دانشگاه ایرانیان: فعالیت احمدی‌نژاد برای مجلس کذب محض است

روابط عمومی دانشگاه‌ بین‌المللی ایرانیان با صدور اطلاعیه‌ای، فعالیت محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق ایران را برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی تکذیب کرد.

در اطلاعیه این دانشگاه که خبرگزاری مهر، دوشنبه سوم شهریور منتشر کرده، اخبار و گزارش‌های رسانه‌ها درباره فعالیت آقای احمدی‌نژاد برای انتخابات آینده مجلس «از اساس کذب محض و عاری از حقیقت» توصیف شده است.

با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، رسانه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب، اخبار و گزارش‌هایی درباره سازماندهی محمود احمدی‌نژاد و نزدیکانش برای شرکت در این انتخابات منتشر می‌کنند.

از جمله محمدحسین صفار هرندی، وزیر ارشاد در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، ۲۰ مردادماه گفت که رئیس دولت نهم و دهم و اطرافیانش سیاست را کنار نگذاشته‌اند و ممکن است خیز اول خود را برای انتخابات مجلس بردارند.

داوود احمدی‌نژاد، برادر رئیس‌جمهوری پیشین ایران، دهم خرداد گفته بود که احتمال نامزدی برادرش در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی «بسیار زیاد» است.

پیش از آن، سایت سلام نو که به اصلاح‌طلبان نزدیک است، ۲۳ فروردین سال جاری، از «آماده‌سازی تیم ۱۵۰ نفره احمدی‌نژاد برای ورود به مجلس» خبر داده بود.

به نوشته این سایت، آقای احمدی‌نژاد «گوشه‌نشینی اختیار نکرده» و با برگزاری جلساتی با تعدادی از وزرا و مسئولان دولت خود، از آنها خواسته تا «دور هم جمع شده و با برگزاری جلسات هماهنگ، زمینه بازگشت به قدرت را فراهم کنند.»

عبدالرضا داوری، از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد و از مسئولان خبرگزاری جمهوری اسلامی در دولت سابق، در گفت‌وگویی که در بهمن‌ماه سال گذشته با روزنامه قانون داشت، اگرچه گفت که شرکت رئیس جمهور پیشین در انتخابات مجلس «چیز عجیبی» نیست اما افزود که آقای احمدی‌نژاد «برنامه و تصمیمی» برای مجلس دهم ندارد.

این در حالی است که علی‌اکبر جوانفکر، مشاور رئیس جمهور سابق گفته است که «مردم خواهان بازگشت احمدی‌نژاد به قدرت هستند» و دلیل این خواسته را «ناکارآمدی و ناتوانی آشکار دولت یازدهم در اداره امور کشور با وجود همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها» عنوان کرد.

محمود احمدی‌نژاد از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ رئیس جمهور ایران بود.

+13
رأی دهید
-2

sama128 - شیراز - ایران
مموت زمانی که رئیس جمهور شدی به پیشنهاد کسی که نظرش به نظر تو نزدیکتر پوشک بچه کردن تو پات که گند و ترکمونی که میزنی بوش عالم و آدم را ور نداره . مموت اینقدر گند و ترکمون تو زیاد بود از پوشک زد بیرون کل عالم و آدم بوش را حس کردند بس دیگه سر جد شمپانزت که توی باغ وحش و جنگل بدون پوشک اینور و انور میره بیخال مردم و مملکت بشو برو یه گوشه بشین ماستتو بخور بابا اگر تو دانشگاه نزنی نترس این مردم بدبخت و بی علم و دانش نمیشن همون گند و ترکمون هایی که زدی و تا 10000000000000000000000 سال باید مردم بوشو تحمل کنند بسه . بی خیال مموت .!!!!!!!
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 05:20
بی خیال - کرمان - ایران
فعالیت تکذیب شده نه حضور
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 07:55
agha_ehsan - تهران - ایران
خودش میدونه قانون ایران یه دوره 8 ساله اس . نه چهار ساله
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 08:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.