روایت یک آخوند - درخواست امام زمان از خدا

+14
رأی دهید
-70

خروس - دبی - امارات
ای لعنت به این مذهب خرافات و کفر و شرک که خدا را ول کردن و چسبیدن به قبر و مرده پرستی و امام موهوم.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 10:44
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون خریّت تا عرش اعلا که میگن حکایت این خدا زده هاست . عزیز دل‌ برادر بجای پند و اندرز به خواهرهای بدبخت ، شما کرّ کره چشماتو بکش پائین و زن و بچه مردم رو با نگاه شهوتی شیطانیت حامله نکن ! راحت تر نیست ؟!!! همه چیزو به حجاب زنها و بچها ربط ندید بابا . مردم دین گریز شدن !!!!! با این مزخرفاتتون باید هم سننیها از شما که به درد لای جرز هم نمیخورید پیشی‌ بگیرن . برید داییتونو دیونه کنید .
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 10:55
ANTI JAHL - هامبورگ - آلمان
به یزدان که گر‌ ما خرد داشتیم،!!! کجا این سر انجام بد داشتیم؟؟؟؟
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 10:54
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
یعنی همچین حرف میزنه که انگار اونجا بوده! تازه همه این اراجیف توی خواب یک کلاه بردار شارلاتان رفیق بازاری بوده! این اسلام عزیز همه چیزش بر پایه توهمه! از اون خیالاتی شدن محمد که جبرییل رو دیده بگیر تا روایات چپ و راست که تو خواب مؤمنین و مؤمنات اتفاق میرفته! مجری هم که نگاه گاو به ترن میکرد به حاج آقا! حاج آقا هم ترمز بریده بود مثل این باور عتیق!! کلا نمیفهمیدی فاطمه داره با امام زمان حرف میزنه، امام زمان داره شفاعت میکنه، یارو بازاریه داره میگه ماست مالی کن، خلاصه خر تو خریه اون بالا!
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 11:06
hamidla - هامبورگ - المان
خدا شکر مسلمان نمی‌‌میریم ؛)
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 11:32
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
بیهمه چیز اون از خودت بد تر پاچه خوارو میگم که نشسته و با الاه و اکبر تورو تائید می‌کنه فقط مسلمونه دزد،حقّه باز،میره بهشت،مگه نمیشه کمی‌ چادر را بکشی پائین و راحت تر،روسپیگری کرد،روبه صفت دروغ گو.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 12:10
samak - پاریس - فرانسه
ای بدبخت آن ملتی که چنین ابلهانی ایشان را به آبشخور چنین گاوگندی میبرند
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 12:14
داماهی - بندرعباس - ایران
مگرآخوندها بجز....زیادی خوردن کاردیگه ای هم بلدند؟
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 11:45
hojati 47 - استکهلم‌-سوئد - استکهلم‌-سوئد
چی‌ آدم می‌تونه بگه از این همه ابلهیت..اون مجریه هم که یا احمقه و یا ...... آخوند رو هی‌ میگه الله‌کبر
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 12:46
dara20 - تهران - ايران
همین شیاد‌های بی‌ شرف با این دسته اراجیف مردمان بیسواد و نادان را شستشوی مغزی میدهند و حکومت میکنند. این قصه‌های مزخرف و خنده آور را دیگر نسل جوان قبول ندارد و اکثریت مردم به ریش امثال تو که انگل جامعه هستید می‌‌خندند. این محملات و جفنگیات بزودی طناب دار برای آویخته شدن شما ملایان بی‌ پدر و مادر از دار مکافات خواهد شّد.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 13:10
seyed ali geda - لندن - انگلیس
من حاضرم تمام عمرم در زندان باشم ولی به حج نرم. هیچ مذهبی‌ را هم انتخاب نمیکنم. تنها انسان بودن برام مهم است. انسان باش ، به دیگران و حقوق دیگران احترام بگذار ، دروغ نگو و داستان آخوندهای حقه باز را هم به هیچ وجه باور نکن. ما فقط همین دنیا را داریم که کنار همدیگر چند صباحی زندگی‌ کنیم پس این چند صباح را به کام خود و دیگران تلخ نکنیم. بهشت در همین دنیا برای خود و دیگران بر پا کنیم. راستی‌ این آخوند حقه باز به گفته خودش هر شب کباب برگ ( به قول خودش سکس جانانه ) دارد و بهشت را برای خود در این دنیا فراهم کرده است. مرگ بر آخوندهای حقه باز و جانی.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 13:58
باور عمیق - قم - ایران
حمید آقا ........فقط منتظر یک کلیپ از این دسته مسائلی تا بیای و در فشانی کنی. اونی که توهم زده عزیزم نه پیامبر اسلام بلکه .. حضرتعالیه . انشالله وقتی یهودی و نصرانی که نه ، کالانعام دار فانی رو به وقت مقرر وداع گفتی ، سوادت باز میشه و خیلی چیزا رو خواهی فهمید . اینجا که هر کاری هم انجام بشه نمیفهمی ..
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 14:14
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
وقتی‌ انسان یک عمر تنها نطاقی را تمرین و هیچ کار و وظیفه دیگری نداشته باشد مجبور است داستان‌هایِ اینگونه بسازد تا نانش در روغن باشد، فاطمه زهرا و اهل بیت به کمر تو و اون بچه خوشگلِ هم دستت , قرائتی و دیگر هم پالگی هأتان بزنند که اینقدر زبون بازی و فریبکاری نکنید، شما آخوندهایِ لجن حتی در موردِ سینه‌هایِ حضرتِ زهرا هم حدیث درست کرده اید که چه و چه بوده ، بعد از مویِ سرِ زنان ایراد می‌گیرید، لعنت به شما هرزه‌های بی‌ حیا، مسلمانی که فقط به حج رفتن باشد باید اسمش را هم گل گرفت چه رسد به آینش، علاوه بر آن در جامعه قحطی زده ایران که ثروت و قدرت فقط در دستِ نظام و طرفدارنش است، هیچ ایرانی‌ مسلمان واجب الحج نیست، ...
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 14:52
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...پول نظام و طرفدارنش که حرام و غصبی است و برای مردمی که حرام خوار نیستند حد اقل باید چهل خانواده از هر سمتِ خانه فرد محتاج نباشند تا فرد اجازه هزینه کردن برایِ حج داشته باشد، علاوه بر این چون دین ملعبه دست شما بی‌ ناموس‌ها شده، تمامِ کارهایِ شرعئ که شما می‌گویید باید ترک شود و اگر نه به گناهِ شماها خشک و تر می‌سوزد. خداوند ۳۵ سال است که چهره این نظام را می‌‌نمایاند تا بهانه دست انسانهای جاهل و زبون نباشد. در موردِ دکانی هم که به اسمِ امامِ زمان باز کرده اید به وقتش و امرِ خدا موضوع روشن خواهد شد تا دستتان از این دست اویز عملا و رسما کوتاه شود.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 14:53
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
خروس/ دبی - کل جمع بندی حرفت اینکه شیعیان ایمانشان موهوم است. ولی عمرپرستها طبق روایات صحیح اهل سنت و آیات قرآن اهل جهنم میشوند. از جمله همجنسگرا یان، تهمت زدن به پیامبر ص و فرار در هنگام جنگ، زمانی که پیامبر ص و امیرالمؤمنین ع با کفار در حال ستیز بودند. فقط هر یک دلیلش جهنمی بودن عمر را ثابت میکنه.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 14:58
ARIA_JAPAN - توکیو - ژاپن
نه می‌خواهم مسلمان بمیرم .و نه اون امام دوزاری بیاد کمک من .ولی‌ مطمئنم که من باید برم کمک اون ۱۲ امام .چون اونها نیازه به کمک دارند. و وای به حالشان در اون دنیا .
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 15:18
خروس - دبی - امارات
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. به حق بودن اهل سنت و دور بودن از خرافات و یکتا پرستی سنی ها بر همه ثابت شده. نه داعش سنی هست نه طالبان و نه بوکوحرام نه بقیه. برعکس اینها گروههایی هستن که مستقیم توسط ایران حکایت میشن این را گفنم چون میدونم اینا را مثال میزنی. حالا تو هرچه قدر دوست داری روایات جعلی بیار برادر. بر اساس ایات قران شیعه صفوی مشرک هست چون از غیر خدا کمک میطلبد. نمازش باطل هست چون وضویش کامل نیست. حجش قبول نیست چون برخلاف اعمال پیامبر حج انجام میدهد. قلب پیامبر را تا اخرالزمان از خودشون رنجانده اند چون به عزیزترین همسرش تهمت و افترا میزنن. حالا صیغه و خمس و ربا و بقیه خرافاتتان به جای خود.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 16:38
God reign is over - اسلو - نروژ
آقا جان تو به‌ای مهدی بگو جای منم بره حج مو حال ندارم هاهاها
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 18:48
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
پییییییییییییف دوباره بو گند اومد.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 18:59
آزاد اندیش۳۳۲۲ - دورام - انگلستان
آخرش چی بود که از خواهراش خواست که چادرشونو جلو بکشند که فاطمه زهرا به زحمت نیفته؟ یعنی فاطمه زهرا از خدا می خواد که به جای خواهر این بشکه ی جهالت چادر سرش کنه؟
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 19:23
آزاد اندیش۳۳۲۲ - دورام - انگلستان
هرچی می خواهید باشید به جز مسلمان دوستان عزیز
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 19:24
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
عججججب ٬ خر اون پدر بی پدرته مرتیکه دروغگو .مرتیکه بیشعور بجایه ریختن پول مفت به جیب اون سعودی هایه خرتر از شما میشه اون پول رو صرف ایجاد شغل واسه خانودهایه بی در امد تو مملکت خودمون کرد که هزارباراز حج مفید تره . بفهم ای نفهم.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 19:36
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. آخه یک کلیپ نیست بنده خدا!! همه دینتون بر پایه توهمه! همینجوری هم خل وضع و مُزقُل تولید میکنین!! بقول احادیث خودتون، زمین از حجت خدا خالی نمیماند! یکیش این آخوند مفتخور، یکیش هم توی دوزاری!! واقعا سخته خط بکشی روی اون همه سر به زمین و باسن به هوا کردنت! برای همین با چنگ و دندون میخوای مغلطه کنی که این اراجیف درسته! مشکل تو اینه که نمیدونی من چکاره هستم ولی من میدونم از چه قماش آدمایی!! از همونهایی که چماق مذهب بر فرق سرشون فرود آمده و گیج اراجیف هستن. نه برادر من، توهم رو من نزدم که برای اینکه به این حرفهای صد من یه غاز باور ندارم، توهم رو شما زدی که نمیتونی از عمق توهمت که اسمش رو باور گذاشتی بیای بیرون!
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 21:22
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
خروس - دبی - امارات افرین به شما امیدوارم در این چند مدتی که نبودم جوابهای محکمی به این جهل عمیق از قم داده باشی . Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا درود خدا هم بر شما که حرفهای زیبا زدی
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 23:05
freiheit - بیلفلد - آلمان
وای خدا یعنی باورم نمی شه که کسایی مثل باور عمیق - قم این مزخرفات را باور دارند یعنی تا این حد ایرانی ها نفهم شده اند خدایا چی بودیم چی شدیم؟ یک مشت عرب وحشی ملخ خوار به مملکتمون حمله کردن و تمام فرهنگمان را به یغما دادند و در عوض ایرانی ها به اعراب قسم می خورند و اسم های بچه هایشان را عربی می گذارند و پولشان را در کیسه این .. ها می ریزند خدایا کمکمان کن تا بتوانیم ریشه عرب و عربی را از مملکتمون بکنیم
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 23:13
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
نمیدانم فرهنگِ اعراب کی‌ دست از سرِ ایران و ایرانی بر می‌دارد، هنوز آخوند کله پا نشده عده‌ای دیگر که بدون تعارف و یا لاپوشانی آخوند به فرهنگِ عربی‌ خود افتخار میکنند ادعایِ میراث دارند، چه مفلوک مردمی هستیم که اینقدر خداوند به ما نعمتِ ظاهری و باطنی داده که هیچ طرف دست از سرمان بر نمیدارند، کاش مانندِ عربستان بودیم تا کسی‌ به ما کاری نداشته باشد و سطحِ فرهنگ و توقعمان در همان حد بود، کاش مانند کشورهای حاشیه خلیجِ فارس بودیم که با لگو سازی یا برج سازی و دست بسته نماز خواندن و چهار زنِ عقدی داشتن فهم و شعورمان بیشتر نمیکشید، کاش مانندِ مصر بودیم که بعد از خلاصی از فرّاعنه زبان و فرهنگِ عربی‌ گرفتند، خداوندا به چه قیمت و تا کجا باید تاوان پس دهیم، تا آمدیم نفس بکشیم در ۵۷ باز حمله اعراب با توطئه چینی‌ سیاستِ کثیفِ دنیا به این خاکِ سیاه ما را نشاند، خود مداخله کن و ما و کشورِ ما را از دستِ تمام جاهلان و خائنین نجات بخش. آمین.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 02:06
raha1984 - هامبورگ - المان
اگه بهشت و جهنمی واقعا باشه جه بهتر که در جهنم باشیم و از این حیوانهای احمق و مخ کپک زده به دور !! جه باغ وحشی هست اون بهشت
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 08:12
arash-/ - ناتینگهام - انگلستان
ﻭاﺟﺐ ﺣﺞ ﺑﺮﻩ ﺗﻮﻱ ﺟﻴﺐ اﻳﻦ ﻋﺮﺑﻬﺎﻱ ﺟﻨﺎﻳﺘﻜﺎﺭ ﭘﻮﻝ ﺑﺮﻳﺰﻩ ﻛﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﭘﻮﻟﺪاﺭ ﺑﺪﻥ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻬﺎﻱ ﺗﺮﻭﺭﻳﺴﺘﻲ ﺑﺮاﻱ ﻛﺸﺘﻦ اﻧﺴﺎﻧﻬﺎﻱ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﺑﻴﭽﺎﺭﻩ ﻛﻪ ﺗﻮﻱ اﻳﻦ ﺩﻧﻴﺎ ﻓﻘﻄ ﺧﺪاﻱ ﺭﻭ ﺩاﺭﻧﺪ ﻛﻪ اﻣﺜﺎﻝ ﺷﻤﺎ اﺩﻋﺎﻱ ﺑﻨﺪﮔﻴﺸﻮ ﺩاﺭﻳﺪ
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 10:36
freepersia - کلگورلی - استرالیا
مردک احمق و یاوه گوی اینها رو از کجات در میاری ، بدبخت اون جماعتی که باید به زور و جبر برای از دست ندادن نون زن و بچشون پای منبر این دلقکها بشینن.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 12:39
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
خروس/دوبی _زیادی قوقولی نکن. امامان ما در برزخ هستند و صدای ما را می‌شنوند. عایشه دختر ابوبکر که با امیرالمؤمنین جنگ کرد قلب پیامبر را شکست. طبق روایات صحیح خودتان به مردان غریبه سینه میداد و صبح بعدش غسل جنابت. اگر اینها چرت و پرت هست، پاکشون کنید از تو کتاباتون. تو حالا هی قوقولی کن و بگو شیعیان تهمت میزنند. زبونم مو درآورد، چند دفعه باید بهت بگم؟
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 14:09
persik - کیف - اکراین
چه الله اکبری میگه مجری بدبخت واسه یه لقمه نون خا ۰۰۰لی»
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 22:25
باور عمیق - قم - ایران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا (1). مطمئن باش خیلی خوب میدونم چی هستی .. آنقدر امثال تو ....و جاهل دیدم که خوب میشناسمتون . همینقدر مایه تاسف و بدبختیت باشه که یکی مثل سلطنت طلب مدحتو بکنه . اگه .... باشی باید سر بذاری ..... قبلا هم بهت گفته بودم . ماها جلوی یکی که فقط همون یکی که خود خدا باشه سر به زمین میزاریمو....هوا میکنیم اما تو و امثال تو هر روز جلوی دهها نفر از خودشون پست تر سر به زمین میزارنو .... به هوا میکنن که هیچ ، پاش برسه.... . ما جلوی پروردگارمون سر به خاک میمالیم و امثال تو جلوی شیطان سر به لجن میمالن .. مشکل من اینه نمیدونم تو چیکاره ای؟ اصلا گیرم گارسون یه رستوران یا شایدم نظافتچی یه جا تو اون کثافت بازاری که بهش میگن امریکا یا اصلا یه پروفسور .. مشکل این نیست که من نمیدونم تو چیکاره ای، مشکل اینه که نمیدونم چرا اینقدر ....و جاهل و سفیه
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 22:25
باور عمیق - قم - ایران
(2)البته اینها همه وجه تبیینی داره . حکایته اینه که خدا در قرآن میفرماید : یا ایها الانسان ما غرک بربک الکریم . این موضوع البته برای خدا ابهام آفرین نیست . موضوع به نوعی طعنه و کنایه است که البته ( الکنایه ابلغ من التصریح) . حکایت شما هم همینه . میگم نمیدونم چرا اینقدر نفهمی . چرا ندونم؟ خوب میدونم . چون جسمت آلوده است . روحت آلودست . خوراکت آلودست . و وقتی همه چیزت آلوده به نجاست شد ، میشه عین کل موجودیت شما . گهگداری که تصور میکنم امثال تو چطوری زندگی میکنن میگم خدایا شکرت . چه انتظاری میشه داشت آخه ؟ چه انتظاری؟ از کسی که گوشت خوک میخوره؟ آره؟ کسی که گوشت خوک میخوره چه انتظار غیرتی ازش میره؟ معلومه خیلی از قوانین دین برای امثال تو اصلا معنا نداره . بارها با هم صحبت کردیم . معلومه حضرتعالی برای زندگی با همسر محترمت ، برات محرم و نامحرمی فرقی نداره . ازدواج چیچیه اصلا؟ غسل چیچیه؟ هان ؟ خوردنیه؟ پوشیدنیه؟ خوب یکی که میاد و علنا نه یک بار ، نه دو بار ، به پیامبر توهین میکنه این مرتده . کل وجودش کثیفه
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 22:26
باور عمیق - قم - ایران
(3). بعد یه.... مثل این سلطنت طلب میاد میگه (درود خدا بر شما باد) . من نمیدونم ولله . این مخشو زالو گاز گرفته . این درود خدای تو از جنس همان درود خدایی است که برای عمر میفرستند . تما زندگیتو اگر بیاری جلوی چشمت میبینی .... بوده و گناه . خب معلومه نه میتوانی و نه میخواهی و نه البته میخواهی که بفهمی و درک کنی . مگر آسان است بیرون آمدن از کثافت و نگریستن به گذشته ات . اه . یعنی حمید پنج تومنی یه روزی با خودش به این نتیجه برسه که یه عمر در .... محض بوده ؟ آقا ولله اگر یه سری از احساسات و عقاید نبود (بزار بشکافم و رک بگم حالا حمل بر هر چی میخواد بشه بشه) اصلا حاضر نبودیم هیچکدام جواب حرف یه سری .... تو رو بدیم
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 22:27
باور عمیق - قم - ایران
(4)هدفمون فقط دو سه تا چیزه : اول : شاید .... بشید که نمیشید مطمئنا دوم: شاید .... بشید که نمیشید یقینا و سوم : شاید به برکت .... شدن شما ، ما هم هدایت بشیم که امیدوارم اگر به برکت.... شدن شما هدایت نشدیم ، لااقل به برکت تلاش برای .... هدایت شویم که الاعمال بالنیات و همچنین لا یکلف الله نفسا الا بوسعه و خدا شاهد است که امکان ( رجع به فطرت) شما و صعود از این .... فعلی تان در وسع ما نیست که هیچ ، خلایق اول و آخر را هم که جمع کنند با پوزش از شاعر مربوطه ، نرود میخ آهنین ....
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 22:28
باور عمیق - قم - ایران
خروس جان (1). یک مقداری آرامشتو حفظ کن . اجازه بده باد پرهات بخوابه و کمی هم نوک مبارک را آنطرف تر بگیر تا قدری با هم صحبت کنیم . به حق بودن اهل سنت از کی تا به حالا بر همه ثابت شده خروس جان؟ بیش از 50 میلیون شیعه فقط در ایران به حق بودن آن را البته قبول ندارند . شما کلاس چندمی عمو جان؟ چند سالته که شیوه استدلالت اینقدر ضعیفه؟ صد البته شما اهل سنت نه تنها از خرافه دور نیستید بلکه خود خرافه اید . اصلا مبدا تمام خرافه پرستی ها شما اهل سنتید و البته اگر وجود کردی ، تکرار میکنم اگر وجود کردی که بیایی و بپرسی که ( دلیلت بر این مدعا چیست؟) و اگر من پاسخ دادم ، تنها و تنها از نوشته های کتابهای علمای اهل تسنن ، به یقین چنان کودکان 3-4 ساله پاسخ میدهی : اصلا همچین شخصی و کتابی و صحبتی وجود ندارد . از کسی که بگوید ((آلوسی)) وجود ندارد چه انتظاری میرود؟ نه داعش سنی است ، نه بوکوحرام سنی است ، نه طالبان سنی است ، نه ریگی سنی است ، نه عربستان یهودی که پشت همه این قضایاست سنی است ، نه قطر سنی است ، پس کی سنی است؟
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 23:03
باور عمیق - قم - ایران
(2)باشد آقا جان اعلام برائت میکنی ، قبول .. خدا را شکر .. حق داری . حق داری خجالت زده و ناراحت و سردرگم باشی . بله بله . ایران به قول شما از همه آنها((حکایت)) میکند . از این به بعد تصمیم دارم دیگر در برابر تهمتها و مزخرفاتتان ادله ارائه نکنم . فقط تصمیم دارم زوایای کمتر دیده شده مذهب خرافیتان را بشکافم و آشکار کنم . سنی جماعت .... . نمیدانم چگونه امامانشان فتوا میدهند که میتوانند بر عذره یابسه(نجاست خشک شده) سجده کنند . البته با سفر به تعداد قابل توجهی از کشورهای سنی نشین مطالب عرض شده را به عینه دیدم . بنده خودم فتوا صادر میکنم که بر خلاف نص قرآن و سیره پیامبر ، به هنگام وضو ، نه تنها پا و دست ، بلکه کل هیکل را با صابون و شامپو بشورید که به ولله قسم گناه وضویتان بر عهده من و صد البته شاید راهگشا برای نظافت عرب جماعت سنی . .. . نمیدانم امامانتان چگونه فتوای نزدیکی با خواهر را به هنگام نیاز ضروری البته با پیچیدن پارچه ، جایز شمرده اند
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 23:04
باور عمیق - قم - ایران
(3)سنی جماعت .. نمیدانم چگونه به فتوای ام المومنین عایشه سینه زنان را در دهان مرد بیگانه گذاشته تا از آن شیر بنوشند و محرم شوند آن هم البته به شرط نوشیدن مستقیم و سیراب شدن. .. نمیدانم این مسیار را از کجایشان بیرون آورده اند .. سنی جماعت حقیقتا بی سواد است . البته اهل استدلال به شیوه شما نیستم والا از شما میپرسیدم آیا به راستی در کل تاریختان مثلا 200-300 سال گذشته تا به امروز یک عدد آدم دانشمند برجسته که دنیا او را تحسین کند ، تاریختان به چشم خود دیده؟ بگذریم . ام المومنین عایشه محبوب ترین زن پیامبر بود؟ یخ بابا؟ ما تا بحال بر اساس این همه حدیث در کتابهایتان فکر میکردیم حضرت خدیجه محبوب ترین زن پیامبر بوده . پس آن احادیث در صحیحین از قول عایشه که بر افضلیت علاقه پیامبر به خدیجه نسبت به او ، و حسادت او نسبت به این علاقه دلالت دارد را چه کار کنیم ؟
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 23:06
باور عمیق - قم - ایران
(4)البته ایشان خیلی زودتر از اینکه به جرگه خوارج بپیوندند و سوار بر شتر معروف خویش بنا بر رسم جاهلیت معرکه گیری کنند ، در قرآن به علت آزار پیامبر ، صراحتا مذمت و تهدید شده اند اما به یاد نداریم کسی به ایشان تهمتی زده باشد .. نمیدانم از کدام قبیله و طایفه ای . از هر قبیله که هستی ، خدا انشالله هدایتت کند ..
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 23:06
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. نه تو و نه اون پیغمبرت و امامانت محل محک آدمیزاد نیستین، که هر کس غیر از شما فکر کنه زندگی اش به نجاست آلوده است. أصلا مرتد رو معنی کن ببینم؟ تو داری علنا به من فحش میدی و مرتد نیستی و همه چیزت هم درسته، ولی وقتی من میگم محمد هم یک شارلاتان باهوش بوده میشم مرتد! دوزاری! به جای اینهمه قرقره کردن کثافت آخوندا، بشین فکرکن. من اون چیزی رو که میبینم میگم، ولی امثال تو گیر توهمات هستین. میترسین ازش بیرون بیاین. هنوز گیر دادین به عمر! بیچاره! عمر داماد علی بوده (شوهر ام کلثوم) یار غار محمد بوده! این یعنی توهین خودتون به محمد و علی که نفهم بودن و با عمر نشست و برخاست میکردن! یعنی این مثال رو زدم که ببینی چقدر منطقتون سوراخ داره!! وگرنه گور بابای عمر و بقیه خلیفه ها! هر وقت خودتون یاد گرفتین توهین رو بذارید کنار و برید بشینید تو مساجد، اونوقت احترام رو هم میبینید. مادامی که کوس علی الحق میزنید که همه باطل هستن و ما بر حقیم همینه، چون این همونه که خودتون میخواهید.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 09:55
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
برادر باور عمیق/قم- از اینکه علمی و مستند، عمریها را رسوا میکنید، تشکر و دستتان را میبوسم. انشالله خداوند توفیقی به این حقیر عنایت کند تا روزی زیر منبر شما فیض ببرم. فقط یک نکته کوچک را برای عمریها بگم : عثمان عایشه را کافر خواند و به زن لوط و نوح تشبیه کرد. اگر راست گفته که عایشه جهنمی است و اگر دروغ گفته پس خودش جهنمی است و زیر آب کل عمریها را زده (کتاب فخررازی) مشکل عمریها همین بیسوادی شان است که حرف‌های خودشان را هم قبول ندارند. التماس دعا برادر.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 14:55
باور عمیق - قم - ایران
فدای آقا - اودنسه - دانمارک .. برادر عزیز سلام . ممنون و متشکر از الطاف شما که البته حقیقتا و بدور از تعارف خود را شایسته چنین الطافی نمیدانم بلکه تنها بنده ای گناهکار و تقصیر کارم که امید دارم خداوند با فضل خویش از این گناهان درگذرد . خدا به شما عزت دنیا و آخرت ببخشد انشالله . درتکمیل نکته ای که فرمودید یک موضوع هم بنده عرض کنم . همچنین عایشه در ماجرای قیام بر ضد عثمان او را (نعثل) که کنایه از پیرمرد یهودی است خطاب قرار میداده و نطق آتشین میکرده . حال معلوم نیست این وسط باید طرف صحابه رسول خدا را بگیریم که به قول ایشان مصدر و مرجع عمل صحیح هستند و یا طرف ام المومنین را بگیریم که به قول ایشان قلب پیامبر آزرده نگردد . الله اعلم
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 23:18
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. انشالله یه منبر پر فیض مهمونت میکنه این باور خان! التماس دعا برادر! فقط دستت نمونه لأی در!!
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 01:25
باور عمیق - قم - ایران
Hamid411 - لس آنجلس – آمریکا)1) . نشد . ببین از هیچ چیز به اندازه دروغ متنفر نیستم . سعی کن در صحبتهات دروغ نگی هرگز که موجب میشه بیشتر از این در منجلاب فرو بری . یه سری حرف عجیبا غریبا در مورد عمر گفتی که اصلا اولین بار بود این صحبت ها رو من میشنیدم . بهت رفرنس دادم .. هم از منابع سنی مثل شبکه کلمه و سایت aqeedeh.com و یک عدد و فقط یک عدد کتاب با سطح فوق العاده متوسط به اسم ((شبهای پیشاور)) به عنوان منبع شیعی . گفتم برو بشین بخوان بعدش بیا و بشین و صحبت کن . بنابراین تا هنگامی که مطالعات ضعیف و منطق علیل و ذهن خفته و روح بیمار و خرد گمراه و عقل ناقص و شعور ناچیز و دید ضعیف و استدلال ابتر و احاطه رقت انگیز خود را به سبب مطالعه جامع ، بهبود نبخشیدی ، وارد این ادعاها نشو که خود را در نظر اهل مطالعه خوار و خفیف خواهی کرد . فحش را تو مینویسی و به خوبی از سوی سایت که هرگز تصمیمی بر سانسور هتاکی هایت بر ضد اعتقادات صدها میلیون مسلمان ندارد حمایت میشوی .
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 10:21
باور عمیق - قم - ایران
(2)فحش را تو مینویسی و به خوبی با عدم سانسور فحش هایت در نوشته هایت خطاب به کاربران حمایت میشوی .. باسن را تو مینویسی چاپ میشود ، باسن را من مینویسم سانسور میشود .. بنابراین حرف مفت نزن . فحش اگر خوردی به این خاطر است که پایت را از گلیم مبارک دراز تر میکنی و به مقدسات توهین میکنی . ما اعتقاد و ایمان و تربیت خانوادگی مان که تربیتی مبتنی بر دین و احتراز از حرامخوری و حرام بینی و حرام شنوی بوده عادت به فحش دادن به هیچ بنی بشری را به ما نیاموخته . حتی چند بار اول هم تحمل میکنیم . اما زمانی که پا را از گلیم فراتر نهادی فحش که سهل است دستمان برسد گلویت را هم پاره میکنیم . تو به علت ضعف منطق و فرار از صحبت منطقی که همگی از ضعف بنیادین در پایه و بنیاد تفکرت سرچشمه میگیرد ، عاشق گریز از منطق و پناه بردن به توحش و توهینی . بنابراین ، این فازی است که شما انتخاب کرده ای . و البته خود تو دقیقا دنباله روی طریقتی هستی که مرتبا ادعا میکنی مخالف آنی ..
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 10:22
باور عمیق - قم - ایران
(3)طریقت حماقت و توهین و پافشاری بر بی منطقی و گریز از صحبت منطقی . با تمام وجود هنگامی که مطلبی به گوشت میخورد که به نوعی مخالف اندیشه های دینی است آن را میپذیری . با خود فکر میکنی دیگران احمق هستند . اما نمیدانی امثال ما روزی دقیقا بدتر از امروز تو بودیم و تمام این زوایایی که تو در آن امروز پیچ خورده ای را طی کرده ایم . حاضر نیستی هرگز به خودت زحمت دهی و از زوایای مختلف به هر قضیه ای نگاه کنی . نگاهت فاقد عمق است . فوق العاده سطحی است . برایت یک مثال میزنم .. چند روز پیش مطرح کردی چرا در هیچ جای قرآن نام (علی) به صراحت نیامده؟ علیرغم امکان بسیار آسان سرچ اینترنتی و کپی پیست ساده پاسخی به این شبهه ندادم . گفتم بذار یک هفته بگذرد تا شاید کمی خودش با خودش فکر کند . الان میخوام مغز ضعیفتو فیزیوتراپی کنم و کمکت کنم . دست مغزتو بگیرم یک کمی نرمشش بدم شاید تقویت بشه . شما در کمال بی ادبی پیامبر را به زعم خودت و از محل اعتقاد به اینکه کافر همه را به کیش خود پندارد ((شارلاتان)) میخوانی ..
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 10:22
باور عمیق - قم - ایران
(4)همچنین در دهها پست قبلی و قرقره کثافات سایتهای مرجعت ، پیامبر را موجودی شیاد ، منفعت طلب و کسی دانسته ای که با زیرکی بر سر مردم کلاه گشاد نهاده است . بسیار خوب . حالا من یک سوال دارم و تو پاسخ بده ... مردی منفعت طلب ، شارلاتان ، شیاد ، با ابزاری دروغین به نام وحی ، با کتابی من درآوردی به نام قران ، در اوج قدرت و حکمرانی ، دختری دارد به قول خودش پاره تن ، دختری دارد به قول خودش که هرگاه دل تنگ بوی بهشت میشود او را میبوید ، این دختر شوهری دارد ، این دختر دو پسر دارد که او عاشق آنهاست ، این مرد زیرک ابزاری دارد به نام ادعای جبرئیل ، این مرد زیرک ابزاری دارد که اگر بگوید سوار بر خر پرنده شدم و به معراج رفتم هم هیییچ کس به او شک نمیکند و کسانی چون باور عمیق از روی سادگی حتی این ادعای عجیب را نیز باور میکنند . این مرد کلاهبردار سودجوی شارلاتان چرا 1 آیه بیان نکرد که به صراحت و روشنی جانشینی علی و پس از او پسرانش را تا الی القیامه به صورت کاملا آشکار مشخص سازد؟
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 10:23
باور عمیق - قم - ایران
(5)مگر جعل و ادعای اینکه هم اکنون جبرئیل بر او نازل شده و سوره ای تماما در باب جانشین او نازل کرده چقدر زحمت داشت؟ چرا آینده فاطمه و علی و حسن و حسین را تامین و تضمین نکرد؟ چرا باعث شد حسن را مسموم و حسین را سر ببرند و فرق علی را پس از سااالها خانه نشینی بشکافند و با فاطمه چنان کنند که حتی قبرش را هم مخفی سازند ؟ آیا مرگش ناگهانی بود و فرصت نکرد؟ خیر .. حالا بیا بشین و از این زاویه به قضایا نگاه کن . میبینی چند جا ایراد پیدا میشه : 1- با ادعای دروغگویی و شیادی و سودجویی و جعل آیات در جهت لذت و نفع شخصی که مرتبا مدعی آن هستی کاملا در تضاد است چرا که اگر اهل این رویه بود مسلم ترین کار تضمین دیکتاتوری و بازار و کاسبی خویش و تداوم آن در بین عزیزان خویش میبود .. 2- اگر این آدم که مسلمین اعتقاد بر این دارند که فرستاده خداست و چنان او را مقدس میدانند حقیقتا مشمول چنین اعتقاداتی است چرا نسبت به مساله هدایت و رهبری جامعه بعد از خویش چنین بی تفاوت بود که هیچ نه تنها فرد بلکه ساختار و راهکاری نیز برای آن پیش بینی و پیشنهاد نکرده است؟
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 10:23
باور عمیق - قم - ایران
(6)آن هم از سوی کسی که مدعی است حتی در طریق آب خوردن نیز میبایست اسلوب مورد تایید خدا رعایت شود . پس این تعیین جانشین یا ساختار پیشنهادی او برای تعیین جانشین در کجا قید شده و کجاست 3- اصلا گیرم این آقا 200 تا سوره هم بیاره واسه تعیین جانشین و به صراحت تا 70 پشت جانشین بعد از خود را نیز مشخص سازد خوب که چه؟ مشخص ساخته که ساخته . به درک که ساخته . بیش از 6000 هزار آیه آورده من هنوز خدای ادعایی او و اصلا خود او را قبول ندارم چه رسد به تبعیت از جانشینانی که او معرفی کرده .. پس من به دنبال چه هستم؟ دردم چیست؟ هان ؟ .. بذار من میگم حمید جان دردت چیه . ولله . بالله . دارم حقیقت رو بهت میگم . این روزای تو رو ما هم قبلا تجربه کردیم . زمانی که مشغول خوردن اغذیه و اشربه حرام بشی . زمانی که محیط زندگیت آلوده به حرام بشه دقیقا مطابق با وعده قرآن چنان مهری بر قلبت زده میشه و چنان پرده ای بر چشمانت افکنده میشه که هرگز فرصت این پیدا نمیشه که اشعه نور بر آن بتابد .
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 10:24
باور عمیق - قم - ایران
(7)حالا تشریف ببر یک کمی فکر کن ببین این قضیه ازدواج دختر علی با عمر چی بوده و چی نبوده . بهت هشدار داده بودم زمانی که وارد سایت aqeedeh شدی باید خیلی دقیق باشی . وگرنه این آدرسی که بهت معرفی کردم وسیله هرچه بیشتر نابودی روحیت میشه که امشب اولین بارقه نابودی بیشتر رو در شما با طرح این موضوع که یقینا برداشتت از یکی از مقالات اون سایته دارم میبینم .. هر موقع دوست داشتی یک عدد شبهه مطرح کن و پاسخ بگیر اما اگر وارد طریق توهین بشی این قصه کماکان ادامه دارد
‌پنجشنبه 6 شهريور 1393 - 10:25
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.