آپارتمان 17 میلیارد تومانی در تهران

به گزارش صبحانه، تهران به عنوان پایتخت کشور دارای شرایط اقتصادی خاصی است و قیمت هایی که در این شهر گاهی اوقات شنیده می شود می تواند دود از سر هر انسانی بلند کند. این قیمت ها از خودروهای یک میلیاردی شروع می شود و به خانه های چند ده میلیاردی می رسد.

خانه های گران همیشه با امکانات ویژه ای به فروش می رسند تا ارزش ملک را بیشتر نشان بدهند. چندی پیش خانه ای برای فروش در یکی از سایت های خرید ملک قرار داده شده بود که در نوع خود قیمتی باورنکردنی و بسیار بالا داشت. در ادامه بیشتر با این خانه و قیمت سرسام آور آن آشنا خواهیم شد.



برج مسکونی بهشت صحیح النسب یکی از آثار موفق مهندسین صحیح النسب است. این مجتمع لوکس و زیبا در منطقه زعفرانیه بنا گردیده است. مجتمع بهشت صحیح النسب دارای ۱۶ طبقه می باشد که ده طبقه اول دارای ۲ واحد و طبقات بالاتر تک واحدی هستند که پنت هاوس را نیز شامل می شوند.
واحدی که در این برج لوکس آماده فروش است ۵۳۲متر مساحت دارد و در طبقه هفتم واقع شده است(در تصاویر زیر یکی از واحدهای نمونه برج بهشت را خواهید دید). این واحد دارای چهار اتاق خواب(یک اتاق خواب مستر)، سه سرویس بهداشتی، یک اتاق مهمان در نزدیکی فضای پذیرایی، یک سوئیت با ورودی مجزا ویک آشپزخانه( آشپزخانه های این مجتمع با کابینت هایی ساخته کشور ایتالیا و سینک Franki ساخت سوئیس فرنیش شده اند) می باشد.

با وجود اینکه ۱۰ سال از ساخت این برج لوکس و زیبا می گذرد اما هنوز طراحی مدرنی در آن دیده می شود از دیگر امکانات این مجموعه می توانیم به سالن اجتماعات مبله، فضای لابی با مبلمان ایتالیایی و اسپانیایی، اتاق خدمه با آشپزخانه و سرویس مجزا، سیستم گرمایش چیلر جذبی کره ای و دو دستگاه بویلر، چهار آسانسور ۱۳ نفره، وجود چندین دوربین مداربسته و کنترل شبانه روزی فضای عمومی، پنجره های دوجداره، استخری با طراحی فوق العاده زیبا، سونا، جکوزی، جاده سلامتی، رووف گاردن، حیاط و فضای سبز با آبنمایی شیک اشاره کرد. لازم به ذکر است که ده طبقه اول مجتمع بهشت ظرفیت پارک ۲ خودرو و طبقات بالاتر و پنت هاوس ظرفیت پارک ۴ خودرو را دارا می باشد.

این امکانات لوکس و بی نظیر در کنار واحد 500 متری به قیمت باورنکردنی 17 میلیارد و 24 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

ورودی اصلی برج

پارکینگ

ورودی اصلی و لابی

آبنما در لابی

پیانو واقع در لابی

کریدور ورودی

فضای پذیرایی

نهار خوری مشرف به تراس

نهار خوری مشرف به تراس

فضای نشیمن خصوصی

فضای نشیمن

فضای نشیمن خانوادگی

فضای پذیرایی

آشپزخانه فرنیش

آشپزخانه فرنیش

اتاق خواب اصلی

اتاق خواب میهمان

اتاق خواب دوم

اتاق خواب سوم

مسیر آب در سرتاسر حیاط

طراحی آبنما در چند نقطه از مسیر پیاده رو

آبنمای سنگی ارگانیک

+100
رأی دهید
-33

leila leila - گوتنبرگ - سوئد
جای خالی‌ یک پراید تو اون پارکینگ به شدت احساس می‌شه. ولی‌ در کّل نوش جونشون دارندگی و برازندگی
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 14:40
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
چرا پراید نبود توی پارکینگاشون؟؟؟ واقعا چرا؟؟؟!
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 15:09
shirzan - برلین - آلمان
بیچاره اونوقت میگفتن شاه قصر نشینه
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 15:20
rana- - دن -هاخ - هلند
. پس چی الکی میگن پولدارها هر اتاق خوابشون ۱ حمام ی جک حوضی وسرویس بهداشتی اختصاصی با تی -وی دارند . این طفلکیها ی حمام وتوالت معمولی هم ندارند باید برن سر کوچه حمام عمومی
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 15:51
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
آخوند‌ها با فروش این خانه‌ها میخواند ببینند چه‌کسی مثل خودشان پولدار است تا ترتیبشو بدن
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 15:51
shab sepid - رم - ایطا لیا
میگن تو زندگی‌ آدم یه چیزی میده یه چیزی میگیره ، و باز میگن محاله خداوند همه چیز را یکجا به بندهاش بده ، یعنی‌ اینکه وقتی‌ به هدفی‌ که خیلی‌ برات با ارزش هست میرسی‌ ، درست همون موقع چیزی که برات بسیار با ارزش هست را از دست میدهی‌ در نتیجه با این همه ثروت باز دلت خوش نیست و حالت خوب نیست ، به همین خاطر شاعر می‌فرماید . چون عاقبت کار جهان نیستی‌ است -- پندار که نیستی‌ چو هستی‌ خوش باش . یعنی‌ اینکه زیاد خودتو ناراحت نکن و حرص مال دنیا را نخور ، هر چی‌ بهت داد بگو خدا بده برکت .
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 16:11
Ahmad Dubai - دبی - إمارات
تشویقی بأشد برأی همه که میشود اینجوریهم زنگی کرد ،مبارکشون باشه. دست راستشون زیر سر همه.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 16:30
*Fanoos* - ایران - ایران
من میخوام بخرمش لوووووووووووول
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 16:34
Ahmad Dubai - دبی - إمارات
تشویقی بأشد برأی همه که میشود اینجوریهم زنگی کرد ،مبارکشون باشه. دست راستشون زیر سر همه.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 16:44
عشق من کتاب - حیدرآباد - هند
من خودم شخصا با خونه آپارتمانی حال نمیکنم، خونه باید ویلایی باشه که توش هر چی خواستی سرو صدا کنی و بساط کباب راه بندازی، نه اینکه بری تو یه ساختمون که باید راه رفتن خودت هم در برات معذب باشه. البته این نظر شخصی منه
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 16:58
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
اون اسم عربیش منو کشته (صحیح النسب)
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 17:33
fodeh - تهران - ایران
نوش جان ساکنین بترکه چشم حسود مملکت آقا امام زمانه همیشه شعبون یک دفعه هم رمضون چه اشکالی داره.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 17:42
fitx-germany - کلن - آلمان
نسبت به قیمتاش خیلی‌ گرونه.با این پول توی اسپانیا بهترین ویلا رو می‌تونی بخری. سبک ساخت این آپارتمان خیلی‌ قدیمی‌ هست.این قیمت اصلا نمی‌ارزه
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 17:53
shahab46 - هانوفر - المان
خوب فکرم را باز کردی دیگه از این به بعد میروم تو خط این که ویلا بخرم به تو میگن یه دوست واقعی
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 17:59
payamak - منچستر - انگلستان
هر وقت میرم ایران فقط شکر می‌کنم که با وجود اینهمه نا آرامی در خاورمیانه و با وجود اینکه فقر زیاده ،خانواده‌ام در امنیت هستند،با حکومتها همه مشکل دارند ولی‌ کسی‌ بمب منفجر نمی‌کنه و جنگ نیست
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 18:32
mehrvaz - استکهلم - سوید
نتیجه ی زندگی این انگلها در سایه ی حاکمیت اسلام؛ چیزی جر فقر ملیونها انسان نیست.ننگ بر این روابط ظد انسانی.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 18:33
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
شبیه دفتر کاره تا منزل مسکونى ! یا هتل ،!! جالب تو این مسکونى با ١٧ میلارد تومان اب قطع میشه ، ماهوارها رو هم جمع میکنن! بعد اکسید کربن هم مثل چهار راه گلو بندک نوش جان میکنن !!نوش جانتان !!
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 19:00
ommolfesad - تهران - ایران
زمان شاه یه نفر از این کاخ ها داشت الان که تهران پرشده از کاخ !!
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 20:44
persik - کیف - اکراین
قفس و زندان طلائی هم که باشه مفتش گرونه،۱۷ میلیارد پول بده بخرش از خونه که میزنی بیرون گشت ارشادو بسیجو مردم مریضو دعواهای خیابونیو آلودگی هوا و هزار کوفت وزهرمار ومیبینی بعد میفروشی میری خارج»
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 21:39
roshanaie - تهران - ایران
از همگی خواهش می‌کنم فیلم خط ویژه را ببینید تا بفهمید کیا میتونند این آپارتمان‌ها را بخرند. از ما میزدند به ما فخر میفروشند.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 22:20
Berdia - تهران - تهران
این قطره ای از دریاست،پول نفت مردم بدبخت ایران،اینها همه متعلق به این سپاه و اخوندها ست ،بعد نیگفتند شاه. فقید کاخ داره،باور کنید من کأخ نیاوران رفتم ،ساده ترین کأخ دنیاست
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 00:01
samak - پاریس - فرانسه
قابل توجه مشترکین قسط علی
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 01:21
دنیای وحشی - تهران - ایران
از این هم که زیباتر باشه باز به خیابانهای بی قانون شهر تهران که نه آزادی است و نه امنیت بایستی پا گذاشت بنابراین یک سنار هم نمی ارزد . مثل اینکه یک قصر درافغانستان و یا عراق و سوریه و کشورهای درحال جنگ داشته باشی . درضمن درشهری که خیلی قادر به خوردن حتی حبوبات خالی و تخم مرغ و گوجه و مواد خوراکی بسیار ساده هم نیستند واقعااااااااااااا خیلی غیر منصفانه خواهد بود که بعضی ها اینطوری زندگی کنند !!! از کجا واقعا پول ساخت و یا خرید این گونه خونه ها و ماشین هارا آورده اند ؟! اگر با صاحبانشان دو کلمه مصاحبه کنید خواهید دید که اکثر حتی سواد درست و حسابی هم ندارند و با زحمت شبانه روزی هم مگر میشود پول تهیه این چیزها رو جمع کرد . به قول امام اول شیعه ها هرجا کاخی دیدید مطمین باشید درکنارش حق کوخ نشینهایی بالا کشیده شده و ظلم بر آنها روا دانسته شده که این کاخها ساخته شده .مرگگگگگگگگگ بر جمهوری اسـ... ایران .
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 01:22
دنیای وحشی - تهران - ایران
والله قسمممممممممممممممممممممم نشستن تو یک همچین خونه ای به هیچ عنوان احساس رضایت کامل را به آدمهای باوجدان نخواهد داد وقتی که بدانند بیرون خونه و چند خیابان بالاتر و یا پایین ترشان مردم بدبخت یا درزندانند و یا بالای دارند و یا گوشه خیابان زیرا گرما و یا سرما بی سرپناه خوابیده اند و تنها با صدای قار و غور شکمشان هم سخن هستند ؟؟؟!!!
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 02:07
فراوانی - قطر - قطر
آفتابه لگن هفت دست شام وناهار هیچی
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 11:01
جنگنده - تهران - ایران
کدام دزد یا قاچاقچی میخواد بره در این خانه زندگی کنه ؟؟؟؟؟؟؟
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 15:37
همسایه روبرو - مالمو - سوئد
فاصله طبقاتی در ایران بیداد می‌کند اما ندانسته و بی‌ اطلاع نمی‌شود مالکین آنرا محکوم به دزد و ... کرد البته در فساد و دزدی حکومتیها شک نیست اما اینکه هر که دارا هست دزد است نه مخالفم.این حاصل تفکر القایی جمهوری اسلامیست که تخم تنفّر از هم را در دل مردم ایران کاشت
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 23:00
farokhzad - کنت - انگلستان
آخه زمان شاه کاخی هم بود خوب بیشتر برای ابرو ایران هم بود بیشتر سفرا مهمان‌های که دعوت به کاخ می‌شدن البته در زمان قاجار‌ها ها شاه‌ها حرم سرا داشتن فقط رضا شاه بود که تمام دلقک‌ها و زنها را بیرون انداخته بود و به فکر آبادی ایران بود و بعد او پسرش محمد رضا شاه پهلوی !!!روحشان شاد شرم بر این ملایان دروغ گو
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 23:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.