درخواست مادر روزنامه‌نگار آمریکایی از ابوبکر البغدادی

ایسنا نوشت: مادر یکی از روزنامه نگاران آمریکایی که توسط گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) گروگان گرفته شده است خواست «به علت مسایلی که به پسرش ارتباطی ندارد» او را مجازات نکند.

به گزارش  سایت روزنامه کریستین ساینس مانیتور، شرلی سوت لوف مادر استیون سوت لوف، این روزنامه نگار آمریکایی در نوار ویدیویی خواستار آزادی فرزندش شد.

شرلی سوت لوف در این نوار ویدئویی مستقیما از ابوبکر بغدادی رهبر خود خوانده داعش خواست که فرزندش را آزاد کند.

شرلی سوت لوف در این نوار ویدئویی گفت: من از تو می‌خواهم که فرزندم را آزاد کنی. من به عنوان یک مادر از عدالت تو می‌خواهم که مهربانانه عمل کنی و فرزندم را به خاطر مسایلی که به او مربوط نیست مجازات نکنی.

آخرین اخباری که مربوط به استیون سوت لوف است مربوط به ماه اوت 2013 است که وی به عنوان یک خبرنگار خاورمیانه مشغول به کار بوده است. چگونگی ربودن وی همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

والدین وی از رسانه‌ها خواسته بودند که این مساله را اعلان نکنند زیرا داعش تهدید کرده بود در صورتیکه ربودن این خبرنگار آمریکایی رسانه‌ای شود وی را به قتل می‌رسانند.

شرلی سوت لوف در این نوار ویدیویی گفته از زمان ربوده شدن پسرش زمانی را صرف شناخت اسلام کرده است.

وی همچنین از بغدادی خواست تا آموزه‌های حضرت محمد (ص) را در خصوص پسرش به کار ببندد.

وی گفت: من آموخته‌ام که اسلام می‌گوید هیچ کس مسئول گناه دیگری نیست. استیون ارتباطی با اقدامات دولت آمریکا ندارد. وی یک روزنامه نگار بیگناه است.

سوت لوف همچنین تاکید کرد که پسرش احساس می‌کرد که مجبور بوده به خاورمیانه سفر کند تا آلام مسلمانان به وسیله دیکتاتورها را پوشش دهد.

+110
رأی دهید
-7

Imod.barbekan - منامه - بحرین
کاش این درخواست رو از اسراییل یا جمهوری اسلامی میکرد چون ابوبکر البغدادی نوکر اسراییل و جمهوری ایران هست
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 22:26
دریای پارس - ایران - ایران
این پاسدارای بوزینه ترسو اگر راست میگن و عاشق شهادتن .برن این داعشی های وحشی را نابود کنن.....
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 22:35
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
لعنت تو اون روح کثیفت, قاتل کثافت .اینشالله که بزودی خبر مرگت را در همین سایت بخونیم.
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 22:28
بی غم - تهران - ایران
گروه دولت اسلامی بوجود اومد تا چهره اسلام و مسلمون ها رو در دنیا خراب کنه و باعث ایجاد ناامنی در کشورهایی که متحد آمریکا در منطقه نیستن بشه ولی کنترلش از دست خودشون در رفت و حالا بلای جون آمریکایی ها و اروپایی ها شده. به قول این مادر باید کسانی تاوان سیاست های استعماری کشورهایی غربی رو بدن که مسول اون نیستن.
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 22:29
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
این دژخیمان پلید ، مأمورند و مزدور ، آدم نماهأیی سرشار از عقده و عطشِ خون خواری ، بی‌ مایگانی که از انسان بودن ظاهرش را به عاریت گرفته تا رفتارِ دیو منشانه خود را زیرِ حقارت آدم نشدنِ خود مخفی‌ کنند، در آرزویِ نسیمی از انسانیت و شرافتِ آن میسوزند و این آتش را به شراره جنون تبدیل و بر سرِ انسانها فرو میریزند، تا ابد منفورِ خدا و خلقِ او باشند و در بندِ دیو صفتی خود اسیر و در سوختنِ حسرتِ آدم بودن و شدن بمانند.
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 23:01
ekman - شیراز - ‫ایران
یعنی امثال این ابوبکر البغدادی اینقدر نفهم هستند که نمیدانند که خبرنگاران افرادی بیگناه و به دور از سیاست هستند ؟!!!بهر حال امیدواریم که به خواسته یک مادر توجه کنند و بیش از این منفور بشریت قرار نگیرند.
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 23:20
parsi parsi - کرمان - ایران
دو دسته ادمها اسلام واقعی را از اسلام طالبان و داعش جدا میدانند٫یک گروه کسانی هستند که واقعا فکر میکنند اسلام دین صلح و رحمت است وحساب داعش و طالبان ازاسلام واقعی جداست و گروه دوم کسانی هستند که واقعیت را میدانند اما بخاطر منافع و ...خود را به نفهمی زده اند.که به نظر من گروه اول بدجور کلاه سرشان رفته.
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 23:32
مارتين - تگزاس - امریکا
ابوبکر بغدادی إسرائیلی زاده امریکایی نسب ...
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 23:38
دنیای وحشی - تهران - ایران
امیدوارم فرزندش را سالم درآغوش بگیرد .
جمعه 7 شهريور 1393 - 06:25
alibabatabrizi - تبريز - ايران
سلطنت طلب -ابوظبی وهابی زاده لطفا از عمو جونت ابوبکر ملعون بغدادی سفارش این مادر رو بهش برسون به اربابت بغدادی بگو که بابا این خبر نگار شیعه نیست .
جمعه 7 شهريور 1393 - 07:08
ashab kahaf - لندن - انگلیس
جالب اینجاست که دیروز مطلبی رو از یه ایرانی در حمایت از داعش و اینکه یزیدیهای عراق شیطان پرست هستند و ملعون خوندم.همین کم مونده که اینا تو ایرانم راه پیدا کنند.
جمعه 7 شهريور 1393 - 06:31
sankari - هلسينكي - فنلاند
شما فکر میکنی‌ وقتی‌ که اعراب به ایران هجوم آوردند غیر از اینی که داعش انجام میده، رفتار کردن؟متاسفانه می‌شه ادعا کرد که همین بلا را سر ایرانی‌های آن زمان آورده‌اند و شاید هم بدتر. بیدار شو هم میهن!!!
جمعه 7 شهريور 1393 - 08:57
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
بی غم - تهران - ایران. جوک میگی؟ میشه چهره خوب اسلام رو (کلا دین رو) شما به ما بگین؟
جمعه 7 شهريور 1393 - 09:06
Shirdel - لندن - انگلیس
خلیفه که إسرائیلی از اب در امد، مادر شما شکایتت را به اسراییل میکردی
جمعه 7 شهريور 1393 - 09:35
persiangulf_57 - لندن - انکلیس
این مادر باید این ویدیو را برای انکل عبدالله بوزین که عروسک خیمه شب بازی امریکا واسراییل هست وتمام هزینه های مالی و جنسی داعش وحشی را فراهم میکند یا به ان مفتیهای روانی که جهاد نکاح را حلال و فوتبال را حرام و هرکس که بکوید زمین می چرخد کافر هست می فرستاد .
جمعه 7 شهريور 1393 - 10:09
داماهی - بندرعباس - ایران
این ملعون وجانی ابوبکرآشغالی مگرازعطوفت وعواطف انسانی بویی برده؟
جمعه 7 شهريور 1393 - 11:31
amin4497 - نیویورک - آمریکا
Imod.barbekan - منامه - بحرین. نفر اولی که پیغام گذاشتی ...و بی مغز و متعصب هستی. توالت رفتن تو هم دلیلش حتمآ کار اسراییل است
جمعه 7 شهريور 1393 - 00:33
Imod.barbekan - منامه - بحرین
Amin4497 - من متعصب و بی عقل ولی کدوم ادم عاقل باور میکنه که داعش به نفع منافع اسراییل و برادرخوانده اسراییل (ولایت فقیه) کار نمیکنه زمانی بیشتر از نصف خاک سوریه دست جیش ازاد بود سر و کله داعش پیدا شد بجای مبارزه با نظام خونخوار بشار اسد با مخالفین بشار مبارزه کرد همشون از سر راه برداشت این همون چیزی بود که اسراییل و ولایت فقیه میخواستند
جمعه 7 شهريور 1393 - 13:57
seyed ali geda - لندن - انگلیس
وی همچنین از بغدادی خواست تا آموزه‌های محمد را در خصوص پسرش به کار ببندد. با این کار به این جانی یادآوری کردی که محمد هم یک جانی مثل تو (بغدادی) بود. محمد عرب هم همین جنایت‌ها را کرد که ایرانیها را به زور مسلمان کرد. از خیر پسرت بگذر ولی مسلمان نشو. اگر من جای این خانم بودم راه استفاده از سلاح را یاد میگرفتم و برای کشتن بغدادی راهی‌ منطقه میشدم.
جمعه 7 شهريور 1393 - 19:36
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.