فال روز جمعه 5 سپتامبر - 14 شهریور

فروردین


ممکن است احساس کنید امروز کمی آشفته و پریشان شده اید. نهایتا، برایتان سخت است که بخواهید روی کار خود تمرکز داشته باشید، بخاطر اینکه انرژی زیادی در اطراف شما آزاد شده و دور و بر شما جست و خیز می کند. اگر چه ممکن است تماس هایی اکنون در زندگی شما وجود داشته باشد، اما این واقعا واکنش های احساسی شما است که می تواند انرژی شما را تخلیه کند. اندیشه و تفکر می تواند مفید و موثر باشد، اما بهتر این است که از نمایش های غیر ضروری دوری کنید.
حافظ:
رسم بدعهدی ایام چو دید ابر بهار گریه‌اش بر سمن و سنبل و نسرین آمد
چون صبا گفته حافظ بشنید از بلبل عنبرافشان به تماشای ریاحین آمد
تعبیر:آنچه که مدت ها در انتظارش بودی به دست خواهی آورد. رنج ها و زحمت هایی که در این راه کشیدی، تو را به سعادت و نیک بختی می رساند. از طعنه و سرزنش دشمن نترس و ثابت قدم باش

اردیبهشت


ممکن است اعتقاد داشته باشید که می‌توانید از پس کارهای امروز برآمده و همه وظایف خود را انجام دهید. خوشبختانه شما می‌توانید برداشت درستی از موقعیت داشته باشید و زمانیکه می‌فهمید که همه اینها بازی است متوجه می‌شوید موضوعی نیست که شما را در دردسر بیندازد. خوشبختانه یکباره می‌توانید کارهایی را که باید زودتر انجام می‌دادید شروع کنید و با استفاده از تمرکز بالا و انرژی کافی که دارید کارها کمی‌خود را به پایان برسانید. فقط به یاد داشته باشید هرچه زودتر دست بکار شوید زمان بیشتری برای استراحت خواهید داشت.
حافظ:
من این مرقع رنگین چو گل بخواهم سوخت که پیر باده فروشش به جرعه‌ای نخرید
بهار می‌گذرد دادگسترا دریاب که رفت موسم و حافظ هنوز می‌نچشید
تعبیر:رنج و سختی عاقبت به راحتی و سعادت منجر می شود و به آرزوی خود می رسی. قدر لحظه های زندگی را بدان و دم را غنیمت بشمار تا نادم و پشیمان نشوی. سعی و کوشش را رها نکن
 
خرداد


بیان افکارتان به دیگران در وهله اول ایده خوبی به نظر می رسد، اما وقتی که ظاهر می شود می بینید بسیار مشکل تر از آن است که فکرش را می کردید. شاید اگر به همکاران تان بگویید که چقدر عالی کار می کنند و اینکه چقدر از کار کردن با آنها لذت می برید راحت تر باشد. هیچ راه حل دیگری رضایت بخش نیست، اما هنوز شما مدام در پی پیدا کردن راه های جایگزین هستید. اگر کارکردن را تا فردا به تاخیر بیندازید، می توانید کمی از این فشار را از خود دور کنید.
حافظ:
نرگس مست نوازش کن مردم دارش خون عاشق به قدح گر بخورد نوشش باد
به غلامی تو مشهور جهان شد حافظ حلقه بندگی زلف تو در گوشش باد
تعبیر:در هر کار اعتدال و میانه روی را پیشه کن. تکبر و غرور را رها کن تا راهی تازه پیش پای تو گشوده شود. دوستی به تو خیانت و از سادگی و صداقت تو سوء استفاده کرده است. بهتر است واقع بین و امیدوار باشی و زیرکی و هوشیاری را از دست ندهی

تیر


خیلی راحت است که روی زندگی دیگران متمرکز شوید اما این کار باعث می شود مسئولیت های مهمی که دارید را نتوانید انجام دهید. ممکن است فقط نیازهای بی اهمیت خود را مد نظر قرار دهید. با وجود اینکه این نوع از اندیشه های اجتماعی می تواند مورد تحسین قرار گیرد، امروز تنها فقط در راه پیشرفت و ترقی شخصی خود قرار گیرید. خوشبختانه، خودخواه بودن می تواند تنها برای دیگران که در پایین مسیر قرار دارند مفید باشد.
حافظ:
بعد از این دست من و دامن سرو و لب جوی خاصه اکنون که صبا مژده فروردین داد
در کف غصه دوران دل حافظ خون شد از فراق رخت ای خواجه قوام الدین داد
تعبیر:صبر و شکیبایی و توکل به خداوند راه گشای تو است. به آنچه که داری قناعت کن تا رنج بیهوده نبری. لطف و کرم خداوند با قناعتگران است. مال و ثروت دنیا ناپایدار و فانی است.

مرداد


امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و آگاهانه ایجاد کنید.
حافظ:
سایه طایر کم حوصله کاری نکند طلب از سایه میمون همایی بکنیم
دلم از پرده بشد حافظ خوشگوی کجاست تا به قول و غزلش ساز نوایی بکنیم
تعبیر:راه دشواری در پیش داری. برای رسیدن به هدف، اراده ای محکم لازم است. باید هوشیار و مراقب باشی تا دچار لغزش و خطا نشوی. از دوستان مشفق و آگاه راهنمایی بطلب و با آنها مشورت کن. صبر و حوصله کن تا با آرامش خاطر به کار خود ادامه بدهی.

شهریور


ممکن است امروز کمی‌احساس ناامیدی کنید. شاید از همه کارهایی که دیروز مجبور به انجامشان بودید خسته شده باشید و بدنبال روزی می‌گردید که استراحت کنید. اما دنیای شما چیز دیگری برایتان دارد و حتی اگر شما زمانی را برای تفریح اختصاص دهید باید وقتی را نیز برای انجام کارهایتان در نظر بگیرید. خوشبختانه لازم است که قبل از شروع تعطیلات پایان هفته کارهای ناتمام تان را به پایا ن برسانید. مهم نیست که چه احساسی دارید مهم این است که موثر و کارآمد باشید.
حافظ:
دوران همی‌نویسد بر عارضش خطی خوش یا رب نوشته بد از یار ما بگردان
حافظ ز خوبرویان بختت جز این قدر نیست گر نیستت رضایی حکم قضا بگردان
تعبیر:غرور و خودپسندی دام راه زندگی است. با دوستان خود با صداقت رفتار کن تا در مواقع ضروری به کمک تو بشتابند. فراق و دوری به دوستی و وصال منجر می شود. به آنچه داری قناعت کن و زیاده طلبی نکن.

مهر


ممکن است شما امروز ترجیح دهید که کیفیت روش کار خود را در طول روز تقویت بخشید، به یان صورت که با شتاب و به سختی وظیفه ای را انجام دهید تا به وظیفه و مسئولیت دیگری هم برسید. متاسفانه، به اتمام رساندن کارها به این معنی نیست که شما آن کار را به خوبی انجام داده اید. اگر الان زمانی برای این نگذارید که برگردید و کارهایی که تابحال انجام داده اید را بررسی کنید، ممکن است زمانیکه بعدا ایراد آن را متوجه شوید ناامید شوید که مجبور هستید به عقب برگردید و کاری را که قبلا به پایان رسانده اید دوباره انجام دهید.
حافظ:
جگر چون نافه‌ام خون گشت کم زینم نمی‌باید جزای آن که با زلفت سخن از چین خطا گفتیم
تو آتش گشتی ای حافظ ولی با یار درنگرفت ز بدعهدی گل گویی حکایت با صبا گفتیم
تعبیر:با درایت و کمک از دوستان خوب می توانی مشکلات را از پیش روی خود بر داری. سعی کن که دچار اشتباه نشوی و به پند و اندرز ناصحان مشفق عمل کنی. بیهوده مشکلات را به گردن این و آن نینداز. دو دل و مردد نباش. در تصمیم گیری ها عاقلانه فکر کن.
 
آبان


شما اعتقاد دارید که برای مشکلی که شما را به زحمت انداخته راه حل مناسبی دارید. متاسفانه چند لحظه بعد و قبل از اینکه در مسیر درستی قرار بگیرید نظرتان عوض می شود. نظر خود را خیلی زود تغییر ندهید، بهتر است صبر کنید تا ببینید که بعدا نیز نظرتان همین خواهد بود یا اینکه جواب نهایی تان با جواب الان فرق خواهد کرد یا نه؟ پس حواستان باشد، اهمیت دادن شما به مسائل اورژانسی و فوری بعضی وقتها باعث می شود که تصمیمات جاهلانه بگیرید!
حافظ:
عاشقان را گر در آتش می‌پسندد لطف دوست تنگ چشمم گر نظر در چشمه کوثر کنم
دوش لعلش عشوه‌ای می‌داد حافظ را ولی من نه آنم کز وی این افسانه‌ها باور کنم
تعبیر:بلند همت و با اراده هستی. دارای طبعی بلند می باشی و همین کافی است. با سخت کوشی و تلاش به نتیجه ی دلخواه می رسی. به دوستان ظاهرالصلاح اعتماد نکن. در کارها تعقل و اندیشه کن.

آذر


زمانیکه دیگران سعی می کنند تا شما را در فشار بگذارند تا سخت تر کار کنید شما احساس کاملا ناخوشایندی دارید. اما نمی توانید کاری بکنید؛ شما بیشتر ترجیح می دهید تا زیر کنترل دیگران باشید تااینکه خودتان با اختیار خودتان کار کنید. متاسفانه، احتمالا نیاز دارید که فعلا سرکشی های درون تان را سرکوب کنید و بهترین کاری که می توانید برای به پایان رساندن وظایف تان انجام دهید. خوشبختانه، تلاش بی پایان شما امروز از نظرها دور نمی ماند و به هدف تان نیز خواهید رسید.
حافظ:
عمر خسرو طلب ار نفع جهان می‌خواهی که وجودیست عطابخش کریم نفاع
مظهر لطف ازل روشنی چشم امل جامع علم و عمل جان جهان شاه شجاع
تعبیر:زندگی دو روز است. دنیا ارزش آن را ندارد که خود را گرفتار آرزوهای بیهوده کنی. دوران ناکامی تو عاقبت به سر خواهد آمد. بخت و اقبال به تو لبخند می زند. غم و اندوه را از وجود خود دور کن.

دی


با وجود اینکه امروز شما می‌توانید به اندازه کافی باهوش باشید تا برای مشکلات زیادی که دارید راه حلی پیدا کنید مایل نیستید که قبل از موقع سیاست‌های خود را با دیگران در میان بگذارید. به جای رهبری کردن یک رژه با شکوه بهتر است که کار خود را شروع و انچه که لازم است را انجام دهید تا به اهداف خود برسید. اگر موفق شدید بعدا می‌توانید درباره روش تان با دیگران صحبت کنید به جای اینکه وقتی هنوز مطمئن نیستید که کارتان درست است یا نه در رابطه با آن صحبت کنید.
حافظ:
عمر خسرو طلب ار نفع جهان می‌خواهی که وجودیست عطابخش کریم نفاع
مظهر لطف ازل روشنی چشم امل جامع علم و عمل جان جهان شاه شجاع
تعبیر:زندگی دو روز است. دنیا ارزش آن را ندارد که خود را گرفتار آرزوهای بیهوده کنی. دوران ناکامی تو عاقبت به سر خواهد آمد. بخت و اقبال به تو لبخند می زند. غم و اندوه را از وجود خود دور کن.

بهمن


امروز اتفاقات زیادی می‌افتد و با وجود اینکه شما تلاش می‌کنید نمی‌توانید بر همه چیز کنترل داشته باشید. شما می‌توانید زمان معینی را از روزتان را به تمرکز روی کارتان اختصاص داده و اجازه دهید تا دیگران راه خودشان را بروند اما احتمالا راه شان درست و مطمئن نیست. احتمالا امروز اتفاق مهمی می‌افتد که تمرکز را از شما گرفته و شما را از کاری که در حال انجامش بودید باز می‌دارد. انعطاف پذیری ذاتی شما باعث می‌شود تا بتوانید بر این ماجرا غلبه کنید اما با این وجود مهم است که وظایف خود را به خوبی انجام دهید مخصوصا زمانیکه دیگران روی شما حساب می‌کنند.
حافظ:
میان مهربانان کی توان گفت که یار ما چنین گفت و چنان کرد
عدو با جان حافظ آن نکردی که تیر چشم آن ابروکمان کرد
تعبیر:انتظاری که از رسیدن به هدف داشتی برآورده نشده است و به آرزوهایت نرسیده ای. با ناله و شکوه هیچ کاری درست نمی شود. نا امید نباش و در روشی که انتخاب کرده ای تجدید نظر کن و با عقل و تدبیر به سوی هدف برو.

اسفند


معمولا برای شما سخت است که بخواهید احساسات خود را مهار کنید و آنها را تحت کنترل داشته باشید. حتی با وجود اینکه شما در ارائه بهترین کاری که می توانید توانا هستید و بسیار خوب عمل می کنید، امروز احتمالا زیاد در وانمود کردن موفق نخواهید شد. قلب تان را با کارایی و بازده در کار نپوشانید. شما می توانید همانطور که با احساسات خود روراست هستید کارتان را نیز به نحو احسنت انجام دهید.
حافظ:
یا رب آن زاهد خودبین که بجز عیب ندید دود آهیش در آیینه ادراک انداز
چون گل از نکهت او جامه قبا کن حافظ وین قبا در ره آن قامت چالاک انداز
تعبیر:از لحظه های عمر بهره ی کافی بگیر و زندگی را در طلب آرزوهای دور و دراز به هدر نده. به آنچه داری قانع باش و از زندگی لذت ببر. خانواده ی خوبی داری. رنج و زحمت دنیا را بیهوده برای خود به وجود نیاور

+21
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.