انتشار ویدیوی 'بریده شدن سر یک مرد کرد' توسط پیکارجویان دولت اسلامی

ویدیوی تازه گروه دولت اسلامی هشداری به رهبران کرد عراق است

گروه دولت اسلامی ویدیویی را منتشر کرده که حاوی صحنه بریده شدن سر مردیست که به گفته این گروه از نیروهای پیشمرگه کرد عراق بوده است.

به نظر می رسد که این فرد در درگیری‌های شمال عراق به اسارت پیکارجویان دولت اسلامی درآمده باشد. ویدیوی منتشر شده حاکیست که سر این مرد در برابر مسجدی در شهر موصل بریده می شود.

در این ویدیو همچنین چندین مرد دیگر که گفته می شود از اعضای نیروهای پیشمرگه هستند در حالی که لباس نارنجی رنگ به تن دارند، به نمایش گذاشته شده اند.

گروه دولت اسلامی (داعش سابق) در پیام ویدیویی تازه خود هشدار می دهد که اگر رهبران کردهای عراق به حمایت از آمریکا ادامه بدهند این اسیران نیز کشته خواهند شد.

نیروهای پیشمرگه، شبه نظامیان کرد شمال عراق هستند که در هفته‌های اخیر سرگرم جنگ با نیروهای دولت اسلامی بوده اند. این گروه هم اکنون بخش‌های وسیعی از شمال عراق را تصرف کرده است.

گروه دولت اسلامی که کنترل بخش‌های زیادی از خاک سوریه را هم در اختیار دارد، روز چهارشنبه (۲۰ اوت) فیلمی از بریدن سر جیمز فولی، خبرنگار آمریکایی، را منتشر کرد که با محکومیت گسترده جهانی مواجه شد.

این گروه اعلام کرده بود که خبرنگار آمریکایی را به تلافی حملات هوایی ارتش آمریکا به مواضعش در عراق کشته است.

گزینه های نظامی آمریکا



گروه دولت اسلامی می گوید اگر رهبران کرد عراق تغییر موضع ندهند، این اسیران را هم خواهد کشت


باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، روز پنجشنبه اعلام کرد که از چاک هیگل، وزیر دفاعش خواسته است که برای مقابله با گروه دولت اسلامی در سوریه، گزینه‌های متعددی را آماده کند.

او در عین حال تاکید کرد که ایالات متحده قصد ندارد به تنهایی دست به یک عملیات نظامی گسترده و همه جانبه علیه پیکارجویان دولت اسلامی بزند.

به گفته باراک اوباما، مقابله با این گروه نیازمند یک استراتژی‌ منطقه ایست.

ارتش آمریکا مدتی است مواضع و نیروهای داعش در عراق را هدف حملات هوایی قرار داده است اما واشنگتن در نظر دارد که دامنه این حملات را به خاک سوریه نیز گسترش بدهد.

با این حال، رئیس جمهوری آمریکا گفت که برخلاف آن چه در برخی رسانه‌ها گزارش شده است، دولتش هنوز برای گسترش دامنه حملات هوایی یک استراتژی مشخص و نهایی ندارد.

گزارش‌ها حاکیست که پروازهای شناسایی هواپیماهای آمریکایی بر فراز خاک سوریه آغاز شده است اما هنوز روشن نیست که باراک اوباما چه زمانی فرمان آغاز حملات احتمالی به پیکارجویان دولت اسلامی را صادر خواهد کرد.



اوباما: گروه دولت اسلامی ایدئولوژی‌ای به غیر از خشونت، هرج و مرج و کشتار ندارد



باراک اوباما که روز پنجشنبه در کنفراس خبری کاخ سفید با خبرنگاران صحبت می کرد گفت که هدف اصلی عملیات هوایی محدود علیه نیروهای دولت اسلامی در عراق، محافظت از پرسنل دولت آمریکا در عراق بوده است.

او بار دیگر بر تشکیل یک دولت متحد و فراگیر در بغداد تاکید کرد و تحقق این امر را یکی از شرایط اصلی مقابله موثر با پیکارجویان دانست.

آقای اوباما گروه دولت اسلامی را خطری قریب الوقوع برای مردم عراق و منطقه دانست و گفت که همکاری کشورهای منطقه برای مبارزه موثر با این گروه ضرورت دارد.

او گفت که جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا به زودی برای رایزنی‌های دیپلماتیک عازم خاورمیانه خواهد شد.

باراک اوباما با رد همکاری احتمالی با حکومت بشار اسد برای مقابله با پیکارجویان دولت اسلامی گفت که بشار اسد مشروعیتش را از دست داده است و قادر نیست که صلح و آرامش را در سوریه برقرار کند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت که گروه دولت اسلامی ایدئولوژی‌ای به غیر از خشونت، هرج و مرج و کشتار ندارد.

کشتار تازه

فعالان سوری اعلام کرده اند که شبه نظامیان گروه دولت اسلامی ده‌ها سرباز سوری را اعدام کرده‌اند.



شبه نظامیان گروه دولت اسلامی ده‌ها سرباز سوری را اعدام کرده‌اند


سازمان دیدبان حقوق بشر سوریه، مستقر در لندن، روز پنجشنبه اعلام کرد که نیروهای گروه دولت اسلامی پس از یورش به کلیک پایگاه هوایی 'طبقه' و تصرف آن، سربازانی را که قصد داشتند به استان حماه بگریزند، به اسارت گرفتند و اعدام کردند.

حساب‌های توییتر هواداران دولت اسلامی از کشته شدن ۲۰۰ نفر می‌گویند و عکس‌ها و ویدئوهایی منتشر کرده‌اند که می‌گویند به این واقعه مربوط است.

در عکس‌ها بیش از صد مرد دیده می‌شوند که تنها لباس زیر به تن دارند و در بیابان به محل اعدامشان هدایت می‌شوند.

در ویدئویی هم که به نظر می‌رسد به این واقعه مرتبط باشد پیکارجویان فریاد می‌زنند: "دولت اسلام، برگشتی در کار نیست."

پایگاه هوایی 'طبقه' در نزدیکی شهر رقه، از مراکز قدرت دولت اسلامی، پس از هفته‌ها درگیری شدید به دست شبه‌نظامیان این گروه افتاد.

رئیس سازمان دیدبان حقوق بشر سوریه به خبرگزاری فرانسه گفته است که حدود ۱۴۰۰ نفر در این پایگاه حضور داشتند که حدود ۷۰۰ نفر از آنها موفق به فرار شدند.

تصور می‌شود به غیر از آنها و کسانی که اعدام شده‌اند، حدود ۵۰۰ نفر همچنان فراری هستند.

سازمان ملل متحد پیشتر در گزارشی گفت که شبه‌نظامیان دولت اسلامی در ابعاد وسیع دست به اقدامات قساوت‌آمیزی می‌زنند که می‌توان آنها را جنایت جنگی تلقی کرد.

+57
رأی دهید
-17

30metry tolab - لندن - انگلیس
ویدو یه مرد دیگه؟ اووو اینقد ویدو زیاده که نگو برادر. لعنت خدا بر قوم ظالمین
جمعه 7 شهريور 1393 - 10:58
دنیای وحشی - تهران - ایران
معلوم نیست آخر این کابوس به کجا خواهد کشید . لعنت خدااا بر باعث و بانی پیدایش این شیاطین زمینی اعم از داعش و طالبان و وهابی و آخوندها و منافقین و هر چی گروهک وحشتناک دیگر .
جمعه 7 شهريور 1393 - 11:01
داماهی - بندرعباس - ایران
بایدتمام کشورهامتحدشوندنسل این آشغالهاراازرویزمین محوکنند.
جمعه 7 شهريور 1393 - 11:09
caroline - تهران - ایران
مگه دین محمدى چیزى غیر از اینه! اگه توجه کنید محمد و عمر و مخصوصا على یکى از جلادان زمان خود بود که با شمشیر دو سرش !!!! سر مردم رو از تنشون جدا میکردن و زنان و کودکان رو به بردگى و امواشون رو به تاراج میبردن کارى که همین گروه اسلامى دارن انجام میدن !!!!حالا اکثر مردم ایران کلى پول خرج میکنند میرن حج و روزى پنج بار دولا راست میشن و نماز مخوانند و تسبیح براى ١٢ امامشون میچرخونند و اسم این قاتلان رو بر زبان میارند.. اگه عقلتون کار نمکنه با چشم که میتونید ببینید ....
جمعه 7 شهريور 1393 - 10:49
ashab kahaf - لندن - انگلیس
من نمیفهمم چرا اینا میذارن عین گوسفند ببرن بکشنشون؟ بالاتر از سیاهی که رنگی نیست.لااقل اگه بهشون حمله کنید شاید زنده بمونید.نمیدونم.شایدم اشتباه باشه و راهی نباشه.خیلی تلخه.
جمعه 7 شهريور 1393 - 11:38
dara20 - تهران - ايران
چرا از کلمه پیکار جوّ برای این جنایتکاران تروریست استفاده می‌کنید؟
جمعه 7 شهريور 1393 - 11:56
hossein+87= - ایران - ایران
تمام انگل های دنیا رو آمریکا و اسرائیل جمع کردن و گروهی به اسم داعش تشکیل دادن به 2 دلیل. هم اینکه از شر این پست فطرت ها رحت شن. هم اینکه خاور میانه رو بیشتر آتیش بنن و انسان ها بیگناه بیشتری کشته بشن و مردم گرفتار بدبختی باشن و فکری جز فرار تو ذهنشون نباشه.
جمعه 7 شهريور 1393 - 11:56
romano - تهران - ایران
caroline - تهران - ایران دوست عزیز ممکنه محل دفن این اجساد بی سر زمان باستان رو به ما نشون بدید ما از دین اسلام دست بکشیم ممکنه یهودیهایی رو که علی گردن زد محل دفنشون رو دقیقا نشون بدید شاید یهودیها یادشون رفته در کتابهاشون محل دفن یا داستان این اجساد رو نقل کنند و شما اولین تاریخدانی هستید که اونرو می‌دونید.
جمعه 7 شهريور 1393 - 12:15
aram.01 - کردستان - ایران
پاسخ این وحشی ها را باید به روش خودشان داد و ده تا از این وحشی ها را باید سر برید و ویدئویش را پخش کرد.
جمعه 7 شهريور 1393 - 14:03
mlowes - واشنگتن - آمریکا
کرولین - تهران - ایران. کاملا بهات موافقم. فقط یک پرسش که از سنّ ۱۰-۱۱ سالگی من رو به خودش مشغول کرده اینکه، این علی‌ که میگن شمشیر دوسر داشته، چطوری شمشیرش رو میذاشته توی غلاف؟ هیچ وقت بهش فکر کردید؟
جمعه 7 شهريور 1393 - 14:42
mlowes - واشنگتن - آمریکا
romano - تهران - ایران. کافیه کمی‌ تیریخ خود کتاب‌های مسلمانان .... رو بخونی‌ تا بفهمی چه اتفاقاتی افتاده. در ضمن تو هم ممکن که اون بات هایی رو که میگی‌ عرب‌ها پیش از محمد میپرستیدند رو به ما جاشون رو نشون بدی؟ می‌شه به ما جسد‌های زنده به گور شده دختر‌های عرب رو که پیش از اسلام (دین ننگ‌ و مردم آزاری) کشته شدند رو به ما نشون بدی. شاید ما هم تونستیم مثل تو به دین وحوش ایمان بیاوریم!!! چیزی که با مسلمان بودن (یا دین دار بودن به طور کلی‌) در تضاد هست، خرد و اندیشه هست و بس. کافیه که به این مسلمان‌های همین سایت توجه کنیم، لازم نیست به سراغ داعش بریم، تا عمق عقب موندگی این مردم رو بشناسیم.
جمعه 7 شهريور 1393 - 14:49
شوخی کردم - دالاهو - ایران
mlowes-واشنگتن-آمریکا، علی اصلا غلاف نداشته با تراکم کاریی که داشته. :). ashab kahaf-لندن-انگلیس، تو به انسانی که میکشند گوسفند چرا میگی؟ هیچ جنگی بدون اسیر نیست. خیلیها مردم عادی هستند و بسیاری حتی توی خواب میگیرند و یا میکشند. فکر کن اصلا پیشمرگه هست. پیش نمیاد که فشنگ تمام بشه یا با انفجار نارنجک یا خمپاره آدم هوشیاریش را برای مدتی کوتاه و یا بیشتر از دست بدهد. بهر حال شاید حق با تو باشد که تعداد انگشت شماری آخوند دارند بر کل جمعیت ایران حکومت میکنند.
جمعه 7 شهريور 1393 - 16:54
راهجو - فریدونکنار - ایران
با کفتار نمیشه بحث کرد بلکه باید مانند خودش باهاش رفتار کنی!سرش رو ببری و ازش فیلم بگیری و جیغشون رو در بیاری، من در تعجبم چرا تا حالا با اسرای داعشی اینکار رو نکردن! انگار برنامه ریزی شده که فقط داعش از این کارا بکنه
جمعه 7 شهريور 1393 - 17:59
freiheit - بیلفلد - آلمان
بوی گند اسلام همه دنیارو برداشته. کاری که داعش می کنه پیروی از آیین مقدس اسلام و محمد و بقیه ارازل میباشد فقط در تعجبم چرا بعضی ها نمی روند و تاریخ را نمی خوانند شاید هم به صرفه نیست که تاریخ را بدانند.
جمعه 7 شهريور 1393 - 19:04
باور عمیق - قم - ایران
هر روز یه دسته گل جدید از دولت اسراییلی عراق و شام . خیلی جالبه .. انگار همین دیروز بود . آمریکا و تمام غرب و منطقه به بهانه مبارزه با بشار اسد با جان و دل سلاح و مهمات و تجهیزات در اختیارشان قرار میدادند و این رهبران ایران بودند که مرتب نسبت به گریبان گیر شدن خطرات این اقدامات هشدار میدادند و این مولود حاصل حمایت های نفهمانه آمریکا و غرب و برنامه ریزی هوشمندانه اسراییل است که امروز همه را عاجز کرده است . اما زیباترین نکته این گزارش هوشمندی امروز آمریکایی هاست . به صراحت اعلام کرده به تنهایی حمله نخواهد کرد . به خوبی از تاکتیک ایران مبنی بر انتظار برای حمله آمریکا آگاه شدند . میدانند بدون کمک ایران یک لات بازی دیگر واقعا گرفتارشان میکند
جمعه 7 شهريور 1393 - 21:15
Alfatier - برلین - آلمان
نرود میخ آهنین در سنگ! مگر می‌توان یک مسلمان را قانع کرد که اسلام دین جهل و جنایته؟ اولین مغلطه یی که میکنند اینه: این که اسلام واقعی نیست اسلام واقعی یه چیز دیگست! وقتی‌ بهشون میگی‌ قرآن خوندی ، جالبه که اکثرشون حتا یک خط هم نخوندن و اگر بهشون بگی‌ که نصف قرآن در مورد کشتن ، تجاوز و جنایته میگن این که قرآن نیست ، قرآن تحریف شده و دس توش بردن، اگر هم بگی‌ که برید لا عقل تاریخ عرب و اسلامی مثل تاریخ طبری یا بیهقی یا.. بخونید میگن: اینا همش چرنده ، مگه خودتون با چشم دیدید که علی‌ یا محمد این افراد رو کشتن برید جنازهها رو بیارید تا ما باورمون بشه. وقتی‌ جنایت داعش و اسلامگراها رو نشون‌شون میدی جالبه که میگن اینا که مسلمون نیستن اینا آمریکا و اسراییلن! این جماعت سر در برف کردن و حالا حالا هم نمیخوان سر در بیارن...
جمعه 7 شهريور 1393 - 21:29
caroline - تهران - ایران
romano - تهران - ایران. به خودت زحمت بده وچندتا کتاب بخون
جمعه 7 شهريور 1393 - 22:35
caroline - تهران - ایران
mlowes - واشنگتن - آمریکا. حتما غلاف دو سر داشته :) هه هه....
جمعه 7 شهريور 1393 - 22:39
caroline - تهران - ایران
من که با دین عرب آمیخته ام. / کیش و آیین را به تازى باخته ام. / من که زرتشت کهن را داده ام. / جاى آن قر آن تازى دیده ام. /من کجا ایرانیم؟. /من که نامم نام تازى گشته است. /گه غلام این و گه آن گشته است. /میروم مشهد به پا بوس رضا. / گرچه فردوسى همانجا خفته است. / من کجا ایرانیم ؟. /من که تاج شاهیم چون رفته است. / جاى آن عمامه بر سر رفته است. / من که جشنم جاى نوروز و سده. / عید فطر و عید قربان گشته است. / من کجا ایرانیم ؟.
جمعه 7 شهريور 1393 - 22:40
caroline - تهران - ایران
/ من که بر گوشم چو روحم خسته است. / زاهدى بانگ اذان را گفته است. / بر سر هفت سین من هر نوبهار. / جاى شهنامه چو تازینامه است. / من کجا ایرانیم ؟. / من که از دستم زبانم رفته است. / آن شکر شیرین نباتم رفته است. / من که از پارسى به فارسى تن دهم. / چون عرب با واژه ام بیگانه است. / من کجا ایرانیم ؟. / من که قلبم با عزا پر گشته است. / با غم بیگانه دل آغشته است. / من که با اشک و غم و سینه زنى. / شور و شادى از برم گم گشته است. / من کجا ایرانیم ؟. / من که خرمدین ز یادم رفته است. / مهر میهن از روانم رفته است. / گرچه از بانگ خروس تابانگ شب. / حلق من الله اکبر گفته است. / من کجا ایرانیم ؟.
جمعه 7 شهريور 1393 - 22:40
caroline - تهران - ایران
/ حلق من الله اکبر گفته است. / من کجا ایرانیم ؟. / من کجا ایرانیم تا فتنه است. / من کجا ایرانیم تا فتنه است. / خاک میهن در کف بیگانه است. / من کجا ایرانیم تا میهنم. / اینچنین بى یار و یاور گشته است.
جمعه 7 شهريور 1393 - 22:42
souroosh - ساری - ایران
باور عمیق - قم - ایران. حال ما را به هم نزن ..
جمعه 7 شهريور 1393 - 23:35
ekman - شیراز - ‫ایران
هیچ انسانی اگر ذرّه ای خرد داشته باشد کار این وحشی ها را توجیه نمیکند،آنهم در چنین عصری که انسانیت حرف اول را میزند نه دین!!!.ضمنا از این سایت محترم متشکرم که فقط به اعلام اینگونه خبرهای چندش آور بسنده میکند ،ولی صحنه های رقت انگیز و وحشتناک این وخشیان دینی را به نمایش نمیگذارد.
شنبه 8 شهريور 1393 - 00:17
romano - تهران - ایران
caroline - تهران - ایران mlowes - واشنگتن - آمریکا Alfatier - برلین - آلمان اول از همه تشکر مرا و همفکرانم را وحوش نامیدید. دوم اینکه تعداد زیادی از این سایت می‌دانند من چقدر کتاب خوانده‌ام (نیاز به توضیح ندارد). سوم منبع تاریخ طبری یا بیهقی اولی پس از تفسیر قرآن جریر طبری نوشته شده یعنی ایشان مسلمان معتقد بوده و تاریخ طبری به نقل افراد نوشته شده که مورد سندیت نگارنده هم نیست تاریخ بیهقی نیز کمابیش به اینگونه است و اولی 300 سال بعد از هجرت و دومی چهارصد سال نوشته شده که با ابزار نگهداری آنزمان و هجوم ترکها تنها نقل است و در نگارش نقلها نقلهای مخالف و موافق ذکر نشده هرچه به دست نویسنده رسیده نوشته (راه دیگری نداشته). در مورد قبرها پرسیدید خوب هرودوت تاریخ نقل می‌کند ولی کسی نه محل دفن سربازان ایرانی را می‌داند و نه لئونیداس و همه تاریخدانان به مطالب او با شک نه به صورت مرجع نگاه می‌کنند. ادامه ...
شنبه 8 شهريور 1393 - 03:32
romano - تهران - ایران
تاریخ دارای شاهد موجود است مخصوصا از 1000 قبل از میلاد بطور مثال ارتش باستانی 50000 نفری کشته شده ایران در غرب مصر دارای شاهد است https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1226500/Is-lost-Persian-army-Compelling-remains-uncovered-Sahara-Desert.html یا جنگهای صلیبی همینطور. دین اسلام در زمان ظهورش اتفاقا در بسیاری از نقاط بدون زور و با اقبال مردم پذیرفته شد (نمونه خوبش بهائیت آیا بهائیت با زور به مردم تحمیل شد نه خیلیها آنرا انتخاب کردند حتی پای شکنجه‌اش ایستادند از جمله دوست عزیز خودم) دلیل اقبال اسلام جنگهای طولانی با بیزانس، جامعه طبقاتی (داستان سواد آموزی جوان کشاورز یا پینه دوز توسط پدرش) فساد روحانیون زرتشتی فاشیزم مذهبی و رقابت رهبران مذهبی و طاعون بود. اساسا جمعیت ایران تا 19 میلادی چیزی حدود 5 میلیون تا سرحدات تاجیکستان و آران بوده شما همین را به زمان باستان ببر و بوضوح به من قبرها و کشتارها را در جایی در ایران نشان بکن (کشتار کرده‌اند ولی گفتهای امثال شما بیسواد و بی سند است و همراه با مبالغه و نفرت که هیچ سندیت ندارد) ادامه ...
شنبه 8 شهريور 1393 - 03:44
romano - تهران - ایران
محمد نادان نبود 3 سال در شعب ابی طالب زندگی کند و نزدیکترین عزیزانش را از دست بدهد محمد نادان نبود در غزوات شرکت کند (اگر دنیا خواه بود یا زن دوست داشت مطمئنا نادان بوده اینهمه خطر را به جان خریده) در کتابش به وضوح حس و حال زمان عرب باستان موج می‌زند از جمله مال افراد را به زور نگیرید، فرزند را نکشید، با مادر و خاله خود ازدواج نکنید!(https://en.wikipedia.org/wiki/Women_in_pre-Islamic_Arabia) قتل نفس حرام است. فکر می‌کنم با توجه به 27 غزوه و 82 سریه تحمیلی از آنطرف که کافر انگاشته می‌شده طی 10 سال حضور در مدینه تا پایان عمر او بیشک از دیوانه ترین دنیا خواهان بوده که خود را در خطر کشته شدن می‌انداخته. خلاصه نمی‌دانید و اسلام این جمعیت اندک عربستان نیست اسلام هند است اسلام اندونزی ایران و ترکیه است و حافظ و سعدی و حتی بسیاری معاصران است ادامه ...
شنبه 8 شهريور 1393 - 04:06
romano - تهران - ایران
عربستان پیش از اسلام خواب بود بعد از آن هم در خواب بود و کماکان خواب خواهد ماند اسلام قبل از ملاعلی در ایران بیشتر بود (زرشک) کتابهایی را که گفتید زمانی که کودک بودم برای مادرم حمل می‌کردم او خواهرم را بر پایش داشت و برای دانشگاه درس می‌خواند (حدود 50 سال هستم) و با کتابهای مورد علاقه شما برای انکار و توهین از کودکی آشنایی دارم. حالا من اینجا نشسته‌ام تا ببینیم اسلام چطوری نابود می‌شود.
شنبه 8 شهريور 1393 - 04:06
مونیکا بلوچی - کرج - ایران
mlowes - واشنگتن - آمریکا. دوست عزیز طبق گزارشات امام علی دو تا شمشیر داشته اولی به نام ذوالفقار و دومی به نام قمقام-ذوالفقار رو نجاشی پادشاه حبشه در یک سفر رسمی و دیدار رسمی به او هدیه داد این شمشیر دو دو بوده یعنی هردو طرفش می بریده برخلاف شمشیر کج او موقع اعراب که فقط یه طرفش می بریده =پس به اشنتباه بین مردم جاافتاده که دو شاخ بوده
شنبه 8 شهريور 1393 - 06:22
khodaye khodayan - استکهلم - سوئد
دوستانی که گیر میدید و اطلاعات میخواید دباره دین اسلام، زمانی‌ رو که میذارید پا اینترنت و فیلم سکسی‌ نگاه مکنین. ما همون زمان رو پا صحبتای استاد بهرام مشیری،پرفسور انصاری، و فرود فولادوند می‌کنیم. دنبال قتلگاه یهودیها میگردین، باغ فدک که شد پشت قواله دختر پیقمبرتون. علی‌ اونجا کار میکرد برای یهودیها.
شنبه 8 شهريور 1393 - 11:18
جنگنده - تهران - ایران
khodaye khodayan - استکهلم - سوئد....................... بعد جنابعالی که انقدر خالیفوسور هستید چطور پای صحبت اساتید کشکیتون مینشینید ولی هنوز بلد نیستید بنویسید (( پیغمبر ))
شنبه 8 شهريور 1393 - 12:54
khodaye khodayan - استکهلم - سوئد
اگه دنبال اساتید کشکی میگردی، یه نگاه دورورت بنداز، همون اخوندهأی که الگوتونن مغز کشکین. و از اونا مغز کشکیتر اونایی هستن که پای صحبتاشون میشینن. از متنی که نوشتی‌ معلومه که فیلم بدجوری به مغزت آسیب زدن. چون تواین این چند خطی‌ که من نوشتم، نتونستی ارزش متن رو درک کنی‌، گیر دادی به یه کلمه که ارزش بحث نداره. جناب خالیفوسور، امثال شماها وقتی‌ که کم میارید بحث رو عوض میکنین، و ربط میدین به شقیقه.
شنبه 8 شهريور 1393 - 15:12
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.