علی‌دایی دعوت علی کریمی برای انجام 'کارزار آب یخ' را پذیرفت

علی‌دایی دعوت علی کریمی برای انجام "کارزار آب یخ" را پذیرفت

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به دعوت علی کریمی برای انجام چالش سطل آب یخ پاسخ مثبت داده است.

او در حاشیه کنفراس خبری بازی پرسپولیس و پدیده مشهد گفته است: "پس از بازی با پدیده که با پیروزی پرسپولیس همراه خواهد شد این کار را به همراه سه بازیکن دیگر انجام خواهم داد."

پیش از این علی کریمی در "کارزار سطل یخ" که برای افزایش آگاهی در مورد بیماری ای‌ال‌اس و جمع آوری کمک برای تحقیقات پزشکی در مورد این بیماری است، شرکت کرده بود.

او از رضا عطاران (بازیگر و فیلمساز)، مازیار فلاحی (خواننده) و علی دایی (سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس) دعوت کرده بود تا در این کارزار شرکت کنند.

+103
رأی دهید
-13

danial nabi - استكهلم - سوئد
کاری که آن احمق آمریکایی گذاشت تو دامن مردم دنیا و خودش دیروز تو دریا غرق شد، دست کمی‌ از خرافات این داعشیها نداره، اگر عقل سالم دسته باشه با دفتر بیمارستان تماس بگیره و هر مقدار پول کمک خواست بکنه به سرطانی و پارکیسونی و ا ل س یا هر مرض و دردی، این مسخره بازی‌ها فقط برای مردم فریبیه. تا احمق در جهان است، ...
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 22:46
تورج - لندن - انگلیس
با احترام به علی کریمی نازنین. کمک به بیماران کاریست انسانی ولی اخه این کارها مال کشور های پیشرفته و مدرنه که مشکلات و مرگ و میر کمتری دارن مشکلات خدمات درمانی و داروی ندارند.... نه کشور های جهان سومی مثل ایران که مردمش شب و روز با هزاران مشکلات در گیر هستند از اب الوده گرفته تا شیر و هوای الوده و سرطانزا وووو .
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 23:30
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
Danial nabi استکهلم- اینقدر به خودت فشار نیار شیرت خشک میشه .حالا این فک ساندیس خور امده یک کاری برای خودش انجام بدن چون اسمی از دیگه نیست تو چرا زور می زنی بشین ساندیست را بخور
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 03:17
titan - ایران - ایران
خسته نباشید همه چیز قواعد رو بهم ریختیم. نفری که به چالش کشیده میشه 24 ساعت فرصت داره بهش پاسخ بده
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 06:05
ashab kahaf - لندن - انگلیس
با نظر تورج بسیار موافقم.منم دوست داشتم که کشورم پیشرفته و مترقی بود و واسه بیماریهای نادر کاری میکرد اما ایران با اونهمه مشکل،این کارا توش اصلا جایی نداره.همه جای دیگه ش درسته،که فقط ELSش مونده باشه؟!! قصد بعضیها واقعاً خیره ولی باید همه ابعاد رو بررسی کرد و بعد کاری رو کپی کرد.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 06:11
MehranIrani - تهران - ایران
دیگه وقتی ساسی مانکن و حسین تهی هم خودشونو سرشناس حساب میکنن و تو این کمپین شرکت میکنن و ویدیو میذارن کاملا مشخصه خز بازی شده
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 06:33
masterweb - تهران - ایران
بابا لنگی ها هم پیشرفت میکنن ، 10 سال پیش گوسفند میچروندن حالا مجهز به اینترنت و کامپیوتر شدن اخبار اونور رو دنبال میکنن ...
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 06:44
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
آفتابه و لگن هفت دست ، شام و ناهار هیچی‌ . آقای علی‌ دایی لطفا رو پرسپولیس بحران زده تمرکز کن . اگر هم تیم‌ رو رها کنی‌ ما بیشتر خوشحال میشیم .
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 10:00
reza shah kabir - توکیو - ژاپن
لنگیا ساخته شدن برای دلقک بازی و مسخره شدن...البته شاید هم آب یخ میخوان برای اونجا چون سرورشون صدر جدول رفته...۴۴۴۴
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 13:33
سیاوش خان - منچستر - انگلیس
آقای دایی بچسب به تیمت که جلوی استقلال خیلی گل نخوره .وقت برای آب ریختن زیاده :)
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 15:27
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.