ثبت یک پیشنهاد ازدواج خلاقانه توسط دوربین گشت هوایی پلیس

تقاطع:دوربین هلیکوپتر پلیس لندن لحظه‌ی رمانتیک پیشنهاد ازدواج یک مرد به دوست‌دخترش را که به شکل استادانه‌ای در “گلدستون پارک” این شهر طراحی شده بود، ثبت کرد.

ماموران گشت هوایی این پلیس، در نیمه‌شب شنبه (۲۳ آگست-۱ شهریور) به دنبال پیدا کردن یک ماشین دزدیده‌شده بودند که تجهیزات دید شب آن‌ها، جمله‌ی «با من ازدواج می‌کنی؟» که با شمع روی زمین نوشته شده بود، در کنار مردی که در مقابل دوست‌دخترش زانو زده نشان داد.

به دنبال این اتفاق رمانتیک، پلیس از طریق توییترش تلاش کرد تا زوج را پیدا کند: «زوج خوش‌شانسی که قبل از نیمه‌شب در گلدستون پارک دیده شدند چه کسانی بودند؟»

و دو روز بعد، پلیس هوایی لندن با تشکر از یکی دنبال‌کنندگانش اعلام کرد که داستان این زوج را که می‌خواهند ناشناس بمانند، فهمیده و دختر به این پیشنهاد جواب مثبت داده است.

کمی زودتر از این توییت پلیس، یک حساب کاربری ناشناس، تصویری از این زوج را پشت به دوربین و در کنار شمع‌ها منتشر کرده و خطاب به پلیس نوشته بود: «او بله را گفت.»

هویت این دو جوان روز قبل مشخص شد.

"اوتپال کانبی" و "مینا رابادی" دختر و پسری هستند که صحنه رمانتیک تقاضای ازدواج آنها  توسط هلی کوپتر پلیس ثبت شده است. مینا به روزنامه نگاران گفت که آن شب دوست پسرش او را بعد از شام به طرف پارکی برد که سالها قبل در همانجا برای اولین بار همدیگر را ملاقات کرده بودند. او گفت که آن شب از دور تعدای پسر را دیده و از دوست پسرش خواست که بهتر است آنجا را ترک کنند ولی آقای کانبی به او گفته که بهتر است نزدیکتر بروند و ببینند آنها چکار می کنند. خانم رابادی گفت با نزدیک شدن به آنها ناگهان چشمش به تعداد زیادی شمع افتاد که باهم جمله " آیا با من ازدواج می کنی " را بر روی زمین ساخته بودند. در همین زمان اوتپال بر روی زانو نشست و از وی تقاضای ازدواج کرد که مینا نیز تقاضای او را با خوشحالی پذیرفت.

ثبت یک پیشنهاد ازدواج خلاقانه توسط دوربین گشت هوایی پلیس

ثبت یک پیشنهاد ازدواج خلاقانه توسط دوربین گشت هوایی پلیس

+114
رأی دهید
-11

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.