فال روز شنبه 6 سپتامبر - 15 شهریور

فروردین


شما خیلی عوض شده‌اید و هرچیز کوچکی شما را زود عصبانی می‌کند. شما می‌دانید که قرار است اتفاقی بیفتد اما کاملاً نمی‌دانید که چه حادثه‌ای قرار است اتفاق بیفتد. حتی اگر بدانید که چه چیزی می‌خواهید، راه شما زیاد روشن نیست، برای اینکه نیازهای احساسی شما احتمالاً به طور کامل شما را ارضا نمی‌کنند. به جای اینکه فقط توقعتان را بالاتر برده و بیشتر بخواهید، قدر چیزهایی را که دارید بدانید و به خاطر آنها شکرگزار باشید.
حافظ:
شراب لعل و جای امن و یار مهربان ساقی دلا کی به شود کارت اگر اکنون نخواهد شد
مشوی ای دیده نقش غم ز لوح سینه حافظ که زخم تیغ دلدار است و رنگ خون نخواهد شد
تعبیر:اگر به خدا ایمان داشته باشی همه ی غمها و رنجها را می توانی تحمل کنی. در کنار شادی ها، رنج و غم نیز وجود دارد. از کینه ی حسودان نرنج و سعی کن که با عقل و درایت با آن برخورد کنی. به ایمان و عقل خود تکیه کن.

اردیبهشت


امروز شما می‌توانید یک کاه را به کوهی تبدیل کنید و خودداری کردن از این رفتار برایتان خیلی سخت است، برای اینکه امروز محدوده دیدتان کمی کوچک شده است. زندگی به این پیچیدگی که شما فکر می‌کنید نیست. اما بدون اینکه مانع تحقق پیدا کردن آروزهایتان بشود از تعداد آنها می کاهد. صحبت کردن در مورد شکستهایتان زمانی می‌تواند بهتان کمک کند که از افراد دیگر نخواهید مشکلات شما را حل کنند.
حافظ:
نمی‌دهند اجازت مرا به سیر و سفر نسیم باد مصلا و آب رکن آباد
قدح مگیر چو حافظ مگر به ناله چنگ که بسته‌اند بر ابریشم طرب دل شاد
تعبیر:غم و حسرت را فراموش کن. زندگی ارزش غصه و اندوه را ندارد. مال و ثروت دنیا چون باد می آید و از بین می رود. به آنچه داری قانع باش و زیاده طلبی نکن. چیزی را که می دانی هرگز به دست نمی آوری فراموش کن.

خرداد


اغلب مجردهای این ماه در آستانه تصمیم گیری برای ادامه تحصیل، گذراندن دوره تخصصی و یا آغاز زندگی زناشوئی هستند، در میان آنها بعضی نیز گرفتار عشق پرشور ولی هنوز نامعلومی شده اند که اگر بموقع در سروسامان ن به آن همت نکنند مسلما” با بن بست ها و دردسرهائی روبرو میشوند.
حافظ:
شاهنشین چشم من تکیه گه خیال توست جای دعاست شاه من بی تو مباد جای تو
خوش چمنیست عارضت خاصه که در بهار حسن حافظ خوش کلام شد مرغ سخنسرای تو
تعبیر:این همه صبر و کوشش و استقامتی که در راه رسیدن به مقصود تحمل کرده ای، ثمره ی خوب و مساعدی در پی خواهد داشت. برای رسیدن به مقصود از هر راهی که می توانی بهره بگیر، به شرط آنکه به دیگران صدمه نزنی. هوا و هوس را از وجود خود پاک کن و عاشقانه و صادقانه به هدف خود ایمان داشته باش.

تیر


امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان به شما کمک نکنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شکل تازه‌ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمتهایی که دارید شکرگزار باشید.
حافظ:
زلف هندوی تو گفتم که دگر ره نزند سال‌ها رفت و بدان سیرت و سان است که بود
حافظا بازنما قصه خونابه چشم که بر این چشمه همان آب روان است که بود
تعبیر:اگر بدون فکر و اندیشه به کاری که داری ادامه بدهی، نتیجه ای جز شکست نخواهی برد. گمان نکن که راه رسیدن به مقصود دشوار است. هیچ مشکلی وجود ندارد که آسان نشود. عقل و اندیشه را راهنمای خود قرار ده.

مرداد


شما با یکی از والدینتان یا یکی از افراد مهم زندگیتان که دورادور شما را راهنمایی می‌کرده مشاجره و دعوا می‌کنید. در ابتدا به نظر می‌رسد که این شخص مانع پیشرفت شما شده است، اما شما می‌توانید چیزهای مهمی ‌از او یاد بگیرید. هم اکنون واقع بین بودن و صداقت داشتن خیلی اهمیت دارد، بنابراین در این موقعیت سعی کنید که به خودتان شک و دودلی راه ندهید.
حافظ:
مشورت با عقل کردم گفت حافظ می بنوش ساقیا می ده به قول مستشار متمن
ای صبا بر ساقی بزم اتابک عرضه دار تا از آن جام زرافشان جرعه‌ای بخشد به من
تعبیر:به زودی خبرهای خوشی به تو می رسد و همه چیز رنگ و بوی دیگری می گیرد. دوران ناراحتی به سر می رسد و شاهد مقصود را در آغوش می کشی به شرط آنکه فرصت را غنیمت شماری. اجازه نده مغرضان تو را نا امید کنند.

شهریور


امروز صبر و طاقت شما را یکی از اعضای خانواده امتحان میکند. مدام نظرشان عوض میشود و خستگی ناپذیر و خیلی هم نامرتب هستند. چیزی که شما را واقعا عصبانی میکند شلختگی است. اما صبر پیشه کنید تا به مشکل بر نخورید.
حافظ:
گوش بگشای که بلبل به فغان می‌گوید خواجه تقصیر مفرما گل توفیق ببوی
گفتی از حافظ ما بوی ریا می‌آید آفرین بر نفست باد که خوش بردی بوی
تعبیر:به گردش روزگار و بخت و اقبال تکیه نکن و واقعیت ها را در نظر بگیر تا مبادا دچار شکست شوی. آرزوهای دور و دراز و نا ممکن را از خویش دور کن و با هر کسی دوستی نکن. در کاری که می خواهی انجام بدهی درنگ کن و با صبر و دقت و حوصله پیش برو. انسان است.

مهر


شما امروز دوست دارید به دوستان و هم کلاسی‌ها و یا همکاران خود نزدیک تر بشوید، که البته از آنجایی که فرد تحلیل‌گری هستید جانب احتیاط را هم کاملاً رعایت می‌کنید. خوشبختانه منطق قاطعانه شما بهتان کمک می‌کند که به اهدافتان برسید و تواناهایی‌های شما را به حد بالایی رسیده است که می‌توانید روش‌های خود را برای دیگران نیز توضیح دهید. شما دارای یک موهبت خدادی هستید پس دیگران را هم از آن بی‌نصیب نگذارید.
حافظ:
هر دمش با من دلسوخته لطفی دگر است این گدا بین که چه شایسته انعام افتاد
صوفیان جمله حریفند و نظرباز ولی زین میان حافظ دلسوخته بدنام افتاد
تعبیر:فریب ظواهر هر کار را نخور و به عمق و پایان کار بیندیش. مشکلاتی که در سر راه تو قرار گرفته نتیجه ی خودبینی و عجله و مشورت نکردن در کارهاست. اگر امیدوار باشی و عاقلانه چاره اندیشی کنی می توانی شکست خود را جبران کنی.

آبان


یکی از نزدیکانتان از نظر مالی وضع خوبی دارد. و به طور مستقیم یا غیرمستقیم شما نیز سود میبرید. لازم است در مورد مسائل احساسی خود کمی بیشتر فکر کنید، اگر عجله ای هم برای تصمیم گیری ندارید بنابراین هیچکس هم نمیتواند شما را مجبور کند
حافظ:
من آن مرغم که هر شام و سحرگاه ز بام عرش می‌آید صفیرم
چو حافظ گنج او در سینه دارم اگر چه مدعی بیند حقیرم
تعبیر:با اراده و محکم به پیش برو. در این راه به اراده و تصمیم های به جای خود اعتماد کن. سست اراده و ترسو نباش. ایمان و اراده ی محکم، بهترین یار و یاور تو است. تا به کسی اعتماد نکرده ای با او درد دل نکن.

آذر


فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می‌دهید فکر می‌کنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روش‌های شخصیتان را امتحان کنید تا محرک‌هایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به هدف خود خواهید رسید.
حافظ:
صبا از عشق من رمزی بگو با آن شه خوبان که صد جمشید و کیخسرو غلام کمترین دارد
و گر گوید نمی‌خواهم چو حافظ عاشق مفلس بگوییدش که سلطانی گدایی همنشین دارد
تعبیر:آن کسی می تواند راحت و آسوده زندگی کند که تکبر و ریا را از خود دور کند و دیگران را تحقیر نکند. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد. به دنبال هر راحتی، سختی و مشکلاتی به همراه است. باید عاقبت اندیش بوده و به فکر فردای خود باشی. با دوستان و آشنایان به مهربانی رفتار کن تا در سختی ها به تو کمک کنند.

دی


شما امروز خیلی به احساسات خود اطمینان ندارید و همه تلاشتان را می‌کنید تا دیگران متوجه این موضوع نشوند. شما ابتدا شرایط خود را به روشنی برای آنها شرح می‌دهید و بعد کاملاً از آن دفاع می‌کنید و در عین حال به آنها نشان می‌دهید که کاملاً نسبت به دلایل و نقطه نظرات خود تعصب دارید. در ضمن مممکن است کمی‌هم عصبانی شوید چون که امروز کمی‌دمدمی‌مزاج شده‌اید.
حافظ:
عمریست تا ز زلف تو بویی شنیده‌ام زان بوی در مشام دل من هنوز بوست
حافظ بد است حال پریشان تو ولی بر بوی زلف یار پریشانیت نکوست
تعبیر:از انجام کاری نادم و پشیمان هستی و امید به بخشایش داری. به صداقت و خلوص نیت خود امیدوار باش تا جبران مافات شود.

بهمن


اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.
حافظ:
صبا کجاست که این جان خون گرفته چو گل فدای نکهت گیسوی یار خواهم کرد
نفاق و زرق نبخشد صفای دل حافظ طریق رندی و عشق اختیار خواهم کرد
تعبیر:تمام سعی و هم و غم خود را به کار گیر. مطمئن باش که شاهد موفقیت را در آغوش خواهی گرفت. به کار خود ایمان داشته باش.

اسفند


شما تنها کسی نیستید که مجبور شده‌اید کارهایی انجام دهید که خلاف میلتان بوده است. خوشبختانه اگر یکی از دشمنانتان هم به این فشار شاخ و برگ بدهد، شما قادر هستید موقعیت خود را حفظ کنید. شما باید دیدگاه‌های روشنی برای خود داشته باشید، ولی نباید با صحبت کردن در بحث‌ها و گفتگوهای بی پایان انرژی خود را هدر بدهید. فردا که آب‌ها از آسیاب افتاد شما راحت‌تر می‌توانید به این مشکل رسیدگی کنید.
حافظ:
یار دلدار من ار قلب بدین سان شکند ببرد زود به جانداری خود پادشهش
جان به شکرانه کنم صرف گر آن دانه در صدف سینه حافظ بود آرامگهش
تعبیر:مسائل زندگی را جدی بگیر و از آنها سرسری نگذر. قدر خود را بدان و اعتماد به نفس داشته باش. بی مسئولیتی در زندگی خانوادگی بزرگترین آفت است. از مشورت با دیگران بهره مند شو

+15
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.