امیر حکمتی، سرباز آمریکایی که از اوین سر در آورد.

+29
رأی دهید
-2

میو میو - تهران - ایران
هیچ کشوری جاسوس که دستگیر شده آزاد نمی کنن ...همه کشورها وقتی جاسوسانی که به دام افتاد اول تخلیه اصلاعاتی می کنن و بعد اعدام می کنن...بهتره این آمریکایی ایرانی اعدام شه....
‌سه شنبه 11 شهريور 1393 - 20:28
perser68 - آلمان - آلمان
میو میو - تهران . منم معتقدم برای سرنگونی حکومت نکبته آخوندی هر کاری از دست هر کسی بر میاد باید انجام بده،حتی جاسوسی!
‌سه شنبه 11 شهريور 1393 - 20:53
Ali-DK - لونگبو - دانمارک
آلمان آلمان تو وا هم باید... دار رد.
‌سه شنبه 11 شهريور 1393 - 23:50
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
به خودشان که می‌رسد مانندِ عماد افروغ در مسائل داخلی‌ و امنیتی دیگر کشورها دخالت و اغتشاش میکنند ، در غزه ، سوریه و دیگر مناطق با افتخار جاسوسی و اختیار داری میکنند، بعد این جوان صادق را که مانندِ یک انسان تمام پیشینه اش را در اختیارشان قرار داده اینگونه فریب داده و به ایران میکشاند تا دل‌ ارباب پوتین‌شان را شاد کنند، نابود باد نظام ستم آخوندی که دغل‌ترین ، بی‌ وجدان‌ترین و ضدِّ انسانی‌‌ترین نظام در کلِّ دنیاست.
‌چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 09:23
xavii - لندن - بریتانیا
بزنید زیر باش تموم شه خائن وطن فروش،.
‌چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 09:32
perser68 - آلمان - آلمان
Ali- Dkلونگبو - دانمارک. تو چرا اذیت شدی؟ نگرانی که با مرگه حکومته نکبته آخوندی دلارای اتو کشیده بدستت نرسه؟ تو همین خیال باش !
‌چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 10:09
perser68 - آلمان - آلمان
Shirzan e Iran - استکهلم- سوئد. دقیقن همینطوره،برای حکومت فاسد آخوندی تمامه ایرانی ها جاسوسن! فقط یه چند تائی که دستمالشون بزنن و جاسوسیه بقیه ایرانی هارو بکنن، تو ترشی نگرشون میدارن برای روز مبادا! ستار بهشتی هم جاسوس بود، دختر سهابی هم جاسوس بود،فریدونه فرخزاد هم جاسوس بود و هرکی اعتراض کنه به دزدیاشون،بی عرضگیاشون،آدمکشیاشون،به رهبر بیمارشون ،بخواد مثله اینیکی بستگانشو ببینه میشه جاسوس! ببین چقدر از ایرانی ترسو وحشت داره این حکومت قرون وسطائی!!! تا حالا هرچی شنیدیم جاسوسای خود ملا ها بودن که تو غرب مچشونو گرفتن، آخه حکومت ورشکسته آخوندی چی داره که کسی نیاز به جاسوسیشونو داشته باشه؟ هواپیمای مدرن،زیر دریائیه مدرن،ماشینه مدرن ؟پروفسور و مهندسه دلخوش به ملا؟
‌چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 12:50
seyed ali geda - لندن - انگلیس
ساندیسی‌های مزدور رژیم ننگتان با د. دست شما به خون ملت ایران آغشته است و شما با پول این ملت بیچاره علیه خودشان استفاده می‌کنید . روزی به سزای آعمال کثیف خود خواهید رسید و تا ریال اخر را حلقوم کثیفتان بیرون خواهیم کشید. آن‌ روز دیر نیست.
‌چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 14:19
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.