حمله رئیس کلانتری ۲۰ تبریز به صاحب یک بوفه. شهریور ۱۳۹۳

+244
رأی دهید
-21

hamidla - هامبورگ - المان
اسلام عزیز هست دیگر. مهربانی و عطوفت جزو احکام هست. اینها همه از آموزشهای مکتب اسلام هست.
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 21:11
Asghar Torobche - تورنتو - کانادا
مطمئن باشین پسر یه کار خلاف کرده و گرنه امکان نداره یه ریس کلانتری خودش بید این کارو بکنه
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 21:21
سیامک198 - وپرتال - المان
یادم باشه دفعه دیگه که تو شهر تبریز قرار شد اراذل و اوباش را جمع اوری کنند خبر بدیم بیان این اقای حیوان صفت را هم جمع کنند. به احتمال یقیتن تو اون جمع نیز به عنوان رییس انتخاب خواهد شد!!
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 20:55
amir-amir - تورنتو - كانادا
هیچ نباید تعجب کرد فکر مى کنید اگر فتنه ٥٧ صورت نگرفته بود این حضرت آقا چکاره بودند تو همان گروه لات و اوباش تبریز مى بود ضمن ولگردى و باج گیرى شبها هم عرق سگى اش را کوفت مى نمود و در کنار لش و لوش هاى دیگر هرزه گرى مى کرد.
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 21:55
azadi-iran - وین - اطریش
باید روزی این سپاه و بسیج و لباس شخصی های داعشی حکومت ولایت فقیه را در یک دادگاه علنی به سزا ی اعمالشان رساند. لعنت و مرگ بر این جانیان اسلامی مفت خور بیت رهبری.
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 21:52
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
اعدامی رو هم همچین نمیکنند Asghar Torobche - تورنتو - کانادا. من از این ارازل بی دلیل خوردم!! عقده ای هستن از بس آدم ندیدن.
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 23:11
nader.josef.k - تهران - ایران
آخر عزیزانی که ادعای آزاداندیشی و دموکراتیک بودنتان گوش فلک راپر میکند و مخصوصا شما دوستان خارج نشین که در هر حال درمقام مقایسه کشورخودبادیگرکشورهاهستید؛شما از کجا میدانید که این دونفر چه کرده اند؟آیا اگر تجاوز به نوامیس مردم کرده یا سرقت مسلحانه و یا خیانت به کشور خود و .. کرده بودند و در کشور آمریکا زندگی میکردند چه رفتاری با ایشان میکردند؟چرا هر اتفاقی را به جریانات سیاسی مدنطر خود وصل کرده و سریعا مخالفت میکنید.چرا از زاویه دیگر به این قضیه نظر نمیکنید که آن رییس کلانتری آنقدر احساس خطر کرده که در ساعات تاریکی هوا(غیر ساعات عرف در خصوص جلب متهم)وبااکیپی کامل(6-7نفرمامور)وخارج از شرایط عرف کار کلانتری شخصا آمده تا انسانهای خطرناک جامعه را سریعا دستگیر نماید ؛که اگر(اگر)اینطور باشد بایستی دست اورا بوسید که شهر تبریز را برای نوامیس ما امن میکند.
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 23:32
مترلینگ - منچستر - انگلستان
خیلی جالبه اگه یک دزد تو خونه ای در حال دزدی باشه کتک بزنی جرم محسوب میشه asghar torobche خان عزیز اگه مملکت قانون درست ودرمون داشته باشه متهم هر کاری هم که کرده حق ندارن اگه مقاومت نمیکنه مورد ضرب وشتم قرار دهند اعتراف گرفتن پس کجای کار قرار داره شاید اصلا سوء تفاهم باشه اول باید تفهیم اتهام شه این کار بیشتر باعث رواج خشونت در جامعه میشه وبس
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 23:57
azadi-iran - وین - اطریش
Asghar Torobche - تورنتو - کانادا. هموطن اینطور که شما نتیجه گرفتی ، که حتما باید ایشان کاری کرده باشی نیست ، این یک تهمت می باشد. این رژیم داره ار مردم زره چشم می گیره. اصولا رژیمها ی دیکتاتوری در آخر عمرشان حالت جنون می گیرند. نگاه کنید به تاریخ.
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 00:49
عاشق تبریز - تبریز - ایران
خدا را شکر فقط کتک خوردن..طول 35 سال ملیون جوان پاک ایرانی را سر به نیست کردن این رزیم ضد ایرانی
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 01:10
senator x - تهران - ایران
Asghar Torobche - تورنتو - کانادا:منهم مطمئن هستم حال و هوای تو هم خوب نیست.مرد حسابی اگه قرارباشه رئیس کلانتری حتی یک گروهبان کلانتری عامل اجرای قانون باشه پس قاضی و دادسرای و بازپرس چکارند؟ برو یه آبجو بزن و یه سیگار روشن کن کمی فکرکن ببین درست نمیگم؟
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 23:10
azadi-iran - وین - اطریش
Asghar Torobche - تورنتو - کانادا. هموطن اینطور که شما نتیجه گرفتی ، که حتما باید ایشان کاری کرده باشی نیست ، این یک تهمت می باشد. این رژیم داره ار مردم زره چشم می گیره. اصولا رژیمها ی دیکتاتوری در آخر عمرشان حالت جنون می گیرند. نگاه کنید به تاریخ. تازه اگر هم خلافی کرده باشه . اولین کار بعد از این فیلم این است که خود و رییس این انتظامات سپاه و بسیج و اراذل اوباش باید بر کنار بشوند،
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 00:52
Cater_pillar - اپسالا - سوئد
من هم برای یه دوره تحصیلی تبریز بودم , یکبار یه همچین چیزی نصیبم شد.. بی شرف , از پشت حمله کرد, نفهمیدم چی شد !! من و دوستم برای خرید میرفتیم توی خیابون شهناز, که البته شلوغ هم بود, یک دفعه دیدم یه سرهنگ مثل همین داره میزنه, اول لباسامو جر داد, بعدش شروع کرد به فحش به پدر و مادرم, همینطور با لگد میخواست بزنه به لای پاهام که ناقصم کنه, پدر س.., همینطور عربده میزد, سوار ماشین که شدم, خیلی ترسیدم, همینطور فحش ناموسی میداد, من اول هر چی گفتم بابا اشتباه گرفتی من اصلا مال این شهر نیستم, انگار یکی تو خیابون ی فحشی داده بود (البته از شانس من به ترکی , که این تنها شانس من بود که ترکی بلد نبودم ) تازه فهمید که اشتباه گرفته, کارتم رو گرفت, چک کرد,و بعد ٤ تا خیابون بالاتر با لباسای پاره و بدن زخمی پیادم کرد. من هم که اونجا غریب و ترسیده به سرعت به خوابگاه برگشتم, ولی اون خاطره رو هرگز فراموش نمیکنم.
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 03:29
mahdi_n130 - منچستر - بریتانیا
پس کتک زدن پلیس ترکیه، یونان، فرانسه و انگلیس رو ندبدبن، بنده از همه اینها کتک خوردم، اول باید بدونیم جرم طرف چی بوده و دوم اگر به این میگید حمله وحشیانه و کتک پس کتکهایی که ما از اینها خوردیم چی بود؟
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 03:42
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
مملکت بی‌ صاحب بی‌ درپیکر ،مملکتی که وزیر داد گستریش،آخونده با ریش باشه همینه،آب که سر بالا بره قورباغه ابوعطا میخونه،رییسه که رییسه اینجا بود چوب تو آستینش میکنند.
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 06:54
perspolisi - سیدنی - استرالیا
nader.josef.k - تهران - ایران. آقای محترم. در بلاد کفر اگه کسی‌ متهم به قتل، تجاوز یا هر جرم دیگه‌ای باشه، پلیس میره دم خونش، جرمش رو بهش میگه، دستبند میزنه میبره اداره پلیس، نه کشیده میخوره، نه لگد و نه کتک. اگه مقاومت بکنه اون موقع پلیس این اجازه رو داره که به زور ببرتش. چرا، چون واسه عدم و آدمیزاد، از هر رنگ و دین و سنّی احترام قائلن. این حیوون نیروی انتظامی داره عقده گشایی میکنه. در ضمن، تو ایران کسی‌ به غیر از چارپایان بسیج و نوچه‌های طویلهٔ رهبری کسی‌ حق نداره.
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 07:18
senator x - تهران - ایران
nader.josef.k - تهران - ایران: حال واحوال توهم خرابه. باین طرز فکرتو انتظار داریم رژیم بهتری روکار بیاد؟همین هم ازسرامثال شما زیاده.راستی نماز جمعه یادت نره
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 07:38
senator x - تهران - ایران
nader.josef.k - تهران - ایران: حال واحوال توهم خرابه. باین طرز فکرتو انتظار داریم رژیم بهتری روکار بیاد؟همین هم ازسرامثال شما زیاده.راستی نماز جمعه یادت نره
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 07:38
دوستدار - استهکلم - سوئد
بعضی از ماموران رژیم عقده ای و هیچ و پوچ هستند. وگرنه این چه وضعی است که بخواهند یک انسان را جلب کنند . مردمانیکه شاهد و ناظر این نوع کتک و کتکاری هم نوعانشان هستند به دست یک مامور پفیوز باید بر علیه رفتار فیزیکی مامور اعتراض کنند و باعث این شوند که ماموری بدونه انکه حکم کتک زدن کسی را داشته باشد این کس را بزند.
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 08:39
Azadikhah - تكسل - هلند
باعث تأسف هست البته حالا اگر به طرفداران این حکومت بگید بهتون جواب میدن که خب همه جا از این اتفاقا میفته!Asghar Torobche - تورنتو - کانادا:دوست عزیز بر فرض که شما درست هم که گفته باشید طرز برخورد با خلاف کار اینطوری نیست اگر قتل هم کرده باشه غیر قانونی هست کسیو کتک زد
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 09:32
Majid63 - پاريس - فرانسه
mahdi_n130 - منچستر - بریتانیا شما هم مثل جمهوری اسلامی حرف میزنید. درست پنج تا کشور ردیف می کنید برای کتمان عملتان. تو کشور انگلیس یا فرانسه چطور می توانند بیایند داخل مغازه و اینطور طرف را بزنند.
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 10:34
فراوانی - قطر - قطر
این کجاش وحشیانه بود بابا جان خیلی محترمانه بود که خدا پدرشو بیامرزه با پنجه بوکس نمیزد این نوع کتک زدن در جمهوری اسلامی مهرورزی محسوب میشود ودر مدارس بسیار رایج است در ضمن باید دید اونها چکار کردن که این داره مهر ورزی میکنه بعدا رو میشه وبعد همتون میگین دستش درد نکنه ای ایرانی.....
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 10:36
nader.josef.k - تهران - ایران
در جواب perspolisiسیدنی وsenator Xتهران مجددا خاطر نشان میکنم که ما از اصل ماجرا بیخبریم اما دوستان خوب من شما فضای کشور ایران وبخصوص غرب کشور را با سیدنی مقایسه میکنید؟!!!!!!در آن منطقه داعش با تمام سبوعیتش و گروههای تروریستی از انواع و اقسام مختلف منتظرند تا با کوچکترین غفلت مردم و مسیولین رخنه خوذ را آغاز کنند و جاس پای خود را محکم ؛توقع شما چی ؟یک لحظه فکر نمیکنید که دور تا دور این خاک را گرگان گرسنه احاطه کرده اند؟من نه از سیاست صحبت میکنم نه از نماز جمعه بلکه دارم از امنیت یک مملکت در محاصره خصم صحبت میکنم.
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 10:54
Azadikhah - تكسل - هلند
هرجای دنیا چنین رفتاری از پلیس سر بزنه مردمش کاری میکنند که تموم دنیا بفهمه.این ویدئو رسما یک آبروریزی علنی برای پلیس حکومت اسلامی هستش.
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 11:43
paydar22 - لاهه - هلند
جنکل مولا علی هر کس زورش بیشتر و نا جوان مردتر مقامش بالاتر در اروپای غربی مجرم معرعض را میکیرند به محض ورود به مغر پلیس ازش میپرسند اقای عزیز چی میل دارید برای نوشیدن البطه به قول رهبر و اطرافیانش که چندین میلیارد بار پشت تمام تریونهای رسانی اعلام کردن اینها ادمهای کثیف و زورکو و کافر هستن دیگر بقیش هم خودتان میدانید
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 11:55
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
nader.josef.k - تهران - ایران اینهمه آسون ریسو بافتی که کار این بابا رو توجیه کنی؟ مگه ما از سیاست حرف زدیم؟ ایران تنها جایی هست که شهروند عادیش از پلیس فراری هست مبادا بهش یه گیری بده.
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 12:04
داروساز - پونا - هندوستان
همشون همینن. من دفعه قبل تو کرمانشاه همچین صحنه ای رو دیدم شاید بد تر ( اونم جلوی توریستای خارجی) به خاطر قلیون کشیدن یه دختر پسر تو رستوران رو باز.
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 12:46
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
کتک خوردن و تو سرى خوردن مثل اینکه براى ملت عزیز ایران امرى عادى شده. اونزمان تو مدارس معلم ها کتک میزدند. در خانه پدر کتک میزد. این پسر کتک خورده روزى مرد میشد و بعد از ازدواج زن و بچه اش را کتک میزد و این عکس العمل زنجیرى همچنان ادامه دارد. ملتى که ٪ بالاى آن در جامعه اى خشن بزرگ شده اند. خوب از این ملت چه انتظارى میشه داشت؟ مملکتى که قانون داشته باشد آقاى عزیز، این جوان هر کارى هم کرده باشد مطابق قانون باید با او رفتار کرد. شکنجه و کتک و دست درازى نباید جزو قانون باشد.
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 15:42
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
از قرار معلوم گویا این دو تا پسر با دختر جناب سرهنگ رابطه ای داشته و قصد داشته اند که بدون پرداخت پول حمام علیا مخدره از مکان جیم شوند که پدره بو برده! به هر حال این یارو حق ندارد کسی را کتک بزند! مگر اینکه مملکت خر تو خر باشد که البته هست!
‌چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 21:15
adamiatmond - بیرمىنکهام - أمریکا
انها از سگهای پرورشی امام هستند آدم بیار سگ هار ببر از خصوصیات بارزه مکتبه امام ر‌ه بود!!!!
جمعه 21 شهريور 1393 - 08:09
فراوانی - قطر - قطر
دلخوش نباشید به این مقدار ما آب و برق را مجانی میکنیم اتوبوس را مجانی خواهر ومادر تان را میکنیم با حجاب علاوه بر این دنیا آن دنیای شما را نیز آباد میکنیم
جمعه 21 شهريور 1393 - 10:47
classic - تهران - ایران
اینم یک نمونه کوچک از دروغهای بزرگشون. این همه داد و جنجال راه میندازن که پلیس های امریکایی و اروپایی خیلی بد هستند چون با مردم خوب برخورد نمیکنن. اینم از پلیسهای خودشون. البته اینا فقط به جوونای بی دفاع زورشون میرسه و اینکارا رو میکنن اما زورشون به زورگیرا و اشرار واقعی نمیرسه و مثل سگ ازشون میترسن .
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 08:29
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.