ازغدی: علامه امینی گفته است حضرت عباس که به کنار، اگر کسی به بند کفش من علاقه نداشته باشد، جهنمی است

ازغدی: علامه امینی گفته است حضرت عباس که به کنار، اگر کسی به بند کفش من علاقه نداشته باشد، جهنمی است

+23
رأی دهید
-70

دوستدار - استهکلم - سوئد
گوربابا خوتان و بهشتتان!
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 19:55
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
امینی حمالِ خوبی‌ بوده و خوب علوفه جمع کرده اما عملکردِ شما‌ها ثابت کرد که هزاران حمال مانندِ امینی هم, نمی‌توانند ذره ایی در تعالی انسان مثمر ثمر باشند، ۳۵ سال است هر چه در خورجین امینی و امینی‌ها بوده را نشخوار کردید و بعد هم آن را رویِ مستمعینِ خود بالا آورده اید، اگر ذره ائی از آنها بر شما اثر میکرد باز هم امیدی بود، این است که دو صد گفته چون نیم کردار نیست، هر انسان درونش خدا زندگی‌ می‌کند و بالطبع دوستانِ خدا، همه چیز از درونِ انسان سرچشمه می‌گیرد نه برون، بی‌دلیل نیست که اکثرِ فراریان از مذهب و خدا ، زخم خورده شعارهای شمایند، یا فطرتِ پاکشان را خط خطی‌ کرده اید به گونه ائی که توان پاک کردنش را ندارند و اصلِ فطرت را ندیده میگیرند و یا بره بار آورده اید که در بست تسلیم نشخوار‌هایتان شده اند و خودتان که به گرگ مبدل شده اید مراقبت از این گله را بعهده دارید.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 20:27
بی خیال - کرمان - ایران
دقت کردین همیشه در این مواقع به کسی استناد میکنند که مرده و دیگه نیست تا بگه این یارو داره دروغ میگه
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 20:47
shirzan - برلین - آلمان
اون بهشتی که امثال گوساله هایی مثل تو توش باشند ارزونی خودتون یاوه گو
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 20:53
alborzi - کرج - ایران
کشتزار کلم پیج !
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 21:15
oghab - هلسینکی - فنلاند
ﺩﻡ ﺣﻀﺮﺕ ﺁﺩﻡ ﮔﺮﻡ ﻛﻪ ﻏﺬاﻱ ﺣﺎﺟﺖ ﻛﺮﺩ ﺗﻮ اﻭﻥ ﺑﻬﺸﺖ ﺷﻤﺎ.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 22:17
mehdi-düssel.. - کلن - آلمان
اگر آقا عباس به بند تنبان من علاقه داشته باشه چی؟
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 22:23
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عتیق! . فسیل جان، این هم یک نمونه دیگه از حجج خدا!! همه شیاد هستین، هر کدوم تون به نوعی، روی سخنم با اون مسلمونی نیست که دین رو در وادی شخصی نگه میداره، روی حرفم با شما شارلاتان هاست که میخواین با خلق ترس به مغز مردم حکومت کنین، این همون تفکر پایه ای است که محمد بنا گذاشته. دیگه وقتی به بند کفش متوسل میشی که بگی بهشت اونیه که من میگم، ببین وضع چقدر خرابه، آخوندک، قرآن رو جمع بزن ببین چی برای بشر امروز هست که با فکر درست نمیشه بهش رسید؟؟ کوهها میخهای زمین هستن با اینکه شهاب رو از بارگاه الهی به أجنه میزنن که فالگوش واینستن؟؟
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 21:34
karaji - گتنبرگ - سوئد
این اسکل کی‌ بود !!
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 23:56
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
حاج اغا، اگه کفش ایشون نایک باشه و ما ادیداس دوس داشته باشیم تکلیف چیه؟ لطفا زودتر استغفاره کنین تا جهنمی نشدیم همه کفشامون رو عوض کنیم، تا خود صبح پلک نزدیم از خوف
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 00:12
arian1 - ابادان - ايران
زمانش که برسد این مذهب خرافی وفاسد تان را با دوازده امام ان برای همیشه نیست ونابود خواهیم کرد که دیگر نامی از عباس سوسمار خور نزنید.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 23:10
senator x - تهران - ایران
آخوندهای تنبل بخاطر اینکه دولا نشن بند کفش ببندند,همه نعلینگ پامیکنند...شما درمورد این همه سال سوکت خدا در مقابل این اراجیف چه فکری میکنید؟میدونی چیه؟ خدا فقط گوش پابرهنه ها را میکشه.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 02:44
paksan - آمریکا - آمریکا
همه اینا وقتی پیر و دم مرگشون میشه خودخواه و دنیا زده میشوند! آخه جهنمی که بخاطر دوست داشتن یا نداشتن بند کفش یان طرف باشه باید کلاً بی خیالش شد! هیتلر هم میگفت هرکی نازی نیست باید به زور بره جهنم و میکشتش حالا این طرف قدرتش رو نداشته وگرنه شک نکنید همه رو میکشت بخاطر بند کفشش. تفاوت داعش و سپاه و القاعده و خامنه ای و بغدادی و طالبان و مصباح یزدی و زواهری و احمد خاتمی و.. هیچی نیست جز اینکه هرکدوم میگن من به خدا نزدیکترم وگرنه تمام روشها و کارهاشون عین هم هستش
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 03:29
amir-amir - تورنتو - كانادا
تو اون روح ... که ترا این طور ... بار آورده مردک مزلف بى حیٽیت بطور حتم بعضى از آن آخوند هاى حیله گر در سالن با خود مى گویند که عجب رقیب هائى دارند مٽل علف هاى هرز داعشى دارند نمایان مى شوند
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 03:40
sia-2012 - تهران - ایران
22 میلیارد دلار دوباره ناپدید شد؟؟؟ توی همین نام بند کفشی!
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 05:08
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
این کجاش بده ؟ یه خر داره عر عر میکنه و یک مشت گوساله هم نشستند دارند گوش میکنند. بدبختی وقتی‌ شروع می‌شه که این گوساله‌ها امور مملکت را دستشان میگیرند. آهای ملت بیدار شوید.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 07:28
raha1984 - هامبورگ - المان
به روح عباس و علامه و همه ایل و تبارتون
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 08:04
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
تمام این آخوندهای جیره خوار دین فروش که آنجا نشستند،و خونه این ملت را میمکند مثل زالو و هیچ کاری از صبح تا شب انجام نمیدن جیرشنو،،از ازغدی،مگیرند س،،،ولایت.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 08:38
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
مسئله تون استاد. ایشون نفرمودند که چرا خدائی که اینقدر به عباس اقا علاقه داشته یه قدرتی بهش نداد که بزنه همه سپاه یزید رو شل وپل کنه و وایساد قیمه قیمه شدنشون روتماشا کرد ؟
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 08:55
فراوانی - قطر - قطر
چقدر خندیدم خداوندا سایه این .....خولها را از سر ما کم نکن تا کمی بخندیم وای دلم درد گرفت از خندیدن
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 09:11
فراوانی - قطر - قطر
مرتیکه دروغگو تا انجا که ما خبر داریم تمام آیتالله ها نعلین میپوشن ونعلین هم اصلا بند نداره پوفیوز
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 09:13
saeidbaman - بانکوک - تایلند
بخدا اگر خود علامه امینی هم آدم خوبی‌ بوده شما با این چرندیاتتون طرفو خراب می‌کنید.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 12:20
Mousavi-uk - لندن - انگلستان
متاسفانه سایت ایرانیان انگلستان به علت نبودن مطلب و کسب شهرت از چنین کلیپهایی که هیچگونه فایده و مفهومی برای مخاطبین که بعضاً قادر به درک و فهم اینگونه مطالب نیستند، استفاده میکند، واضح است اغلب مخاطبین از دانش و تخصص کافی در این زمینه ها برخوردار نمیباشند. لذا همانطور که ملاحظه میشود جز تمسخر و بی حرمتی و ناسزا چیزی دیگری در نظرات مخاطبین مشاهده نمیشود، و کسانی که میخواهند بهتر قضاوت کنند ترجیح میدهند راجع به اینچنین دانشمندانان مشهور به کتب و آثار آنها بپردازند که در اینصورت صحیح تر قضاوت کنند. بجاست بدانید که شاه فقید ایران در ازای هدیه پادشاه وقت عربستان سعودی یک دوره کتاب معروف الغدیر علامه امینی را به او اهدا نمود.....
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 14:45
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون این ازغدی یه چیزی زده ، علامه امینی نعلین پا میکرده ، نعلین که بند نداره آقا جون . چرا اینهمه آخوند اونجا بوده یکی‌ تذکر نداده ؟!!! ترسیدن مواجب قطع بشه ؟!!!! برید داییتونو دیونه کنید بابا . بی‌ شعور‌ها با اراجیفی که میگن فقط برا اسلام و مسلمین فحش میخرن و بس .
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 16:37
m.n.s - کرج - ایران
این امینی امام چندم است که بند کفششرا سجده میکنن ؟ این یارو که استاد دانشگاه بود چرا احمق شّد?
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 19:34
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
Mousavi-uk - لندن - انگلستان. فهمیدن این جفنگیات دانش میخواد؟ یعنی اون کسانی که مثل گوسفند نشستن و گوش میدن و ١٠٠٪ هم موافقند، دانشمند هستن؟ کجاش دانش و تخصص میخواد؟ میشه لطفا بگید ما هم بفهمیم؟
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 20:39
سعد حلي - سیدنی - استرالیا
از مذهبی که سیصد سال پیش به دست حکومت صفوی اختراع شد نباید بیشتر انتضار داشت. همان گونه از منتقدین با ادب این سایت
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 19:50
باور عمیق - قم - ایران
حمید پنج تومنی . جالبه که ما هر چی مینویسیم سانسور میشه اما گویا حضرتعالی خیلی آزادی که اینجور تو نوشتن...پرتاب کردی . قبلا هم عرض کرده بودم . اولا چون نام پاک پیامبر رو بر زبان آوردی کما فی سابق تکرار میکنم : دریای پاکی و عظمت پیامبر و اهل بیت او چنان گسترده است که با دهان ... آلوده نمیگردد . شما هم جزو همان هیچ ها هستی . البته در مورد شما به یقین کسی سعی نخواهد کرد که بر مغزت حکومت کند چون اساسا امکان حکومت بر عدم ناممکن است . در مورد .... دیگری هم که گفته خیلی رغبتی به پاسخگویی ندارم چون تو ...
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 21:31
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. سانسور رو هم بنویس به پای آمریکای جهانخوار!! شما که بلدین! با همان منطق عدم حکومت به عدم باید بگم آلودگی جزو ذاتش هست، لزومی به وجود دیگران نیست! وقتی با شمشیر عقیده ات رو میخوای بقبولونی میشی داعش عزیز دل بابا!! اونی که میگی ذات پاک، جلد اول داعش امروزه!
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 09:17
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. در ضمن حکومت بر عدم همچین هم غیر ممکن نیست! محمد و أهل بیتش دارن بر بهشت موهوم حکومت میکنن! شما رو هم أصلا به حساب نیاوردم تو این مورد! چون شما سر کارت با یه اسکناس ٥٠٠٠ تومنی و دو هزاری که جمعش میشه ٧٠٠٠ تومن سروتهت هم میاد
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 17:27
باور عمیق - قم - ایران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا .. نه اتفاقا . سانسور برای من فوق العاده خوش آینده . چون بیش از هر چیزی ادعای کذب دروغگویانی از قماش خودت رو آشکار میکنه . باز هم میگم . دریای عظمت و پاکی پیامبر و اهل بیت او با دهان .. نجس نمیگردد . پس خودت را خیلی زحمت نده . حرف از پول و سر و ته نزن که ..خیلی وقت است در اختیار اربابان آمریکایی قرار داده اید ..
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 22:14
shablizim - لندن - انگلیس
حتما تو بالیوود داشته برای خودش خرچرخ میزده
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 23:46
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. حالا هی دست و پا بزن!! مگه امریکا مثل قمه که بیاد به من پول بده که اراجیف تو رو جواب بدم؟ خیلی پرتی از مرحله بابا!! ... بینوا! فحش ننویس سانسور نشی! اینجا که مجلس اسلامی نیست هرچی بخوای بگی و جولان بدی. یکم با اون...فرق داره
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 01:20
فراوانی - قطر - قطر
ا این همه دری وری که من به این جماعت آخوند میکنم حتما میرم جهنم چکار کنم وای وای تنم داره میلرزه از ترس آقای امینی...
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 09:32
bebar - همدان - ایران
دنیا فقط از سوءتفاهم رنج می برد.یک دیگر را دشنام ندهیم.سعی نکنیم خودمان را به زور خورشید همگان کنیم و دیگران را مجبور به طواف،در کیهان هزار هزار چون منظومه شمسی وجود دارد.
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 21:12
bebar - همدان - ایران
مردم مثل براده های آهنند در میان خیل آهنربا،تا وقتی که آهنربایی در میان نیست هر کدام سمت و سویی به خصوص برای خود دارند،اما زمانی که آهنربایی به میان آمد وابسته به قدرتش تا حدی از فاصله از نزدیکان خود را همسو با تمایلات خود می کند،عده ای را به یک سو و عده ای را مخالف با آن سو می کند. هرکس از مردم تحت تأثیر یک یا چند از این آهنربا ها هستند.
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 21:37
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.