کفاشیان: کی‌روش امضا کرد کرد، نکرد نکرد/ گودرزی:کی‌روش باید تابع قوانین فدراسیون باشد/ کی روش : یا برای امضا می‌آیم یا دیگر نمی‌آیم

به گزارش پارسینه، رییس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد کی‌روش را به او می‌دهیم و اگر دو نکته مد نظر ما را امضا کرد که کار تمام است و در غیر این صورت هیچ و تکلیف این قرارداد هم تا فردا ظهر مشخص می‌شود.

 علی کفاشیان هنگام خروج از فدراسیون فوتبال درباره توافق با کارلوس کی‌روش گفت: ما توافق کرده‌ایم و تکلیف امضای قرارداد کی‌روش هم تا فردا ظهر مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا می‌خواهید قرارداد را با وزارت ورزش و جوانان چک کنید در جلسه فردا گفت: جلسه فردا ارتباطی به این موضوع ندارد.

کفاشیان در واکنش به اینکه کی‌روش به خبرنگاران اعلام کرد که با شما به توافق رسیده پس دیگر چرا قرارداد امضا نمی‌شود گفت: درباره حق فسخ قرارداد دو نکته کوچک مانده که ما آن‌ها را در قرارداد درج می‌کنیم و به او ارائه می‌کنیم. اگر امضا کرد که کرد و کار تمام است و اگر نکرد که هیچ کار تمام است.

 از صحبت‌های کفاشیان اینگونه بر می‌آید که بر سر مساله فسخ زود از موعد قرارداد توافق نشده و مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند تا قرارداد را مطابق آنچه مدنظر دارند روی میز بگذارند. باید منتظر ماند و دید آیا کی‌روش این قرارداد را امضا می‌کند یا خیر.

همچنین وزیر ورزش و جوانان بعد از ظهر امروز در ادامه سفر به اصفهان ،  به وضعیت قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال اشاره کرد و افزود: کی‌روش مربی هر رشته‌ای هم که باشد، باید تابع قوانین فدراسیون باشد و در صورتی که رئیس فدراسیون فوتبال نیز اشتباه داشته باشد مجمع را برگزار و رئیس را عوض می‌کنیم.

به گزارش پارسینه ،اما کارلوس کی‌روش پس از جلسه امروز در فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که قبلا گفتم و به آن اشاره کردم توافق بین من و کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال وجود دارد. نتیجه اینکه وقتی کفاشیان آمادگی امضا قرارداد را طبق مفاد قرارداد دارد من هم آماده امضا قرارداد هستم.

وی ادامه داد: یک مطلب صدرصد مطمنا وجود دارد امروز روز آخری است که میهمان هستم یا برای امضا می‌آیم یا دیگر نمی‌آیم، به خاطر اینکه از بعد صحبت و مذاکرات همه چیز تمام شده است.

 کی‌روش در ادامه تاکید کرد: تا جایی که من اطلاع دارم و متوجه شدم فدراسیون در حال پیگیری کارهای اداری است. بازهم تکرار می‌کنم بین من و کفاشیان تمام جزئیات به توافق رسیده است و من و رئیس فدراسیون بر سر مسایل توافق کرده‌ایم و آخرین باری است که برای مذاکره به فدراسیون می‌آیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه ظاهرا نهادهایی دیگر برای امضا قرارداد مشکل دارند، گفت: من چنین صحبتی نکرده‌ام و چنین احساسی ندارم.تا جایی که می‌دانم جلسه‌ای ندارم و هیچ کس من را برای حضور در جلسه دعوت نکرده است.

کی‌روش در مورد اینکه منتظر مطلبی است تا قرارداد امضا شود، گفت: در فوتبال فقط دو پایه و دو شخص وجود دارد رئیس فدراسیون و مربی، همانطور که گفتم از جانب من احساسم این است که توافق‌ انجام شده اگر هم برای مذاکرات بیشتر زنگ بزنند من دیگر مذاکره نمی‌کنم زیرا به توافق با رئیس فدراسیون فوتبال رسیده‌ام.

سرمربی تیم ملی در مورد صحبت‌های وزیر ورزش و عملکرد تیم ملی در جام جهانی و اینکه خیلی مربیان بزرگ دیگر خواستار تیم ملی شده، گفت: من هیچ صحبتی در این مورد ندارم.

وی در مورد بحث فسخ قرارداد بعد از جام ملت‌های آسیا، گفت: من هیچ وقت در مورد جزئیات قراردادم صحبت نمی‌کنم و امروز هم همین طور است. تنها مطلبی که می‌توانم اشاره کنم وچند سالی است که در ایران بوده‌ام ونیامده‌ام لطمه‌ای به ایران بزنم و سوء استفاده‌ای بکنم. با کمال میل خدمتی به فوتبال ایران بکنم و افتخار آفرین باشم. اگر بخواهد شرایط یا فضایی به وجود بیایید که من بخواهم لطمه‌ای به ایران بزنم این شرایط درست و محترمانه نیست. فکر می‌کنم نقاط ضعف و قوتم را همه رسانه‌ها و مردم ایران می‌دانند و می‌توانند در موردش صحبت کنم تنها دلیل حضورم در اینجا این است که رئیس فدراسیون دعوت کرد تا من به عنوان میهمان در اینجا حضور داشته باشم.

وی افزود: همانطوری که قبلا هم گفتم کار و وظیفه‌ام این است در خدمت مردم باشم و باعث شادی، لذت مردم شویم و در کمال خضوع در اینجا هستم تا خدمتی بکنم می‌خواهید باور کنید یا نه ،من در کمال صلح آمده‌ام و در کمال صلح می‌روم.

کی‌روش در مورد اینکه کفاشیان دنبال عقد قرارداد 4 ساله است، گفت: هیچ مسئله‌ای نیست که در مورد مفاد قرارداد صحبت کنم.

وی در مورد اینکه می‌خواهی از ایران بروی امشب، گفت: نه.

+28
رأی دهید
-4

kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
اگه یک ادم عاقل و خردمند هم بیاد ،از دستش میدیم بعد کاسه چه کنم رو میگریم دستمون ! و بعد میگیم بابا خدا پدرشو بی امرزه ،اون کجا بود ،این کجا!! همون بلاى که ٣٥ سال پیش سرمون در اوردند ،منظورم بزگترهاى بى عقله !!!!حالا هم نوبت کى روش رسیده !!
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 18:49
dark night - تهران - ایران
سناریو از قبل آماده شده ، امکان نداره که کی‌ روش مربی تیم‌ ملی‌ بشه ، آقای فرکی هم از قبل در آب نمک خوابیده و آماده سر مربی‌ شدن تیم‌ ملی‌ هست.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 19:17
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
امکان ندارد بگذارند فوتبالِ ایران به جأیی برسد، سیاستِ کثیفِ نظام سالیان سال بعد از بیرون آمدن مردم بر این امر قرار گرفته، حال باز مانندِ ساده لوحان این جنگ‌هایِ زرگری را باور کنیم، به قدر ارزشِ خانه یکی‌ از نوچه‌های نظام هم راضی‌ به سرمایه گذاری رویِ ورزشی جهانی‌ چون فوتبال نیستند، چون با آن خانه ثباتِ خود را تضمین میکنند و با این سرمایه گذاری اعتبارِ ایرانی‌ بالا میرود و مردم به همدلی و شادی مشترک میرسند، از خواب بیدار شویم و اینقدر فریبِ بازیهایِ اینها را نخوریم ، کسی‌ که خواب است با آدمِ مرده فرقی‌ ندارد.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 19:27
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
با جمهوری ملاها و مرگز گراها ایران از هر چی‌ عقب مانده و میماند
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 22:15
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.