دو ساعت پس از مرگ زنده شد

یک مرد پنجاه و چهار ساله برزیلی به نام والدلوسیو دی اولیوریا (Valdelucio de Oliveira) در یک اتفاق عجیب در یکی از بیمارستان‌های برزیل دو ساعت پس از مرگ، زنده شد.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر، روز گذشته در یکی از بیمارستان‌های برزیل اتفاق عجیبی رخ داد و یک مرد پنجاه و چهار ساله به نام والدلوسیو دی اولیوریا وقتی چند روز پیش به بیمارستانی در شهر سالوادور برزیل مراجعه کرد اعلام شد او به مراحل پیشرفته سرطان مبتلا است.

پزشکان تلاش‌های زیادی برای درمان او انجام دادند اما این تلاش‌ها نتیجه‌ای نداد. سرانجام اعلام شد این مرد برزیلی مرده است. روند تشییع وی هم شروع شد بطوریکه جسد او در کیسه مخصوص اجساد قرار داده شد. به خانواده این مرد اطلاع داده شد که او مرده است و مقدمات برای مراسم تشییع جنازه او شروع شد.

وقتی یکی از بستگان وی به سردخانه رفت تا جسد را تحویل بگیرد متوجه شد کیسه حاوی جسد تکان می‌خورد. وقتی این موضوع به مسئولان سردخانه اطلاع داده شد، با کمال تعجب مشاهده شد که این مرد میانسال برزیلی هنوز زنده است.

خانواده وی ، بازگشت او به حیات را به معجزه تشبیه می‌کنند. این مرد برزیلی حالا در بیمارستان است و کار معالجه او ادامه دارد.

+48
رأی دهید
-5

shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
وقتیکه Iranian uk این مطلب را اینطوری مینویسد این می‌شه یک دلیل برای قبول کردن معجزه و قدرت بالای علم و نتیجتاً خرافات. اصل مطلب این بوده که پزشکان و دستگاه‌های پزشکی‌ اشتباه کرده بودند. و این اشتباه بارها پیش آماده و هیچ معجزه ایی در کار نیست. مرده زنده نشد ، زنده را داشتند در قبر چالش میکردند. به خرافات لطفا شاخ و برگ ندهید، نتیجه‌اش میشود رژیم اسلامی نتیجه‌اش، میشود داعش. بعد میشینیم تو سر خودمان می‌زنیم چرا این‌ها سر آدم‌ها میبرند. .
جمعه 7 شهريور 1393 - 11:22
choob shoor - تارانگا - نیوزیلند
shytoon-وادوز-لیچتن اشتین-انجا دیگه کجاست چی کار میکنی انجا
جمعه 7 شهريور 1393 - 11:53
bluesky2013 - دبی - امارات
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین....دوست عزیزاختلاف عقایدشما با دین یا خدا دلیل نمیشه که ؛؛یعنی شما وجود روح دربدن روهم قبول ندارین؟ اگه دارین که جواب سوالاتتون ومیگیرین اگه ندارین که پس کل دانشمندان هم دراشتباهند۰۰۰
جمعه 7 شهريور 1393 - 13:15
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
. bluesky2013 - دبی - امارات. بدبختی ما هم از همین اعتقاد به روح شروع میشود. این جور انسان‌ها فکر میکنند تافته جدا بافته هستند. از روی خودخواهی خود را اشرف مخلقت مینامند به اطلاعاتی در مورد میلیارد‌ها کهکشان دیگر و موجودات دیگر. یک عده‌ برای دلخوشی و استفاده خودشان کتاب‌ها نوشتند و داستان‌ها تعریف کردند. و یک عده‌ هم مثل گوسفندان به دنبال ایشان راه افتادند. حالا شما خودتان قضاوت کنید کفر کدام است. این چه خدایی است که باید معجزه کند؟؟؟.
جمعه 7 شهريور 1393 - 15:58
khodaye khodayan - استکهلم - سوئد
حق کاملا با شیطون - وادوز - لیچتن اشتین
شنبه 8 شهريور 1393 - 10:35
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
کاری که حضرتِ عیسی میکرد، هیچ معجزه ائی نیست که خداوند آن را انجام و خارج از اصول فیزیکی‌ و علمی‌ باشد حتی با در نظر گرفتن اصولِ متافیزیکِ آن، شکافتن دریا نوعی سونامی است، اینگونه زنده شدن‌ها هم بارها اتفاق افتاده، این بشرِ دو پا خداوند را اندازه حجمِ مغزِ خود و استفاده چند درصدی از آن تصور می‌کند و از این کشف بر خود میبالد، بیخود نیست خداوند انسان را جهول خطاب می‌کند چون انسان بر این گمان است بر حسبِ ظاهرش اشرفِ مخلوقات است، یک سگ‌ هم مانندِ سگ‌ِ اصحابِ کهف میتواند به شرفِ اشرفِ مخلوقات برسد چون صفتی بالقوه را بالفعل کرده و بر فرازِ آن نشسته و مدعی آن است.
شنبه 8 شهريور 1393 - 13:44
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.