آیت‌الله خامنه‌ای در بیمارستان بستری شد

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران امروز به ملاقات رهبر ایران در بیمارستان رفته است



منابع رسمی در ایران از بستری شدن آیت‌الله علی خامنه‌ای در بیمارستان خبر داده‌اند. رئیس تیم پزشکی رهبر ایران به شبکه خبر گفته آیت‌الله خامنه‌ای مدت‌ها مشکل پروستات داشت اما اکنون زمان را برای عمل مناسب دید.

در سایت اینترنتی آیت‌الله خامنه‌ای گزارش شده که صبح امروز، دوشنبه ۱۷ شهریور، رهبر ایران در یک بیمارستان دولتی جراحی شده است.

بر اساس این گزارش، دلیل بستری شدن رهبر ایران "عارضه پروستات" اعلام شده است.

خبرگزاری‌ها این عمل جراحی را "موفقیت‌آمیز" توصیف کرده‌اند.

رهبر ایران پیش از رفتن به بیمارستان در مصاحبه با شبکه خبر تلویزیون ایران گفته است: "جای نگرانی نیست. این به معنای آن نیست که مردم دعا نکنند لیکن ان‌شاالله جای نگرانی نیست و یک عمل خیلی معمولی و عادی است."

او افزوده است «ان‌شاءالله لطف خدای متعال شامل خواهد شد و کارها به خوبی پیش خواهد رفت».

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران به عیادت رهبر ایران رفته است.


مرندی: چند هفته استراحت لازم است

علیرضا مرندی، رئیس تیم پزشکی رهبر ایران هم به شبکه خبر گفت که این عمل بدون بی‌هوشی و با بی‌حسی موضعی انجام شده و وضعیت رهبر ایران "کاملا طبیعی" است.

آقای مرندی جراحی پروستات را یک عمل پزشکی رایج خوانده که با بالارفتن سن و بزرگ شدن پروستات معمولا اجتناب‌ناپذیر است.

وزیر سابق بهداشت ایران در دوره‌های میرحسین موسوی و اکبر هاشمی رفسنجانی، می گوید آیت‌الله خامنه‌ای مدت‌ها مشکل پروستات داشت اما این موضوع او را اذیت نمی‌کرد تا این که زمان را برای عمل مناسب دید.

به گفته آقای مرندی دوران استراحت سه تا پنج روز بعد از جراحی خواهد بود و لازم است که رهبر ایران چند هفته از شدت کار کم کند.

او می گوید رهبر ایران "اصرار داشته" در بیمارستان دولتی جراحی کند.



این عکسی است که به گفته سایت رهبر ایران پیش از عزیمت او به بیمارستان و هنگام مصاحبه با تلویزیون گرفته شده است


بیماری رهبران ایران در هاله ابهام

آیت‌الله خامنه‌ای ۷۵ سال دارد و بیش از ۲۵ سال است که بعد از مرگ روح‌الله خمینی، رهبری ایران را به عهده داشته است.

در سال‌های گذشته شایعه‌های زیادی درباره وضعیت جسمی و بیماری رهبر ایران منتشر شده است. دی ماه سال ۱۳۸۵ شایعه بیماری شدید و مرگ او به طور گسترده منتشر شد تا جایی که وزارت خارجه ایران در واکنش این شایعه را تکذیب کرد.

خبر بیماری شدید آیت‌الله خامنه‌ای در رسانه‌های خارجی هم منتشر شده بود. هشت سال پیش محمدجواد ظریف که آن موقع نماینده ایران در سازمان ملل بود، به خبرگزاری‌ها گفت این خبر صحت ندارد.

حضور نیافتن رهبر ایران در بعضی مراسم که معمولا در آنها حضور داشته، در هر دوره شایعه بیماری او را تقویت کرده است.

اخبار مربوط به سلامت رهبران ایران معمولا از طریق منابع رسمی منتشر نمی‌شود و همین موضوع به شایعه‌ها دامن می‌زند. خردادماه ۱۳۶۸ علت مرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ایست قلبی اعلام شد اما مدتی بعد پزشکان او اعلام کردندکه آیت‌الله روح‌الله خمینی سرطان معده داشته و به این دلیل درگذشته است.

پیشتر گزارش‌هایی در منابع خارج از ایران در مورد بیماری رهبر ایران منتشر شده بود.

روزنامه گاردین در سال ۲۰۰۹ میلادی نوشته بود که مایکل لدین، از نومحافظه‌کاران مشهور آمریکایی، مطلبی را به نقل از منبعی منتشر کرده است که به موجی از شایعات در مورد وضعیت آیت‌الله خامنه‌ای دامن زده است.

مایکل لدین در اکتبر آن سال گفته بود او یک روز بعد از ظهر بیهوش شده و به بیمارستان انتقال داده شده است؛ «هیچ‌کس به جز پسر و دکترهایش اجازه نزدیک شدن به او را نداشتند».

البته آقای لدین پیشتر گزارش‌هایی را منتشر کرده بود که شایعاتی غیرواقعی بودند؛ مانند آنچه نشریه ونیتی فیر ارتباط او با خبر غیرواقعی مربوط به خرید کیک زرد توسط صدام حسین از نیجریه عنوان کرده است.

خبر و شایعات مربوط به وضعیت آیت‌الله خامنه‌ای اما در همان زمان بازتاب پیدا کرده و از جمله در مطلبی از جرج استفانوپولس خبرنگار شبکه ای‌بی‌سی، در جروزالم‌پست و پراودای روسیه منتشر شده بود.

رابرت تیت، خبرنگار گاردین در تهران، خود همان زمان، به وجود موجی از شایعات در ایران در مورد وضعیت جسمانی آیت‌الله خامنه‌ای از جمله شایعات در مورد ابتلای او به «سرطان پروستات» یا «سرطان غدد لنفاوی» اشاره کرده بود.

رسانه‌های رسمی ایران جزئیات چندانی در مورد وضعیت جسمانی آیت‌الله خامنه‌ای منتشر نمی‌کنند. خبر جدید نیز هنوز جزئیات چندانی را در بر نمی‌گیرد. 

با این همه شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های غیررسمی معمولا اخبار و حتی شایعات در این مورد را با حساسیت دنبال کرده و بازتاب می‌دهند. 

در این میان طی ماه‌های گذشته خبرهایی در مورد مجلس خبرگان و «هشدارهایی» در مورد انتخابات پیش روی آن نیز از سوی هوادارن اصول‌گرای رهبر ایران منتشر شده‌اند.

در اردیبهشت ماه گذشته قربانعلی دری نجف‌آبادی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان، نهادی که وظیفه تعیین رهبر جمهوری اسلامی را برعهده دارد، گفته بود «خدا رهبری را حفظ کند و به ایشان طول عمر دهد انشاالله. اما به هر حال باید برای بعد از ایشان به فکر باشیم.»

یک ماه پیش از این گفته‌های آقای نجف‌آبادی، احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، نیز در مورد آینده این مجلس و «تصرف مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی» هشدار داده‌ بود. 

آیت‌الله خامنه‌ای زاده سال ۱۳۱۸، دومین رهبر جمهوری اسلامی‌ست که از سال ۱۳۶۸ بر ایران حکومت می‌کند.

+163
رأی دهید
-54

بی خیال - کرمان - ایران
مردم رو میبرن عمل با داروهای چینی بیهوش میکنن. نمی دونم ایشون رو برای چی بردن بیمارستان دولتی تا جای چند تا بدبخت رو بگیره؟
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 10:55
martinT - هایدلبرگ - آلمان
من آرزوی مرگ برای هیچ کس نمیکنم ولی‌ برای این دیکتاتور جانی آرزوی مرگ دارم
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 10:59
افشین امیری - ایران - ایران
انشالله به زودی خوب میشن التماس دعا
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 11:01
hassan5 - تهران - ایران
دعا از عمر پاسداران و بسیجیان بکاه و برعمر او بیافزا
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 11:03
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
انشاالله خداوند طول عمر با عزّت و با برکت همراه با سلامتی به رهبر عزیزمون عطا بفرمایند و دشمنان نظام و ولایت را اگر قابل هدایت نیستند خوار و ذلیل بگرداند .
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 11:26
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
وقتی‌ که مغز تبدیل به پروستات میشه. می‌خواستند مغزشو عمل کند ولی‌ چیزی پیدا نکردند رفتند سر پروستات.
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 11:30
fanii - ایران - ایران
مگه این پروستات معظم له ملت ایرانو نجات بده و این یه ذره واشر خود منجی باشه
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 11:33
ghormeh sabzi - تهران - ایران
آخ اگر تو سقط بشی‌ مردم چه جشنی میگیرن .
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 10:50
ashab kahaf - لندن - انگلیس
حالا اونجای آقا که واسه تیم معالج عیان شد را چه کنیم؟ احمدی نژاد سارق پست با دوتا آتوی زپرتی کاری کرده که هیچکس جرات نزدیک شدن بهش رو علیرغم اینهمه دزدی عیان، نداره اونوقت این پزشکان بیمارستان دولت (البته به تاکید معذب اله) که تا اونجا رو..بعله، دیگه چه خواهند کرد؟! خدایا خودت بفریاد برس.از این گرون تر و متورم ترش رو دیگه نمیکشیما...گفته باشم!
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 10:59
be_pa.khaste - هارلم - هلند
آخه مگه می‌شه من که باور نمیکنم این‌ها و مرگ و بیمارستان نه اصلا امکان نداره
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 10:47
houmanr - کوالالامپور - مالزی
در کل .. تو این شانس ... نمیمیرن بی صاحاب شده ها .. اسم گربه بد در رفته که 7 تا جون داره...
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 11:38
dara20 - تهران - ايران
خوب اگر خدا بخواد داریم بی‌ رهبر میشیم. امیدوارم جنازه تو مردک فاشیست جنایتکار را از آنجا بیرون بیاورند،
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 11:42
Freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
ایشون باید چند هفته از شدت کار کم کنن!!؟ کدوم کار اونوقت!!؟
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 11:49
romano - تهران - ایران
مردنیه مردتیکه از چند وقت پیش بین خودشون وضعیت قرمز در مجلس خبرگان اعلام کردن به درک واصل بشی که آبرو عزت انسانیت ثروت اخلاق و لبخند رو از مردم من بردی و مغز جوانان رو خوراک مارهای دخمه سیاهت کردی
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 11:53
Shahin.Orel - تهران - ایران
انصاف نیست اتفاقی برای این افراد بیفته , قبل از اینکه محاکمه و دادگاهی برگزار بشه . میدونم الان کامنت هایی شروع میشه که فقط به این آقا فقط فحش میدن , ولی باور کنید حضور ایشون , قسمتی از ساختار فکری خود شماست که بیرون زده, وقتی باور های شما متمدن تر , بدور از توحش بیابانی و چاقو کشان مقدس , شکل بگیره , اون وقت هیچ فرد بیابانی ولی امر شما نخواهد بود . افکار بیابانی , رهبرش هم بیابانی , پیغمبرش هم بیابانی , مقدساتش هم بیابانی ! بین آدم های بیابانی هیچ گاندی یا آبراهام لینکلنی ظهور نخواهد کرد
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 11:56
دریای پارس - ایران - ایران
اینا مهدوی کنی را با اون سن گودزیلایی زنده کردند.این که جای خود دار.لعنت به این دکترها که بخاطر پول این خون آشامها را از نو درست میکنند...
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 12:00
ukang - لندن - انگلستان
اگه به درک واصل شدنی بود ، فکر میکنی‌ به این راحتی‌‌ها میگفتن؟؟ نخیر مثل خمینی که بد از چند روز صداش در میومد!! این خون آشام‌ها بهترین دکتر‌ها و بهترین تغذیه رو دارن،.
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 12:31
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
انقدر کشید تا بالاخره افتاد اون تو
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 12:50
Raheme - کویت - کویت
عجیب که رهبررا نبردند و به ضریح آقا رضا امام هشتم با زنجیر وصلش نکردند تا شفاش بعده! یعنی‌ شفا خوب فقط برای فقرا و احمق ها؟؟؟)
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 12:59
kamran631 - لیون - فرانسه
نه خیر، ما از این شانس‌ها نداریم ! این پیر مرد خرفت دوباره توسط پزشکان خود فروش زنده شده و به خانه بر خواهد گشت ...
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 13:10
caroline - تهران - ایران
خبر مرگش برسه.....
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 13:34
tina2012 - ارومـــــــــــیه - ایـــران
عکس قبل از عملش معلومه بدجوری داغون شده کاملا مشخصه بدجور مریضه مسل اینکه دیگه کم کم از اغا باید خدافزی کنیم..ساندیس خورایی که اینو واسه خودشون خدا کرده بودند کجان حالا مگه خدا هم مریض میشه؟؟هاهاها ایشلا به اینروزا خبر خوشی دریافت میکنیم
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 13:27
wasp763 - استکهلم - سوءد
ای بدبخت تو هم میمیری . ولی‌ چه تاریخی‌ از خودت گذاشتی.؟؟؟ فقط رذالت...
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 14:03
Azadikhah - تكسل - هلند
ظاهرا در جریان نرمشهای قهرمانانه اخیر به ایشون آسیب هایی رسیده بوده!با توجه به سنّ ایشان احتمال مشکل بزرگ شدن پروستات ایشان از نوع BPH که نوع خوش خیم است نباشد بسیار زیاد است و به نظر می‌رسدِ شایعات در باره سرطان ایشان درست باشد . پروستات خوش خیم در سنین پایینتر مرد جراحی قرار می‌گیرد.رهبر انقلاب تأکید کرده است به بیهوشی کامل نیازی ندارد چرا که لرزان نگران هستند دشمنان انقلاب,اسرائیل, انگلیس و امریکا از بیهوشی یک ساعته او سوء استفاده کرده و فرقه شیعه را از زمین بردارند. تیم پزشکی رهبر انقلاب اعلام کردند در تمام مدت آیت الله با امام زمان در تماس مستقیم بودند , صحبت میکردند و نقشه ظهور آقا را مرور میکردند. دکتر مرندی فرمودند: رهبر انقلاب فرمودند درد و زجر نه فقط او را اذیت نمیکند بلکه یک لذت بهشتی به او میدهند.
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 13:14
hani333 - کرج - ایران
اصلا بهش نمیاد بمیره!
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 14:21
Imod.barbekan - منامه - بحرین
آه و ناله های کودکان سوری که با بمب های شیمیایی کشته شده اند یک روز نفس آقا رو خواهند گرفت
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 14:22
rezada - تهران - ایران
حال ایشون الحمدالله خیلی‌ خوبه، کور شه هر کسی‌ نمی‌تونه ببینه رهبرمون سرحاله. خدا یا از عمر دشمنای این انقلاب کم کن، به عمر ایشان اضافه کن.
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 15:57
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
مرگ دیکتاتور زمانه = جشن بزرگ ایرانیان
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 16:09
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
خوشبختانه گویا مرگ بر چهره اش سایه افکنده!
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 16:10
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
ایشون از این به بعد باید پوشک تنش کنه. بعضی‌‌ها هم که فکر می‌کنن با رفتن خامنه‌ای همه چیز درست می‌شه، باید بگم که یکی‌ دیگه میاد جاش از این بدتر...چی‌ فکر کردین؟ این نظام با رفتن شخص خاصی‌ از بین نمیره. این نظام متعلق به سپاه است. مگه خمینی مرد نظام عوض شد؟
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 16:07
دروال - مونترال - کانادا
ایشالا به زودی سقط می‌شه.. آمین
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 16:17
Afshin London - لندن - انگلستان
به درک. امیدوارم خبر مرگش را بدند بزودی
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 16:23
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
عین یه سگ هفت تا جون دارن این آخوند جماعت. مگه میمیرن؟؟؟؟ متوسط صد سال عمر میکنن. بعدشم دو سه تا سکته و سرطان بدخیم اگه چاشنی کار نشه که جون نمیدن. یه عمر گدایی میکردن این جماعت آخوند. گدا جماعت هم از بس بدبختی میکشه سلولهاش در برابر انواع امراض قوی میشه دیگه. خود همین خامنه‌ای تا 20 سالگی تو محله‌های فقیر نشین مشهد ساکن بودن و باباش هم آخوند بوده. یعنی اونم گدایی میکرده به واسطه روضه خونی. خودش تو خاطراتش میگه خونمون در مشهد یه اتاق داشته و یه زیرزمین. وقتی مهمون میومده. اینا میرفتن تو زیر زمین. بابای من تعریف میکنه میگه: تو آبادان که بودیم پدرم همیشه تو ایام سوگواری روضه میگرفت. اون زمان درآمد آخوندا از همین روضه خونی ها و خمس و زکات (یعنی گدایی) تامین میشد. میگفت: ما سه تا آخوند میاوردیم برای یه شب روضه. خود همین آخوندا هم، برای هم میزدن و عمدا روضه را کش میدادن تا به بعدی چیزی نرسه. میگفت یه آخوند تا جالا ندیده که به یه فقیر کمک کنه. (خوب معلومه! گدا به گدا کمک کنه؟؟)
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 16:23
faranak-montreal - مونترال - کانادا
عزرائیل جان اینبار دست بجنبون (فدای آقا و آقا را باهم ببر )
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 16:44
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
موضع آقا رو دیدن!! اونهم به صورت شفاف!!! حالا خجسته خانوم رو بگو فعلا تا وصل برق باید زیر نور شمع مطالعه بفرمایند!!
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 16:51
mammal - لندن - انگلیس
این آخوند‌ها گویا عمر کلاغ دارند، با این همه که تریاک و غیره میکشه فقط پروستات گرفته؟ آخرش اه و نالهٔ شهیدهای ۸۸ و دیگران میگیرتش، شاید هم گرفته و نمیگن این کلاغ چشه
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 16:40
shahab46 - هانوفر - المان
تو مرده شور خونه بستری بشه انشاالله
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 16:59
paydar22 - لاهه - هلند
انکاری طرف ریق رحمت رو سر کشیده و هرچه زودتر جان ... در بره راستی برا تون بکم برای عمل کل کلی یا همان وباسیل بستری شدن خودشون هم فرمودن
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 17:10
juvel - اسلو - نروژ
این کفتار ۱۰۰۰ تا جون داره متاسفانه ، دلیلش هم مواده خوب ، پول و زنهای رنگارنگ.
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 18:26
raha1984 - هامبورگ - المان
سگ جون هستند این زالوها !
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 18:56
aashena - اتاوا - کانادا
فدای اقا اونجای اقا خراب شده حالا چی کار کنی؟
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 19:09
Botparast - میلان - ایتالیا
به به،چه عجب!
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 19:14
کوین پارسی - تورنتو - کانادا
برات دعا می کنم. بیماری و مرگی در حد خمینی. سرطان تهاجمی غیر قابل کنترل. شخصا حاضرم بعد مرگت بیام تهران و شیرینی و نقل و نبات پخش کنم. هر کی هم دوست داره ایشالا خیلی از دیدار تو محرووم نموونه.
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 19:01
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
به امبد خدا زودتر سقط شی.جنایتکار تاریخ تا بریم کنار خمینی چالت کنیم.
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 20:52
arman20121391 - طبس - یزد - ایران
انشاء الله که مشکلی نباشه اونهایی که مرگ رهبر رو می خوانند یا بدون فکر حرف می زنند یا سرنوشت کشورشون براشون اهمیت نداره من کاری به خوب یا بد بودن حکومت ایشان ندارم ولی مخالف هر گونه انقلاب و تغییر ساختارم یک بار سال 57 تجربه کردیم بسه دوست ندارم ایران به سرنوشت عراق و سوریه و لیبی و یمن گرفتار بشه چون فاجعه و هرج و مرج میشه و همین ذره امنیتی هم که داریم از بین میره هر عقل سلیمی این رو قبول داره که امنیت بر آزادی مقدمه تنها راه نجات کشور اصلاحات تدریجیه. خدای نکرده اگه اتفاقی برای ایشان بیفته ممکنه بر سر جانشین بین سیاسیون و روحانیون اختلاف بیفته و فاجعه درست بشه یا هم شخصی مثل محمد یزدی یا جنتی یا مصباح به قدرت برسه که این اصلا خوب نیست
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 19:32
bandh - لندن - انگلیس
بنام خدا پیش از انکه مطلبی بنویسم انشا به یاری حق با بهبودی کا مل بتوانیم ایشان را ببینیم . من دیروز راجپ ایران با پسرم که ۱۳ ساله بود امده لندن صحبت مکردم که در جواب سوال من گفتن کشوری که از زمان شاه مورد توجه زیاده خواهی خیلی از کشورها بوده وبدنبال منابه ایران هستن برای نمونه کشورهای همسایه به غارت که میروند هیچ ناموس وشرفشان هم مورد حمله بوده ولی حر سیاستی هست که ایشان کشورهای متجاوز را از ایران دور نگه داشته من از صمیم قلب برای سلامتی ایشان دعا میکم
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 20:12
sama128 - شیراز - ایران
ایشان برای اینکه استارت 150 میلیون ایرانی را سریع بزنه رفت چرخ ها رو بالانس کنه یه میزان فرمان دقیق بکنه وقتی چرخ ها کامل بالانس شد و میزان فرمان درست عملیات 12 امامی 14 معصومی 124 هزار پیغمبری را سریع شروع کنه . عقل که نباشه جان در عذاب دوستان گرامی . یه عده نمیدونند کدام وری هستند یه روز اینوری کامنت میگذارند یه روز اون وری تا زمانی که ملت ایران تکلیفشون با خودشون مشخص نباشه عین بزهایی هستند که دیگران براشون تصمیم می گیرند. یادمون نره دوستان ما بز و گوسفند نیستیم آدمیم مثلا البته اگر چیزی از آدمیت در ایران مونده باشه.
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 20:19
بانوى پارسى - ریچمند - امریکا
همه اش تقصیر الهام چرخنده و این ساندیس خوراست از بس که ... مالى آغا رو کردن. بیخود نبود آغا گیر داده بودبه مردم براى افزایش جمعیت مال خودش خراب بود حسودیش میشد میخواست مال بقیه رو هم خراب کنه حالا این عمل چیه؟ عمل ...؟! هر چى هست ملتى بهش بندن حالا آغا هر چى مردم میگن بگو به ... همینو میخواستى؟خدایا نذار آغا درد بکشه ببر پیش خودت
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 21:04
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
این عزرائیل چرا اینقدر راسیسته از نژاد اخوندا خوشش نمیاد
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 21:47
freiheit - بیلفلد - آلمان
به به یک روز تعطیل دیگر برای ایرانیان . امیدوارم که نسلشان منقرض بشه
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 22:48
marineboy - لس انجلس - امریکا
چه فرقی‌ می‌کند این بمیرد یکی‌ دیگر می‌آید مثل قبلی‌. واقعا فکر می‌کنید تغییری میشود.
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 22:58
salam man hazrate mahdiam - فرانکفورت - المان
بادمجان بم آفت نداره
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 23:24
faranak-montreal - مونترال - کانادا
آقا رفت جراحی پلاستیکی زیبائی . هفته پیش اوکراینی واسش جیک جیک کرد آقا طاقت نیاورد رفته عمل زیبائی اندام
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 23:51
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
از بس همه چی این مملکت رو به ت.. گرفت :D
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 00:37
mihandoosti - تهران - ایران
درود بر رهبری ایران----خدا عمر با عزت بده به ایشون
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 05:04
smart292 - ونکوور - کانادا
کار این جنایت کار تمام شده است. و به بهانه عمل جراحی قصد عزیمت به جزیره شخصی‌ خود را دارد .به امید نابودی رژیم آخوندی
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 06:52
janahi - دبی - امارات عربی
ان شاالله بزودی خبر خوشی خواهیم شنید .. کاش میشد شکلک فرستاد .
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 07:07
Azadikhah - تكسل - هلند
arman20121391 - طبس - یزد - ایران:نظر شما درست ولی‌ این حکومت اصلاح بشو نیست!متاسفانه این حکومت از اصلاح شدن عبور کرده .اگر نه جناح اصلاح طلب که داریم چه کرده اندتا الان؟خاتمی که رئیس جمهور اصلاح طلب بود دیدیم که چه گندی بالا آورد و کشتار کوی دانشگاه و قتلهای زنجیره‌‌ای در دوران به اصطلاح اصلاحات اتفاق افتاد!ملت رو در روز روشن سال ۸۸ با تیر مستقیم هدف قرار می‌دادند یا همین خبر اینکه:وزارت اطلاعات در تظاهرات انقلاب به آزادی در سال ۸۸ یک گروه صد نفره مسلح را دستگیر کرده که قصد کشتن راهپیمایان را داشته اند، عمادالدین باقی از زندانیان سیاسی سال ۸۸ امروز در یادداشتی فاش کرده که در همان زمان دو نفر از این افراد با برخی زندانیان سیاسی در بند ۲۴۰ اوین همبند بوده و به آنها گفته اند که مسئول یا از فعالان ستاد احمدی نژاد بوده اند و وزارت اطلاعات به تصور اینکه این افراد مسلح از اعضای مجاهدین خلق هستند، آنها را دستگیر کرده اما بعد از مشخص شدن هویت آنها، خبر دستگیری و اقداماتشان سانسور شده است.فساد،رشوه و دزدی‌های کلان رو چه جوری می‌خواهید اصلاح بشه؟!
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 17:06
Azadikhah - تكسل - هلند
arman20121391 - طبس - یزد - ایران: اگر خا‌‌منه‌‌‌ا‌‌ی هم بمیره 2 حالت وجود داره :. 1) حالت محتمل تر اینه که همه چیز سقوط میکنه یا حداقل سعی میکنن با کاندیداتوری خاتمی یا افراد اطلاح طلب برای رهبری ، نظام رو حفظ کنن که در نهایت به شکست کاملشون منجر میشه! حتی اگر خاتمی رهبر بشه!. 2) حالت دوم هم اینه که نظامی ها حکومت نظامی برقرار میکنن و مثل سوریه و داعش رفتار میکنن و دوران حکومت نظامی ها در ایران شروع میشه!. در کل یا وضعمون بهتر از الان میشه یا بدتر!
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 17:09
مرد خوشتیپ - تهران - ایران
دوستان مخالف و موافق ایشان هر انسانی با لاخره میمیره...با هر دعوا و دکتری دیر یا زود داره سوخت و سور نداره اون نام نیک و حرفی که پشت سرش میزنن مهمه حالا بزار هر کاری دوست داره بکنه
‌سه شنبه 18 شهريور 1393 - 21:51
kamran irani - اصفهان - ایران
ایشالله زودتر سقط میشی میره پیش امامت
‌پنجشنبه 20 شهريور 1393 - 10:57
ajam333 - تهران - ایران
به نام خدا. 1- خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست. 2- این انقلاب و این نظام صاحب دارد. 3- زمانی همه دشمنان منتظر بودند تا امام خمینی (ره) از دنیا برود تا به موفقیتی برسند، غافل از این که نظام ولایی تمام شدنی نیست! امام خمینی (ره) هم فرمودند با رفتن یک خدمتگزار اتفاقی نمی افتد و دیدید که ایران اسلامی روز به روز قدرتمندتر و سرفرازتر شد. 4- به لطف خدا و با دعای مردم، امام خامنه ای سالم و قبراق و سرحال و بانشاط هستند.
جمعه 21 شهريور 1393 - 23:24
sbh400 - تهران - ایران
زنده باد ایران*زنده باد اسلام*زنده باد امام خامنه ای
شنبه 22 شهريور 1393 - 23:35
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.