اعترافات تکان‏ دهنده پدری معتاد که در اثر توهم حاصل از مصرف شیشه دختر 11 ساله خود را به آتش کشید

مستندی تکان دهنده درباره اعتیاد با حضور شهاب حسینی

+49
رأی دهید
-8

iSam - لندن - انگلستان
این جور معضلات از صدقه سری رژیم منفور جمهوری اسلامی و اسلامش است و باعث و بانی این زندگی نکبت وار ملت بی گناه ایران، کسانی نیستند جز مزدورانی مثل MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان یا امثالهم. خداوندا شر این مجانین و کیششان را از سر کشور عزیزمان بردار. آمین.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 13:42
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
لعنت به قوانین ضد انسانی اسلام که به این پدر حکم قصاص نمیده چون پدر مالک فرزندش. این کثافت رو باید زنده زنده تو آتیش سوزوند تا بفهمه سوزاندن یک طفل معصومی که همهٔ نگاهش به آیندش بود چه طعمی داره . جیگرم آتیش گرفت ، هفتهٔ پیش دختر خودم نوک انگشتش زخم شده بود تا چشمم بهش خورد تمام بند بنده وجودم ریش ریش شد. این حیوان واقعا نباید اعدام بشه ؟
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 14:10
Shahin.Orel - تهران - ایران
این آقا به معراج رفته , اون دوربین ها و میکروفون ها و صدا ها , همه جبرئیل بوده . حالا اگه شد شیطان رو روزی محاکمه میکنیم که این کار رو کرد , خدا رو شکر که عکس روی مزار با لچک حکاکی شده . پدر جان تو هم سرت رو بگیر بالا , تو مالک بچه بودی , اگه قاتل مادر بود , حکمش قصاص بود , خدا رو شکر که اسلام از حقوقت دفاع میکنه و یاد آوری میکنه که پدر قصاص نمیشه .
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 15:13
new idea - لندن - انگلستان
نفرینی تر از این کلیپ تا حالا ندیدم..!!
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 20:25
alimoradi0098 - بیرمنگهام - انگلستان
چه جالب بود.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 13:01
مارتين - تگزاس - امریکا
تقصیر شیطان بود،مضحکتر از این دفاعیات نشنیده بودم .مردیکه تو خودت شیطانی .با خیال راحت که قصاص نمیشی .إبراز قصاص میکنی لعنت بر همچنین پدری.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 13:05
choob shoor - تارانگا - نیوزیلند
خدایا ریشه این شیاطین انسان نما را قبل از هر جنایتی بکن!!
جمعه 7 شهريور 1393 - 06:57
زیک بمیچ - اسلو - نروژ
وقتی نکبتی مثل اعتیاد در ایران رایج و همه گیر می شود و مخصوصا نسل جوان و کانون خانواده ها و زوج های جوان را نشانه می رود،وقتی فساد اداری و اقتصادی سر به فلک میزند،وقتی گرانی و تورم و ترافیک و نبود آزادی های ساده و بدیهی اجتماعی اجازه نفس کشیدن به جوانان نمی دهد و آنها را عصبی و پراسترس می کند،وقتی به دلیل فقر و نبود تسهیلات کافی در مدرسه،کودکان قربانی بی کفایتی مسئولان می شوند و.. بایستی انتظار رخ دادن چنین فجایع انسانی را داشت! افسوس از آن وطن که در آتش نادانی مردم و بی کفایتی سران دولتی می سوزد و می سوزد...
شنبه 8 شهريور 1393 - 09:51
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.