آمریکا تحریم‌های تازه‌علیه افراد و شرکت‌های ایرانی وضع کرد.

+28
رأی دهید
-14

parsi parsi - کرمان - ایران
متاسفانه تا زمانی که هنوز افرادی هستند حساب رژیم را از اسلام جدا میدانند, رژیم اخوندی به راحتی بر ایران عزیز حکومت میکند چون اخوندها خوب میدانند دین بهترین ابزار برای حکومت است و ما هم جهان سومی و ....اقا لطفا با اعتقادات مردم کاری نداشته باشید....
شنبه 8 شهريور 1393 - 00:12
biparva-jan - تهران - ایران
طبق قراردادی که دو طرف امضا کردند امریکا نمیباست تا پایان گفتگوها هیچ تحریم جدیدی بر علیه ایران وضع کنه. که با این کار ثابت کرد امریکا اعتقادی به قول و قرار نداره. و نباید به این کشور اعتماد کرد.
شنبه 8 شهريور 1393 - 00:14
ghormeh sabzi - تهران - ایران
تا موقعی که این اوباما بی‌ بخار هست این آخوندها هم هستن،تحریم و این چیزها همش کشک ،آخوندهای دزد کثیف کارشون رو خوب بلدن که چجوری دور بزنن .به امید سقط شدن هر چی‌ آخوندو آخوند پرستئو هر چی‌ اراذل و اوباش اسلامی .
شنبه 8 شهريور 1393 - 02:27
siavash2a - تهران - ایران
دستش درد نکنه مگه داعش اقدام عملی کنه
شنبه 8 شهريور 1393 - 07:00
perser68 - آلمان - آلمان
biparva- تهران- ایران. جوری حرف میزنی انگار ملا هایه تو اعتقاد به قولو قرار دارن!!!جوری حرف میزنی انگار هنوز تو کلاسای درسه راهنمائی برو بیا داری!!!یه مقدار خدتونو تکون بدین!با آینده بچه هاتونو نوه هاتون انقدر بازی نکنین! جنگ طلبیو بمبه اتم دردیو دوا نمیکنه!ایرانیو تو دنیا مایه تمسخر و خنده کردین!
شنبه 8 شهريور 1393 - 10:57
biparva-jan - تهران - ایران
perser68 تا جایی که مربوط به توافق ژنو بوده بله ملاها به قول و قرارشون پایبند بودند و غنیسازی 20 درصد متوقف شد و 20 درصد موجود اکسید شد و تاسیسات اراک بازچینی شد تا پلوتونیم کمتری تولید کنه و بازرسی های آژانس مرتب انجام شد و این پایبندی ایران مورد تایید آژانس و حتی خود آمریکا قرار گرفت. و این امریکا بود که به تعهداتش عمل نکرد و برخلاف این توافق 4 بار تحریم های جدید بر علیه ایران وضع کرد.
شنبه 8 شهريور 1393 - 15:22
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.