اتهام جدید به افغان‌های ساکن ایران: جمع‌آوری کمک برای داعش.

+44
رأی دهید
-28

مسافر غربت - کالمار - سوئد
در دروغ بودن این اتهام هیچ شکى نیست،،چون بیشتر بیشتر مهاجرین افغانى در ایران شیعه مذهب هستند،،،که تعدادى از این ها را رژیم خونخوار اسلامى ایران به شیوه هاى نقطه ظعف مذهبى در سوریه دم توپ وهابى هاى تکفیرى میدن،،،،در کل من به عنوان یک افغان مردن را بهتر از زندگى در ایران زیر سایه اسلام میدانم،،،،و البته افغانستان بدون مذهب،،،،،
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 16:13
halk_35 - لیوواردن - هلند
حالا همه مشکلات کشور حل شده . دیگه هیچ مشکلی وجود نداره فقط باید افغانیهارو بیرون کنند که مملکت بشه گل و بلبل . توی شهرهای دیگه که افغانها نیستند هیچ جرم و جنایتی وجود نداره؟ آخه شر و ور تا کی؟
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 16:33
سگال توماك - دوبی - امارات متحده عربی
توی نماینده مجلس اگه شعور داشتی که پات باز نمیشد به این مجلس. امثال تو رو باید از این مملکت اخراج کرد ، شاید کشور نفسی تازه کرد .
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 17:24
fitx-germany - کلن - آلمان
اگه این افغانها از ایران میشد برن،خیلی‌ خوب میشد.اینها بیشتر از ۳۵۰۰۰۰۰ نفر در ایران هستند.اگه یک جنگی چیزی بشه توی ایران،اینها می‌افتند به جون مردم ایران. ایرانیها کم بدبختی ندارند که به فکر اینها باشند....
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 17:42
راهجو - فریدونکنار - ایران
بیشتر افغانهای ایران شیعه نیستن و همه چیز محتمل هست بخاطر پایگاه طالبان تو افغانستان و وضع ناجور معیشتی و فرهنگی مهاجران میشه احتمال این اتفاق رو داد! (منظورم مجرم شمردن همه مهاجران نیست)
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 18:01
Botparast - میلان - ایتالیا
اشتباه نکن اقای نماینده مجلس!اگه قرار باشه کمکی جمع کنیم،این کمک به اپوزیسیون جمهوری اسلامی در جهت بر اندازی خواهد بود،نه به اعراب!
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 18:50
Ahmad_Esfahani - اصفهان - ایران
fitx-germany - کلن - آلمان. ..... که بعنی حالا نوشتی که در المان هستید و این همه فکرتان عقب افتاده است البته این دلیل نمیشود که فکرتان پیشرفته باشد بسیاری هستند در ایران هستند و افکار مترقی دارند و بسا در خارج باشند و عقب افتاده و نژادپرست هستند اما من اطمینان دارم که در ایران هستید ودروغ میگویید چرا که اگر در آلمان بودی میدیدی که چطور المانها که زمانی زبانزد نژادپرستی بودند این افکار پلید را کنار گذاشتند و به امثال تو جا و مکانی داده اند.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 19:02
آريا ستيز - تهران - ایران
این هم یه استفراغ دیگه که مثل ساندیس قورتش میدن. بیشتر افغانستانی های که تو ایران مهاجرن شیعه و هزاره اند که هیچ پیوندی با افراطیت ندارند بلکه همواره توسط تندروان مذهبی-نژادی کشته و حتی قتل عام میشن. یکی از خنثا ترین مردم تو خاور میانه همین مردم ان که همیشه سر شون تو کار خود شون بوده و تبعیض و ظلم و فقر فرصت خرید یه تپانچه رو هم نداده چه برسه به این که واسه داعش کمک جمع کنن.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 19:20
xavii - لندن - بریتانیا
اینها همه در کنترل جمهوریه اسلامى (جانم فدائه) هستن ، بیشتر اینها از برادران شیعه ما هستن ولى مقدارى از اینها از برادران سنى هستن، امکان داره که اندکى از اینها جنین بکنند. ولى مطمئننجمهوری اسلامى شوخی نداره، انان میدانند که حکم اعدام در ایران هست
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 19:26
فضول سنج - هامبورگ - آلمان
fitx-germany - کلن - آلمان . والا آلمانها هم کم بد بختی ندارند که جنابعالی لشتو اونجا انداختی
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 19:58
arash--eindhoven - آیندهوون - هلند
با این صنار سی‌ شاهی دستمزد بزور بشه شکم عائله و بستگان محروم در افغانستان را سیر کرد.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 20:50
greentree - تهران - ایران
افغان‌ها آدم‌های باهوش و کار کنی‌ هستند ،یک افغانی تحصیل کرده وجودش از ۱۰۰ آخوند مفتخور بهتر هست ،،،اینها بهانه‌هایی‌ هست که توسط باند مصباح یزدی و سردار نقدی گرفته میشود ، اگه همین ایران حکومت معتدلی داشت الان افغانستان هم پیشرفت زیادی کرده بود و از اوباشان مذهبی‌ فاصله می‌گرفتند ولی‌ حیف که حکومت ایران دست مشتی شعبان بیمخ عراقی هست
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 19:49
greentree - تهران - ایران
مغز یا آ‌‌ کیو افغان‌ها از ... بالاتر هست ،مردم افغانستان به زودی تغییر میکنند و مدرنیته میشوند به شرط اینکه ایران پیشرفت کند و مردم اوباشان مذهبی‌ را به عقب برانند... وجود مردم افغانستان برای ایران سودمند بوده و هست
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 19:52
humans win - فرایبورگ - سویسس
بابا جان چرا بیخود تهمت میزنید . اگر هم کسی این کارو کرده باشه نباید گناه یک نفر رو به پای همه نوشت که . اونها هم هم زبان ما هستن تهمت بی جهت درست نیست . از احمدی نژاد یهودی و خامنهای عرب یا برادران لاریجانی > برادران دالتون < عراقی به ما نزدیک ترن افغانها .
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 19:53
بلوچ اسلو - اسلو - نروژ
دوست خوب فیتکس‌آلمان‌کلن .لابد منظور شما این بوده اگر این سخنگویان خدا (آخوندها) از وطنمان بروند کشور بهشت برین میشود.و در غیر این صورت دوست بزرگوار ما ایرانیها تا کی‌ می‌خواهیم دیگران را مسئول گرفتاریها ی خود بدانیم که مجموعه است از غرور، نژاد پرستی ،توهین،و برتری بر دیگران و غیره. میشود گفت که با همچنین منش و اندیشه واهی سزاواریم که ملایان بر ما حکومت کنند.و حال شما متاسفانه دیواری پایین تر از مردم افغان در این مملکت آشفته پیدا نکرده اید.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 21:50
perser68 - آلمان - آلمان
ftix - germany کلن - آلمان. تو مثلاً تو آلمان هم به دنیا اومدی به قوله خودت و حتماً هم میری ایران پزش رو میدی، اما ذره ای نتونستی انسانیت و عشقه به هم نوع رو یاد بگیری!!! فکر کردی تو آلمان به دنیا اومدی این حقو داری که برای دیگران نسخه بپیچی ؟
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 22:15
nasrin30 - آسکر - نروژ
فیتکس‌آلمان - کلن - آلمان واقعا بعضی‌ وقتها برای خودم متاسف میشم که هموطنانی مثل شما دارم .که انقدر میتونیند نژاد پرستانه و دور از انسانیت فکر کنید و با افتخار هم در یک جای عمومی اظهار نظر کنید.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 23:58
azadi2011 - تورنتو - کانادا
افغانها برادران ما هستند و قدم آنها هم روی چشم ولی باید اقامت قانونی داشته باشند ومصالح کشور ایران را احترام بگذارند و گرنه برای خودشان سخت خواهد شد والبته همه شان سنی نیستند ولی باید کاملا مراقب سنی ها باشیم که البته با ۵۰ ملیون شیعه ی مسلح توی ایران آنها نمی توانند کاری بکنند۰
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 00:17
fitx-germany - کلن - آلمان
من سرزمین پدریمو دوست دارم و ایران رو خاک خودم میدونم و اجازهٔ نمیدم که هیچ خارجی‌ بخواد به مردمش و خاکش تعرض بکنه.افغانها یک معضل و مشکل برای ایران شدند،مردم ایران از بیکاری دارند رنج میبرند.توی آلمان یک پناهنده بعضی‌ وقتها تا ۱۵ سال اجازهٔ کار نداره.و باید برگرده کشورش.افغانها سالهاست که دارند حق جوانهی ایرانی‌ رو میخورن.در ضمن اسم این سایت ایرانیان انگلستان است نه افغانیان انگلستان.به امید خروج همه افغانها از ایران.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 01:02
zooom - تهران - ایران
من دوست افغانی داشتم با افغانی کار کردم ادمهای خوبین اگه خوب باشی خوبن باهات تا اخرش ولی اینکه همه افغانی ها بد باشن نه اینجوری نیست خوب و بد همه جا هست و از دوستان افغانی خوبم یک خواهش دارم خیلی از افغانیها در اسران زندگی میکنن ازدواج کزدن یک سری مسایل بد دولت را یه پای مردم نگذارند خوبو بد همه جا هست با تمام به همه افغانی ها ولی کم هم جنایت نکردن در شیراز اصفهان و تهران باز هم میگم خوبو ید همه جا هست
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 01:35
faranak-montreal - مونترال - کانادا
حکومت ایران و افغانستان لنگه هم هستن و با هم هم سر یک سفره هستن این وست مردم بیچاره ایران و افغان را با چرتو پرتهایی که میگن به جون هم میندازن و کلا تفرقه اندازی اقلیت اکثریت کردن دارن تو کشور حکومت میکنند چطور شاه می‌تونست همه مذاهب همه ملیتها را کنار هم دوست و متحد نگه داره ؟
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 01:50
دنیای وحشی - تهران - ایران
چون اکثراااااااا سنی هستند و رفتارشون هم درایران توام با خشونت و قتل و دزدی همراه است طوری که انگار ارثیه پدریشان را از ایرانیهای بی نوا میخواهند احتمالش زیاد است که دلشان برای داعشی ضعف بره و بخواهند برای قلع و قمع ایرانی ها به آنها کمک مالی هم بکنند به همین دلیل حکومت آخوندها بایستی لیاقت داشته باشند تا حداقل هشیارانه مراقب این قضیه باشند .
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 02:00
azadeh11 - آمستردام - هلند
باز این مرتیکه دهن باز کرد .خدا هم نتوانست خفن کنه ترا. باز میخواهی‌ مردم کشی راه بندازی. افغانها چه کارت کرده‌اند . باز چرت و پرت‌ها شروع شد. مشکل را نمی‌تونه حل کنه میندازه گردن افغان‌ها ،،
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 08:02
machan - لس انجلس - آمرکا
نژاد پرست های عزیز بیاین نظر بدین و جلوه های ویژه آیین زرتشت را به همه نشان دهید
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 13:19
راهجو - فریدونکنار - ایران
machan کدوم یک از اینایی که نظر دادن زرتشتین ؟ اصلا چه بی ربط میپری وسط! مثلا میخوای بکوبی یا میخوای ابراز وجود کنی کوچولو!
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 17:30
Botparast - میلان - ایتالیا
این اسلام ناب محمدی عجب نژاد پرستائی بار آ ورده.!
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 18:46
30metry tolab - لندن - انگلیس
چقدر مردم هزاره شیعه در سوریه از طریق رژیم ایران. به سوریه رفتند و شهید شدند. اى ... نژادپرست شما که میگین ایران کشورى است که نایب امام زمان هست…. یک سرچ کوچولو تو نت کنید. شهیدان تیپ فاطمیون. میبینید که افغانها چقدر شهید شدند. حالا به ما میگیید. داعش هستیم؟
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 15:50
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.