افشارزاده: باید مربیانی بهتر از کی‌روش تربیت کنیم/ او فضای کشور ما را مال خود کرده است


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کی‌روش فضای کشور ما را مال خود کرده و ما باید مربیانی بهتر از او تربیت کنیم تا چنین شرایطی پیش نیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس، بهرام افشارزاده پس از جلسه مدیران باشگاه‌ها با وزیر ورزش در جمع خبرنگاران گفت: مدیران باشگاه‌ها راهکارهایی را که امروز به نظرشان می‌رسید به وزیر گفتند و در مورد حق پخش تلویزیونی نیز با وزیر ورزش صحبت شد. اینکه حق پخش تلویزیونی حق مسلم ماست و همانطور که مردم از تلویزیون استفاده می‌کنند تلویزیون هم باید کپی‌رایت فوتبال را پرداخت کند.

وی ادامه داد: در این جلسه بر رعایت سقف بودجه باشگاه‌ها هم تاکید شد و اینکه مسائل اخلاقی و حسن خلق بین باشگاه‌ها رعایت شود. ثبات مدیریت در باشگاه‌ها حاکم باشد.

افشارزاده با اشاره به تربیت مربی در ایران گفت: ما باید مربیان‌مان را به خارج از کشور هم اعزام کنیم و مربیان خوبی را در ایران تربیت کنیم تا نیاز به مربیان خارجی نداشته باشیم و نیازی به کی‌روش‌ها نداشته باشیم که فضای مملکت ما را مال خود کرده‌اند. ما باید مربیان خوبی تربیت کنیم که این مسئله نیاز به سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به وظایف باشگاه‌ها و هیات‌های مدیره باشگاه‌ها گفت: باید وظایف باشگاه‌ها مشخص شود و فدراسیون بر باشگاه‌ها نظارت کند و نظارت ویژه‌ای هم بر استقلال و پرسپولیس انجام شود.

وی در مورد اینکه به نظر شما حق پخش پرداخت خواهد شد یا خیر گفت: حق پخش تلویزیونی حق مسلم فوتبال است و باشگاه‌ها اکنون در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند و صداوسیما هم باید به حق خودش قانع باشد.

افشارزاده در مورد اینکه در جلسه در مورد کی‌روش صحبت شد یا نه و ظاهرا وزیر مخالف کی‌روش است گفت: در جلسه به طور مستقیم در مورد کی‌روش صحبت نشد اما گفته شد که باید مربیانی بسازیم که نیازی به کی‌روش نداشته باشیم. مربی‌ای که اکنون فضای مملکت را در اختیار خودش گرفته است. وزیر هم مخالفتی با حضور کی‌روش نداشت اما در جلسه گفته شد باید مربیانی بسازیم که بهتر از کی‌روش باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه میزان بدهی‌های باشگاه استقلال چقدر است گفت: دیروز هم اعلام کردم میزان بدهی‌های باشگاه 67 میلیارد تومان بدهی قطعی داریم و 10 میلیارد هم بدهی بین راهی. در مجموع 77 میلیارد تومان بدهکاریم که 35 تا 40 میلیارد آن بدهی مالیاتی است البته روز گذشته هم از بازرسی کل کشور آمدند و فضای باشگاه را دیدند و راضی بودند.

افشارزاده در مورد شایعه جریمه 600 میلیون تومانی امیرحسین صادقی گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در روزهای اول گفته می‌شد او نمی‌تواند باشگاه استقلال را مدیریت کند اما اکنون این تیم در صدر جدول است، گفت: من عمر خودم را در ورزش گذاشته‌ام و ورزش و ورزشکاران را درک می‌کنم و ورزش را لمس می‌کنم و آن را با پوست و جان خودم احساس می‌کنم وقتی هم پستی را قبول کنم در آن پست ذوب می‌شوم و عاشقانه کار می‌کنم.

وی در مورد کسر قراردادها گفت: 30 تا 35 درصدی که از قول من گفته شد اشتباه برداشت شده بود بلکه من گفتم در قراردادهای جدید 30 تا 35 درصد کم شده است.

+14
رأی دهید
-30

مرداس-دانمارک-آغوس - کپنهاک - دانمارک
آدم بی شعور تو یکیشونو اسم ببر که فقط یه هزارم دانش کیروش را تو کار داشته باشه من دست کثیفتو می بوسم . فقط نشین و حرف زیاد از دهنت یزن بادمجان فروش . این فوتباله نه چرخ طحافی مرتیکه .... بذارین کمی به جوونا برسه که دیگه امثال دایی حمال 20 سال نمونه تو تیم ملی
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 00:11
fadaye iran - ارنهم - هلند
آخه مرتیکه انترزادهکه اصلا نمیدونی‌ فوتبال یعنی‌ چی‌، احمق اگه تواین مدیریت سرت میشد که تیمی مثل استقلال که بیشترین طرفداران فوتبال را دارد به این بد بختی نمی‌شد و هر دفعه از تیمهای مثل الوحشی یا ال و یا ال نمیدونم چی‌ که نمیباختید .پس خفه شو و زره زیادی نزن ...،خدا نسل شما بی‌ هویتها را از توی ایران و حتا زمین برداره،
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 23:57
خدا با ماست - لندن - انگلستان
فتح الله زاده دوم وارد میشود،هنوز تو کار خودش مونده ،فوری میره لنگ مربی تیم ملی رو میگیره.
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 01:44
zooom - تهران - ایران
ﻣﺮﺩﺍﺱ - ﺩﺍﻧﻤﺎﺭﮎ -ﺁﻏﻮﺱ - ﮐﭙﻨﻬﺎﮎ - ﺩﺍﻧﻤﺎﺭﮎ خوب اومدی برادر ولی ما هم مربی خوب و عالی زیاد داریم مایلی کهن نیمه دوم میزنه تو سرش گریه میکنه علی دایی نیمه دوم زبونش میگیره مدیر روستا که سیکل داره و..... قلعه نویی که همه میدونن تو ایران از نظر من جلالی دانش بدی نداره اون هم کمک مربی خوبه پیشه کیروش باشه وگرنه بقیه اثار باستانی هستن این واقیعتی هست تماشاچیا هم که قوربون برم اخر فرهنگو ادبو کلا فوتبال ما از پایه خرابه و 8 تا چیز میخواد 1 پول و مدیران عالی 2 سرمایه گذاری در پایه 3 استعداد یابی 4 کمک خارجی . 5 برگذاری کلاس های خوب برای مربیها ب طور ثابت 6 فشرده شون لیگ 7 مربیان جوان 8 خصوصی سازی همراه با حمایت دولت .
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 02:58
reza shah kabir - توکیو - ژاپن
با اینکه استقلالی‌ها سرور لنگیا هستن ولی‌ در پفیوز بودن تو افشار زاده شکی نیست...ضمنا لنگیا عدد ۱۲ یادشون نره....۴۴۴۴....۱۲..۱۲..۱۲..۱۲
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 06:48
paksan - آمریکا - آمریکا
مرداس-دانمارک-آغوس - کپنهاک - دانمارک .. لطفاً مطلب رو بخون بعد کامنت بگذار. چه ایراد داره کشور برنامه داشته باشه که بخواد روی مربیانی که استعداد دارند چه جوان چه کارکشته حمایت های لازم بین المللی بشه از آنها که بتونند با علم روز دنیا رشد کنند و تربیت بشوند برای نسل های بعد؟ ایرادش چیه؟ موضوع کمک های مربیان بزرگ بسیار مهم هستش و باید با برنامه و با هدف مربیان با استعداد و جوان رو کنار مربیان خارجی گذاشت تا کسب علم کنند مگر همین کی روش کی بوده! غیر از اینه که الان داره نون دستیاری فرگوسن رو میخوره!؟ دقت لازم رو در گذاشتن کمک های مربیان نداریم و نتیجه اش اینه که اکثراً مربیان بی دست و پا کمک شده اند ولی داشتیم کسانی مثل فرکی که کنار مربی های خارجی به این درجه رسیده
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 06:51
سگال توماك - دوبی - امارات متحده عربی
کی باید تربیت کنه ؟ امثال جنابعالی ؟
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 07:52
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
چون تربیتِ کی‌ روش را شما‌ها بعهده نداشتید یک مربی‌ واقعی‌ بود و هست، ۳۵ سال است کلِّ فضایِ ایران دستِ نظامِ خبیث است خناق گرفته اید، اینجا چون پایِ مردم و امیدِ جوانان مطرح است مو را از ماست کشیده به حسابگری افتاده اید، اینها عواقب استفاده کردن از مالِ دزدی است که وجدان و چشمِ بصیرت را کور می‌کند.
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 10:56
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
اجازه میدادین، پسر کی روش هم میامد (اصغرشون میگم) بعد به فکرمیافتادید ، زوده جون انجالیا جولى!!شما از این ناراحتید ، اگه یک ادم عاقل پیدا شده که با عقل و خرد برنامه داره بزنیم خراب کنیم بعد یه مشت ادم. لمپن،بى سواد ، مثل قلعه نوعى، مایلى کهن،حمید درخشان،ووووو،،بیاریم سر کار بعد بکیم ،____فوتبال ما همینه! !!!!بهتر از اینم اگه میخواهید اى ملت بد بخت ، نداریم!!!!
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 12:46
Nikta - تبریز - ایران
آقای کی روش کشور را مال خود نکرده بلکه طبق اصول و قوانین درست و دور از باند بازی رشوه خواری و کار های غیر اخلاقی برنامه اش را جلو میبرد که وجودش یعنی نظم و انظبات و وجدان کاری , که موجب بسته شدن دست یک عده دزد و نادان بی سواد به دوران رسیده شده و به مزاج این فرصت طلبان انگل جامعه خوش نمی اید.
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 14:42
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.