نجات خرس بی‌چاره از استخر به روش اعدام

+40
رأی دهید
-31

juvel - اسلو - نروژ
یعنی‌ خاکه تمأمه عالم بر سرتون با این نجات دادنتون !
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 13:42
خروس - دبی - امارات
اون مسولی که اخر فیلم میگه اگه اسلحه بیهوشی داشتیم اخه احمق تو اب با اسلحه بیهوشی بزنیش بعد تو میتونی خرس پونصد کیلویی را بزاری رو کولت درش بیاری که خفه نشه؟ همون نردبان کافی بود که خرس راحت ازش بیاد بالا
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 14:34
ramin-cph - کپنهاگ - دانمارک
یه مشت یابو، تیز دوربین هم میارن که آره،فقط خاک بر سرتون.
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 15:35
humans win - فرایبورگ - سویسس
بابا جان دقت نگردی عزیر juvel - اسلو - نروژ نوشته اردبیل خوب اونجا این مدلی نرماله هاهاها
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 16:04
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
باز هم خدا خیرتون بده که نجاتش دادید و خدا را شکر که نه به خود ‌خرس آسیبِ جدی رسید و نه خرس به مردم آسیب رساند،/ دستِ حکومت درد نکند که فکر همه چیز را کرده و در ایران برایِ امنیتِ انسانها و حیوانات تدابیر اصولی و امکاناتِ کامل در نظر گرفته شده، واقعا از اینهمه انسانیت و فهم و وجدان انسان حیران میماند !! / مردمِ عزیز که خودتان مجبورید دست به کار شوید یا مأمورانی که با در دست نداشتنِ هیچ امکاناتی جانِ خود را برایِ نجاتِ جان دیگران اعم از انسان یا حیوان به خطر میاندازید، با تدبیر و اصولی رفتار کردن ,خود نشانه فهم و درایتِ شماست، شما بهترین و شریفترین مردمِ دنیا هستید، قدرِ خود را بدانید و از توانأیی‌هایِ فکری و مبتکرانه خود استفاده کنید. اولین قدم دور کردنِ مردم ازمحیط بود که فاجعه‌ای بزرگتر به بار نیاورد، ادامه عملیاتِ روندِ نجات را اگر با دقت بررسی کنید متوجه اصول درستِ آن می شوید.
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 17:11
paksan - آمریکا - آمریکا
لعنت به این مردم بی عقل. بیشعورترین مردمی که میشه تو دنیا پیدا کرد
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 18:36
Mo0ori - اردبیل - ایران
humans win - فرایبورگ - سویسس ، ramin-cph - کپنهاگ - دانمارک. واقعا شماها فکر میکنید خودتون خیلی عقل دارین ؟؟ فکر میکنین کی هستین ؟؟؟ شما اصلا حق ندارین به مردم شریف آذربایجان تهین کنین ، خصوصا شما humans win - فرایبورگ - سویسس ، شما از همه بی ... هستین .
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 21:10
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
چرا منفی میدید. این خیلی خوبه و جای امیدواریه. اینکه اینجا یک خرس نجات پیدا کرد و مثل جاهای دیگه کشته نشده.جان یک خرس نجات داده شد نه گرفته شد. واقعه کشته شدن یک خرس در سمیرم اصفهان با توله هایش با آن وضع فجیع را به یاد بیارید که زنده زنده شکم خرس ها را پاره میکردند. با این امکانات کم واقعا دستشون درد نکنه که جان یک حیوان را نجات دادند.
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 22:12
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
Mo0ori - اردبیل - ایران، دوست عزیز ناراحت نشو. چون در ولایت اینان خرس و حیوانات وحشی دیگه رو با بدترین وضع میکشند نه نجات. اینها اصلا معنی حق حیات را نمی فهمند لذا برایشان قابل درک نیست اینکه با این امکانات کم یک خرس وحشی را نجات دادن یعنی چه. جایی که در هنگام نجات دادن این خرس جان خودشان ممکن بود به خطر بیافتد. مخصوصا نفر اول که طناب را رها نمیکرد. به نظر من باید از اینان تقدیر شود.
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 22:16
farokhzad - کنت - انگلستان
لعنت بر شما من داشتم خفه میشدم بی‌ وجدانها آخه عقل هم خوب چیزی هست طفلک باور کنید آسیب دیده گردنش لعنت بر این حکومت نالایق که نمی‌تواند از این حیوانها نگاه داری کند فقط میتوانند دزدی اعدام فحشا فقر اعتیاد را گسترش بدهند خاک تو سره اون علی‌ چلاق با مزدورهای هوادار خودش
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 22:56
spelesh kon - شفیلد - انگلیس
از بس فقط بلدن تو این مملکت اعدام کنن نجات دادنشون هم مثل اعدام هست !!
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 23:00
دستان سام نریمان - بیرمینگهام - انگلستان
همیشه هستن کسانی که نشستنن بالای گود میگن لنگش کن چاک دهنشون هم بازه برا بدوبیراه، نمیدونند اگر خودشون هم اونجا بودند یا فیلم میگرفتند یا تماشا میکردند.
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 23:01
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
humans win - فرایبورگ - سویسس. خارج نشینی هم آدمت نکرده، مثلا جاهای دیگه ایران گلستانه اردبیل این شکلی هست؟!! تا کی ما ایرانی ها همدیگر رو میخواهیم تحقیر کنیم؟
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 23:20
nasrin30 - آسکر - نروژ
۳ بر خرس بدبخت رو در زدن واقعا عجیبن بعضی‌ از هموطنان عزیز
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 01:06
تورج - لندن - انگلیس
مردم یک روستای دور افتاده بدون هیچ امکاناتی اومدن جان خودشون رو هم بخطر انداختن که جان یک حیوان درنده رو نجات بدن.... انوقت چند راس نادان فقط جملات ابلهانه نوشتن
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 02:09
aashena - اتاوا - کانادا
آفرین به این مردم شجاع و مهربان که با حداقل امکانات این خرس را از مرگ حتمی نجات دادند.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 05:18
humans win - فرایبورگ - سویسس
تورج - لندن - انگلیس عزیز روستا دور افتاده هست قبول اما خدا عقل رو نداده آکبند ببریش اونور الان بری نگاه کنی در همون روستای دور افتاده ماهواره دارن اما امان از مردم نادان که فکر تو سرشون نیست . دوستی خاله خرسه . میخوان کمکش کنند اما کشتن بدبختها رو .
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 07:58
humans win - فرایبورگ - سویسس
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا معلومه خارج نشینی تو رو آدم کرده . آخه آقای دانشمند کی گفته خارج بودن نشونه آدم شدنه ؟ نکنه تو رفتی آمریکا آدم بشی ؟ حالا آدم شدی یا نه ؟ اگر شدی خبرش رو به من بده . اگه با الکل خوردن و سکس و دراگ آدم میشه کسی الان حتما تو آدم شدی دیگه . این طور که تو میگی مردم داخل ایران بلا نسبت هیچ کدوم آدم نیستن .
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 09:42
saeed_national - تبریز - ایران
اره راست میگن ،باید مثل شما فارسها شکم خرس و میدریدند و یا با پتک میکوبیدن کله کره خر بیچاره تا متمدن جلوه دهند.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 12:51
saeed_national - تبریز - ایران
فرایبورگ سویسی ،که میدون برای سمپاشی جنابعالی مهیا شده، تو اگه یک زره انصاف بدور از عقده میداشتی بالاخره یک حیون ۵۰۰ کیلویی وحشی را نجات دادن با هر روشی جای تشکر داره نه تمسخر، اما تو چیکار کردی یک قومیت را به باد تمسخر گرفتی. ایا مثلا میشه اسم تو را ... گذاشت؟!!!!!!!!!
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 13:12
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
ramin-cph - کپنهاگ - دانمارک خیلی‌ قشنگ گفتی‌
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 13:18
saeed_national - تبریز - ایران
متاسفانه این خبر به نیت میدون دادن به افکارامثال فرایبورگ سوییسی در این سایت گذاشته شده چرا که تحقیر قومیتها در هر سایتی ممنوع هست.وضرورتی نداشت که نظر و تمسخر سید کریمی امثال این شخص در اینجا گذاشته شود.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 13:22
Freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
عزیزان آذرى چرا این انتقاد ها رو قومى به حساب میارید!؟ کارى با ٢،٣ از کاربرا ندارم که کلا معلوم الحال هستن و نیاز به مشاوره دارن! ولى در کل این حرکت تو هر استان دیگه اى هم که اتفاق مى افتاد هم جاى تقدیر داشت هم انتقاد!
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 14:41
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
humans win - فرایبورگ - سویسس آخه آقای دانشمند کی گفته خارج بودن نشونه آدم شدنه من همچین حرفی نزدم ولی اگه فارسی یادت نرفته باشه این یه کنایه هست. پس معلوم کلا آدم نیستی. از کوزه همان طراود که در اوست!!.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 16:48
traxtur - زوریخ - سوییس
یاشاسین اذربایجان خارج نشینی ادم نمیکنه ولی حداقل شمایی که توی سوییسی که با چهار زبون رسمی زندگی میکنید اینو باید یاد میگرفتید که به ملل دیگه توهین نکنید
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 18:14
راهجو - فریدونکنار - ایران
بنظرم با انتقادی که به نحوه نجات خرس وارده اما همینکه چون جاهای دیگه خرس مادر وتوله اش رو نکشتن نشون از فرهنگ بالای همون ولایت اردبیل میده،باز دمی به معرفت شما اردبیلیها! باید بقیه ایرانیا یاد بگیرن
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 17:55
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران
نه اون مردم به خرس آسب زدند و نه خرس به مردم حمله کرد اما عده ای هستند که اسم انسان حمل میکنند اما فقط فحاشی و اهانت بلدند. کاش پس از نجات موفقیت آمیز خرس اینها را هم از جهالت و بی ادبی نجات می دادند
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 19:47
saeed_national - تبریز - ایران
تیتر این خبر کاملا مغرضانه هست.من در سایت عصر ایران این فیلم را نگاه کردم.در اول فیلم دو نفر از روستاییان مشکین شهر از خسارتی که این خرسها به مزارع شان زده صحبت میکنند.حتی خانمی اظهار میکنه ۷گونی سیب زمینی کاشته بودم که این خر سها همشون را خوردند و خرابش کردند.در مقابل این خرابکاری این شعور و فرهنگ بالای اهالی یک روستا را میرسونه که خرس را با ان امکانات کم و با ترس وحشتی که کاملا در در فیلم مشهود نجات میدهند.این یعنی مکتب نلسون ماندلایی ،ولی چکار کنم که... ما( ایرانیهای مثلا با تمدن ۷ هزار ساله در تمسخر اقوام زحمتکش وکوچیک جلوه دادن این حس حیوان دوستی بیچاره کشاورزان خسارت دیده )بیشتر قد نمیده.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 20:06
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.