جمع‌آوری دوباره دیش‌های ماهواره توسط نیروی انتظامی در تهران.

+20
رأی دهید
-56

shahab46 - هانوفر - المان
خوبه، باز بروند رای بدهند
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 16:56
azadeh11 - آمستردام - هلند
دوباره سگهای هار را اندختند به جون مردم،
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 17:41
arian1 - ابادان - ايران
اگر مردم ایران نخواهند قیافه زشت وجنایتکار خامنه ایی ودیگر گرگهای خونخوار را در کانالهای مسخره اسلامی نبینند چکار باید کنند ودر ایران مزدوران اسلامی با همه چیز هرچند ابتدایی دشمنی دارند واقعا چه ترسی دارند از مردم.
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 17:14
داماهی - بندرعباس - ایران
خاک برسرت نیروی مزاحم وسلب آسایش مردم خاک برست نیروی رشوه بگیروفاصد.
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 19:59
sama128 - شیراز - ایران
خوشبختانه به برکت جمهوری غیر اسلامی ایران 33 سال هستش که مردم ایران همیشه با کل عالم و آدم متفاوت هستند یک زمانی به نوار و کاست گیر می دادند یک زمان و البته این مورد همیشه به حجاب خانمها - یک زمان به پیراهن و تیشرت مردان البته کم و بیش ادامه دارد - به ویدئو و جمع آوری آن - به ماهواره - به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ملت غیور و همیشه پشت صحنه ضمن اینکه تافته جدا بافته از عالم و آدم شدند در کلاس درس جمهوری غیر اسلامی ایران اختلاس - دزدی - ضدو بند و فامیل بازی باند بازی و فساد در ادارات را به نحو احسن آموختند و یاد گرفتند در واقع جمهوری غیر اسلامی ایران در هیچ مورد سود و فایده نداشته در این مورد و یاد دادن کثافت کاری به ملت در انواع و اقسام مختلف در صدر تمامی دانشگاههای جهان هستش به توالت رفتن ملت هم کار دارند ولی راستی کجاست درستی کجاست صداقت کجاست . یکی نیست به این احمق ها بگه پس این مردم الاغ که سال 57 ان قلاب کردند برای آزادی میشه بگید چی بهشون دادید جز بدبختی و نداشتن آزادی .
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 19:58
باور عمیق - قم - ایران
این کار حقیقتا ورود به حریم خصوصی مردم است .. کار خیلی زشت و زننده ایه
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 20:15
Imod.barbekan - منامه - بحرین
مشکل دولت نیست این سزای مردمی است که ذلت و خواری را بیشه خود کرده اند و تن به هر بی احترامی و تحقیر داده اند و مهر سکوت بر لب زده اند کدام حاکمی از چنین ملت خار و تحقیر شده ای نهایت استفاده را نمی برد؟
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 19:29
daneshjou - نیویورک - آمریکا
مشکل ماهواره هم مثل مشکل تفکیک جنسیتى و حجاب و .. از دید و رهیافتى غیر اسلامى و غیر عقلانى به انسان ریشه مى کیرد که در قوانین مربوطه هم به روشنى منعکس شده است. در این دیکاه انسان خلیفه ى روى زمین نیست. عاقل و بالغ و مختار نیست. صغیر و غیر رشید و سفیهى هستند که صلاح و مصلحت خود را تشخیص نمى دهد. مثلا اکر ماهواره نکاه کنند فاسد مى شوند. اکر نزدیک جنس مخالف بنشیند خلاف مى کند. اکر زنى موى سرش را ببینند هم خودش فاسد مى شود هم کسى که موى سرش را مى بیند. ایا کسى در سال ١٣٥٧ فکر مى کرد که حاکمان جدید شیفته ى فرهنک عربى به جاى ایجاد ازادى ، رفاه، اسایش وامنیت ، وضعیت فلاکت بار امروزى را براى مردم رقم بزند؟ ایا ٣٥ سال کافى نیست تا تشخیص دهیم این راه مدینه فاضله نبوده و در بیراهه اى تاریک افتاده ایم که به جهنمى زمینى ختم مى شود؟
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 20:52
دنیای وحشی - تهران - ایران
دنده های این ملت نرم که باز هم از رو نمی روند و برای رای دادن صفهای آن چنانی می بندند . خلایق هرچه لایق . کشورهایی مثل ایران که مردم را از داشتن اینترنت با سرعت مناسب و یا دسترسی به همه سایتها و یا از داشتن ماهواره و خلاصه هرآن چه که بتواند مردم را باخارج از کشور مرتبط کند محروم می سازند فقط و فقط به جهت بی اطلاع گذاشتن مردم از اخبار واقعی سایر نقاط دنیا و بخصوص از اخبار هایی که راجع به داخل ایران گفته میشود . آن دسته خبرهایی که هرگززززز از خود صدا و سیما هرگزززززززز پخش نمیشود . درواقع شیوه دیکتاتورها همیشه سانسور به هرطریقی که ممکن باشد می باشد .
جمعه 7 شهريور 1393 - 06:21
siavash2a - تهران - ایران
باز دیش میخریم نصب میکنیم.داداش دیگه اوستا شدیم
جمعه 7 شهريور 1393 - 08:06
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
لشکر مغول !! آیا تا کنون کاری غیر از تخریب از این نظام بر آمده !؟ سازندگی‌هایشان که برایِ وطنِ خود و دوستانشان است هم غیر از نتیجه تخریب چیزِ دیگری در بر نداشته، از این طرفِ پولِ بی‌ زبان مردم را صرفِ هوی و هوسِ خود در سوریه , غزه و لبنان میکنند از آن طرف به خاطرِ شرارتِ خودشان همه تخریب میشود، پول مفت و بی‌ صاحب که دستِ آخوندِ دوزاری بیافتد میخواهیم تبعاتش از این بهتر باشد.
جمعه 7 شهريور 1393 - 14:34
bebar - همدان - ایران
درد ما از این عیوب چراست؟. از این است که مشکلات و درد هایی که بافته اند و می بافیم و دارند جان ما را میگیرند نه یکیست و نه دوتا.اگر یک دلخوشی بزرگتر از این رنج ها نداشته باشیم راحت نمی توانیم زندگی کنیم.
جمعه 7 شهريور 1393 - 14:42
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
لشکرِ چنگیز !! آیا این نظام تا به حال کاری غیر از تخریب هم برایِ ایرانیان داشته ؟! برای هم وطنانشان در غزه و لبنان و فلسطین هم که از حقِ مردم ایران دزدیده و در آنجا سازندگی میکنند باز با شرارتِ خودشان تخریب میشود. تنها برایِ خود پول‌هایِ دزدی از مردم را چنان حفظ میکنند که اگر نزدیکترینشان هم بخواهد موقعیتشان را خدشه دار کند به دو شماره سرش را زیرِ آب میکنند تا موقعیت و مالِ باد آورده را حفظ کنند. ارزش دارد مردم مجدّا هزینه کنند و از دستِ تلویزیون فاشیستیی , چرند گوی لمپنی و مروج خرافه گری نظام در امان باشند.
جمعه 7 شهريور 1393 - 14:47
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.