هزار و ۴۰۰ مورد تجاوز به کودکان در شهر ۲۵۰ هزار نفری.

+54
رأی دهید
-6

Arash_Barcelona - بارسلونا - اسپانيا
بنا بر گزارش، مجرمان، مردانی هستند که بسیاری از آن‌ها آسیایی‌تبارند. و مسلما مسلمان هستند.لعنت بر این مذهب که هر چه فتنه و نسل کشی و جنایت هست این اشخاص به ظاهر مسلمان اینجام میدهند.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 16:22
paksan - آمریکا - آمریکا
پاکستانی ها و خیلی معدود هندی ها .بخصوص پاکستانی ها که اصلاً انگلیس ها رو قبول ندارند و هدف از زندگیشون در انگلیس رو تخریب و نابودی آن می دانند. ...قومی که تو عمرم دیدم پاکستانی ها و اقمارشون هستند که از اسلام فقط نماز خواندن و مسجد رفتن رو فهمیدن و بقیه چیزها براشون بی مفهوم هستش
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 17:31
bineshaan - لندن - انگلیس
امروز اخبار مشخص کرد که همه افراد متجاوز پاکستانی تبار بودند.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 17:35
bineshaan - لندن - انگلیس
امروز اخبار مشخص کرد که همه افراد متجاوز پاکستانی تبار بودند.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 17:35
Hailstone - مشهد - ایران
جهان سومی ها کلا وحشی هستن خصوصا رنگین پوستا
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 18:32
be_pa.khaste - هارلم - هلند
خوبه بذار بفهمن که مردم دنیا خسته شدن از این سیاست کثیف انگلیس از هر دستی‌ بعدی از همون دست میگیری
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 18:49
Shahin.Orel - تهران - ایران
اگر با معیار های جامعه غرب , میزان تجاوز در جوامع مسلمان رو بسنجیم , حتما تعداد قربانیان ١٠٠ درصد خواهد بود , در ایران ساختار تجاوز تنها در غالب رابطه فیزیکی جنسی با کودک تعریف میشه , ولی در جامعه ای مثل انگلستان حتی صحبت کردن جنسی با کودک بدون هیچ لمسی تجاوز محسوب میشه , اینکه در مقابل دید یک کودک بزرگسالی خودش رو لمس جنسی کنه بدون اینکه به کودک هیچ دستی بزنه تجاوز محسوب میشه , ..... , حالا اگه با این معیار های دنیای متمدن , در آمار جهان سوم باز نگری بشه , آمار دگرگون میشه , مخصوصا برای مومنینی که بنیانگزار دینشون همین کاره بوده
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 18:06
sharafYabi - بیمبه - انگولا
پاکستان باید اسمش رو میگذاشتن ... تا دنیا بدونه که بیشتر قریب به اتفاق اینها .... در لباس انسان هستند. یکی‌ از دوستانم یک آپارتمان به یک خانواده ظاهراً پولدار و آدم حسابی‌ اجاره‌ داد. پدر خانواده (۶۵ ساله) به همراه زنش و یک دختر و پسرش، چند کیلو هروئین قاچاق و تو خونه قایم کرده بود و پلیس آنها را گرفت. من آن خانواده را دیده بودم اصلا باوا کردنی نبود. و چندین و چند مورد متفاوت.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 16:14
جنگنده - تهران - ایران
Arash_Barcelona - بارسلونا - اسپانیا... چی برا خودت بلغور میکنی. مجری معروف بی بی سی هم که به بالای صد کودک تجاوز کرده بود, آسیایی تبار بود. آزادی جنسی بی حد و حصر سرانجامی جز این کارهای کثیف و سکس با حیوان و سکسهای کثیفی که حتی نمیتوان آنهارا به زبان آورد و همجنسبازی, چیزی به ارمغان نیاورد. مایکل جکسون هم آسیایی بود ؟؟؟؟؟؟؟. وودی آلن هم آسیایی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟. آن پدر اتریشی که سالها به دختر خودش تجاوز کرده بود و چندین بچه از او داشت هم آسیایی بود؟؟؟؟. آن معلم دبستان سفید پوست که با همکاری چند نفر و مامور پلیس از کودکان خردسال فیلم پورنو تهیه میکرد در آمریکا, هم آسیایی بود ؟؟؟؟. اول فکر و تحقیق کن بعد ... به هم بباف.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 18:58
جنگنده - تهران - ایران
عریان گری و بدن نمایی مردان و زنان در غرب که متاسفانه به تمام دنیا سرایت کرده و خلاف آموزه های مذهبی تمام ادیان و حتی خلاف مبانی عقلانی و اخلاقی که در فطرت انسان وجود دارد, نتیجه ای جز تباهی نسل انسان در بر ندارد. به آمار حرامزادگان, طلاق, خیانت, خودکشی, بیماریهای مقاربتی, ایدز, اعتیاد, قتل و هزاران گناه دیگری که سکس و آزادی جنسی در بر دارد در دنیای معاصر دقت کنید تا بدانید غرب, بشر را در چه منجلابی از طریق رسانه های دیداری و شنیداری, فرو برده است.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 18:58
راهجو - فریدونکنار - ایران
جنگنده- یه مرد 57 ساله با یه دختر 6 یا 9 ساله ازدواج میکنه؟ و بسیار مقدس هم هست؟ تو میتونی این کارش رو تکرار کنی؟
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 19:17
persik - کیف - اکراین
اونوقت میگن اعدام ممنوعه،چهارتاشونو مثل ایران ازجرثقیل میکشیدن بالا بقیه اشون جفت میکردن ازاین کارا کنن۰
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 19:26
humans win - فرایبورگ - سویسس
ملت ما رو باش اون یکی می گه جهان سومی ها این کارو کردن بابا جان اینجا یارو با دختر می خوابه اصالتن هم سویسی هست . من به این جنگنده کار ندارم ولی حرف بی حساب هم نمیزنه . همه جا تبلیغ سکس میکنن از فیلما بگیر تا برنامه کودک و تبلیغات . تبلبغ آب معدنی میکنه یارو لخته تبلیغ ماشین میکنه یارو لخته ووو . له حجاب الکی و من در آوردی نه انقدرهم لختی . هر چیزی به اندازه . بابا جان اینجا میرن زنها شونو عوش می کنن آسیایی هم نیستن جد در جد اروپایین . چرا فکر میکنید که ما و فرهنگ ایرانی بده؟
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 20:16
باور عمیق - قم - ایران
راهجو - فریدونکنار - ایران . اولا 6 ساله نبوده بلکه 6 ماهه بوده ..تو که داری میگی خوش انصاف اصلا یه دفه ای بیا و بگو جنین بوده و خلاص . والا به خدا . من نمیدونم چرا این سن همش کاهش پیدا میکنه . آره آقا جان . من اهل ازدواج با این شرایط هستم . البته به شرطها و شروطها . یه دختر 9 ساله بهم معرفی کن عاشقم باشه و تا بعد از مرگم هم عاشقم بمونه . خودش و باباش هم راضی باشن . ضمنا یه مقدار هم دعا کن خدا چنان شعور و پاکی و تقوایی به من بده که بتوانم با یک دختر 9 ساله به گونه ای رفتار کنم که او را تا آخر عمر عاشق خود کنم .. چرا که نه؟ چه لذتی از این بالاتر؟ معرفی کن اگر جنگنده وقت نداشت من خواهانم
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 22:06
biparva-jan - تهران - ایران
ببین اخوند ها چه بلایی سر انگلیس اوردن که اینقدر در این کشور به کودکان تجاوز میشه!
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 22:24
Shahin.Orel - تهران - ایران
جنگنده - تهران - ایران چقدر افتخار داره که آدم حـ... باشه , ولی مادرش کشتزاری نبوده که پدرش میتونسته از هر دری وارد بشه ! چقدر محترم هستند حرام زادگانی که خودشون رو با ٥٠ شتر و ١٠٠ شتر معامله نکردند و انسان باقی موندن
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 20:45
pink panther - ابیجان - ساحل عاج
کودان طلاق در انگلند بیشتر قربانی این مساله هستند .خودم یک نمونه در نیوکاسل داشتم بسیار غم انگیز بود
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 00:00
جنگنده - تهران - ایران
Shahin.Orel - تهران - ایران............................... آقای قرصی !!!!!!!!!!! اینجا بحث درمورد تجاوز به 1400 کودک در یک شهر کوچک میباشد نه بحث شتر !!!!!!!!!!!! البته فردی که مانند شتر فکر کند اینجا هم در مورد شتر صحبت میکند. افرادی مانند تو با وحشیان داعشی هیچ تفاوتی ندارندو جفتتان کپی هم هستید. پس حیف وقت که بخواهم با شبه داعشی مثل تو هدر دهم.
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 08:04
raha1984 - هامبورگ - المان
کار یک مشت پاکستانی و هندی مسلمون که نماز و روزه هاشون رو هم بجا میارن و حافظ کل قران هم هستند !!
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 08:36
راهجو - فریدونکنار - ایران
باور عمیق-تو که خود جنگنده ای....! تو که به سن 6 ساله گیر دادی چرا نگفتی منظورت 9 ساله هست! آخه باهوش حاضری دختر 9 ساله نه اصلا 12 ساله ات رو بدی به یه مرد عنتر 50 و خوردی ساله ؟!!! آخه مفت خور،عقل بچه میرسه که معنی زناشویی چیه که تو پیرمرد باهاش زفاف کنی؟!!! آخه بگو که یه عرب قحطانی خالصی و بدونیم باید چطوری باهات حرف زد؟!!! آقای جنگنده باور عمیق دخترتو میدی به 57 ساله یا نه؟!!!!
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 14:19
راهجو - فریدونکنار - ایران
هزار جلد کتاب خونده اما نتونسته به منطقی برسه که کودک یا نوجوون رو که هیچی نمیدونه به پیر یالقوز نمیدن(اهل منطق) اسم خودشم گذاشته باور عمیق!!!عمق چی و میگی ؟!! خوبه که عصر امثال تو بیابونی سر اومده و پرت شدین تو ..محله تون!!!!
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 14:23
Shahin.Orel - تهران - ایران
جنگنده - تهران - ایران , من فکر کردن بحث در مورد بنیانگزاره دینت و بچه بازیه ! ببخشید که در مورد ٥٠ شتر و ١٠٠ شتر حرف زدم و مسائل خوانوادگی مومنین به وسط اومد ! راستی از تفاوت داعش با من چرا میگی , از شباهت داعش با پیغمبرت بگو , همه خوشحال میشیم بشنویم ! در مورد تجاوز هم تو حرف زنی محترم تره , وقتی یک زن مسلمان به عقد مرد مسلمان درمیاد از لحاظ شرعی وظیفه داره عضو جنسی خودش رو هر موقع که مرد بخواد در اختیارش بزاره چه دلش بخواد چه نخواد , این مصداق کامل تجاوزه , حالا با این معیار ها اگه آمار تجاوز در ایمان آوردگان به باورهای بی آبروی تو رو بگیریم , حتما ١٠٠ در ١٠٠ خواهد بود
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 14:25
باور عمیق - قم - ایران
راهجو - فریدونکنار – ایران(1) .. اولا اینکه منظور در مرحله اول این بود که ادعای مضحک 6 سالگی را مطرح نکنی و احتمال دادم شاید کمی به شعورت بر بخورد و این تلنگر بر مزخرف مورد ادعایت باعث بیداری شود . 6 ساله . یخ بابا؟ . حالا تو میگی 9 ساله، من هم بحث اضافه نمیکنم هر چند که با استناد به کتب متعدد و محاسبه های سرانگشتی راحت تعداد قابل توجهی از علما و تاریخ شناسان ، سن ایشان 9 سال نبوده که در این زمینه من هیچ بحث و جدلی با شما ندارم و اصلا بنای 9 سال را قبول دارم . در این زمینه با یک سرچ اینترنتی میتوانی به راحتی اطلاعات کسب کنی . اما پرسیدی آیا تو حاضری همچین کاری کنی؟ نخیر . اگر روزی صاحب دختری شدم ، چه در سن 9 سالگی و چه در سن 12 سالگی او را به پیرمردی عنتر نخواهم داد .. اما .. اگر جای ابوبکر بودم قطعا به مانند او نه تنها از این ازدواج راضی و خوشحال بودم بلکه تمام سعیم را هم میکردم که این ازدواج صورت بگیرد . بله . اگر دخترم هم به مانند عایشه شیفته ((پیامبر)) بود صد البته با توجه به تمام فضائل او راضی به این ازدواج میبودم ..
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 21:59
باور عمیق - قم - ایران
(2)بله . اگر من هم با تمام شرایط ذکر شده در عصری میزیستم که در آن ازدواج در سنین پایین امری کاملا رایج و مرسوم و عمل به غیر آن کاملا غیر معمول و غیر مرسوم باشد قطعا راضی به ازدواج میشدم .. خب .. حالا شما جواب سوالتو از من شنیدی . اما من یه چند تا سوال دارم شما جواب بده .. از طرح این موضوع ازدواج با دختر 6 یا 9 ساله چه هدفی را دنبال میکنی؟ الف – اثبات اینکه پیامبر فردی بوده بچه باز و متجاوز و از نظر اخلاقی منحرف و فاسد : پاسخ : از کی تا بحال ازدواج در صورت رضایت دختر+پدر دختر و حلیت آن از نظر احکام دینی ، به معنای تجاوز است . آیا اعتقاد داری عایشه چون بچه بوده نمیفهمیده که رضایت اصلا یعنی چه و قدرت تصمیم گیری نداشته؟ بسیار خوب . بچه بود نمیفهمید . در ضمن پدرش هم نمیفهمید . بزرگ که شد چه؟ هنگامی که زنی سالخورده شد و پس از وفات پیامبر یاد نکرد از او مگر به نیکی چه؟ چرا این آدم تا آخر عمر عاشق پیامبر بود؟ پاسخ بده راهجو !!! آقای راهجو . به سوالات من پاسخ بده ..
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 21:59
باور عمیق - قم - ایران
(3)آقا راهجو اگر هر کتاب تاریخی از تاریخ نویسان غربی و اسلامی داری که به عنوان سند در رد ادعاهای من ارائه کنی بسم الله .. پاسخ بده آقای راهجو .. آقای راهجو . مگر نمیدانی پیامبر دختر خود را در 9 سالگی به عقد علی(ع) درآورد؟ مگر نمیدانی صدها هزار ازدواج در آن ایام در شبه جزیره عربستان در سنین پایین اتفاق افتاده است؟ این پیامبر چگونه دختری 9 ساله را هدف تجاوز و سوء استفاده قرار داده حال آنکه همان دختر که به یقین کوچکترین حرکتی با توجه به سن بسیار پایین او (به قول شما) تا آخر عمر می بایست او را منزجر نماید ، تا آخر عمر عاشق و شیفته او بوده است .. شما این وسط الان شدی وکیل مدافع کی؟ عایشه؟ ابوبکر؟خدا؟ اخلاق؟ چرا متوجه نیستی که ذهن ضعیفت را ملعبه چه شبهاتی کرده اند ؟ هان؟ این عمل یعنی آنقدر زشت بوده و اتفاق افتاده و خیل عظیمی از مردم او را همچنان پیامبر پاکی و درستی میدانستند؟ طرح این شبهات و مسائل الان چند ساله که رواج پیدا کرده؟ کیا و کدوم سایتا پشت سر این مطالب هستند؟
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 22:00
باور عمیق - قم - ایران
(4)چرا نمیخوای ذهن ضعیفت رو کمی با مطالعه و تفکر پرورش بدی؟ مرد حسابی تو کمه کم 28-29 سال سنته . خجالت بکش . بعد از عمری تازه نشستی داری این مزخرفاتو میگی؟ همین ؟ داری اندوخته جمع میکنی واسه خودت؟ آره ؟ واقعا خجالت نمیکشی؟ شما قوم عجیب و غریب اهل چه منطقی هستید؟ بارها خواهش کردم گفتم مستند صحبت کن . یک کتاب . یک سند ارائه کن که ادعاهای من رو رد کرده باشه .. اما اگر نتونستی حقیقتا خجالت بکش ..
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 22:01
mousa63 - همدان - ایران
باور عمیق - قم - ایران....من نظرات دوستان مخالف شما را تایید نمیکنم....اما استدلال شما متقن نیست...بهتر است به این شبهات هم توجه کنی و روشنگری کنی....شما گزینه قدرت طلبی را در رضایت خلیفه اول نادیده میگیری ..خودتون هم تلویحا پذیرفته اید که سن 9 سالگی عقل یاری نیست و در توجیه ماندگاری وفاداری بعد از وفات هم باز همین حس قدرت و لقب تنها زن باکره بودن را نادیده نگیر...خوب میدانی که در طول تاریخ پسر ،پدر خود و یا بالعکس برای قدرت میکشد ......اما مساله دیگر که اینکه در آن زمان برای دختران ارزش زیادی قائل نبودند وبیشتر به کالا دیده میشده و پدرانی که تا دیروز دختران خود را زنده به گور میکردند حالا برایشان تن دادن به این نوع ازدواج مشکلی نبوده.....
جمعه 7 شهريور 1393 - 00:19
باور عمیق - قم - ایران
mousa63 - همدان - ایران . نخیر . گزینه قدرت طلبی در رضایت خلیفه اول را نادیده نمیگیرم بلکه کاملا کلام شما را تایید میکنم . اما بحث تنها بحث ((ماندگاری وفاداری)) نبود که به قول شما توجیه آن حس قدرت و لقب تنها زن باکره باشد . دقت نفرمودی . حد استدلال بنده را به فقط ((ماندگاری وفاداری)) تقلیل ندهید خواهشا . استدلال بنده تمامی مبتنی بر ((ماندگاری و شدت عشق و علاقه بود)) و نه (( ماندگاری وفاداری)) . حالا ممکن است شما بپرسید دلیلت بر این ادعای (( شدت عشق و علاقه)) چیست که آنگاه بنده مستند تر صحبت خواهم کرد . فلذا هنگام صحبت و نوشتار تلگرافی و البته با جماعتی که گاها به سختی ممکن است که بیندیشد ، اصلی ترین دلیلی که رشته تمام ادعاهای آنها را در این باب پنبه میکند ابتدا توجه به علاقه عایشه به پیامبر حتی در هنگام کهنسالی اوست . از کی تا بحال دختری 9 ساله تا آخر عمر شیفته مردی میماند که عمری و از کودکی به او تجاوز نموده؟؟ ((: اگر خود او راضی و خرسند به این شرایط بوده دیگران را چه مربوط؟؟ ((: آیا این قبری که آنها بر آن میگریند صاحب متوفی است یا خالی است؟؟
جمعه 7 شهريور 1393 - 21:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.