حادثه وحشتناک برای30 زن در جشن عروسی

ثانیه‌هایی از مهمانی نگذشته بود که صدای آژیر آمبولانس‌ها در کوچه پس‌کوچه‌های روستا پیچید و همزمان برخی مهمانان با خودروهای شخصی زنان حادثه‌دیده را به بیمارستان رساندند.
در همان دقایق نخست، 30 زن به بیمارستان‌های دیلمان و لاهیجان انتقال یافتند و همگی تحت درمان قرار گرفتند و این در حالی بود که دستور تخلیه چاه فاضلاب صادر شد تا در صورت ماندن شخصی در آن اقدامات نجات یا خارج کردنش صورت گیرد.

درمان رایگان


عصر روز حادثه «حیدری» فرماندار، دکتر «زمانی» مدیر شبکه بهداشت و درمان و «علی‌نژاد» مسئول سیاسی و حراست فرمانداری شهر سیاهکل با حضور در بیمارستان 22 آبان لاهیجان، از نزدیک از مصدومان حادثه روستای «پش» دیلمان عیادت کردند و وضعیت سلامت آنها را پیگیر شدند.
در جریان این سرکشی، مجروحان و خانواده‌های آنها با فرماندار گفت‌وگو کردند و به دستور وی، قرار شد بیمارستان هیچ هزینه‌ای از مجروحان دریافت نکند.
دکتر «محمد زمانی» مدیر شبکه بهداشت و درمان شهر سیاهکل نیز گفت: ساعت حدود یک ظهر هنگامی که زنان مهمان در مراسم عروسی روستای پش پایین برای خوردن ناهار رفته بودند، بر اثر فرو ریختن دهنه چاه فاضلاب، به درون آن سقوط کردند. وی با بیان اینکه در این حادثه 30 زن با کمک مردم از چاه بیرون کشیده شدند، گفت: همه حادثه‌دیدگان به وسیله آمبولانس مرکز شبانه‌روزی دیلمان، آمبولانس اورژانس 115 دیلمان، آمبولانس هلال احمر سیاهکل و خودروهای شخصی اهالی محل به مرکز شبانه‌روزی دیلمان منتقل شدند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل ادامه داد: 20 زن از مجروحان به صورت سرپایی توسط پزشکان مرکز شبانه‌روزی دیلمان درمان شدند.
زمانی با بیان اینکه 10 نفر از بیماران پس از انجام معاینات اولیه، به دلیل وخامت اوضاع به بیمارستان 22 آبان لاهیجان منتقل شدند، گفت: از این تعداد 5 زن با وسیله نقلیه شخصی و 5 زن دیگر با آمبولانس اورژانس 115 سیاهکل و دیلمان، درمانگاه شبانه‌روزی دیلمان، هلال احمر سیاهکل و خودروی شهرداری دیلمان به بیمارستان 22 آبان منتقل شدند.
این مسئول با بیان اینکه وضعیت عمومی 10 زن بیمار حاضر در بیمارستان 22 آبان لاهیجان خوب است، تصریح کرد: سه زن از مجروحان در بخش و هفت زن دیگر در قسمت اورژانس بیمارستان در حال مداوا هستند.

+112
رأی دهید
-9

Hailstone - مشهد - ایران
عذاب الهی در مراسم لهو و لعب
جمعه 7 شهريور 1393 - 08:25
دوستدار - استهکلم - سوئد
این هم از شانس بد زنان حاضر در جشن عروسی ! باید انکس که ان چاه فاضلاب را درست کرده مجازات شود.
جمعه 7 شهريور 1393 - 09:35
فراوانی - قطر - قطر
مردم در ایران فکر میکنند که با کندن چاه وهدایت فاضلاب به درون زمین مشکلشان حل میشود در حالی که این کار هم به طبیعت ضرر میزند هم به خودشان دولت هم که اصلا توی باغ نیست در آلمان حتا {حتی} روستاها هم مجهز به اگو هستند وتمام فاضلابها تصفیه میشود
جمعه 7 شهريور 1393 - 09:41
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
به فرزندی گفتند که پدرت مرد.. او پرسید در کجا.....طرف در جواب گفت در مستراح. فرزند جواب داد مرگش به جهنم ان ننگش را چه باید کرد..مرگ در داخل چاه فاضلاب واقعا عذاب اوره
جمعه 7 شهريور 1393 - 13:21
mountainman - استکهلم - سوئد
یه سیستم فاضلاب درست ندارن . همین تهران به جز ساختمانهای با سال ساخت حدودا ده سال پیش شاید به سیستم فاضلاب وصل باشن اونم اگه در مسیرش باشن و گرنه یه چاه میکنن و فاضلاب رو به اون هدایت میکنن. چون خودم و پدرم تو کار ساختمان بودیم و پدرم هم هست میگم
جمعه 7 شهريور 1393 - 14:35
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
سپاس خداوند را که همه سالم اند.
جمعه 7 شهريور 1393 - 14:52
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
Hailstone - مشهد - ایران / دوست عزیز مراسم لهو و لعب کجا بود؟ زنان روستائی در مراسم عروسی بر اثر رانش زمین یا شکستن سنگ دهانه چاه به داخل چاه سقوط کرده اند. کجای این مراسم به نظر شما لهو و لعب است؟ نکند انتظار داری که مردم در مراسم عروسی هم برای سر بریده امام حسین گریه کنند؟
جمعه 7 شهريور 1393 - 15:43
سعد حلي - سیدنی - استرالیا
یکی عروسی را لهو و لعب میداند. یکی دیگر الان کامنت مینویسه که همش تقصیر اسلام و محمد و علی است که هزار سال پیش زیر بنای ایران و فاظلابها را خراب کردند......... نباشد جان در عذاب است
جمعه 7 شهريور 1393 - 18:44
seyed ali geda - لندن - انگلیس
Hailstone - مشهد - ایران. مغز تو که خیلی‌ وقت است که دچار عذاب شده. یک سری برو پیش دکتر روانشناس شاید که درمان بشی‌.
جمعه 7 شهريور 1393 - 19:18
nasrin30 - آسکر - نروژ
واقعا چقدر زحمت کشیدن که رایگان کردن هزینهٔ درمان رو من نمیدونم اینها خجالت نمیکشند.
جمعه 7 شهريور 1393 - 23:20
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.