در مورد من صحبت می‌کند. این زنگ خطری نه برای من بلکه برای تمام فوتبال است.

وی در خصوص اینکه چرا در محل تمرین پرسپولیس حضور یافته گفت: همانطور که من با حکم مدیرعامل باشگاه سرمربی شده‌ام تا زمانی که رسما از سوی باشگاه اعلام نشود، هستم و به کارم ادامه خواهم داد هر زمانی که باشگاه رسما اعلام کند، از سمت خود کناره‌گیری می‌کنم. همانطور که چند سال قبل رفتم و یک مصاحبه علیه پرسپولیس نکردم،  این بار هم می‌روم و مطمئن باشید که یک مصاحبه هم علیه پرسپولیس از من نخواهید شنید.

دایی اضافه کرد: من می‌روم و چیزی نمی‌گویم چرا که عاشق مردم هستم امروز هم به محل تمرین آمدم تا از مردم و هواداران حلالیت بطلبم چرا که ما نتوانستیم در هفته‌های گذشته نتایج خوبی بگیریم و شاید آنها از وضعیت تیم ناراحت و دلگیر باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس با طرح این پرسش که کجای دنیا رئیس‌جمهور یک کشور مربی را عوض می‌کند گفت: پولی که امروز به حساب بازیکنان پرسپولیس ریختند چیزی نیست. بازیکنان ما قراردادهای میلیاردی دارند و واریز کردن 20 میلیون به حساب آنها در مقابل رقم قراردادشان چیز خاصی نیست. ما رفتیم شاید با رفتن ما به بازیکنان بیشتر از قبل برسند خدا را شکر می‌کنم که اگر با رفتن ما حداقل بازیکنان به حق و حقوق خود برسند.

دایی که تیمش در 7 بازی گذشته متحمل 3 شکست شده و تنها در 2 بازی به پیروزی رسیده بود با ابراز اطمینان، از موفقیت سرخپوشان در هفته‌های آینده یاد کرد و گفت: مطمئن هستم این بچه‌ها موفق خواهند شد و از تماشاگران می‌خواهم دایی را فراموش کنند و تنها به حمایت از تیم پرسپولیس بپردازند.

وی به انتقاد از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پرداخت و گفت: این سیستم و کاری که می‌کنند درست نیست با این حال به آقایان تبریک می‌گویم که پاداش مصاحبه‌ها و مطالبی که علیه من عنوان می‌کردند گرفتند.

+69
رأی دهید
-88

Azadikhah - تكسل - هلند
درود بر علی‌ دائی
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 15:57
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
آقای دائی این غرور بیجا که تو داری هیچ بازی کنی‌ با تو نمیتونه راحت باشه، اما متاسفانه به دامن آذربایجان هم نمیتوانی‌ برگردی، چون آن مصاحبه تو را بعد از بازی پرسپولیس با شهرداری تبریز در تبریز را همه یاد دارند طرفداران تراکتور را به چه چیز هائی متهم میکردی.. و آن سکوت تو در ورزشگاه آزادی در مقابل توهین‌های طرفداران پرسپولیس به تورک‌ها هرگز فراموش نخواهند شد
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 16:22
paksan - آمریکا - آمریکا
حفه شود. دست و پای احمدی نژاد رو می لیسیدی چون هیچ احمقی پیدا نمیشه تو رو بکنه سرمربی تیم ملی ! بدون تجربه .آخه همه می دونند که تو سایپا هم شما زیر آب اون سرمربی ایتالیایی رو زدی و دست رنج او رو برداشتی وگرنه چیزی سرت نمیشه ! اگر خیلی سرت میشد حداقل یکبار دیگه تکرار میکردی؟ تیم ملی رو در 7 بازی با 6 امتیاز به بدترین شکل از جام جهانی انداخت تازه افتخار هم میکنه! سه تا از تراکتور خورده حالا انداختنش بیرون افتخار هم میکنه!!!
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 17:03
ashab kahaf - لندن - انگلیس
دیدی اینقدر گفتیم یه کاری کن یه کاری کن و اگه بلد نیستی خودت کنار بکش..اونقدر نرفتی تا برکنارت کردن.گرچه فکرکنم تو زیرکتر از این حرفایی و صبرکردی تا با اخراج مثلاً مظلومانه ت دوباره سایه بالا سر مربی بعدی بشی.این عشق نیست آقای دایی.ما هم یه بار بازی میخوریم نه هربار هربار..
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 19:29
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
به عنوانِ یک پرسپولیسی ۴ آتیشه میگم اگه مموتی یه کار درست تو زندگیش کرده همین بوده ! بابا نمیدونم این چه مرضیه که تو ایران هر که به شهرت یا قدرت میرسه می‌خواد تا لبِ گور هم هر جور شده سرِ قدرت بمونه حتا به قیمتِ له‌ کردنِ دیگران و حتا سابقه خودش ! دایی جون اگه تو مثل بچه آدم ( کریم باقری ) تو اوجِ احترام خودتو میکشیدی کنار الان هم آقای گًلِ دنیا بودی و هم واسه همه گًل بودی !
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 19:08
Eki bod eki nabod - لندن - انگليس
سیاسى کارى و سفسطه نکن اقاى دایى نتایج که گرفتى افتضاح بود. حالا هم مرد باش و حداقل طلب پول برا سال بعدت را نکن اگه ادعا میکنى عاشق پرسپولیس و هواداراش هستى .. ببینیم حالا کى عاشقه پوله کى عاشق پرسپولیس ..
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 21:33
masoud1900 - استکهلم - سوئد
مرده شورتو ببرن با اون مربیگریت،پول پرست‌ترین آدم دنیا
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 21:42
chi begam ke nagoftanesh - هلند - هلند
آتیلا من مطٔمئنّم تو قشقایی نیستی‌ ، ترک و فارس هم لطفا نکن، اختلاف درست نکن، همه ایرانی‌ هستند، اگه ناراحتی‌ برو ترکیه زندگی‌ کن، قشقأیها آناتولی نیستند، ایرانی‌ هستند و برای کشورشون ایران جون میدان، من خودم قشقایی هستم،، آدمایی مثل تو فقط دود نفاق ازشون بلند میشه،
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 21:36
مرداس-دانمارک-آغوس - کپنهاک - دانمارک
اینقدر آدم خود خواه و بی چشم و روئی هستی که مطمئن باش رفتنت آرزوی همۀ فوتبال دوستان ایران بود . الان که کار به اینخا رسیده حالا ار مردم حرف میزنی و میگی دوستشون داری عوضی . اون هواداری که روی ویلچر کنار زمین گریه میکرد و میخواست شمار ا ببینه و تو نامرد حتی نگاهش نکردی هم جزو همین مردم بود چظور اون موقع مردم مردم نمیکردی مردک
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 21:57
kasra persia - لندن - انگلیس
به خدا تو به درد فوتبال نمیخوری , من حتی تو رو به عنوان یه بازیکن خوب قبول ندارم تو فقط خوش شانس بودی , عزیز جان برو دنبال همون کارهای بازاری
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 22:11
92ارشام - لندن - ایران
دایی بازیکن خوبی بود ولی در مربیگری تیم ملی و...هرگزموفق نبوده است،جالبه با خبرنگاران و رسانه ها 90 وغیره همیشه با غرور و خودبزرگ بینی برخورد کرده به انها پرخاش کرده است،کاش غرور و خود بزرگ بینی را کنار میگذاشت،لیدر تیم،بازیکن،مربی،هوادار و همه را میخواد تنبیه کند!بخدا طرفدار پرسپولیسم ولی از کنارگذاشتنش بسیارمسرورم،همه جا با ریاکاری و تظاهر نمیشه رفت،نتیجه نگرفت خودش میبایست کنار میرفت تا برکنارش نکنند.
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 22:24
92ارشام - لندن - ایران
دایی بازیکن خوبی بود ولی در مربیگری تیم ملی و...هرگزموفق نبوده است،جالبه با خبرنگاران و رسانه ها 90 وغیره همیشه با غرور و خودبزرگ بینی برخورد کرده به انها پرخاش کرده است،کاش غرور و خود بزرگ بینی را کنار میگذاشت،لیدر تیم،بازیکن،مربی،هوادار و همه را میخواد تنبیه کند!بخدا طرفدار پرسپولیسم ولی از کنارگذاشتنش بسیارمسرورم،همه جا با ریاکاری و تظاهر نمیشه رفت،نتیجه نگرفت خودش میبایست کنار میرفت تا برکنارش نکنند.
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 22:24
همسایه روبرو - مالمو - سوئد
یه بازیکنی بود که مردم عاشقش بودن گول میزد فراوون به ریز و درشت اما کم کم پا به سنّ گذشت و توانایی دوران اوجشو نداشت اما بازم ولن کن نبود آنقد چسبید به نوک حمل تیم‌ ملی‌ تا آخر با فحش همون مردم رفت کنار بعد مربی شد ۱ سال با سایپا در اوج شانس به کمک بحران در پرسپولیس و استقلال و سپاهان و محسن خلیلی قهرمان شد از اون روز به بد دوباره داستان تیم‌ ملی‌ شروع شد از رقص عربها در استادیوم آزادی تا افتضاح پشت افتضاح در پرسپولیس حالا باید آنقد ادامه بده تا باز با فحش بره اگه عقلش می‌رسید هم در زمان بازیکنی هم مربیگری خودش مثل ادم میرفت همیشه محبوب میموند
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 23:02
zooom - تهران - ایران
من بارها شوخی کردم با دایی ولی یادمان نرود گلهایی که میزد ما شاد میشدیم یادمان نرود که افتخار میکردیم و میکنیم درست است سر مربی اشکال دارد ولی ایا بازیکنان هم بی تقصیر هستن ایا مربی در زمین بازی میکند درود بر علی دایی هر چی هست از کفتر بازه کیه مرغ دونی قلعه نویی قلعه مرغی نیمیدونم کیه از اون بهتره علی دایی همونیه که شجاع بود و هست همونیه که ما وقتی گل میزد میپریدیم و شادی میکردیم کاری ندارم ترک لر شمالی کرد بلوچ و........ ما همه ایرانی هستیم شعار نمیدم همه در اخر ایرانو یدک میکشیم ای کاش یکم با هم بیشتر خوب باشیم تعصبهای الکی را کنار بگذاریم به خودم هم هستم ای کاش
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 00:38
آتیشپاره - گنت - بلژیک
یکی‌ نیست به این آقا بگه مرد حسابی‌ تو که خودت بساز بفروشی .چرا هم صنفی ات رو داری میفروشی نکنه برای تراکم اضافه پارتیت نشدن.
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 00:45
ensanam arezoost - خارگ - ایران
مقصر شماره یک آقای رحیمی مدیر عامل هست که با قلدری و مصاحبه های بی جا در طرفداری از دایی این مسئله را اینقدر بزرگ کرد و به حاشیه برد در صورتی که رای به اکثریت است و حالا هم حرفهای دور از ذهن و بی منطقی میزند که اشتباهات خود رو توجیح کند چرا که مردم ساده دل و سطحی بین ما رو خوب می شناسد...دایی که هفت هفته نیست مربی این تیم هست بلکه بیش از دو سال که تیم رو در اختیار دارد و تیم فصل قبل پرسپولیس بدون مربی هم می توانست قهرمان شود که متاسفانه با مربیگری ضعیف دایی قهرمانی رو از دست داد...دایی اگر می خواهد بیش از این به افتخارات و سابقه خودش ضربه نزند بهتر است که بی خیال مربیگری شود چرا که این کاره نیست...درخشان مربی بدی نیست و به مراتب از دایی با تجربه تر است و سیاست و درایت و دانش مربیگری را بهتر از دایی بلد است اما می توان گفت (شاید) قطبی و دنیزلی هم بسیار بهتر از درخشان هستند...
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 01:05
paksan - آمریکا - آمریکا
دایی بازم مثل دورانی که در تیم ملی بود در بدترین شکل رفت یا انداختنش بیرون . یعنی هیچ زمانی مثل الان مردم از دایی عصبانی نیستند و انقدر پررو بازی درآورد تا انداختنش بیرون
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 04:08
hassan5 - تهران - ایران
در فوتبال ایران جای افراد تحصیلکرده مثل علی دائی نیست ...مربی ها باید مثل علی پروین باشند که بهمه از بازیکن گرفته تا تماشاگران فحش رکیک کمر بپائین بدهند.خلایق هر چه لایق!!
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 12:35
sheys - توکیو - ژابن
لنگیا مورینیو رو هم بیارن بازم سولاخن....نه بازیکن با کلاسی دارن نه مربی باکلاسی نه پیشکسوت با کلاسی
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 13:35
piki82 - تورین - ایتالیا
خوب معلومه ...انقدر گند میزنی و نمیری تا آخر وزرا مجبور میشن بیرونت کنن ! مدیرعامل تیم که زورش بهت نمیرسه مردک ! خوشحالم از اینکه از تیم محبوبم میری چون میدونم هیچی از مربیگری حالیت نیست !! واسه همین بازیکنهای بزرگ رو کنار میزاری و 4 تا بچه رو میاری که ازت بترسن و حرفی نزنن ! بعد هم اسمش میشه جوانگرایی !! از رفتنت خیلی خوشحالم اما از این مدل اخراجت ناراحتم چون باز هم کاری کردن که مردم ساده گول بخورن و از علی دایی بت ساخته بشه چون در ظاهر بهش ظلم شده !! از فردا هم درخشان یا هرکسی نتیجه نگیره استادیوم شعار علی دایی علی دایی میدن ! در کل همه چیزمون برای درجا زدن و عقب ماندگی جور هست با این فرهنگ و مردمی که داریم !! جالب اینجاست خود طرفدارا تو استادیوم شعار دایی حیا کن دادن...اما الان شدن حامی علی دایی !! ((: از ماست که بر ماست !
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 13:04
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.