خواننده رپ، قاتل داعشی خبرنگار آمریکایی

یک روزنامه چاپ لندن نوشت به احتمال بسیار زیاد، هویت قاتل داعشی - انگلیسی خبرنگار آمریکایی کشف شد. او کسی نیست جز یک خواننده سابق رپ.

به گزارش عصر ایران، روزنامه انگلیسی ساندی تایمز نوشت: یک انگلیسی مصری تبار و خواننده سابق رپ در لندن، به احتمال زیاد همان کسی است که در فیلم داعش، خبرنگار آمریکایی را سر برید.

این قاتل 23 ساله در فیلم منتشر شده داعش یک خبرنگار آمریکایی را سر می برد. به نظر می رسد سربریدن این خبرنگار آمریکایی در صحراهای شمال سوریه اتفاق افتاده است.



" عبدالمجید عبدالباری" انگلیسی عضو داعش که گفته می شود قاتل خبرنگار آمریکایی است



رنگ پوست، چپ دست بودن و شکل چشم ها همه آن چیزی است که از کارشناسان امنیتی بریتانیا از قاتل داعشی در دست دارند. آنها می گویند این قاتل که در فیلم انگلیسی را به لهجه لندنی صحبت می کند قطعا یکی از شهروندان انگلیسی است که برای پیوستن به داعش به سوریه سفر کرده است.

به نظر می رسد کشف هویت این جلاد داعشی در نتیجه همکاری میان دستگاه های اطلاعاتی امنیتی داخلی (ام آی 5) و خارجی (ام آی 6) بریتانیا به دست آمده است.

همزمان فیلیپ هاموند وزیر خارجه بریتانیا هم با انتشار مقاله ای از کشف هویت جلاد انگلیسی خبرنگار آمریکایی خبر داد.

ساندی تایمز اضافه کرد: جدی ترین گزینه برای جلاد انگلیسی داعش، "عبدالمجید عبدالباری" است که چندی پیش تصاویری از خود در اینترنت منتشر کرد. دراین تصاویر او چند سر بریده انسان در دست داشت.

او اوایل سال گذشته میلادی به سوریه سفر کرد تا به گروه داعش بپیوندد.



قاتل انگلیسی داعش در کنار خبرنگار آمریکایی



این انگلیسی مصری تبار دارای ترانه هایی رپ است. او در جدیدترین نوشته اش در شبکه های اجتماعی توئیتر نوشت: از غرب کافر انتقام خواهیم گرفت. خداوند سرزمین های کفار را برای ما باز خواهد کرد. تا زمان پیروزی اسلام و برافراشته شدن پرچم جهاد، آرام نخواهیم نشست.

این انگلیسی عضو داعش که به احتمال بسیار زیاد قاتل خبرنگار آمریکایی است پسر "عادل عبدالمجید عبدالباری" متهم به بمبگذاری و انفجار دو سفارتخانه آمریکا در نایروبی و دارالسلام در سال 1998 است. این متهم به افراط گرایی اسلامی پس از انفجار سفارتخانه های آمریکایی در سال 1999 به درخواست آمریکا بازداشت شد و پس از گذراندن 12 سال زندان در انگلیس، تسلیم آمریکا شد.

+119
رأی دهید
-1

بت شکن - مونترال - کانادا
غرب به سرکردگی آمریکا و پیر استثمارگر هنوز هم نمیخواهند اعتراف کنند که در طرح انقلاب ایران و چپاندن خمینی به مردم ایران و قدرت دادن به افراطیان اسلامی از جمله القاعده و حزب الله محاسباتشان اشتباه بوده!!!!
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 22:03
oghab - هلسینکی - فنلاند
ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﻮ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻛﺮﺩﻳﺪ????اﻳﻦ ﻛﺜﺎﻓﺖ ﻫﺎ ﺗﻮ اﺭﻭﭘﺎ و اﻣﺮﻳﻜﺎ ﭼﻪ ﻏﻠﻂﻲ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ....ﺑﺮﻳﺰﻳﻦ ﺗﻮ ﺳﻂﻞ ﺁﺷﻐﺎﻝ
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 22:07
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
اکثرِ خواننده‌های رپ و هیپ هاپ ، به خاطرِ استفاده زیاد از مواد ِ مخدر و اثراتِ آن یا خود کشی میکنند یا مرتکبِ جنایت میشوند و یا تبدیل به بیمارانِ روانی‌ِ خطرناک میشوند ! مثل این آقا که به حیوانات گروهِ اسلامیِ داعش پیوسته! یا مثل یکی‌ از قدیمی‌‌هاشون که ۳۵ سالِ پیش تو بهشتِ زهرا اومد و یه آهنگِ رپ خوند! منتها اون موقع هنوز چون رپ نیومده بود همه فک کردن خمینی داره سخنرانی‌ میکنه اما به آهنگ و وزنِ سخنرانیش اگه توجه کنید می‌بینید که اون داشت رپ می‌خوند !! توجه کنید :. من دولت تعیین می‌کنم. من تو دهانِ این دولت میزنم. من دولت تعیین می‌کنم. من به پشتوانه ملت ، دولت تعیین می‌کنم !!!!.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 22:07
ariobarzan pars - بیرمنگام - انگلیس
این توله هاشون(به سگ توهین نباشه منظور اون توله ننیس منظور توله ی این جانوران شنیع است که روی غریزه ی کفتار رو سفید کردن) از خخوردشون بدتر میشن.توله ی آخوندا ههم همینایین که با پپول مردم تو اتوبانا و جاده ها ویراژ ممیدن یه عدشون رو هم فرستادن برای جاسوسی که بعضی وقتا همین ججا دهن کثییفشون رو بازمیکنند.برا همینه اسراییل تو فلسطین این عربارو وبهاینجوری میکوبه میدونه بچه هاشون چه جونودایی میشن.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 22:24
مسافر غربت - کالمار - سوئد
مردک تروریست،غرب هر چى بد باشه شما انگلها را در کشورش پناه داده از دست تروریست هایى مثل خودتون،،از امکانات اجتماعى و پزشکى و اموزشى شون استفاده کردین و این دستمزد شون بود،،،تف تو روحتون کثافتها،،،حالا فدای اقا و سلطنت طلب میان طرفدارى میکنن از عمل کثیف اینها
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 22:30
بی غم - تهران - ایران
جالبه!! تا حالا فکر می کردم هنرمندها آدم های با احساسی هستن نمی دونستم اینقدر می تونن وحشی و خونخوار هم باشن. کلا این آقا هم مثل خیلی از ماها راه پدرش رو دنبال کرده زیاد نمی شه بهش خورده گرفت.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 22:57
Asghar Torobche - تورنتو - کانادا
این مرتیکه تروریست رو باید اعدام کنن آخه چرا آمریکا کاری نمی‌کنه با این داعش
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 22:57
30metry tolab - لندن - انگلیس
اینها همه نتیجه پول مفت. Tax payer. مردم مالیات دهنده مثل من و…. اگر من پاور داشتم همه شون رو دیپورت میکردم تو بک هوم!. اینجا معلوم هست که حقوق بشر زیادش هم خوب نیست…
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 23:23
humans win - فرایبورگ - سویسس
مسافر غربت - کالمار - سوئد عزیز کم بمال دستمالت سوراخ میشه ها . داعش هم مثل ال قاعده > ال سی آی ای < ساخته خوده اروپا و آمریکاست همون آلمان داره به هر دو طرف سلاح میده . این همه اینا اطراف و اکناف دنیا آدم کشتن از آفریقا بگیر تا آسیا و آمریکای لاتین هیچ کس جیک نمیزد حالا یه آمریکایی کشتن کردنش تو شیپور . به قول omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا راست میگه یه خواننده رپ آدم حسابی سراق دارید ؟ اینها همه زاده دست کثیف خود اروپا و آمریکاست . از خداشون بوده یارو کشته بشه تا با خیال راحت بیان دوباره تو عراق بقل گوش ایران و روسیه . کردها رو هم کردن مزدور خودشون تا نفت کرکوک رو تا قطره آخرش ببرن . کردها هم که فکر میکنن آمریکا حامی اونهاست . امان از بی سوادی سیاسی .
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 23:24
halk_35 - لیوواردن - هلند
من موندم این انگلیس که پیشینه پدر این قاتل رو میدونسته چرا اینارو به همون مصر برنگردونده .
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 23:38
windy1234 - لندن - انگلستان
بت شکن - مونترال - کانادا: کاملا باهات موافقم
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 00:01
بانوى پارسى - ریچمند - امریکا
احتمالا خودشه به حالت سرش توجه کنید غیر ارادى در هر دو تصویر به سمت راست متمایل هست دیوانه روانى
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 00:05
hamidla - هامبورگ - المان
یعنی باید تمام سیستم تربیتی اورپا را از نو ساخت. خاک بر سر آن نظام تربیتی کنند که اینها محصولش هستند. این جانوران محصول صادراتی اروپا هستند.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 00:24
grannaz - کوالامپور - مالزی
hamidla - هامبورگ - المان--ذات بد نیکو نگردد چون که بنیادش بد است. این بابا ژنتیکی مشکل داره ...انقدر شدیده که تربیت اروپایی هم از عهده اصلاحش بر نیومده . به گفته-- 30metri tolab - لندن - انگلیس-- باید فرستاد شون کشور یی که اصل و نسب شون از اونجاست تا حالشون جا بیاد
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 02:45
raha1984 - هامبورگ - المان
حیون حـ...
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 07:45
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
اینکار پسره تعجبی نداره. وقتی پدرش سابقه بمبگذاری داره خوب معلومه دیگه تٓره به تخمش میره و حسنی به بابا!
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 07:06
دنیای وحشی - تهران - ایران
مونده ام معطل که اگر واقعا این و پدرش قاتل و جانی و بمب گذارند یعنی درواقع ذات عوضی و شیطانی دارند از دست چه کسانی پناهندگی گرفتند ؟ !!!! مردم باید از دست اینا پناهندگی بگیرند !!!!!!!!
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 07:50
MehranIrani - تهران - ایران
دقیقا مثل همون موقع که صدام رو پرو بال دادند به ایران حمله کنه بعد واسه خودشون شاخ شد الان باز هم داعش و امثال اون رو پر و بال دادن مسلمونا رو بکشه حالا اینم واسه خودشون شاخ شد اینهایی که میگفتن چرا آمریکا اینا رو از بین نمیبره باید بگم تا قبل از اینکه براش شاخ شن آمریکا میگفت ما دخالت و حمله نمیکنیم اما حالا که دست پرورده هاشون جلو خودشون ایستادن تصمیم گرفت بهشون حمله کنه! خیلی جالبه که داعش به همه میتوپه اما با اسرائیل کاری نداره! کاملا مشخصه دست پرورده آمریکا و اسرائیله! اوایل برا من سوال بود چجوری میتونه یه گروه خودجوش اینهمه پولدار بشه و سرمایش بالا بره و تبدیل به گروه عظیمی بشه مگه بدون حمایت قدرتهای بزرگ میشه چنین چیزی اتفاق بیفته ؟ اما حالا سیاست مسلمون کشی آمریکا از طریق ابزار داعش با شکست مواجه شد و همین روزها ابوبکر بغدادی رو هم مثل صدام میگیره میکشه!.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 08:44
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
اسلام وحشی ترین و خشنترین دین دنیاست.اصلا دین نیست یاسای تازیان است که آدم کشی در آن قسمی از عبادت است.و این پتانسیل را دارد که هر بنی بشری را به یک آدمکش بالفطره مبدل سازد.چون خود رابر حق میداند و دیگران را باطل
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 11:07
راهجو - فریدونکنار - ایران
داریوش پرویزی اسلام و یاسا! از جهاتی درسته
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 18:05
davood63 - تهران - ایران
به اطلاع دوستانم که این جنگ چندین سال طول میکشه،،هنوز خیلی‌ مونده تا شما بفهمیید اینها استاد سیاست هستند ،،از ما گفتند
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 18:30
zavareh - رودسر - ایران
داریوش پرویزی - شیراز - ایران - با شما کاملا موافقم هموطن گرامی‌، تنها بر این باورم که ضربه‌ای که ما ایرانیان از تازی و دین پلید او خورده ایم و می‌خوریم، ، بمراتب از ضربه چنگیز ویرانگرتر و مهلکتر میباشد.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 16:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.