سپاه: یک پهپاد جاسوسی اسرائیل را در آسمان نطنز منهدم کردیم

سپاه: یک پهپاد جاسوسی اسرائیل را در آسمان نطنز منهدم کردیم

رادیو فردا: روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، می‌گوید که «یک فروند پهپاد جاسوسی» اسرائیل توسط پدافند سپاه سرنگون شده است.

روابط عمومی سپاه در اطلاعیه‌ای که یکشنبه دوم شهریور صادر کرده، گفته که «هواپیمای منهدم شده از نوع پنهانکار و رادارگریز بوده و قصد نفوذ به حریم منطقه‌ هسته‌ای نطنز» را داشت.

این اطلاعیه در ادامه می‌نویسد که این پهپاد با «هوشیاری و اقدام به موقع شبکه پدافندی، قبل از ورود به منطقه مورد اصابت موشک زمین به هوا قرار گرفت.»

اسرائیل هنوز واکنشی به این گزارش نشان نداده است.

اسرائیل می‌گوید که ایران در پوشش برنامه اتمی خود به دنبال ساخت تسلیحات هسته‌ای است. تاسیسات هسته‌ای نطنز، یکی از مراکز غنی‌سازی اورانیوم ایران است.

این نخستین بار است که ایران مدعی سرنگونی یک هواپیمای اسرائیلی بر حریم هوایی خود می‌شود.

جمهوری اسلامی پیش از این مدعی شده بود که یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آر کیو۱۷۰ آمریکا را به زمین نشانده و به کنترل خود در آورده است.

در فیلمی که ایران در مورد آن سال گذشته منتشر کرد گفته شد که این پهپاد از پایگاه نظامی آمریکا در ولایت قندهار افغانستان برخاسته بود. پایگاهی که در ۴۲۰ کیلومتری مرزهای شرقی ایران واقع شده است.

دولت آمریکا خواستار بازگرداندن این پهپاد از سوی ایران شده بود.

پیشتر ایران گفته بود کنترل پهپاد دیگری را نیز در دست گرفته است؛ در این مورد آمریکا چنین موضوعی را رد کرده است. این پهپاد دیگر که ایران می‌گوید آن را در اختیار دارد از نوع «اسکن ایگل» است و جمهوری اسلامی حتی اعلام کرده که خط تولید آن را نیز تهیه کرده است.

امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران روز هفدهم مهر سال ۹۲ گفته‌بود که ایران پهپادهایی را تولید کرده است که قادرند تا «عمق تل‌آویو» پرواز کنند.

+98
رأی دهید
-27

دریای پارس - ایران - ایران
چرت گفته. حتما مال ارتش بوده برادران کورمادرزاد سپاه اشتباهی زدن
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 20:41
iSam - لندن - انگلستان
آره، ما هم باور کردیم.
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 20:43
mina minavand - هانور - آلمان
اره مرگ خودتون،شماها گفتید و ملت هم باور کردن
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 20:55
Alfatier - برلین - آلمان
چقدر شعار و چقدر بلوف. تنها هنر این مفخرها سرکوب زنان و دخترانه. اینا اگر خ.. داشتن میرفتن داعش رو سرکوب کنن..
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 21:17
Paandaa - کویت - کویت
دمشون گرم...
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 21:26
arash--eindhoven - آیندهوون - هلند
تازه داره گند ایران ۱۴۰ در میاد !
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 22:16
Quds force - تهران - ایران
تا پای جون و تا زمانی که سرم بریده بشه از خاک ایران و اسلام دفاع میکنم .. حیدریم .. حسینیم .. زینبیم .. تمام شهر ها رو پس میگیریم .. هدف نهایی ما مسجد الاقصی هست که اونم آزاد میکنیم .. لبیک یا حسین
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 22:23
xavii - لندن - بریتانیا
جانم فداى برادران بسیج وسباه، بابا داعش داره میرسه در خونه هاتون اى مخالفین، همینها فردا باید از خوانوادهاتون دفاع کنن ،
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 22:28
biparva-jan - تهران - ایران
باز یک پهپاد اوردن پایین فراری های وطن فروش بهشون بر خورد. موقعی هم که RQ170 رو گرفتن شماها فحاشی میکردید و اونها رو به دروغگویی متهم میکردید تا این که چند روز بعد اوباما با تایید خبر از ایران درخواست کرد که RQ170 برگردونند که اون موقه همه خفه شدید.
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 22:43
sonixax - آلمان - آلمان
3پاه غلط زیادی خورد!
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 23:07
Asghar Torobche - تورنتو - کانادا
دم سپاه گرم اگر ایران سپاه پاسداران نداشت الان ایران ۱۰ تیکه شده بود از جونشون مایه میزارن بچهای سپاه
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 23:09
seyed ali geda - لندن - انگلیس
دروغ است. حتی اگر هم راست بگویند باز هم این سوال مطرح است که این مملکت اینقدر بی‌ در و پیکر است که این هواپیما تا عمق خاک ایران پرواز کرده و این مفتخوران شکم گنده دزد پاسدارها در پایتخت مشغول غارت بیت المال بوده اند .
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 23:42
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
گفتن پهباد آمریکا رو انداختن وطن فروش‌ها گفتن چرت میگن.وقتی‌ آمریکا تائید کرد و رونمایی شد خائن‌ها و وطن فروش‌ها خفه خون گرفتن.من نمیدونم زدن پهباد اسرائیل یا آمریکا توسط ایران چرا به بعضی‌ جاهای بعضی‌ ‌ها اینقدر فشار می‌آ‌‌ره.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 00:30
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
خجسته باد این پیروزی.دست سربازان جهان آرا درد نکنه.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 00:32
ukguy4u - لندن - بریتانیا
عجب دروغ شاخداری. بهپاد که این همه برد نداره!
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 00:38
میو میو - تهران - ایران
ukguy4u - لندن - بریتانیا:چرا مرحزف میگی..این پهپاد اسرائیلی حدودا برد 2000 کیلومتر داره که از نوع هروین هستت...
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 00:49
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
Quds force - تهران - ایران. یاالله!!! انشالله موفق باشی جوون!!! ٣٥ ساله که راه قدس از کربلا میگذرد، انشالله ٣٥ سال دیگه هم روش! حیدری هستی اونوقت میری در خونشون هی در میزنی، هی در میزنی!
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 01:31
iSam - لندن - انگلستان
Quds force - تهران - ایران. تو جون رهبرت برو اعزام بشو فلسطین و برای غزه بجنگ، یکیتون کمتر، زندگی باقی ملت بیچاره بهتر. xavii - لندن - بریتانیا. برادر گذشت اون زمان، اینا قبل از متجاوز، ترتیب ملت بدبخت را خواهند داد. biparva-jan - تهران - ایران. آره اون دفعه هم کسی نفهمید ماکته و .. مرد حسابی اگر خودت نمیفهمی قرار نیست همه مثل تو باشند که. Asghar Torobche - تورنتو - کانادا. چرا نمیری ایران و با سپاهیان زندگی کنی با افتخار؟. MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان. آمریکا تأیید کرد!؟ مثل اینکه جنس تو از مال رهبرانت بهتر عمل میکند. ضمنا آقای مفتخر، تو چرا نمیری ایران و تو این افتخارات شریک بشی و چرا داری اینجا تو اروپا با ما خائنین وطن فروش زندگی میکنی، فروشنده وطن. یارو تا خاک ایران رو هم تجارت میکنه و هزار کثافت کاری. روزی نیست که یک گندی از ایران شنیده نشه، بعد ماها خائن هستیم و برادران سپاه فرشته آسمانی! این برادران به جای فرود یا هدف قرار دادن هواپیمای دشمن، هواپیماهای مسافربری ایران را به مقصد برسانند و باعث زنده زنده سوزاندن این ملت نشوند، باقی پیشکش.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 01:34
ghormeh sabzi - تهران - ایران
این رژیم کثیف آخوندی کدوم حرفش درست بوده که این یکی‌ درست باشه،در ضمن این مزدورایه رژیم آخوندی اینجا چه خودشونو دارن جر میدن ،،،چی‌ شده ها؟؟؟؟ به فرض یه پهباد هم شکار کرده باشین؟؟شما نسلتون از دروغه،اون از اون خمینی کفتار پیر ،اینم از این علی‌ چلاق بنگی،ا زیر دستاش .کدوم یکیتون روده راست تو شکمتون هست؟؟؟،برادران قاچاقچی و بی‌سواد‌های اوباش بسیجی‌ هم که به غیر از دزدی و مزاحمت برای مردم کار دیگه‌ی بلد نیستن ،پس اینقدر دروغ به خورده مردم ندین ،راستی‌ ....خویی - لندن - بریتانیا:to که اینقدر به فکر ایران و مردمش هستی‌ تو لندن چه غلطی میکنی‌ زود برگرد و برو با داعشیها بجنگ ،این مزدورا و آخوندها و تمام کسانی‌ که طرفداری از این جمهوری کثیف آخوندی می‌کنن یه مشت وطن فروش هستن بعد به ماها میگن وطن فروش .
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 01:49
paksan - آمریکا - آمریکا
میو میو - تهران - ایران . سپاه در این خبر که چیزی درباره نوع اون نگفته شما چطور از خودت بردش و اسمش رو اعلام میکنی؟ بعدشم پهبادی که تا قلب ایران راحت آمده و دیده نشده خودش یک موفقیت و پیروزی بزرگ به حساب میاد . شما مقایسه کن کل اسرائیل چقدر عرض داره ! کشور بسیار بسیار کوچکی هستش و پهبادهای حزب الله چند کیلومتر تونسته اند نفوذ کنند ولی بعد مقایسه که با کشور ایران ! واقعاً خیلی پهباد باید دقیق باشه که بتونه این مسیر رو درست به سمت هدفش حرکت کنه و احتمالاً این پهباد خودش خودش رو منهدم کرده چون نیازی به برگشتن نداشته و مسیر حمله جنگنده های اسرائیلی رو کاملاً بدون خطر تست کرده و این نشون میده چرا ظریف سه باره می ره مسکو تا بتونه اس300 رو بخره! بازم بیخودی شلوغش کنید بدون اینکه بفهمید هدف و کار چی بوده.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 01:57
smart292 - ونکوور - کانادا
Quds force - تهران - ایران--ما ۳۵ ساله صبر کردیم دیدیم چیزی آزاد نشد به جز ارواح و خون جوانان که آزاد کردید سوال این جاست که اولاً این هواپیما امریکایی بوده است و برای اینکه رابطه خراب نشود حالا آمریکا خوب است و اسرائیل بد ، امیدوارم زمانی هم برسد که بگوئید، که اسرائل خوب است و اعراب بد میباشند خلاصه راهتان را بهتر است که عوض بکنید از بیت المقدس به مکه در عربستان و اگر هم نشد به همان جمکران بی‌ مهدی قناعت بکنید در ضمن خامنهٔ‌ای دزد گران‌ترین خانه را در لندن خریده است.( شاید برای روز مبادا)
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 02:03
Hombre - کارا کاس - ونزولا
حالا شما چرا آیه یعس میخونین، زیاد هم بدتون نمیاد دروغ باشه، غورباباى اسرائیل تخم شیطان
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 04:54
Hombre - کارا کاس - ونزولا
از ترس همین سپاه و ارتش که جرات حمله به ایران رو ندارن،والا الان وضعیت عراق و سوریه و افغانستانو داشتیم، دمشون گرم و خدا حفظشون کنه به کورى چشم بعضیا
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 04:58
united-iran - آکلند - نیوزیلند
اگر واقعن راست هم باشه مایه آبروریزی است که یک پهپاد توانسته تا عمق خاک ایران نفوذ بکنه بعد اینها تازه توانسته اند در نطنز ردش را پیدا کنند، یعنی پدافند هوایی مرزهای ایران خیلی بعد عمل کردند که متوجه این پهپاد نشدند.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 05:02
arman93 - یزد - ایران
با وجودیکه منتقد بسیاری از سیاستهای سپاه هستم ولی دمشون گرم کاش همیشه همه توانشون رو به جای امور سیاسی و اقتصادی صرف کاری کنند که وظیفه اونهاست قابل توجه خائن ها و وطن فروشها :اسراییل موضوع رو رد نکرده
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 05:19
abdolmalek - رامسر - ایران
زرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررشک
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 05:39
siavash2a - تهران - ایران
این یک پیروزی برای اسراییل است چرا که تونسته تا مرکز ایران نفوذ کنه و تصاویر واطلاعات رو به اسراییل بفرسته.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 07:00
vahid.persian - شیراز - ایران
یعنی اینقدر ایران بی در و پیکره که پهپاد اسراییل تا وسط خاک ایران میاد و بعد سرنگون بشه؟!؟!.. دروغه دروغه دروغه از نوع شاخدار!!!
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 08:32
shahriar69 - گوتنبرگ - سوئد
این ادعا‌ها مصرف داخلی‌ دارد، اصولا اساس کار بر دروغ و عوامفریبی است. باید از مدعیان پرسید که چگونه این پهباد فرضی‌ توانست ۱۰۰۰ کیلومتر در داخل ایران نفوذ کند
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 09:07
arkadash - نیکوزیا - قبرس
میخواسته گلابی بچینه بی‌چاره
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 09:39
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
ukguy4u - لندن - بریتانیا، پهپادها برد بیش از این در جهان دارند که بیش از 2000 کیلومتر برد دارند. به ساخته های آمریکا و اروپایی اشاره نمی کنم بلکه به کشوری در سطح ایران اشاره میکنم. که بیش از 4800 کیلومتر برد مفیدشه، آنکا نام داره که توسط همین همسایمون ترکیه ساخته شده. پهپاد به دلیل هزینه های بسیار کم و قابلیت های بالا، رشد خارج از تصوری داشته است.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 10:19
London.liberty - شیراز - ایران
این پهپاد از اسرائیل بلند نشده و این پهپاد اسرائیلی از کردستان عراق میاد و جای که زیر دست مسعود بارزانی نکار اسرائیل هست انجام می‌شه، کردهای عراق زیر سلطهٔ مسعود بارزانی خطر جدی برای ایران هستند چون دشمنان ایران را به منطقه راه میدهد
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 13:44
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
iSam یک بار دیگه سوال‌ام رو برای تو و بقیه وطن فروش‌های بیگانه پرست تکرار می‌کنم :چرا زدن پهباد اسرائیل و آمریکا توسط پدافند ایران به بعضی‌ جاهای بعضی‌‌ها فشار می‌آ‌‌ره؟
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 13:54
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
ISAMشکر خدا گذشت اون دورانی که سر کوچه ات زنجیر میچرخوندی و مشاجره و مباحثه میکردی که افکارت رو زور چپون کنی‌ .در عصر ارتباطت زندگی‌ می‌کنیم و با رجوع به گوگل میتونیم مدارک کافی‌ در تائید انهدام پهباد آمریکا در ایران ارائه بدیم. اینهم مشتی نمونه خروار -استناد به نیو یورک تایمز:https://www.nytimes.com/2011/12/08/world/middleeast/drone-crash-in-iran-reveals-secret-us-surveillance-bid.html?_r=0
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 14:18
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
و اما جواب سوال دیگه ت.من بیشتر عمرم رو اینجا زندگی‌ کردم.خیلی‌ قبل از اینکه شما تقاضای پناهندگی کنی‌ من اینجا بودم و اقامت تحصیلی‌ داشتم.دولتی هم نیستم و پدرم افسر پاکسازی شده ارتش بود که زمان جنگ زودتر از ما با شنیدن صدای آژیر به پناهگاه میدوید.اما با وجودی که بیشتر از ۲۰ ساله اینورم اگر لازم باشه و به کشورم حمله بشه میرم در کنار بقیه مرزبانان مون سپاهی و غیر سپاهی از خاکم دفاع می‌کنم.اگر لیاقت یا توان اسلحه دست گرفتن هم nداشته باشم آشپزی مرزبانان مون رو می‌کنم و کفش‌هاشون رو واکس میزنم.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 14:28
میو میو - تهران - ایران
paksan - آمریکا - آمریکا:بازم توی خوابی...برو به تابناک بخون نوع پهپاد اعلام شده و ویدئوی آن منتشر شده...از خواب بیدار شو عزیزم...
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 15:16
راهجو - فریدونکنار - ایران
این خبر که از تابناک دربیاد حتما راسته!!!! تازه گیریم راسته تا 800 کیلومتر اومده تو خاک ایران زار وزندگی امت اسلامی رو فیلم گرفته برده!آخه این چه پدافندیه که نزدتش تا اینجا اومده! حالا نه اینکه داعش تو عراق ایران رو لهیده و اسرائیل هم زده تمام حماس رو ترکونده ایرانم یه پهپاد زده دیگه(رسانه میلی و حکومت نظامی و سپاه و مملکت ایرانه دیگه ،هرچی گفتن راسته)
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 16:41
iSam - لندن - انگلستان
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان. ۱- فشار نمیاد به کسی اگر این مجانین گروگانگیر کشور عزیز ایران، دروغ نگویند. ۲- من پناهنده نشده ام، من اینجا به دنیا آمده، بزرگ شده ام، تحصیل و کار کرده ام، الآن در یکی از بزرگترین کمپانی های دنیا، مهندس هستم. البته مدت زیادی هم در ایران زندگی و کار کرده ام و کاملا با جو و رژیم لجن و دروغگوی آنجا آشنایی دارم. خانواده ام در ایران هزار بار بیشتر از تو و کس و کارت برای کشور جان فشانی کرده اند و الآن میبینیم که با وجود این جانوران، ایران ویرانه ای بیش نیست. خانواده پدری و مادریم برای ساختن ایران از قبل از پهلوی تلاش کردند و پدر و پدر بزرگم از ۷۰ سال پیش تا الآن بیشتر پروژه های وطن را راه اندازی و مدیریت کرده اند. بیشتر هم خواستی میتوانم با سند و مدرک برایت ادامه بدم. ۳- تو اگر فرزند همچین خانواده ی باشی، غیر ممکن هست که به گروگانگیران کشورت اعتماد کنی و برایشان سینه بزنی، پس کاملا چرت میگی و مزدوری. ۴- اگر به ایران دوستی باشه، همه زیر یک سقفیم، ولی تا وقتیکه این جانوران کثیف و جنایتکار مدعی باشند، ننگ باد به آنها و مزدورانشان.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 20:13
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
پس تویی که در انگلیس به دنیا اومدی و همون آبی‌ رو خوردی که به خورد سالی‌ تاک و ندا جناب میدن‌,لطف کن یا پات رو از کفش ما و کشورمون بکش بیرون یا برای دفاع از پهباد و اخبار مید این اسرائیل و ارباب انگلیسیش برو کنار بیتل‌های داعش و علیه قدر قدرتی-‌منطقه ای- ایران و جیره خور‌های ایران -سوریه و لبنان و عراق- آدم سر ببر و با بچه‌ها ازدواج کن.تو و من و تو و بی‌ بی‌ سی‌ و نواده های سرعبدالبهأ و شاپور ریپرتر فراموش نکنین که در وجود هر ایرانی‌ وطن پرستی یک رئیسعلی‌ دلواری نهفته است.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 20:41
perser68 - آلمان - آلمان
Qudce force - تهران - ایران. ایرانو ساختین،مونده که برین مسجد الاقصی رو هم توش...!راستی از سبد کالا چه خبر؟ مرغ فاسد ترکی،برنج سمیه هندی
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 21:16
iSam - لندن - انگلستان
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان. قشنگ از اراجیفت مشخص شد که از کجا اومدی و چی هستی. صلاح نمیدونم بیشتر از این برای موجودی مثل تو وقت بگذارم.
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 21:44
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
پس حداقل در یک مورد مشخص شد چرا به بعضی‌ جا‌های بعضی‌‌ها فشار اومد!
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 22:43
iSam - لندن - انگلستان
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان. چه جالب دنیایی داری که برای خودت یاوه میگویی و برای خودت هم نتیجه گیری میکنی. درست مثل اربابانت که سی و اندی سال است .. و .. خودشان با هم قاطی است با همین روشی که در پیش گرفته اند.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 01:54
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
شب دراز است و قلندر بیدار یا به عبارت دیگه -که البته در مورد امثال تو صدق میکنه-:‌اگه .. شب درازه.من جای تو و امثال تو باشم از آخر و عاقبت رضا ننر و علیرضا و لیلا شون و مسعود و مریم و اشرف نشینان که این سی‌ و اندی سال خود ارضای فکری کرده و می‌کنن ،عبرت میگیرم و قبل از اینکه لیلا وار و علیرضا وار در افسردگی مطلق خواب به خواب برم یا اشرف نشین وار به دستور سردار سلیمانی سانی‌ سگ کش بشم عطای اوریانا فالاچی بازی‌ و بازی با دم شیر رو به لقاش می‌بخشم.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 02:49
biparva-jan - تهران - ایران
اون ایرانی نماهای وطن فروشی که از منهدم شدن هواپیمای جاسوسی اسرائیل ناراحت هستند به قول طرف اب رو بریزند جایی که میسوزه.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 12:20
iSam - لندن - انگلستان
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان. متأسفانه کل وجودت ....هست مزدور. برای لقمه ای نان چه بالا و پایینی میپری برای اربابانت. خداروشکر اینجا همه شناختنت. فکر میکنم اسمت به لیست ... مثل بی پروا و واقع بین و .. در این سایت اضافه شد. هیچ نادانی بهتر از تو نمی تواند هویت واقعیش را رو کند.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 12:53
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
به جای نقد شخصیت من بهتر بود از اصل خبر دور نمی‌شدی و به جای عربده کشی‌ منطقی‌ تر بود که به سایتی که اشاره کردم سری میزدی بلکه در موضع گیری‌های ضدّ ایرانت تجدید نظر میکردی.عرض کردم که GOZASHT اون دوران گذشته که میشد افکار رو با عربده کشی‌ و سفسطه زور چپون کرد.شمایی‌ که معتقدی ایران پهباد آمریکا رو نزده کاشکی‌ به آقا دایی زحمتی میدادی سری به گوگل و یاهو میزدی و تایید خبر از جانب آمریکا و دلیل موضع گیری اوباما رو برای پهباد‌ی که شما معتقدی انداخته نشده رو برای ما توجیه و تفسیر میکردی!
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 14:59
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
البته از بی‌ مقداری امثال تو و صادق صبا و پانته‌آ توقع چندانی نباید داشت.شمایی که سنگ ایران رو به سینه میزنید اما ریزه خوار سفره دشمنان ایرانید ,سعی‌ میکنید ایران رو از روزانه تنگ نظرتون به پاس لقمه‌ای که در خاک خائن پرور استعمارگر پیر جلوتون انداخته میشه تفسیر کنید.ای کاش چون تویی حداقل برای حرفی‌ -که البته بعد می‌دونم مخرجش دهنتون باشه - ارزش بیشتری قائل بشید و حداقل اگر کسی‌ رو به اینکه\ صلاح نمیدونم بیشتر از این برای موجودی مثل تو وقت بگذارم\ (برگرفته از کامنت خودت) تهدید کردی -کامنت اضافی و وقت بیخود نذاری.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 15:13
iSam - لندن - انگلستان
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان. مطمئن باش من و اکثر آدمای امثال من ضد ایرانی نیستیم، ماها ضد جمهوری ننگین اسلامی و قماشش که تو باشی هستیم. تمامی ادبیاتت نشان داد که چی هستی، از کجا امدی و جیره خور کی هستی. این برای همه روشن شد و اینجا مطمئن باش جزو منفورین قرار گرفتی. تو اگر انسان بودی برای دشمنان گروگان گیر وطنت کوچکترین ارزشی قائل نبودی. تو اگر .... بودی، به جانورانی که روزانه به هر روشی با جون و آینده ایرانیان بازی میکنند، باج نمیدادی. بهتر است اون مکان تخیلیت در دوسلدورف را هم عوض کنی و بنویسی که ته چاه فیضیه داری اربده میکشی..
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 16:16
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
من اگر به فرض تو و امثال تو جیره خوار هر کس باشم شرف داره مثل تو و رجوی و صادق صبا و آرش حجازی جیره خوار بیگانه باشم.اما تکرار می‌کنم :با توجه به مدرکی‌ که ارائه دادم و اعترافات و اقرار‌های اوباما هنوز معتقدی ایران در مورد انهدام پهباد آمریکا دروغ گفته ؟ یا چون دوباره گوشه‌ رینگ گیر افتادی من رو تهدید به وقت صرف نکردن برای امثال من میکنی‌! البته باز هم میگم تو و همپالکی‌هات عادت ندارید از دهنتون حرف بزنین و به اراجیفی که خودتون میگید احترام بذارین.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 00:31
iSam - لندن - انگلستان
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان. اولا من جیره خوار هستم که اینجا دارم کار مفید برای جامعه و دنیایی که توش زندگی میکنم، انجام میدم یا تو که برای اربده کشی از اعراب گروگان گیر کشورت دست خوش میگیری؟ ..... دوم اینکه، بله معتقدم اون بار و این بار دروغ بوده و ماکتی بیش نبود. اوباما هم آخرش نگفت ما قبول داریم، گفت که اون را تحویل ما بدید و این به معنای این است که اگر راست میگی، مدرکی ارائه بده. سوم اینکه رفتار اوباما مورد تأیید آمریکاییان و دولتمردان هم نیست و اون هم حکم احمدی نژادی برای انان دارد. عمو جان من خودم متخصص آی تی در شاخه امنیت و پروگرمینگ امنیتی هستم، ااین جانوران تأکید دارند اون هواپیمای رادارگریز که با ماهواره کنترل میشه و اصلا روش نرم افزاری نصب نیست و سورس کد در ماهواره است و اینها میگویند ما هک کردیمش. این ادعا چرت محض است. اگر حک کردی، یعنی ماهواره CL185 را به عهده گرفتی یعنی تسلط کامل روی نویگیشن سی آی ای و دو موشک اتمی آمریکا، پس چرا تا حالا از این دسترسی استفاده مفیدتر نکردی!؟
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 12:28
iSam - لندن - انگلستان
بهتر است قبل از پخش اراجیف (دقیقا عین رهبرت و باقی ..)، کمی مطالعات علمی هم داشته باشی.ضمنا بازی سیاست یعنی اینکه اینا همه از پشت به هم وصل هستند و نادانهایی مثل تو را حرام بازی هایشان میکنند.در آخر هم موقع رفتن این جانوران که سر رسید، با تیپا پرتشان میکنند به خلا .... در آخر بهتر است مرا با رجوی و سایر حیوانات .... قاطی نکنی، همه بهتر میدانند که رژیم حاکم بر ایران یک رژیم مارکسیست اسلامی است و چیزی از رجوی های کثیف، کم ندارد. تعویض آی دی یادت نره، لو رفتی عمو.
‌چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 12:29
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.