جوان چالوسی پدر و مادرش را خفه کرد چون با هم بحث می کردند

شرق نوشت:مردی که پدر و مادرش را به قتل رسانده بود بعد از ارتکاب جنایت خودش را به پلیس معرفی کرد. این مرد 35ساله که محمود نام دارد صبح روز دوشنبه به یکی از کلانتری‌های چالوس رفت و در اعترافاتی غیرمنتظره گفت والدینش را به قتل رسانده است.

ماموران بعد از شنیدن اظهارات این مرد به خانه او رفتند و در آنجا اجساد زن و مردی مسن را مشاهده کردند که به‌نظر می‌رسید بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن خفه‌شده و به قتل رسیده‌اند.
اجساد به دستور بازپرس پرونده به پزشکی‌قانونی منتقل شد و سپس متهم برای روشن‌شدن علت و انگیزه قتل تحت بازجویی قرار گرفت. این مرد گفت: «من مدتی طولانی است که به بیماری اعصاب مبتلا هستم و به همین دلیل دارو مصرف می‌کنم روز حادثه نیز بعد از خوردن قرص‌هایم پدر و مادرم را به قتل رساندم.»

تحقیقاتی که درخصوص سوابق بیماری محمود انجام شد فاش کرد وی از 17سال قبل داروهای اعصاب و روان مصرف می‌کند و از آن زمان تحت درمان بود.
متهم به قتل در بازجویی‌های تکمیلی درباره اینکه چرا دست به این جنایت زد، توضیح داد: «پدر و مادرم همیشه با هم اختلاف داشتند و هر از گاهی مشاجره می‌کردند این رفتار آنها مرا به‌شدت عصبی می‌کرد به همین دلیل تصمیم گرفتم از آنها انتقام بگیرم روز حادثه بعد از مصرف داروها سراغ آن دو رفتم و آنها را با استفاده از کمربند خفه کردم.»

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و کارآگاهان در تلاش هستند جزییات بیشتری را از این جنایت فاش کنند.

+49
رأی دهید
-5

martinT - هایدلبرگ - آلمان
بیچاره به خاطره مشاجره پدر و و مادر در دوران کودکی عصبی شده!
جمعه 7 شهريور 1393 - 13:07
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
این مردک یک بیمار روانی بوده.مصرف قرص اعصاب یکی از کمترین دلایل دیوانه بودن این مرتیکه است. بیچاره ان پدر مادر مسن که در اخر عمر هم اسایش نداشتند. واقعا تاثر انگیز است
جمعه 7 شهريور 1393 - 13:14
دوستدار - استهکلم - سوئد
اخر و عاقبت فرزند را نگاه کن پدر و مادرش دلشان خوش بوده فرزند دارند و در پیری عصا دستشان میشود. یا شاید بی حد به پسرشان رسیدگی کردن و پسرشان هم فکر کرده اگر پدر و مادرش را بکشد می تواند جواب خوبیها و محبتهای پدر و مادرش را بدهد.
جمعه 7 شهريور 1393 - 17:28
nelital - تهران - ایران
martinT - هایدلبرگ - آلمان درست میگید مشاجره بین پدر و مادر واقعاً تاثیر بدی روی فرزندان میزاره. خواهشاً این کارو جلوی فرزندان نکنید.
جمعه 7 شهريور 1393 - 17:43
azadeh11 - آمستردام - هلند
پدر و مادر برای فرزندشان آرامش ایجاد نکردند، فرزند هم برای پدر و مادر آرامش درست نکرد. دایره که میچرخد....
جمعه 7 شهريور 1393 - 21:32
دوستدار - استهکلم - سوئد
مشاجره همیشه در بین زن و شوهر بوده و خواهد بود. چون 2 انسان همیشه اختلاف سلیفه ای و حتی رفتاری و غیره با هم خواهند داشت . شرط ان است ان 2 کس که با هم ازدواج میکنند علارغم تمام کم وکثرها و اختلافات همدیگر را قبول داشته باشند و نسبت به هم علاقه عاطفی و درونی نیز داشته باشند.
جمعه 7 شهريور 1393 - 21:33
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.