نماینده مجلس ایران: عده ای که قصد همکاری با داعش را داشتند شناسایی شدند

یک عضو داعش که پرچم این گروه را در سوریه حمل می کند
 

حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی می گوید «سیستم های امنیتی» ایران عده ای را که قصد همکاری با داعش را داشتند، شناسایی کرده است.

خبرگزاری مهر روز سه شنبه به نقل از نقوی حسینی نوشت: «سیستم های امنیتی کشور کلیه فعالیت های خرابکارانه تروریستی و همکاری با داعش را تحت کنترل دارد و تمام افرادی که قصد همکاری با داعش را داشتند شناسایی شده اند.»

پیش از این اخبار تایید نشده ای از تردد برخی با نشان های گروه سنی «دولت اسلامی» یا داعش در برخی مناطق غربی ایران منتشر شده بود.

نقوی حسینی در سخنان خود نگفته است که این افراد چه ملیتی دارند و چه تعدادی هستند. او گفته: «اقدامات این افراد تحت کنترل و نظارت است.»

به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، «عده ای سعی می‌کنند بازار تحرکات داعش را در کشور داغ کنند.» او گفته دستگاه های امنیتی اقداماتی که در برخی شهرها برای همکاری با داعش انجام می شود را نظارت می کند و «ما به موقع و در زمان خودش اقدام می کنیم.»

این نماینده مجلس گفته کمیسیون امنیت ملی از مقامات امنیتی خواسته تا گزارشی درباره فعالیت برای همکاری با داعش در داخل ایران ارائه کنند.

نقوی حسینی به خبرنگار مهر گفته: «ما اطمینان خاطر داریم هیچ تهدیدی در خارج و داخل برای امنیت کشور ما نیست.»

+66
رأی دهید
-2

مترلینگ - منچستر - انگلستان
خوب اینم یه بهانه خوب واسه اعدام کردن یه عده به جرم همدستی با داعش از فردا هرکسی رو خواستن اعدام کنن میگن داعشیه دیگه قاچاقچی وارازل اوباش قدیمی شده
‌چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 01:21
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
با کثافت کاریهای رژیم آخوندی و تبعیضات بین سنی ها و اقدامات بیسیاست رژیم و به حساب نیاوردن کرد و بلوچ،هیج دور از ذهن نیست که تفکر داعشی در برخی جاها پا بگیره.
‌چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 04:47
xavii - لندن - بریتانیا
الان زود برای اقدام کردن، جون میرن تو لونه موش بعداً سخت میشه بیداشون کرد، به وقتش باید همه شون رو تو استخر اسید ریخت
‌چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 10:41
Quds force - تهران - ایران
مترلینگ - منچستر - انگلستان شما هیچ حقی نداری راجع به کشورمان ایران حرف بزنی .. ما کسی رو ایرانی میدونیم که تو ایران زندگی میکنه .. پس شما حق نظر دادن نداری .. اگه اومدی ایران اون موقع حق داری .. ما ایرانیها داعش و تو همون عراق داریم نابود میکنیم .. دیگه نیازی نیست بیان ایران
‌چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 18:40
cobalt3 - کرج - ایران
این عده احتمالا از نمایندگان مجلس یا عوامل شهرداری بودن
‌چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 19:25
farshid2015 - مازندران - ایران
داعش یادت باشه ....عراق دیگه آخرشه
‌پنجشنبه 13 شهريور 1393 - 22:16
سرسره - اهواز - ایران
پس خریت ازنوع وهابی به بعضی از گوسفند صفتان ایرانی سرایت کرده البته با پوزش از خروگوسفند که هزاران بار ازاین موجودات ارزش وجودیشون بیشتره اخه از دست مار پناه ببری به اژدها ؟بلاهت تا چه حد؟
شنبه 15 شهريور 1393 - 03:04
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.